:flower:
Uusille tervetuloa ja onnittelut plussasta!
Niinu ja Cora :hug: ja voimia molemmille!
Kamalasti kahdessa päivässä tullu tekstiä, enkä siis ehdi lukea kaikkea tarkkaan, muuta kun kahlata ja silmäillä vaan läpi.
Joku kyseli aiemmilla sivuilla sukupuolen tietämisestä, eli me tiedettiin esikon aikaan että tyttöä odotellaan, ja luulen, että tässä raskaudessa kysytään kans asiasta.
Ja joku kysyi, että kumpaa sukupuolta haluttais vauvan olevan, niin sillä ei sinänsä ole merkitystä. Toisaalta poika olis tosi kiva, kun meillä on suku vähän nais-painotteinen, ja olis kiva hoitaa pikkupoikaakin välillä, mutta käytännön kannalta olis järkevämpää kun tämä olis tyttö kun kaikki esikoisen tavarat on jemmassa meillä. Vaatteet on kaikki vaaleanpunaisia tai sinne päin, niin ei niitä oikein pojan päälle kehtaa pukea.
Lydia, lämmin suihku ja kevyt hieronta siinä auttaa mukavasti jomotusta. Ja kauratyyny mikroon ja se illalla tissien päälle nukkumaan mennessä, toinen keino. Mulla on tosi kipeät tissit. Ihan kamalat. Ja mies olis mielellään niitä puristelemassa ja hieromassa kun ovat niin turvoksissa ja miehen mielestä ah, niin ihkut, mutta ei niihin paljon kärsi koskea.
Ja vielä teille ketkä tuskailette tupakoinnin lopetuksen kans, mä lopetin samantien kun plussasin, ja olen kyllä itsestäni ylpeä!
Mutta yksi pikkuvinkki, mikä vois helpottaa lopetusta, on semmonen, että jättäkää myös kahvin juonti pois. Helpottaa kummasti vierotusoireita kun ei juo kahviakaan. Mulla aina on auttanu tuo.
(.) Sitä samaa tasaista täällä. Huomenna on uusi ultra iltapäivällä, ja sitä odotellessa.jospa siellä nyt näkyis jotain muutakin kun paksut limakalvot ja musta möykky.
Eka oksennusrefleksi tuli tänään; katsoin mitäsnyt-palstalla vahingossa yhden kuvan, ja siinä samassa syöksyin jo vessaan. :x
Sit semmonen kysymys teille jotka odotatte 2. lasta tai enemmän: Missä vaiheessa kerrotte isommille sisaruksille raskaudesta?
Tämmöstä tällä kertaa. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Sisu ja toukka 8+1