Huomenia!
Kamaaalata, kun te kirjoittelette paljon! Minä kyllä tipahdan kärryiltä alta aikayksikön.
Tervetuloa kaikille uusille, teitäkin oli paljon!
Omaksi ihmetyksekseni minäkin olen vielä täällä! Eilen aamulla minulla oli pahoja aavistuksia ja koko päivän odotin vuodon alkua, mutta ei sitä onneksi näkynyt. Nyt on taas vähän parempi olo. Ehkä johtuu siitä, että eilen aamulla oli kaikki pienikin tissien kivistys poissa, mutta nyt heti herättyä sattui niin peijjoonisti.
Monilla on ollut ihan mahottomia turvotuksia. Minulla ei sitten yhtään. Pitäisköhän siitäkin sitten huolestua...? Päin vastoin minulla on hyvin hoikka olo. Tuntuu, että vaikka syön enempi, kuin yleensä, minulla on kevyempi olotila. Mies kyllä väitti saunassa, että masu jo pömpöttää, mutta ei omasta mielestä kyllä.
Viuhkis hätäili vihlonnasta tuolilta noustessa. Snodgrass jo vastailikin siihen ja toivon, että hää on oikeassa. Minua on helpottanut se, että vihlonta tosiaan tuntuu (minullakin) vasemmalla puolella ja sillä puolella minulla ei enää ole johtoa, joten siellä vauvan alku ei ainakaan voi olla kiinni. Jos vihlonta tuntuisi oikealla, olisin yhtä hysteerisellä päällä kuin sinä!
Herkkyydestä kyselit myös. Jep. Aivan lapsellista herkkyyttä. Työskentelen päiväkodin erityisryhmässä ja tunne-elämältään ailahtelevaiset pojat laukovat etenkin raivon iskiessä ihan mitä vain suustansa. En ole koskaan ikinä milloinkaan ottanut tietenkään asioita henkilökohtaisesti. He ovat lapsia, joilla on pulmia ja minä olen aikuinen, joka pidän heistä ja autan heitä, ja ymmärrän, ettei heidän puheensa tosiasiassa pidä paikkaansa. Aivan sama, mitä sieltä suusta tulee. Mutta kas, eilen kun yksi lapsonen ilmoitti, että minä olen typerä ja mitä kaikkea muuta, meinas kyynel herahtaa saman tein. Normaalit kasvatukselliset keskustelut siitä, kuinka toisille ihmisille puhutaan jäivät väliin, kun minun oli lähdettävä pois paikalta nieleskellen... Tunsin itseni jonkin verran typeräksi.
Jos joku ihmettelee, miksi notkun täällä tähän aikaan, nin voin kertoa, jotta nukahdin jo ennen yhdeksää ja heräsin hätkähtäen neljältä, että nyt olen kyllä myöhässä töistä! Oli niin virkeä olo, että nousin ylös. Ja onhan minun puolen tunnin päästä jo lähdettäväkin ajelemaan töihin päin.
Minulla on myös työn lisäksi nuita harrastuksia sen verran, että välillä saattaa vierähtää muutama päivä välissä, etten käy tällä palstalla ollenkaan. Mukavaa kuitenkin, että olette olemassa! Olette tärkeä tuki! Mukavaa työpäivää niille, joilla sellainen on edessä ja hauskaa viikonloppua!