-----Viikko 42-----

Heippa kaikille!

Haamuja ja plussia aikast paljon..... ihanaa.
Itselle kuuluu seuraavaa:
Ilkeitä vihlaisuja vaikka makaisi kyljellään ihan liikkumatta. Jatkuvaa särkyä tuossa kyljessä??? Oiskohan se jotain säteilykipua. Outo oire. Jatkuvaa painon tai sellaista tunnetta kun on kuiva tampooni sisällä kauan..... hmmm... aika hyvä kuvaus vai mitä :LOL:
Hiukan saamaton/krapulainen olo. Illalla ei kestänyt hereillä. Lämpö yht äkkiä kierron loppupäivinä noussut 37,2 asteeseen.
Edellispäivänä kirjoitin, että kohdunnipukka ihmeen kova. Reunoilta oikein kivikova. Nyt on hiukan pienentynyt/pehmentynyt. KOrkealla se silti on.
Mies työmatkalla. En ole kertonut mitään mun kuvittelemista oireista. Olisi ihanaa yllättää hänet kun tulee kotiin jos olisimme onnistuneet vauvan teossa. Niin lujaa toivon jo yli vuoden yrittäneenä, että plussa tulisi.

Mukavaa lauantai päivää!

 
Milla: kuullostaa lupaavalle :) :heart:

Täällä aamulla testattu haamujen haamu, joka hävisi :/ Siis noin 5-10min kuluttua näkyin himmeästi haalean punainen viiva, joka hävisi n.15min kohdalla :( (paketissa luki, että testiä voi lukea 30min eikä viiva ollut kontrolliviivan kanssa edes samanpaksuinen *mieskin kuitenkin näki sen*).. *syvä huokaus* Kerkesi jo toiveet nousta, kun samassa ne romahti.. Ja oireitakin oli hieman viime yönä.. lähinnä kuvotus.. Jonka vuoksi testasin tänään.. Täytyy katsoa milloin tekee seuraavaa testiä.. Varmaan huomenna ja sitten torstaina (ystävän synttärit, josta tulisi kummi :heart: ) Mutta en oikein usko, että oli plussa.. Kun minne se plussa voisi hävitä? :( Pitää olla ajattelematta sitä sen enempää.. :attn:

Muoks: Niin ja täällä myös nippailuja ja vihlaisuja alamasulla, eikä enää menkkajomotusta *=mielikuvituksen temppuja?*
 
SUNNUNTAI 21.10.2007

Milla73............kp 27/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 27/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 27/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 27/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
Dania............kp 32/24-28.....yk 2......Toinen haaveissa
Red Dragon....kp 33/31-34.....yk 4......Kolmas haaveissa
pippuri81.......kp 33/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
tiu................kp 35/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
marjonetti......kp 35/35..........yk 1.....Kolmas haaveissa
Dreamer-88....kp 36/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet

Melike yk 3
emilija yk 2
Äippä2006 yk 3
katbe yk 4

Haamuilijat
Kurtzman


Pudonneet
EAK
Kisut
kuumetta
Kutrisue
:hug:


Huomenta! Edelleen näyttää testi positiivista... Kunnon tummaa viivaa en oo saanut, hailakan kylläkin. Mutta aattelin ensi viikolla vielä varmistella.

Kuinkas tässä viikkopinossa? [/b]Dreamerilla ainakin jännät paikat, toivottavasti saat hyviä uutisia!
 
Kurtzman: Kyllä se teillä on plussa :heart:

Meillä ei.. Nega tuli taas testistä (13 negatiivinen testi tänä vuonna..) Jeps.. Saisi täti sitten tulla, jos on tulossa :/ Torstaina testaan seuraavan kerran ja jos nega, niin soitan yksityiselle, jos ottaisi verikokeen ja jos se nega, niin primolutit taas käyttöön.. V*tuttaa, kun kierrot huitelee miten sattuu :(
 
SUNNUNTAI 21.10.2007

Milla73............kp 27/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 27/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 27/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 27/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
pippuri81.......kp 33/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
tiu................kp 35/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 36/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet

Melike yk 3
emilija yk 2
Äippä2006 yk 3
katbe yk 4

Haamuilijat

Kurtzman


Pudonneet

EAK
Kisut
kuumetta
Kutrisue
Red Dragon
Dania
marjonetti
 
mie en sit vieläkään ole saanut siirryttyä tuonne odottajiin :ashamed: .. ajattelin varata ultran tuonne 30.10. ehkä sit sen jälkeen jos siellä kaikki hyvin niin uskallan tuonne puolelle siirtyä..

ihanan paljon plussia tänne tullut :heart: :heart:

niin ja halit pudonneille :hug:

 
Mulle ei mitään erityistä, paitsi että testasin negan, tätiä siis odotellaan ja on jo vähän oireitakin... Mulla on muuten tuossa väärä kiertopäivä tossa listassa. Mulla on nyt menossa 28, eli huomenna tai viimeiistään ylihuomenna täti kurvaa.
 
MAANANTAI 22.10.2007

Milla73............kp 28/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 28/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 28/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 29/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
pippuri81.......kp 34/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
tiu................kp 36/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 37/26-86.....yk 10..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet

Melike yk 3
emilija yk 2
Äippä2006 yk 3
katbe yk 4

Haamuilijat

Kurtzman


Pudonneet

EAK
Kisut
kuumetta
Kutrisue
Red Dragon
Dania
marjonetti

Huomenta ja onnellista uutta viikkoa! =)
 
Red Dragon, Dania ja marjonetti :hug:
AnnaManna: Saat viettää meidän seurassa niin kauan kun haluat :)
Tiuu: :hug: Toivottavasti täti ei tule..

Tänne ei uutta, ei menkkoja, ei oireita, ei mitään.. Taas venynyt kierto, V*ttu! Saisi jo hieman lyhentyä nämä kierrot.. :( Torstaihin asti odotan, sitten on jo kp 40. Silloin testaan itse, jos nega, menen verikokeisiin, jos nega niin aloitan primolutit ja kierto venyy taas yli 50 päivän :headwall: :headwall: Kun ei saa edes niitä 12 mahdollisuutta vuodessa.. Nyt olisi mahdollisuus vielä LA saada kesä-heinäkuulle, seuraava meneekin sitten jo reilusti elokuulla.. prkl.. :headwall: :headwall: Tahtoo plussan! :kieh:
 
Huomenta =)

Jaaha paljon on kerääntynyt uusia tippuneita. Tosi ikävä juttu. :hug:

Mulla on edelleen samoja oireita. Tänään uusi oire on kostea olo. Eli hiukan enteilee menkkoja.
Öisin ei pysty nukkumaan kun vatsaa sillai ihmeellisesti kiristää ja vihloo. Joku joskus laittanut et tuntuu samalta kuin veitsen kanssa viiltäisi.... Ei mulla siitä kyllä kokemusta ole, hih...
Kyljellä ei pysty ainakaan olemaan ja kun vatsallaan on niin tuolta alavatsasta tuntuu ilkeältä.
Nännit luulotautisena aristaa ja ovat turvonneet. Ja se pissalla juokseminen. Huh.
Aamulla ei kohdun paikkeilla tunnu sellaista painetta, mutta odotas kun on ilta. Tiedän, että mulla ei ole pissahätä. Silti se paineen tunne on samanlainen kuin kovassa pissa hädässä. Vessaan kun menen lirautan teelusikallisen. Aika noloa kun pitää varmuuden vuoksi juosta koko ajan pissalla :ashamed:
Mitäs muita oireita. Hmmm.....
Katsoin kalenterista, että samanlaisia oireita ollut alkuvuodesta yhdessä kierrossa, hiukan pettynyt olin. Unohtanut et olen kokenut tällaiset varmat raskautumis oireet jo. Hö. :'(

Silti, mukavaa maanantai päivää kaikille!
 
Tänne on tullu ihanan monta plussaa :) . Halaukset kaikille pudonneille :hug: . Itse en ole hirveesti krrennyt seurailemaan. Uusi työ on vienyt ajatukset muualle. En jaksa uskoa raskautumisen mahdollisuuteen, koska ei ole tähän saakkakaan tuottanut tulosta. Ja oviksen aikaan tuli heiluteltua vain muutaman kerran peittoja. Taitaa täällä vaan kierto taas venyä :headwall: :headwall: . Jos loppuviikosta ei ole kuulunut niin sit testailen varmaan torstaina tai perjantaina.
 
TIISTAI 23.10.2007

Milla73............kp 29/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 29/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 29/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiiu-64...........kp 30/27-29......yk.2.....1.yhteinen haaveissa
pippuri81.......kp 35/29-32....yli 2,5v....Toinen toiveissa
tiu................kp 37/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa
Dreamer-88....kp 38/26-86.....y 11kk..Ensimmäinen haaveissa


Plussanneet :heart:

Melike yk 3
emilija yk 2
Äippä2006 yk 3
katbe yk 4

Haamuilijat :heart:

Kurtzman


Pudonneet

EAK
Kisut
kuumetta
Kutrisue
Red Dragon
Dania
marjonetti
:hug:
 
Mulle ei mitään uutta. Tätiä odottelen, on sellaiset tuntemukset että tulossa on...Kn on edelleen kiinni, eikä mulla vielä ainakaan lämmöt ole romahtanu, äsken mittasin korvalaitteella niin 37,7 oli, en oo kipee. Olisko mulla joku hormoonihäiriö ku aina on lämmöt noin koholla oviksen jälkeen. Kaikki kokeet on otettu et ei sen mitään kilpirauhasjuttuakaan pitäis olla.
Tämä päivä siis yleensä on se ku täti tulee, pistän infoo muille jännittäjille ku alakaa tapahtummaan....
 
Mulla lämmöt edelleen koholla ja rintoja särkee vietävästi. Parin päivän ajan tässä oon seuraillu ni kn on korkeella, kiinni ja kova. Kaiken lisäks se tuntuu siltä niinku ois vetäytyny sisään. Eikö kumminki sen nyt jo pitäis olla suhteellisen pehmee ja alhaalla ku kp:t on kumminki noin pitkällä. On ollu tosi turhauttavaa tehä testiä ku ne vaan näyttää negaa. Mulla on sellanen tosi vahva tunne että nyt oltais raskaana, mut testit ei ainakaan anna ymmärtää sillai.
 
AnnaManna, mulla tuntuu jatkuvasti siltä että jotain tulee housuihin, on varmaanki vaan niin märkänä paikat. Eilen mun oli kesken koulupäivän pakko käydä tarkistaan pari kertaa ja lopulta sit päädyin siihen et laitan siteen ni ei tartte tunnin välein käydä tarkistaan.

Luin tuolta syliapinan juttuja noista vuodoista. Mulla tuli maanantaina ja tiistaina ihan vähä sellasta rusehtavaa valkkarin mukana. Mut siis sitä tuli onnettoman vähä. En tiiä sitte oliko se joku menkkojen yritys vai mikä. Nyt ei kumminkaan oo tullu mitään. Mutta rinnat on niin kipeet ettei niihin kärsi ees koskee.
 
TORSTAI 25.10.2007

Milla73............kp 31/28-30.....yk13......1.yhteinen haaveissa
Hempukka87...kp 31/30-35.....yk.12.... Ensimmäinenhaaveissa
HenLai...........kp 31/24-32.......yk5.....Ensimmäinen haaveissa
tiu................kp 37/29-34?....yk 3.....Ensimmäinen haaveissa

Plussanneet :heart:

Melike yk 3
emilija yk 2
Äippä2006 yk 3
katbe yk 4

Haamuilijat :heart:

Kurtzman


Pudonneet

EAK
Kisut
kuumetta
Kutrisue
Red Dragon
Dania
marjonetti
pippuri81
tiuu-64
dreamer88
:hug:
 

Yhteistyössä