Juuliai, mulla vastaava juttu syksyin km:n kanssa: alkoi tulla pientä vuotoa, neuvolan kautta ei meinannut päästä yhtään minnekään ja yksityisellä sitten löytyi se kuollut sikiö. Saman ihmisen kanssa nyt lähdetään neuvolassa siis uudestaan, ja sama ihminen on meidän esikoisen "neuvolan täti", joten vaihtoehdot on vähissä. :| Mut ei voi mitään. (sori te, joille tämä tulee jo toiseen kertaan..) Huomasin, et pitää vaan itekin koittaa alottaa alusta, ja jättää entiset jutut taakseen. Vaikka eihän noita kokemuksia toisaalta ikinä voi unohtaakaan.
Katjuska toivotaan tosiaan et on ihan normaali juttu se vuoto. Inhottavaa se silti on joutua pelkäämään ja murehtimaan. Siksi :hug:
Siitä alkoholista on ollut puhetta. Täytyy tunnustaa, että esikoista odottaessani, sitten raskauden ollessa jo selkeästi pidemmällä, saatoin kyllä jonkun erityisen hyvän ruoan kanssa ottaa puoli lasia viiniä. Alussa varmaankin pienetkin määrät voivat aiheuttaa haittaa, kun solut jakaantuvat. Silloinhan jos tulee joku virhe, se kertaantuu ja kertaantuu. Olen kuitenkin ollut luottavainen siinä suhteessa, että pienen määrän hyvin satunnaisesti nautittuna olen sitten raskauden loppupuoliskolla uskaltanut juoda. Mutta jokainen tyylillään, ja parempihan se nollalinja tietty on, ei jää ainakaan mitään mietittävää.