Mä eilen ostin ja ajattelin ensimmäistä kertaa kokeilla Softlanin vanilla & orchidia ja nyt musta tuli sen vakkarikäyttäjä, mielettömän hyväntuoksuiset vaatteet
Mä meinaan rakastan vaniljan tuoksua
Mä meinaan rakastan vaniljan tuoksua
Etikkaa,ihanko oikeasti??Alkuperäinen kirjoittaja miracle:etikkaa oon käyttänä nyte =)
Pitää laittaa muistiin,jos joskus kokeilis sitäkin =)Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mäkin oon jo pitkään käyttänny tuota softlanin vanilija hässäkkää,mut nyt höperryin ostamaan comfortin sitä uutta violetin väristä vanilija&violet ja sekin on aivan ihanaa.. :heart:
ahaa... hyvin mielenkiintoista... taian itekki kokkeilla.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:En mitään tai etikkaa.
Etikka kirkastaa värit eikä tuki kankaan huokosia (kuten huuhteluaineilla on tapana, esim. pyyhkeet suositellaan pesemään mieluiten ilman mitään huuhteluaineita jotta ne säilyy imukykyisinä).
Eikä haise, saattaa tuoksahtaa miedosti koneesta otettaessa mutta sekin vähäinen haju hahtuu pyykin kuivaessa.
Suklaa ois ihana. Kookoskin voisi olla aika nami.Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Sitä Jojoba & Almond oilia jota vois kulauttaa kurkustakin alas.
Ja tuo ap:n mainitsema on kanssa suosikkeja.
Jos joku vielä keksis suklaantuoksuisen huuhteluaineen niin sitäkin käyttäisin.