...

Sakossa lukee. "Olosuhteiden edellyttämän huolellisuuden ja varovaisuuden noudattamatta jättäminen. Ajautui liukkaalla tiellä arviointivirheen seurauksena liian lähelle tien reunaa, jolloin auto suistui vaarallisesti ojaan". Vähäinen liikenne.
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Niin..Mä luulin että vakuutus korvaa tuon verran autosta.
Ei vakuutus korvaa mitään.
Miksi ei?
Varmaan siksi että noin vanhaan autoon ei saa enää kaskoa joka kattaisi omat ajovirheet
Niin..Mä en hoksannut katsoa sen enempää kuinka vanhalta auto näytti.

Mietin vaan kun itse maksan yli 2000e/vuosi vakuutusmaksuja joten paree on sitten joskus jos jotain tulee maksaakkin takas.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Sakossa lukee. "Olosuhteiden edellyttämän huolellisuuden ja varovaisuuden noudattamatta jättäminen. Ajautui liukkaalla tiellä arviointivirheen seurauksena liian lähelle tien reunaa, jolloin auto suistui vaarallisesti ojaan". Vähäinen liikenne.
Ei voi olla totta!!! Onneks ei sitten silloin tullu poliiseja paikalle ku mä ajoin katon kautta kylelleen!!!
Oikeesti ja syy oli ihan vaan minussa.

Onneks ihmisvahingoilta säästyitte kummiskin!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Sakossa lukee. "Olosuhteiden edellyttämän huolellisuuden ja varovaisuuden noudattamatta jättäminen. Ajautui liukkaalla tiellä arviointivirheen seurauksena liian lähelle tien reunaa, jolloin auto suistui vaarallisesti ojaan". Vähäinen liikenne.
Kuuleppa! Tee tosta sakosta valitus.Kokeile etes. Mä en suostuis maksamaan ennen tota sakkoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä asiaste te ne sakot saitte????
Kumpi teistä ajo?
Mies. Edellä mainitsin jo mistä sakko tuli. Kun ei ollut liikennettä kuin yksi vastaantuleva ja yksi takana. niin ei saanut liikenteen vaarantamisesta.
Mä en käsitä et saitte sakot kun ajoitte selälleen?
Vissiin siittäkin tulee sakko?

Ikävä tapaus.
 

Yhteistyössä