Hakutulokset

1. T

miten määritellään kunta lisä?

Eri kunnissa erilainen tapa.
  2. T

Ajattelin tuollaista Nomination-korua 18v lahjaksi siskolleni

Ei ole tyhmää. Huutonetistä saa edullisesti erikoispaloja.
  3. T

Mitä tehdä kun lapsi ei syö???

Nuo numerot ja hymiö tupsahti jostain. Ei siis kuulu tekstiin.
  4. T

Älä tarjoa lämmintä ruokaa vaan ihan mitä tahansa pientä purtavaa. Omenaa,banaania,päärynää,mandariiniä,leipää,kurkkua,leikkeleitä. Meillä meni ainakin 2viikkoa kun ei lapsi syönyt "normaalisti" lopetin lämpimän ruuan tarjoilun ja annoin just ed.mainittuja juttuja. Ei se lapsi siihen kuole jos...
  5. T

Tarjoa hedelmiä ja jotain pientä purtavaa,jukurttia tms. Meillä kans ollut ongelmia 1,5v:n kanssa syömisessä. rakettispagetti ja jauheliha toimii (lähes)aina. Kyllä ne sit syö kun on nälkä. Älä ota stressiä. Viikkokin voi mennä ilman sen enempiä syömisiä. Kyllä se siitä.
  6. T

Jos ei vielä oo perjantai-bilemusa-pinoo, niin...

Apulantaa http://www.youtube.com/watch?v=wpy2fdY0cR4 :snotty:
  7. T

Tupakoinnin lopetus

2 vuotta olin ilman ja sitte ratkesin. Ei oo helppoo mut tsemppiä. Lujaa tahtoa ja itsekuria vaatii. :hug:
  8. T

G:Mitä huuhteluainetta käytätte?

Etikka on myös todella edullinen. Huuhteluaineet pilaa tekstiilit. Just imukyvyn pyyhkeistä ja haurastuttaa kuminauhat ja muut elastiset materiaalit.
  9. T

G:Mitä huuhteluainetta käytätte?

Etikkaa.
  10. T

Muissa kun puoli-istuvassa asennossa synnyttäneitä?

Mä sanoin heti että antakaa lapsi isän syliin kun synnytin kontallaan ja niin myös kätilö teki. Vauva oli isällä kunnes minut oli ommeltu ja istukka revitty ulos.
  11. T

Mitä sitä rupeais tekeen ,puolentoista vuoden päästä?

Täällä myös yksi samassa tilanteessa oleva :wave: :wave: Kun ei vaan tiedä mikä se oma juttu on. Kokeiltu on monenlaista just työmarkkinatuella.
  12. T

Miettikääs, kun Suomessakin ois näin!!

Kiina saastuttaa eniten maailmassa niin eikö ole oikein että siellä myös luonto antaa takaisin?
  13. T

miksi olette halunneet lapsia

Ne vaan tuli ne lapset. Ei niitä kukaan halunnu, luoja ne loi. Tai no korjataan ei niitä tehty.
  14. T

Monestikko annatte???

kerran vuoteen on ok.
  15. T

on itsekeskeistä laittaa lapsi

Mitäs kun olin halunnu sellaset unelma lapset jotka on aina kilttejä ja sain tollaset kauhukakarat jotka ei mitään tottele niin pakko ne on hoitoon laittaa ku ei pää kestä.
  16. T

Haenko kopan kaljaa kaupasta vai en?

Ei kannata menee turhaan rahaa ja painaa niin paljon et voi tulla hiki kun sitä raahaat sisälle.
  17. T

Lapsiluvusta

2 lasta ilman sen kummempaa syytä. Ne nyt vaan tuli.
  18. T

Muissa kun puoli-istuvassa asennossa synnyttäneitä?

Vaadi että saat synnyttää miten itse haluat! Se on sinun synnytys ei henkilökunnan! Tsemppiä! :flower:

Yhteistyössä