Hakutulokset

  1. T

    Te jotka ette ottaneet Rota- rokotusta...

    Me ei otettu kummallekaan pojalle. Ei koettu tarpeelliseksi. Sama vesirokkorokotteen kanssa.
  2. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Eli siis 1.8.2008 oli taas tuiki tavallinen perjantai-ilta. Jotain touhuilin ja yht'äkkiä tunsin, kuinka lapsivesi alkoi valumaan oikein kunnolla. Kyse ei siis ollut mistään pikku liruttelusta, vaan ihan kunnolla lorisi. Siinä sitten naureskelin, että ei voi olla totta(esikoisen synnytys...
  3. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Nopsaan ilmoittelen, että pienen pieni musta tukkainen peikkopoika näki päivänvalon 2.8.2008. Synnytys oli helppo ja kotiin päästiin eilen. Mitat olivat 45 cm, 2640 g ja py 33,5 cm. Ja raskausviikkoja oli syntymähetkellä 35+4. Nyt vaan opettelemaan elämää kahden pojan äitinä. :)
  4. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Ultrassa käyty täälläkin tänään aamulla. Vauva vastasi kooltaan viikkoja ja kova oli meno pikkuisella. Kaikki oli muutenkin mallillaan. On se vaan aina yhtä kivaa nähdä sinne masun sisään. Tuuli ja vailla työnimeä rv 20+2
  5. T

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Täällä ilmottautuu yksi, joka alkaa parin viikon päästä pistelemään klexanea mahanahkaan geenivirheen vuoksi. Tätä taas jatketaan pitkälle...noin kuusi viikkoa synnytyksestä sain viimeksi lopettaa.
  6. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Cristiina: Kaupungin itäpuolella, Käikälässä. Mulla alko toi pahoinvointi tuossa pari viikkoa sitten, väsymystä on ollut ihan koko ajan, samoin palelua. Tuuli taas
  7. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Cristiina: Saman kaupungin tyttöjä myös täällä. Mistä päin kaupunkia, jos saan udella? ON: Ei mitään ihmeempiä tuntemuksia. Väsy on edelleen ihan kamala ja ajoittain on niin paha olo, että. Ens viikolla neuvola. Kaikille tarvitseville :hug: Tuuli rv 8+4
  8. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Tänään tuli käytyä alkuraskauden ultrassa. Yksi pienen pieni ihmisen alku sieltä löytyi ja :heart: syke. Kooltaan vastasi viikkoja ja muutenkin kaikki näytti olevan mallillaan. Neuvolankin varasin alku viikosta. Se on 31.1. Sitä odotellessa. Tuuli rv 7+1
  9. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    1. Ikää on tullut 26 vuotta. Mies on 32. 2. Hämeessä asutaan omakotitalossa 3. Elintarvikealalla työskentelen 4. Yksi lapsi ennestään 5. ei ole laskettu yrityskertoja, menty TJOT-periaatteella 6. plussa tuli 27.12.2007 Ja jos Katjuska päivittelet listaan mun synnärin, joka on K-HKS...
  10. T

    Onko muita syyssynnyttäjiä?

    niin, ja laskuri antaa lasketuksi ajaksi 3.9.2008. Toivottavasti pysyy matkassa, sillä esikoinen syntyi rv34+6
  11. T

    Onko muita syyssynnyttäjiä?

    Täällä olisi yksi. Tänään selkeä plussa kp 30/28. Tyynen ja Katjuskan kanssa olen ollut edellisellä kierroksella, jonka tulos on kohta 11kk.
  12. T

    MAALISMASUKIT 2007

    Odotus-puolelle kirjoittelin, joten jospas taas kirjoittelisi tännekin. Meillä poika syntyi sektiolla 1.2.2007, pituutta oli 48cm ja painoa 2445g. Täällä yksin viettelen lauantai-iltaa. Mies on jossain juhlimassa. Meillä poika täyttää siis kohta jo 6kk, syntyi ennenaikaisesti(34+6). Kasvu on...
  13. T

    G: Semper vai Nan?

    Ei kumpikaan. Aluksi käytettiin tutteli omneoo, josta vähitellen siirryttiin tutteliin. Sairaalassa annettiin myös tätä Omneota. Tämä on sellainen kysymys, että mikä sopii toiselle ei sovi toiselle.
  14. T

    tuulimuna=keskenmeno??

    Mulla torstaina varmistui tuulimuna kahden viikon epäilyn jälkeen. Sain lähetteen naistenteutien poliklinikalle, jossa sitten eilen olin. Ehdottivat lääkkeellistä tyhjennytstä, mutta en siihen suostunut. Keskiviikkona menen kaavintaan. Lääkäri vielä ultralla varmisti raskauden tuulimunaksi...
  15. T

    juttukamuja kaipailen

    Lisäsin sut meseeni. Olen 24-vuotias esikoisen odottaja. Meseossa on windii313@hotmail.com Tuuli
  16. T

    Paikkakuntagallup

    Hämeenlinna =)

Yhteistyössä