Dreamer-88, sulla toi kierto näyttää olevan ärsyttävän pitkä. Jospa niitä menkkoja ei tuliskaan vaan tulis se plussa. Toivossa on hyvä elää!
emilija, onnea! :flower: Kerrohan nyt mitä kaikkia oireita sulla on ollu ni päästään iteki kuvittelemaan.
Kertokaas vähä mitenkä paljo ennen menkkojen alkua kohdunnapukka pehmenee ja laskeutuu alas? Tietenki siinä on eroja, mutta keskimäärin. Mulla eilen iltapäivällä oli niin korkeella että just ja just etusormi ylsi ja se oli kova ja kiinni. Toisaalta kp:t on vasta 23 kasassa joten tuohon kp 32 on vielä aikaa reilusti. Oon kokeillu tuota kn muutamana päivänä ja vaikkei tuliskaan valkkaria oikeestaan kovinkaan paljo joka päivä ni silti tuntuu että emätin on niin kostee ettei se oo sitä ollu aikoihin.
Mies tuossa ihmetteli että mikä ihme mulla on ku mulla on jatkuvasti kylmä. Vkl oltiin reissussa ja mulla oikeesti oli hirvee palelu, ajattelin jo että oon tulossa kipeeks mut ei. Edelleenki jatkuu toi palelu, kesken aamupalan syönninki piti hakee lisää vaatetta päälle ku tuli niin kylmä.
Ja nuo hajut mitä minä oon ihmetelly. Ei mulla normaalisti noin tarkka hajuaisti oo ollu. Tänä aamuna haisi makuuhuoneessa tosi voimakkaalle, vaikkei siellä ennen oo haissukaan mikään tai en oo ainakaan haistanu.
Testiä en viiti tänään tehä koska kaikkein mieluiten tekisin sen aamupissasta ja nyt se on jo myöhästä. Ovistesti näytti eilen ainaki sellasta melkeen plussaa, ihan vähä vaaleempi ku kontrolliviiva vaikka mulla on jo ovis ollu aikaa sitte.