Cora85: :hug: :hug: Voi itku!
Nenna80: Olipas upeeta, kun sait kuulla jo sykkeenkin! Itsellä on ultra keskiviikkona, jolloin pitäis olla kasassa tasan 6. Tuntuu, että sinne on ikuisuus vielä!
Tervetuloa kaikki uudet!
Olen ollut aivan varma siitä, että haluan tietää sukupuolen etukäteen. Mutta, koskaan ei voi tietää, miten sitä tosipaikan tullen reagoikaan. Tästä on esimerkkinä naimisiin menomme: en pitänyt naimisiin menoa mitenkään välttämättömänä, minusta suhteen virallistaminen ei ole tae sitoutumisesta. Kun mies sitten ehdotti (oli aiemmin vihjaillut eli tavallaan pehmitellyt minua), että jos kuitenkin mentäisiin naimisiin, olin valmis. Noh, oman sukunimeni pidän joka tapauksessa. Joko en vaihda nimeä lainkaan tai sitten otan yhdysnimen. Yhdysnimi olisi sointunut ihan hyvin yhteenkin, mutta minusta se vaikutti hirmu vaivalloiselta ja kun papereita täytettiin, pistin tulevaksi sukunimekseni miehen nimen... Tuli jotenkin sellainen vahva yhteenkuuluvuuden tunne ja että jos joskus saataisiin sittenkin lapsi(a), olisi koko perhe saman niminen. Meidän perhe. Hjep. Eli en osaa ennakoida oman mieleni liikkeitä, vaan yllätän itsenikin välillä täysin.
Koin äsken ensimmäistä kertaa sen repäisevän kivun, josta moni on täällä puhunut. Aika ikävä. Onneksi oli vain hetkellinen ja tuli sohvalta noustessa. Kaikki sympatiani ovat
Viuhkiksen puolella! Olet aivan paniikissa. Eikä minulla ole mitään rauhoittavaa sanottavaa. Yritän itsekin pitää itseni kasassa. Minulla auttaa se, ettei noita kipuja ja repäisyjä ole ollut. Mutta jokainen vessassa käynti on lottovoitto, kun pöksyt ei punerra. Ja jokainen tissin nippaus hymyilyttää. Pari varhaista keskenmenoa on alkanut siten, että ensin aamulla herätessä olen huomannut, että tissini ovat täysin kivuttomat ja "lässähtäneet" ja vuoto on alkanut aamun aikana. Joka aamuinen rutiini on siis tissin puristus, ellei kipu tunnu jo ihan siltään...
Onko teillä kaikilla jo kutsumanimet vatsan ihmeelle? Me ei olla oikein osattu vielä ajatella. Me ei miehen kanssa liioin edes puhuta koko raskaudesta, koska molempia pelottaa.