-----Viikko 42-----

Huomenta kaikille!

Emilja, kysyit mitä oireita mulla on.

Ovulaatiosta lähtien tissit tai oikeestaan nännit on ollu arat. Välillä tuli ennen plussaa pahan olon aaltoja, mutta luulin että se johtuu siitä että oltiin matkalla. Nyt on ollut parina aamuna tosi krapulainen olo.
Viime viikonloppuna eli kp27/24-27 aikaan tuli aika väsynyt olo ja paljon vilunväristyksiä.
Oon myös nähny noin viitenä viime yönä kauheesti painajaisia vaikka normaalisti en näe koskaan painajaisia :( Painajaiset liittyy aina siihen, että mulla on kauhee huoli jostain, esim. sisaruksista..
Ennen plussaa mahassa vihloi oikein kunnolla. Nyt mahassa tuntuu välillä siltä että "jännittäis" kauheesti, mutta se tuntuu kohdun kohalla. :heart:

Voi kun Emilja oisit raskaana. :heart: Toi nännikipu kuulostaa kyllä hyvältä. :)

Tsemppiä kaikille!

:heart:
 
Keskiviikko 17.10.2007

Milla73............kp 23/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 23/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 23/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 24/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 26/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 27/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 28/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Kisut.............kp 28/28-30.....yk 11....Ensimmäinen haaveissa
Red Dragon....kp 29/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 29/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 29/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 30/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
emilija...........kp 31/29-34.....Yk.2.....Toinen toiveissa
tiu................kp 31/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 31/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 33/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3


Pudonneet

EAK
 
En voi uskoa tätä. Todella vahva plussa tuli heti ku testi oli kastunu. Oon ihan sekasin onnesta. Ja tietenki heti pakko alkaa murehtimaan, että jaksaako tämä pikkunen nyt pysyä matkassa. Toivon niin paljon, että saadaan juhannuksena terve vauva.

Ehkäpä tässä ketjussa todella on jotain taikaa. Toivon teille kaikille lopuille plussia testeihin. Tsemppiä ihan mielettömästi.
 
Mahtavaa emilija!! :flower: Onnea!

Mitä oireita sulla on nyt ollut ennen plussaa? Lisään sut listaan plussanneihin :D

Keskiviikko 17.10.2007

Milla73............kp 23/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 23/30-35.....yk.12.... Ensimmäinen haaveissa
HenLai...........kp 23/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 24/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 26/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 27/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 28/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Kisut.............kp 28/28-30.....yk 11....Ensimmäinen haaveissa
Red Dragon....kp 29/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 29/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 29/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 30/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
tiu................kp 31/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 31/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 33/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3
emilija yk 2

Pudonneet

EAK
 
Dreamer-88, sulla toi kierto näyttää olevan ärsyttävän pitkä. Jospa niitä menkkoja ei tuliskaan vaan tulis se plussa. Toivossa on hyvä elää!

emilija, onnea! :flower: Kerrohan nyt mitä kaikkia oireita sulla on ollu ni päästään iteki kuvittelemaan.

Kertokaas vähä mitenkä paljo ennen menkkojen alkua kohdunnapukka pehmenee ja laskeutuu alas? Tietenki siinä on eroja, mutta keskimäärin. Mulla eilen iltapäivällä oli niin korkeella että just ja just etusormi ylsi ja se oli kova ja kiinni. Toisaalta kp:t on vasta 23 kasassa joten tuohon kp 32 on vielä aikaa reilusti. Oon kokeillu tuota kn muutamana päivänä ja vaikkei tuliskaan valkkaria oikeestaan kovinkaan paljo joka päivä ni silti tuntuu että emätin on niin kostee ettei se oo sitä ollu aikoihin.

Mies tuossa ihmetteli että mikä ihme mulla on ku mulla on jatkuvasti kylmä. Vkl oltiin reissussa ja mulla oikeesti oli hirvee palelu, ajattelin jo että oon tulossa kipeeks mut ei. Edelleenki jatkuu toi palelu, kesken aamupalan syönninki piti hakee lisää vaatetta päälle ku tuli niin kylmä.

Ja nuo hajut mitä minä oon ihmetelly. Ei mulla normaalisti noin tarkka hajuaisti oo ollu. Tänä aamuna haisi makuuhuoneessa tosi voimakkaalle, vaikkei siellä ennen oo haissukaan mikään tai en oo ainakaan haistanu.

Testiä en viiti tänään tehä koska kaikkein mieluiten tekisin sen aamupissasta ja nyt se on jo myöhästä. Ovistesti näytti eilen ainaki sellasta melkeen plussaa, ihan vähä vaaleempi ku kontrolliviiva vaikka mulla on jo ovis ollu aikaa sitte.
 
mä täällä käyn muiden pinoissa lukemassa kun itse en enää kuulu mihinkään ja odotuspuolelle en vielä ole uskaltanut.. :ashamed:

HenLai: mä kokeilin sitä kohdun nipukkaa ehkä jotain 4 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamista ja oli tosi kiinni ja supussa (olin/olen raskaana ) ja mielestäni oli huomattavasti paljon kovempi ku missään muussa vaiheessa koskaan (siis kun ei ole raskaana ). jos käyt kattoon tuolta ketjusta missä on raskaustestikuvia niin mulla on siellä yksi kuva missä on sekä haamua r-testissä että hieman kontrolliviivaa haaleampi viiva ovistestissa (nämä samasta näytteestä otettuna ). millon sulla on ovulaatio ollut? tiedätkö tarkkaa päivää?


niin ja onnea emilija :heart:
 
Kiitos onnitteluista.

Eli oireina, lämmöt korkeella. Kn kova, kiinni ja korkeella. Tissit kipeet, erityisesti nännit. Vatsassa kovia vihlasuja ja panintunnetta jo varmaan viis päivää. Siinä taitaa olla kaikki.
 
HenLai: Kun minulla oli renkaan poisjätön jälkeen eka kierto 51pv, toinen 86.. Sitten aloitettiin terot, ja kierrot oli 26-30pv ja sitten taas venyi päälle 40 päivän, aloitettiin primolut ja nyt söin clomeja. Kp 16 kävin ultrassa, jossa näytti, että olisi yksi munasolu kypsymässä, tikutin ovista, niin sain kp 17 haalean plussa, kp 18 negan, kp 19 haalean plussan, kp 20 vahvan plussan ja kp 21 negan.. Eli voisin kuvitella oviksen olleen kp 20, toivottavasti :) Olisi nimittäin eka ovulaatio vuoden aikana.. :) Mutta kaikki oireet on kadonnut, mitä viime viikolla oli.. Mutta koko kuukauden ollut Todella vahva fiilis, että tässä kierrossa plussataan.. Saa nähdä kieroileeko mieli, vai.. :/
 
Kutrisue
Onnea emilija!

Täällä ei vielä ole tätiä näkynyt. Pitää varmaan mennä ostamaan apteekista lisää testejä... Alamasussa on oireita, mutta eivät tädin oireet ole ainakaan ennen tämmöisiä olleet. No kerta se on ensimmäinenkin.
 
keskiviikko 17.10.2007

Milla73............kp 23/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 23/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 23/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 24/28-30......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 26/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 27/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 28/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 29/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 29/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 29/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 30/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
tiu................kp 31/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 31/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 33/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3
emilija yk 2

Pudonneet
EAK
Kisut
:hug:
 
Kertokaa hyvät ihmiset onko RFSUn testeissä mahollista saaha viivanpaikka? Mulla tuli sellanen tai sitte roskishaamu. Huomasin äsken että tuossa testissä minkä tein aamupäivällä, on sellanen viivantapanen mutta en tiiä onko se roskishaamu vai viivanpaikka. Toisaalta mulla on noi päivät vielä niin vähissä ettei välttämättä ees näkyis mitään testissä.
 
Täällä luulotautisten kerhon presidentti esittäytyy... =) Johan meillä on kunnon konferenssi pystyssä. Mulla lämmöt koholla, oviksesta noin 10 päivää, pahaa oloa ei ole mutta vatsa on aivan järisyttävän turvonneessa kuosissa :eek: , just samalla lailla kuin ekaa odottaessa. Ihmiset oli varmoja että siellä on vähintään kaksoset ku näytin siltä ku olisin rantapallon lounastanut. Tosin se tasaantu sitte raskauden loppua kohti että ei sen puoleen. En tiiä, on tää taas niin piinallista...Ajattelin kyllä testata vähän aiemmin, kannattaakohan??Mulla clearblue kaapissa jonka pitäis näyttää kolme päivää aiemmin plussaa mitä todennäköisimmin. Olen tuota kn:ää seuraillut ja se on kova ja korkeella ja ihan kiinni, ei ole vielä aimakaan alkanut pehmetä. Mun kpt on muuten 27-29, olin aiemmin virheellisesti laskenut mukaan kiertoon ekan vuotopäivän. Jos joku päivittää niin ok mutta ei kai sillä toisaalta niin väliä ole, paitsi että ite seuraa erityisesti kyl kaikkien niiden oireita ja kuulumisia keiden kp sama HenLai, samoilla päivillä melkein mennään, tsemppiä!
 
Siis viittaukseni luulotautisiin...Kirjoittelen myös tuolla yli 35-pinossa ja siellähän se meidän kerho kokoontuukin...Olen niin väsynyt että en enää huomannut mihin pinoon kirjoitan ku just kävin siellä yli 35ssa, :ashamed:
:heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart:
 
torstai 18.10.2007

Milla73............kp 24/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 24/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 24/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 24/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
kuumetta.......kp 27/22-25.....yk 13....1. yhteinen haaveissa
Kutrisue.........kp 28/26..........yk 2.....Toinen toiveissa
Dania............kp 29/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 30/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 30/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
Kurtzman.......kp 30/30-33.....yk 3......Ensimmäinen haaveissa
Äippä2006......kp 31/29-31.....Yk.3.....Toinen toiveissa
tiu................kp 32/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 32/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 34/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3
emilija yk 2

Haamuilijat
Kurtzman

Pudonneet
EAK
Kisut
:hug:



Huomenta... Sain haamun tikkuun! Huh, jännäksi menee... Koitan olla viilipytty, mutta vaikeetahan se on. Suhtaudun skeptisesti haamuun, se tuli kyllä testiajan sisällä, mutta...
 
aah, niin ihana krapula taas :kieh: eli paha olo, mutta ilman alkoholia tullut.
Testasin apteekin omalla ja viiden minuutin sisällä tuli selvä haamu. En voi uskoa todeksi vieläkään. Jos se huijaa meitä?
Esikoisesta tein vasta kp40 vahvan plussan :heart:
 


Itsellä ei mitää erikoisempaa. Aamulämpö oli 36,7. Kahtena edellisenä päivänä 36,6.

Eilen kn oli just ja just kosketeltavissa. Pieni ja kova. Joitakin vilunväreitä oli eilen illalla ja tänä aamuna. Mutta vilunväreet saattaa johtua ihan siitäkin, että meidän huoneet on hiukan viileähköt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
aah, niin ihana krapula taas :kieh: eli paha olo, mutta ilman alkoholia tullut.
Testasin apteekin omalla ja viiden minuutin sisällä tuli selvä haamu. En voi uskoa todeksi vieläkään. Jos se huijaa meitä?
Esikoisesta tein vasta kp40 vahvan plussan :heart:
Paljon onnea! :flower: :hug: Täällähän on paljon jo haamuilijoita vähän ajan sisään!

 

Yhteistyössä