Hakutulokset

  1. K

    -----Viikko 42-----

    MAANANTAI 22.10.2007 Milla73............kp 28/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa Hempukka87...kp 28/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa HenLai...........kp 28/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa tiiu-64...........kp 29/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa...
  2. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Maanantaita! Huomenta ja oikein mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Tuokoon se mukanaan iloa ja onnea =)
  3. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Hyvää huomenta! Täällä varhain jo ylhäällä, ei oikein uni tule silmään... Johtuisikohan viime päivien tapahtumista! Positiiviselta näyttää siis testi edelleen =) Tosin en ole vielä saanut vahvaa viivaa, mutta ajattelin ensi viikolla varmistella.. Harmitteluni negan testanneille! :hug...
  4. K

    -----Viikko 42-----

    SUNNUNTAI 21.10.2007 Milla73............kp 27/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa Hempukka87...kp 27/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa HenLai...........kp 27/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa tiiu-64...........kp 27/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa...
  5. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Voi peppu, kirjotin äsken pitkät selostukset ja ne häipy ku pieru saharaan |O Niin, huomenna aion myös testailla, pakkokin, kun ois meno ehtoolla muutamille muutaman ystävän kanssa. Vaikka en kyllä tuon clearblue-haamunkaan perusteella alkoholia ottaisi! Olen vapaalla ja olen...
  6. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Moikka vaan! Täällä ei uutta, lämmöt koholla, nuhanen olo (kurkku- ja pää kipeä). Mutta olen todella skeptinen edelleen. En tehnyt testiä aamulla, en kai uskalla. Red Dragon ainakin sun oireisto kuulostaa lupaavalta ja myös Lumi-Marjan! Entä Sydänkäpynen?
  7. K

    -----Viikko 42-----

    Moi! Lupaavalta kuulostaa monen kohdalla! Peukut pystyssä! :heart: Dreamer-88 jos ei vielä plussanneisiin... En tehnyt testiä tänään, huomenna aattelin... Jännittää jos tää onkin vaan jotain kehon pilailua tms. ja menkat alkaakin! Lämmöt koholla, nuha olo. [/b]Äippä[b] onnea vielä...
  8. K

    -----Viikko 42-----

    Äippä mulla on kanssa nyt ehtoolla ruvennu olemaan sellasta menkkakipuilua, kunhan nyt ei alkais! :o Vai onko se normaali oire? Lämmöt huitelee 37 kieppeillä, turvotusta kans, pää ollu kipeenä...
  9. K

    -----Viikko 42-----

    Äippä2006 vähän meinasin jos lauantaina teen uuden testin.. jos maltan oottaa! Onko sulla millaisia oireita nytten?
  10. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Pixie sulla on tosiaan "innokas" mies, ihanaa! Posket punaiset ja.... vai mites sitä sanotaan..:D Huojentavaa oli kuulla kokemuksia tosta clearblue-testistä. Mutta... en silti osaa uskoa ennen kuin saan (jos saan!) kunnon plussan. Red Dragon pidän sulle peukkuja jos päätät huomenna...
  11. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Joo, sama juttu, ei uskalla hehkutella tosiaankaan. Mutta toivon meille parasta mahdollista lopputulosta! :heart:
  12. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Moro! Onnea rypäle ja Äippä2006! Minä näin rypäleen tikussa jotain samanlaista, mitä itsekin aamulla tuijotin.. kun oli sama testikin. Kiitos kaikille haamusta onnittelijoille! On aivan mahtavaa tietää että täällä on näin ihania ja kannustavia ihmisiä! Aattelin testata uudestaan...
  13. K

    -----Viikko 42-----

    [b]torstai 18.10.2007 Milla73............kp 24/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa Hempukka87...kp 24/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa HenLai...........kp 24/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa tiiu-64...........kp 24/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa...
  14. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Huomenta! Tässä sitten aamulla pissasin tikkuun ja haamu!? Olo on hölmistynyt ja skeptinen. Testasin clearbluella siis. Testiajan sisällä haamu siihen piirtyi... Uskoako vai ei ja voihan menkat silti alkaa. Eli TÄMÄN siitä saa kun testaa liian aikaisin... Olo ok, aamulämpö oli 36,6...
  15. K

    -----Viikko 42-----

    torstai 18.10.2007 Milla73............kp 24/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa Hempukka87...kp 24/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa HenLai...........kp 24/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa tiiu-64...........kp 24/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa...
  16. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Niin ja tervetuloa mimuli!
  17. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Ihania juttuja testaamisesta! Taidan kuulua sellaseen välimuotoon, että en oikein malta oottaa, mutta en kuitenkaan tusinoittain testejä käytä :laugh: Ja mulla kanssa tuo sininen miellyttää... :D Äsken tuossa söin niin tuli pahanolon aalto siihen perään... Örgh :x Taisin vaan liian...
  18. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Juu, onnea meille tulevaan koitokseen rypäle ja Äippä2006!
  19. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Tervetuloa Luru Lude =) rypäle, testaus houkuttaa siinä määrin, ettei oo kovin vaikee suostutella...
  20. K

    **Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

    Hyvä asenne, rypäle! Mulla oottaa kaapissa 2 kipaletta just noita clearblue-testejä. Joten ei oo vielä niistä kokemusta... Niissä lukee et voi 3 (!!?) päivää ennen menkkojen oletettua alkua jo testailla. Eli minäkin voisin sitten sen mukaan huomenna... en taija uskaltaa! Pelottaa se...

Yhteistyössä