Apua! Kp 8/34(24 viimeisin kierto) ja ovistikku plussa??

Ja ovistikkuun tulee kaks viivaa.. oonko mä epänormaali? Vai onko mun hormoonit sekaisin.. kaks eri testiä tein..

Normaalisti mulla siis kierto 34 tasan, ja täti kylässä aina 7päivää.

nyt viime kierto oli 24 ja kesti 6päivää.. ja oli ihan erilaiset kuin normaalisti..

Kohtalontovereita tai kommentteja muuten vaan.. pää hajoo!! :LOL: :headwall:
 
Jos alkoi kerran vuoto aikasin ja oli erillainen ootko tehny raskaustestin? Joskus olen kuullut et ovistesti ois + jos raskaana? Tai sitten sulla vaan on aikaseen ovis? Niin olihan se testiviiva yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolli?
 
kuinkakohan epätodennäköistä olla raskaana.. vaikka olihan noita oireita mukamas :LOL:

ja oli testi ja kontrolli suht saman paksusia ja saman värisiä..
nyt 3h jälkeen molemmissa testeissä on haalistunut testiväri mutta näkyy silti vielä..

no täytyy kokeilla vielä huomenna jos näkyy ovistestissä taas kaks viivaa niin sit meen ostaan raskaustestin.. tai muita ovistikkuja.. koska emmä millään voi uskoa että ovulaatio olis näin alussa.... :headwall: :attn: =)
 
niin ja edellinen ovis oli kp 16-18 tikkujen mukaan ja siis elin toivossa että kp34 eletään niin kuin normisti mutta tumman punainen ja välissä ruskea vuoto alkoi kp24 ja kesti n6päivää.. niin tai siis tiistai iltana alkoi tulemaan vaal.pun limaa, keskiviikkoaamupäivällä kesken kauppareissun alkoi kirkkaanpunainen vuoto ja illalla se oli jo ruskeaa ja loppui yön ajaksi ja sit taas aamulla kun lähdin töihin niin alkoi vuotaa enemmän.. ja ruskeaa vuotoa taas iltapäivästä.. torstai ja perjantai meni silleen ruskean ja tumman, melkein mustan vuodon kanssa ja sit jotain paloja? ja klönttejäkin.. en tiedä.. Ja lauantaina tuli ruskeaa oikeastaan enää ja illalla loppui...

jos olis ollut ihan normaali kierto niin olis alkanut illalla ja vuotanut siitä täydet 7päivää..

voihan tässä jossitella kirjoittamalla vaikka koko yön jos ei muuta keksi mutta siis nyt haravoimaan.. :D
 
nega sieltä kumminkin tulee.. niin ei kovin inspaa lähtee apoteekkiin :/

just äsken mietin että missähän mun närästys on, kun mulla on mahaportti väljä ja närästys on mun jokapäiväinen ongelma vai sanoisko kurja kaveri.. ööh..
:attn:
 
Tää on mielenkiintoista. Mäkin tein piruuttani ovistestin, ja heti tuli vahva testiviiva. Mulla on 30 päivän kierto, nyt olen omien laskujeni mukaan kp 36/30. Kp 26/30 alkoi kolmen päivän mittainen tuhruilu, jonka oletan olleen kiinnittymisvuotoa. Jos kyseessä olivatkin kuukautiset, niin minkä niistä kolmesta päivästä mä lasken vuodon alkupäiväks, kun koko ajan oli pelkkää tuhrua? :eek: Mulla kuitenkin kuukautiset on yleensä viiden päivän mittaiset, vuotoa tulee aika runsaasti, ja vuoto alkaa runsaana. Nyt taas oli vain kolmen päivän mittainen tuhru (alkoi sunnuntai-iltana, päättyi tiistaiaamuna, joten kaikkiaan vuotoa tuli hieman alle kaksi vuorokautta).

Jos sunnuntain laskisi ensimmäiseksi vuotopäiväksi, niin nyt olisi menossa kp 11/30. Tosin ainoa päivä jolloin tuli mitään muuta kuin tuhrua, oli se tiistaiaamu, jonka mukaan laskettuna nyt olisi kp 9/30. Jotenkin vain tuntuu oudolta, että nyt äkillisesti kuukautiset olisivat muuttuneet niin paljon, että alkavat neljä päivää normaalia aiemmin (kun aiemmin vuoto on aina alkanut kp 30-31, eikä ikinä aiemmin), tulevat pelkkänä tuhruna ja kestävät pari vuorokautta.

Mun elimistö taitaa olla kovin sekaisin, kun raskausoireitakin pukkaa vaikka millä mitalla, ja eilen otettu verikoekin näytti negaa raskauden suhteen. (Näytteen ottaja kyllä varoitti, että hCG-verikoetta ei suositella otettavaksi ennen kuin kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä, koska sitä ennen negatiivinen tulos ei vielä sulje pois raskauden mahdollisuutta.)

Tää viesti tais olla aika sekava, mutta niinpä mun mielentilanikin on sekava: tätiä ei ole kuulunut vaikka se onkin normaalisti täsmällinen, olen kokenut jotain joka sopisi täsmälleen kiinnittymiskivun ja kiinnittymisvuodon kuvaukseen, raskausoireita on vaikka muille jakaa - mutta testit vain näyttävät negaa. En mä enää tiedä, mitä ajatella.
 
no ovistestithän näyttää myös raskauden (LH ja hCG ovat samanlaisia, lukuunottamatta hCG:n beetayksikköä ). joten suosittelen sinulle raskaustestin tekemistä. mä olen tässä tämän raskauden aikana (jee, mulla on huimat 5+6 viikkoa kasassa ) tehnyt kaksikin ovistestiä ja molemmat ovat näyttäneet plussaa.
 
AnnaManna: Mä tein eilen kotona raskaustestin aamuvirtsasta, se näytti negatiivista. Kävin sitten myös Mehiläisessä veritestissä eilen, sekin näytti negatiivista. (Mehiläisen labrassa mua kyllä varoiteltiin, että veritestiä ei suositella tehtäväksi kuin vasta sitten kun kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä, koska sitä ennen saatu negatiivinen tulos ei vielä sulje pois raskauden mahdollisuutta.)

Joten päätin, että ei taida vielä tällä viikolla olla aiheellista tuhlata rahoja uuteen testiin... Kiitos kuitenkin kannustavista sanoista! :)
 
Leena-Mari: Jos sulla on kierto lyhenemässä 26 päivään niin nythän voisi hyvinkin olla ovis! Äkkiä peittoja heiluttelemaan. Ymmärtääkseni ovistesti voi näyttää raskausplussan, mutta niin pitkällä raskautta, että raskaustestikin näyttäisi sen jo.

Mullakin oli samanlaiset tuhrumenkat viime kierrossa ja samoin toisella meidän kesävauva haaveilijat-ketjussa ja oltiin ihan varmoja että se on kiinnittymisvuotoa. Se on kuitenkin tooosi harvinainen raskausoire ja eihän kumpikaan meistä ollut raskaana. Menkat saattaa olla välillä niukat, niinkuin joissain kuissa ne on normaalia runsaammatkin... Ja raskausoireita oli myös vaikka millä mitalla, mutta oon huomannut, että siihen ei tarvita ees siittiöitä, pelkkä vilkas mielikuvitus riittää! :D

Niin, ja Minttulille myös, jos nyt on tulossa samanlainen 24 päivän kierto kun viimeksi, niin ovishan voisi olla hyvinkin nyt. Kai se lyhyt kierto on nytkin mahdollinen kun oli viime kuussakin? Ja nyt ovis olisi oikealla paikalla ja luteaalivaiheestakin voisi tulla tarpeeksi pitkä. Viime kierrossa se oli sulla ymmärtääkseni vain hmmm... 6-8 päivää, joka on aika lyhyt. Eli sen suhteen olis tulossa hyvä kierto! Mitä aiemmin ovis niin sen paremmat mahdollisuudet alkiolla on kiinnittyä.

Toivottavasti tietysti ootte raskaana jo molemmat, mutta älkää nyt missatko tätä kiertoa jos ovis onkin meneillään! Plussatuulia! :heart: :heart:
 
HUOM: varoitus herkkähermoisille: sisältää yksityiskohtaista kuukautisvuodon kuvailua

Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Leena-Mari: Jos sulla on kierto lyhenemässä 26 päivään niin nythän voisi hyvinkin olla ovis! Äkkiä peittoja heiluttelemaan. Ymmärtääkseni ovistesti voi näyttää raskausplussan, mutta niin pitkällä raskautta, että raskaustestikin näyttäisi sen jo.
Pitää tässä tosiaan yrittää kaiken varalta, jos elimistö on sittenkin mennyt täysin sekaisin.

Sitä vain ihmettelen, että jos en ole raskaana, niin mikä on voinut aiheuttaa näin äkillisen ja ison muutoksen kuukautisiin, jotka ovat vuosikausia olleet samanlaiset:

*normaali kierto 30-31 päivää, missään tilanteessa ei ikinä tätiä ennen kp 29 -> nyt tuhruvuotoa kp 26

*vuoto alkaa aina runsaana, tuhru tulee vasta lopussa -> nyt tuhruava alku, ja vasta kolmantena päivänä pikkiriikkinen hulahdus ja samantien hanat kiinni

*vuoto alussa runsaan lisäksi hyvin veristä ja punaista -> nyt ruskeaa tuhrua, vain lopun pikkuhulaus punaista

*vuotoa 5-6 päivää, hyvinkin runsaana, ja perässä 2-3 ruskean tuhrun päivää -> nyt ensin parin päivän tuhru, sitten pikkuhulahdus, kokonaiskesto alle kaksi vuorokautta

*normaalisti vuodon mukana tulee toisesta tai kolmannesta päivästä alkaen hyytymiä -> nyt pelkkää tuhrua ja lopussa punainen pikkuhulahdus, ei mitään hyytymiä

*normaalisti sidettä/tamponia joutuu vaihtamaan muutaman tunnin välein -> nyt riitti pari pikkuhousunsuojaa sunnuntai-illasta tiistaiaamuun (joo, tiedän - pitäisi vaihtaa useammin, mutta ei sitä tullut siinä vaiheessa ajatelleeksi, kun ei juuri mitään tullut)

*vuoto alkaa aina aamupäivällä -> nyt tuhruilu alkoi illalla

*kuukautiskivut alkavat edellisiltana, kestävät vahvoina vähintään kuukautisten kaksi ensimmäistä päivää -> nyt noin tunnin mittainen kova kipu siinä vaiheessa kun tuhru oli jo alkanut. kipu tuntui aivan eri paikassa kuin kuukautiskivut, ja oli muutenkin aivan eri tuntuinen

Täytyy kai kohta mennä lääkäriin, jos raskaustesti ei ala näyttää positiivista - jos en ole raskaana, niin en keksi mitään muuta syytä noin äkilliselle ja isolle muutokselle kuin sen, että jotain on nyt vakavasti vialla, ja jokin paha sairaus on iskenyt.

Alkaa kyllä tosiaan vähitellen pelottaa, että en olekaan raskaana, vaan vakavasti sairas. :( En oikein osaa näin isoa muutosta kehoni toiminnassa pitää sattumanvaraisena oirekertymänä. Tuohon edelläkuvattuun kun pitää liittää vielä koko ajan lisääntyvä liuta raskausoireita. Ehkä tämä kaikki on luulosairautta, mutta sairaus se luulosairauskin on.
 
Tiiäks mikä mulle tulee ekana mieleen... Stressi. Munasolun irtoaminen on kuulemma tosi herkkä reagoimaan siihen... Mulla stressi ainakin vaikuttaa heti kiertoon. Mulla oli puoli vuotta tasan 34 päivää kierto ja heti kun alettiin yrittämään vauvaa se väheni kuin veitsellä leikaten 24 päivään. Ja luteaalivaihe on pahimmillaan 6 päivää, eli ihan liian lyhyt raskaaksi tulemiseen. Vuoto on jossain kuussa ihan pirun runsas ja välillä tosi niukka niinkuin viimekuussa. Mä otan tästä vauvaprojektista ainaki ihan liikaa stressiä ja oon miettinyt että plussaisinkohan heti kun lakattais yrittämästä? Yrityskierto 5 on nyt menossa ja oon vähemmän fanaattinen tän asian suhteen kuin aluksi. En jaksa jännittää enää niin paljon kun kuukausia kuluu. Ja kiertokin on pitenemässä taas 29 päivään.

Ja mustakin tuntuu joka kuussa vaikka täti saapuu, että olen silti raskaana. Vuoto on muka niin erilaista kun sitä tarkkailee paljo tarkemmin raskautta toivoessaan. Ja sama muiden oireiden kanssa. Kyllähän niitä löytää kun oikein etsii.

Mutta toivottavasti sulla oireet johtuu siitä että oot raskaana! Jossei johdu, niin eihän sua mikään estä käymässä lääkärissä? Muutama pillerihän sen kierron kai tasaisi. Mullakin odottelee keltarauhashormoni resepti tuolla kaapissa, mutta haluaisin odotella josko kierto tasaantuisi ilman nappeja. Pitäis kai vaan yrittää olla stressaamatta... Helpommin sanottu ku tehty.
 
LeenaMari!

Älä menetä toivoasi, hyvinkin voisit olla raskaana. Täällä ja muilla sivuilla on lukemattomia kokemuksia ja kertomuksia siitä, että ovistesti on näyttänyt raskauden ennemmin kuin raskaustesti! Jos ovistestisi on huomennakin puhdas plussa, uskaltasin jo pistää roponi likoon raskauden alkamisen puolesta! :)
Jos vielä teet testin aamuvirtsasta ja se on edelleen iloisen positiviinen, on hyvät mahikset! Sillä hcg hormonia on eniten aamulla kun taas hormonia, jota ovulaatiotestit mittaavat, on vähiten aamulla, sillä sitä ei erity yön aikana, vaan sitä on eniten iltapäivällä.
Mitä oireita sulla on?
Mulla oli itselläni ensimmäisen ja kolmannen raskauden alussa juuri tuollainen 2-3 pv:n ihmevuoto. Valitettavasti juuri nuo raskauteni päätyivät kesken n. rv. 7-8. Tai siis se kolmas raskaus saattoi olla kemiallinenkin, sitä en tiedä. Ensimmäisessä oli ihan selvästi vielä rv. 6 pieni alkio.
Tulethan ilmoittelemaan meillekin kuinka käy.
Jos testaat erittäin herkällä raskaustestillä (esim. Aconin 10mlU/ml), raskautesi näkyy varmasti plussana, sillä nythän olisi jo sitten (jos tuhrut eivät olleet kuukautiset) menossa jo raskausviikko 5 tai 6? Tsemppia ja plussia!!! :flower: :flower: :flower:
 
minttulii86 mä tos laskeskelin et jos sulla kp 8 plussa niin ovis ois 9 tai 10 kp, elikkäs ovis menis ton 24 päivän kierron mukaan nyt uudelleen. sulla ois taas tulos lyhyt kierto ja jos niin on...kuin siltä nyt näyttää... ovisplussa tuli ihan oikeeseen aikaan. :) mun mielestä tossa ei oo mitään kummallista. toivottavasti tärpit =)
 
mimmuli82 Kiitos tärppionnen lähettämisestä! Toivotaan että olis apua..
Niin en tiedä.. eikä oikeestaan enää jaksa kiinnostaa.

Kumminkin tänään tehty ovistikku näytti vain haaleaa viivaa, erittäin paljon haaleampaa kuin eilinen tumma viiva. Niin täytyy nyt tämä kierto vielä katsoa loppuun ja sitten vaikka katsoa muuta..
Juu se on kyllä totta että jos nyt on oikeesti ovis niin luteaalivaihe olis riittävän pitkä raskautta ajatellen, jos mennään 24kierrolla. :)
Mulla on vielä 9tikkua kaapissa. Aion ne käyttää ja jos yhtään epäilyttää niin sitten vasta ostan r-testin. Mutta nyt elän kp 9/24(34) :/

Leena-MariSä näköjään kärvistelet edelleen.. :/
Täytyy yhtyä sun sanoihin:

*kuukautiskivut alkavat edellisiltana, kestävät vahvoina vähintään kuukautisten kaksi ensimmäistä päivää -> nyt noin tunnin mittainen kova kipu siinä vaiheessa kun tuhru oli jo alkanut. kipu tuntui aivan eri paikassa kuin kuukautiskivut, ja oli muutenkin aivan eri tuntuinen JA

Sitä vain ihmettelen, että jos en ole raskaana, niin mikä on voinut aiheuttaa näin äkillisen ja ison muutoksen kuukautisiin, jotka ovat vuosikausia olleet samanlaiset:

*normaali kierto 34päivää, missään tilanteessa ei ikinä tätiä ennen kp 34 -> nyt tuhruvuotoa kp 24 alkaen.. :D

*vuoto alkaa aina runsaana, tuhru tulee vasta lopussa.. =)


Ja jos niin käy että mun päivät on lyhentynyt tohon 24 ihan yhtäkkiä niin mä sekoan.. minusta aivan liiiian pieni väli.. Mutta josko tää tuottais sitten onnea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kisumamma:
Älä menetä toivoasi, hyvinkin voisit olla raskaana. Täällä ja muilla sivuilla on lukemattomia kokemuksia ja kertomuksia siitä, että ovistesti on näyttänyt raskauden ennemmin kuin raskaustesti! Jos ovistestisi on huomennakin puhdas plussa, uskaltasin jo pistää roponi likoon raskauden alkamisen puolesta! :)
Jos vielä teet testin aamuvirtsasta ja se on edelleen iloisen positiviinen, on hyvät mahikset! Sillä hcg hormonia on eniten aamulla kun taas hormonia, jota ovulaatiotestit mittaavat, on vähiten aamulla, sillä sitä ei erity yön aikana, vaan sitä on eniten iltapäivällä.
Mielenkiintoista. Mä en tietenkään tehny tänpäiväistä testiä aamuvirtsasta (kun ohjeessa sanottiin, että aamuvirtsaa ei pidä käyttää ) , vaan pari tuntia sen jälkeen kun olin käynyt aamupisulla, mutta en ollut siinä välissä ehtinyt juoda mitään, ja virtsa oli yhtä tummaa kuin aamuvirtsa. Testiviiva oli ainakin yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Nyt tein iltapäivällä toisen testin, puolisen tuntia sitten, ja siinä testiviiva oli selkeästi heikompi, vaikka yhä selvästi näkyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kisumamma:
Mitä oireita sulla on?
Pahoinvointi ja yökkäily, huimaus, heikotus, lisääntynyt jano ja pissahätä, erilaisten ennen miellyttävien hajujen tuottama pahoinvointi, hajuaistin herkistyminen niin että jo pieni määrä jotain hajua tuntuu pitkän matkan päähän tai tuntuu täyttävän koko huoneen, nenän valuminen, tukkoisuus ja nuhainen olo (miten tämä oikein sopii yhteen hajuaistin herkistymisen kanssa?), alavatsassa tuntuva nipistely ja kuplinta, pieni arkuus ja nipistely rinnan sivussa kainalon puolella, hermostuneisuus, mielialan vaihtelut, itkuherkkyys, palelu, hikoilu, väsymys, selän juiliminen, metallin maku suussa, närästys ja pieni verenvuoto ikenistä harjaamisen yhteydessä. (Harjakin tuntuu paljon rajummalta ikenissä kuin koskaan ennen.)

Alkuperäinen kirjoittaja Kisumamma:
Jos testaat erittäin herkällä raskaustestillä (esim. Aconin 10mlU/ml), raskautesi näkyy varmasti plussana, sillä nythän olisi jo sitten (jos tuhrut eivät olleet kuukautiset) menossa jo raskausviikko 5 tai 6?
Eilen aamulla testasin juuri Aconin 10 mIU/ml -testillä. Nega tuli, ja sittemmin siitä tuli roskishaamu. (Olin unohtanut sen lavuaarin reunalle, kun lähdin kiireessä liikkeelle, ja löysin sen sitten iltapäivällä siitä.) Myös eilen otettu veritesti näytti negaa - en vain muistanut kysyä, millä pitoisuudella testi näyttää negaa ja millä positiivista.

Jos laskee edellisestä vuodosta, niin eilen taisi olla rv 4+6, ja nyt 5+0. (Ellen sitten ole aivan pieleen laskenut.)
 
Mulla on kierto 28-32 päivää ja ovis lähes aina kp10-13. Tikuttamalla huomasin, et aikaisin mokoma on. Tuota en ole tiennykkään, että ovistestillä vois havaita raskauden:) Kaikkea sitä täällä oppiikin :D Mulla kans kierto lyhentynyt, kun ollaan oikein tosissaan alettu yrittään, tosin se lyheni jo yli vuos sitten. Ennen kierto oli 35-40 päivää. Nykyisin yleisin on 30päivää ja ovis kp11.
 
Moi!

Mulla ainakin sanottiin silloin kun seurattiin tuota viimeistä km:a, että labran ns. pikatesti verestä tai virtsasta on sellainen, joka antaa positiviisen arvolla 20 mlU/ml, eli suunnilleen sama kuin esim. Apteekin oma testi. Mutta siis silloin kun km todettiin, tehtiin tuo pikatesti ja se oli +. ja parin vielä 5 pv:n päästäkin + ja sit vielä viikon päästä tarkka arvo oli 28, jonka jälkeen tehtiin vielä yksi testi parin pv:n kuluttua ja silloin arvo oli enää 12 mIU/ml, jolloin seuranta lopetettiin.
En halua masentaa, mutta mulla on aina välillä pms oireina ihan samoja oireita, joskin joitain noista oireista on ollut joka raskaudessakin,joten... eipä taida auttaa muu kuin testailla parin pv:n päästä uudestaan. Tsemppiä!
Tulen jännityksellä huomenna tsekkaamaan, josko sulla ois jo hyviä uutisia! ;)
 
Tosta aiheesta ovuulatiotesti vs. raskaustesti oli hauska sivusto, jossa joku oli tehnyt oikein "empiiristä" tutkimusta aiheesta. Oottakaas kun etsin sen...

http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Eli sen mukaan raskaus- ja luteaalihormonit on niin samankaltaiset, että ovistesti näyttää molemmat, mutta raskaustesti vain raskaushormonin.
Tuon sivun mukaan ainakin siinä vaiheessa kun ovistesti näyttää raskauden, niin plussa pärähtää raskaustestiinkin. Mutta voihan noissa olla ihmisten välillä eroja. Ihmetyttää kyllä, koska samalla tavallahan ne toimii. Mutta tietysti niissä on herkkyyseroja ihan yhtälailla kuin erimerkkisten raskaustestien välillä. Mutta jos raskaustesti näyttää negaa ja ovistesti plussaa niin koholla on todennäköisesti lutenisoiva hormoni eli ovulaatio olis lähellä.

Ootko oikeesti Kisumamma kuullut, että joku olis saanut ovistestillä plussan ja samana päivänä raskaustestillä negan, mutta oli silti raskaana? Mä en oo kyllä kuullut sellasta tapausta. Niitä on kyllä ollut, jotka on testannut ovistestillä plussan ja parin päivän päästä raskaustestillä myös. Mutta plussa olis tullut raskaustestiin varmaan ovistestipäivänäkin, jos olisi sillon testannut.
 
Niinpä! Sillä taitaa olla joku sponsori, ei muuten voi oikeesti laittaa noin paljo rahaa testeihin. Mäkin oon testien suurkuluttaja, mut toi tyyppi on jostain ihan eri sfääreistä. Testailee rintamaidollakin ja joitan muuta tosi järkevää. Eihän sitä tiedä vaikka olis vitsi koko sivusto ja photarilla tehdyt kuvat. Mutta toisaalta, kyllä se kai ihan asiaa siellä puhuu. Mene ja tiedä. Joku alan ihminen vois osata sanoa. Mutta hauska joka tapauksessa! :LOL:
 
Jeps, täytyy uskoa että se oli ovis kp 8/34(24) ja kp 9/34(24) tuli viel haalea, mutta tänään kp10/34(24) ei tullut enää mitään.. täytyy viel tänään ja huomenna kaataa ukko romanttisiin hetkiin.. :D :heart:

Eilen illalla mies sanoi että tilauksessa vain yksi lapsi, tyttö tai poika..
Johon totesin että entäs jos tuleekin kaks, johon mies sanoi että yksi tilattu kerralla.. =)
Mä olisin ihan valmis kaksosiinkin.. :attn:
Mutta eipä minun tai miehen suvussa kaksosia ole.
Vaikkakin mun pikkusisko oli "kaksonen" eli kaks istukkaa, toinen oli eteisistukka mutta toisessa pussissa ei kukaan kasvanut.. :| Tästäkin jo aikaa 11v :)

p.s. Oon joskus aiemmin lukenut tota Pixien kertomaa sivua ja nauratti kanssa että kuka jaksaa moista.. :D
 
Kävin itse tiistaina gynellä ja ultrassa, kp 10, ja munasolu juuri irtoamaisillaan, eli ovis menossa. Gyne käskikin minun kohdaltani alkamaan mittaamaan ovista jo kp 8 tästälähin. Kiertoni on säännöllinen 28.Digitaalista mittaria suositeltiin väestöliiton gynellä, koska on 100 pros varma, se päivä jolloin mittarissa plussa ja seuraava ovat otolliset raskaudelle!..Meillä nyt tehty tämä gynen suosittama täsmäisku, seurausta saapi jännittää 2 viikkoa.
Muutoinkin ovikseni oli elämäni rankin, niin kovat olivat kivut ja migreeni alkoi eilen ja vieläkin jatkuu.

Kaikille tärppionnea!
Rakkai¨n terveisin -pikkumyy- :heart: :wave:
 

Yhteistyössä