Mistä tietää onko graavilohi pilaantunut? Väri, haju?

Jeps, eli tänään tuli ostettua graavilohta..

Minun mielestä se haisee älyttömän kitkerälle, sellaiselle "rankkitynnyrille" ja minusta se värikin on erilainen kuin mitä pitäisi olla. En siis voinut syödä kun meinas Ykä tulla kylään.

Mies taas puolestaan väittää että graavilohi on aina ollut saman hajuinen ja saman värinen..

Jos en saa täältä apuja niin täytynee huomenna ajaa mun isän luo, se kun on kalojen rakastaja ja tietää niistä paljon..

Äsken avasin jääkaapin ja otin raejuustopurkin niin meinas laatta lentää, koko jääkaappi haisee pahalle juuri sille miltä se graavilohi haisee.. :/

Ei se graavilohi ole ennen koko jääkaapin hajua täyttänyt..

Tästä siis puhkesi "perheriita" :LOL: :headwall:
Teki mieli pamauttaa miestä kun ei usko mua =) :snotty: :ashamed:
 
KAUPAN TÄTI
jos se sun kalas väri on sellanen "vaisu ja vaalea" ni silloin kalasta on lypsetty mäti jossakin vaiheessa ja liha on jäänyt vaaleaksi. se ei ole pilaantunutta silloin...mut jos haju epäilyttää, ota yhteyttä tuotteen VALMISTAJAAN!
 
Jeps, kannatti soittaa suoraan Heimon Kalalle ja kysyä miksi kala haisee niin pahalle että laatta lentäis. Mutta eipä tuo osannut sanoa. Totesi kumminkin että on kauhean pahoillaan tapahtuneesta ja lupasi hyvityksen. Tulee iso tuotepaketti korvauksena viikon sisällä minun nimellä kauppaan josta ostin :) :LOL: p.s. isäntä ei vieläkään myönnä että haju ei ole normaali, mutta ei kumminkaan enää syö sitä ;)

Jee, mä voitin! =) :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KAUPAN TÄTI:
jos se sun kalas väri on sellanen "vaisu ja vaalea" ni silloin kalasta on lypsetty mäti jossakin vaiheessa ja liha on jäänyt vaaleaksi. se ei ole pilaantunutta silloin...mut jos haju epäilyttää, ota yhteyttä tuotteen VALMISTAJAAN!
Ei ollut vaisu ja vaalea vaan tummahko ja se haju oli kamala! :)

Ja korvaus siis tulossa =)
 
ettei vaan
Jos oot raskaana? Sillon ei muutenka suositella graavikalaa, mut mun ei olis tulut mieleenkään syödä. KAIKKI kalan haju etoi. Laivan seisovaan pöytään ei ollut mitään asiaa.
 
No jos olisin raskaana ja hajuaistin tepposia niin sitten minun isoveljeni ja isänikin olisi raskaana, sillä heidän nenään kävi myös etova haju! =)

Minun mieheni on vaan niin jäärä ja hajuaistiton ;) :LOL:

Mutta kiitos kommentista, en sitä syökään kuin kerran 1-2kk välein..
 

Yhteistyössä