Tupakoinnin lopetus

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Voisiko joku kiltti tupakoinnin lopettanut kertoa, miten helvetin kauan tätä on kärsittävä ennenkuin tupakan himot loppuu?
Itse yrtitän kolmatta päivää laastarilla ja silti olo on hirveä! Ja alkaako sama alusta, kun jätän laastarit pois?
Jos joku olisi minulle kertonut mitä tämä todella tulee olemaan, en koskaan olisi polttanut yhtään tupakaa!!

Turkilmas
Mä luulen myös että se himo on ikuista, mutta se kolotus ja "niksat" helppaa kyllä aika pian.

Just viime yönä vedin taas ketjussa röökiä...siis unissani :headwall:

vieras
Pääsee! Mä ollu yli 4 vuotta polttamatta, enne poltin ja paljon yli kymmenen vuotta. Mä henk.koht. en noihin laastareihin ja purkkaan usko, itse lopetin ilman mitään apuja, paitsi siis vauva massussa, oli kyllä paras motivaatio.

:-D Lopetin kun tulin raskaaksi..
Eli vasta 3 kk polttamatta ja tekee aina mieli edelleen kivoissa tilanteissa ( joka päivä). Ehkä tässä pitää käydä "luopumisprosessi".. se voi kestää vaikka vuoden, ehkä ylikin.. Joillakin voi kestää vähemmän.
Mä poltin pikkusikareita vain ja ne kuulu mun persoonaan.- Tuntuu niin tyhjälle silloin kun tekee eniten mieli..Ja en käytä purkkaa tai laastareita. Voimia sulle. .. muista että se loppuu joskus.

Yhteistyössä