Hakutulokset

  1. minttuliih

    Hääjuhlista kyse.. Apua! :)

    Elikkäs tarjoilu on selvää kaikinpuolin.. ( vaikkakin menu vaihtui eilen uuteen ;) ) Nyt olis kumminkin kinkkinen juttu. Juhlavieraita on n. 40. Laskemme ruoan 45 hengen mukaan, koska kaksi perhettä jää meille yökylään. ( Vietämme hääjuhlamme omassa kodissa siis ) Pääruoan tiedän ja...
  2. minttuliih

    Ei hyvin mene mullakaan nyt... prkl! :(

    Kävin perjantaiaamuna labrassa antamassa 5putkiloa verta. Oksettanut ja huipannut pahasti jo viikon verran. En ole kumminkaan oksentanut. Myös istualteen. Soitin äsken arvauskeskuksen päivystykseen ja kyselin olisko tullut jo jotain koetuloksia. Hb oli 119 (viime vuonna tähän aikaan 128)...
  3. minttuliih

    Hormoni verikokeet?

    Semmosta olisin kysellyt kun alkaa uhkaavasti ensikuussa tulemaan 3v yritystä täyteen, ja tänään uskalsin avata lääkärissä suuni että saisinko perushormoni verikokeet eli lähetteen labraan.. ja lääkäri suostu. Kyseli kaikkea ja vastasin niin hyvin kun pystyin. Lääkäri raksitti ainakin n12kohtaa...
  4. minttuliih

    Nyt tarvis apuja :)

    Vauvakuume puolelta tänne tulin kurkkimaan.. :wave: Semmosta olisin kysellyt kun alkaa uhkaavasti ensikuussa tulemaan 3v yritystä täyteen, ja tänään uskalsin avata lääkärissä suuni että saisinko perushormoni verikokeet eli lähetteen labraan.. ja lääkäri suostu. Kyseli kaikkea ja vastasin...
  5. minttuliih

    .

    ......
  6. minttuliih

    Mika kaara paras rakasteluun?? Se selviää...

    http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/hymyilyttaa/mika-kaara-paras-rakasteluun tuosta linkistä! Aika hauska ;) :laugh:
  7. minttuliih

    Voi ei! Miksei aapeli toimi? :O

    Ei pääse pelaamaan texasia.. a-p-u-v-a! :headwall: :laugh:
  8. minttuliih

    miksei ovulaation jälkeen tule kuivaa kautta???

    sitä siis mietin.. olisko kokemuksia? Mitähän lie tarkoittaa? |O :o Nyt menossa kp22/34 ja ovis tikutettu vahvana kp18-19-20 sitten lopetin tikutuksen.. ja edelleen runsasta valkovuotoa, ihan normaalin väristä, ei kokkareita tms.. Ovulaatiokivut oli tässä kuussa todella selkeät...
  9. minttuliih

    G: The Simpsons Movie!

    Oletko katsonut? Piditkö? Jos et pitänyt, niin miksi? Tänään ostettiin ja vielä katsomatta.. Täytyy ensin saada iltatoimet ja erittäin myöhäinen iltaruoka syötyä ennen kuin voi pistää leffan pyörimään.
  10. minttuliih

    ...

    ..........
  11. minttuliih

    tulehduskipu lääkelaastari! Toimiiko? Kokemuksia?

    Jep, eli tänään sain lääkäriltä tuomion: rannekanavaoireyhtymä.. JEE!!!! :( Ja kokeillaan tulehduskipulaastaria alkuun. Sisäisesti otettavat tulehduskipulääkkeet ei auta ja aamulla kahta kauheampi kipu kädessä. Tänään siis ensimmäinen kokeilu laastarilla.. Alkavaa reumaa epäili...
  12. minttuliih

    Tekis mieli imuroida.... mutta meillä isäntä nukkuu vielä..

    Tekis niiiiin paljon mieli imuroida... koiratkin päästin jo ulos. Siellä ne riehuu.. Kakku väsätty aamuyöstä ja muffinssitaikina valmiina.. mutta kun tahtoo imuroida! :D Hullu mikä hullu... :wave: :laugh: Niin ja huomenta kaikille! Kaffen keittoon...
  13. minttuliih

    Kohtalontovereita?? Ruokatorven läppävika/keinotekoinen venttiili??

    Elikkäs tässä olis 2,5 vuotta sairastellut joka päivä närästystä, mahanesteiden oksentamista ruoan jälkeen, mahakramppeja (jotka tuntuu vasemman rinnan alla, ihan kuin rytmihäiriöt) ja väsymystä. Vatsatähystyksessä käyty pariin otteeseen, ruokatorven pitkäaikais rekisteröinnissä ym...
  14. minttuliih

    Syökä joku Bio-folinia? Onko muutosta? =)

    Itse olen syönyt 28tablettia eli 28päivää, kierto nyt kp25/24 (ennen säännöllinen 34, mutta viime kierto oli 24 joten elän kai siinä kunnes kp34 on ohitettu elän kp34:ssa ? ) ja olen siis huomannut lisääntyneen valkovuodon ja limojen lisääntymisen. Aloitin tabletit siis 3päivää ennen uutta...
  15. minttuliih

    Mistä tietää onko graavilohi pilaantunut? Väri, haju?

    Jeps, eli tänään tuli ostettua graavilohta.. Minun mielestä se haisee älyttömän kitkerälle, sellaiselle "rankkitynnyrille" ja minusta se värikin on erilainen kuin mitä pitäisi olla. En siis voinut syödä kun meinas Ykä tulla kylään. Mies taas puolestaan väittää että graavilohi on aina ollut...
  16. minttuliih

    ACON10 testin tilaajat!! Oletko saanut postissa vaikka et maksanut?

    Eli tilasin sunnuntaina netistä, mutta en maksanut niitä sähköpostiin tulleella maksutiedoilla. Ja tänään oli postilaatikossa kaksi aconin testiä. Ihmettelen. Piti tarkistaa tilikin mutta en ole maksanut. Verkkoapteekkiin olen maksanut mutta ne tuotteet tulee vasta ensiviikon alussa. Onko...
  17. minttuliih

    Hiivatulehdus ja nännipihan tummuminen raskauden alussa?? =)

    ELi kuinka monella on ollut hiivatulehdus? Tuliko ennen kuin plussasitte vai ihan alussa raskautta? :) Entä tummuuko kaikilla odottajilla nännipihat? Missä vaiheessa raskautta? :) Siinäpä muutama kysymys, kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!! Onnellisia odotuksia toivon kaikille...
  18. minttuliih

    Milloin sinulla alkaa menkkaoireet? Ja kiertosi pituus? =) TÄMÄ OIKEA! :)

    Minulla 34päivän kierto, paitsi viime kierto oli 24. Ja luultavimmin tästäkin kierrosta tulee 24, koska ovistikkuun tuli plussa kp8 ja ovulaatio siis on tapahtunut kaiken järjen mukaan kp10. Nyt eletään kp17. 34päivän kierrossa mulla alkoi menkkaoireet samana päivänä kuin vuoto tai...
  19. minttuliih

    Mitä olette saaneet/ toivoisitte huomenlahjaksi?

    siinäpä kysymys yöhön... :wave:
  20. minttuliih

    Apua! Kp 8/34(24 viimeisin kierto) ja ovistikku plussa??

    Ja ovistikkuun tulee kaks viivaa.. oonko mä epänormaali? Vai onko mun hormoonit sekaisin.. kaks eri testiä tein.. Normaalisti mulla siis kierto 34 tasan, ja täti kylässä aina 7päivää. nyt viime kierto oli 24 ja kesti 6päivää.. ja oli ihan erilaiset kuin normaalisti.. Kohtalontovereita...

Yhteistyössä