**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Hyvä asenne, rypäle!

Mulla oottaa kaapissa 2 kipaletta just noita clearblue-testejä. Joten ei oo vielä niistä kokemusta... Niissä lukee et voi 3 (!!?) päivää ennen menkkojen oletettua alkua jo testailla. Eli minäkin voisin sitten sen mukaan huomenna... en taija uskaltaa! Pelottaa se pettymys.. :( Josko koitan ootella vielä.

Selkäsärkyjä on ollut nyt iltapäivästä.
 
rypäle clearbluella sain plussan vasta viisi päivää myöhemmin, kun apteekin omaan ilmesty eka haamu. Haamutestauksessa ei siis tämä clearblue näyttänyt vielä mitään. Nämä testit siis vuodelta -05, ei nyt :D Testasin silloin varmaan ainakin kolmella eri testillä viikon ajan joka päivä, ennen kun tajusin, et yk29 oli antanut tulosta =) Niin varmaan käy sittenkin, kun joskus testaan ja haamuja näkyy. Jos ikinä näkyy, mutta lippu on korkealla asian suhteen, tottakai :saint:

Minkälainen se kasettitesti on? Sellaista en ole vielä kokeillut, enkä digitaalista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Emmä tiedä voinko pompata tähän ketjuun, mutta kuitenkin..Haaveilenhan mä kesävauvasta :whistle:

Kun en tiedä kenellä asiasta puhua pulpattaisin ja muutenkin meinaa mennä hermo |O

Menkat eivät alkaneet eilen- ovat olleet säännölliset, oireet ovat ihan napit ja testi oli eilen "roskishaamu" sallitun ajan jälkeen, eli sitä ei lasketa :snotty:

Nyt sitten pelottaa tehdä uutta testiä- en tahdo nähdä taas tyhjää tai suttuista ruutua :ashamed:

Mutta onnea vaan kaikille jo plussanneille =)
Kerrotko oman yk ja kp:n ja jos haluat ni synnytyssairaalankin, niin voin päivittää tietosi, kun pääsen kotiin :wave:
 
onnea plussan saaneet tulevat äipät!
mahtava tunne, eikö vaan, nauttikaa ja olkaa onnellisia täysin rinnoin!!

ja testaajille plussatuulia, peukkut on täällä pystyssä!

rypäle, älä luovutakaan, mutt oota pari päivää testaamisessa...jos vaan pystyt...
luru lude teretulemasta joukkoon tummaan!
:wave:

ite en oo ovista tikuttanut koskaan, mutt kylläkin oon alottanut jo tämän jokapäivä/jokatoinenpäivä pupustelu kauden!
ja mieshän vaan tykkää...
:D
 
Moi taasen, käyn täällä jännäämässä miten menee plussien kanssa ja pari plussaahan näyttää tulleenkin. ONNEA! Tsemppiä muillekin ja plussia!

Ihan vaan halusin kertoa, että ite haamusin aconin kasettitestillä kolme päivää ennen kuukautisia ja plussa tuli samaisena päivänä clearbluen digitaalisella. Mikähän clearblue rypäleellä on? :wave:
 
Kiitos Maasu! Mulla on aconin kasetti, tuplapakkaus sellasia vähän niinku pensselin näkösiä clearblueita ja yks mammaksin liuska. Eli aikamoinen arsenaali. :LOL: En kuiteskaa haluais tuhlata kaikkia kerralla, ni jos laatutarkaillu-/vertailumielessä löytyis mielipiteitä muiltaki...? :attn:

Tiedän Pamuk, et pitäis odottaa... Mut en malta! Mulla on nyt putki päällä! :LOL:
 
hei, saanhan liittyä joukkoonne tännekin. Olen kirjoitellut tuolla yli 35-v kuumeilijoissa joukossa.
Noista testeistä,
Rypäle: muistelen, että jo kolmessa edellisessä raskaudessa olen luottanut clearblue testiin ja se on näyttänyt kyllä haamut jo pari päivää ennen kuin kuukautiset olisi pitänyt alkaa. Nyt kun sillä kokeilin - kylläkin 4-5 päivää etuajassa, mitään haamua ei tullut. Tänään testailin vielä Aconilla, jonka pitäisi olla todella herkkä testi ja rfsu-testillä, mutta mitään haamuja en edes saanut. Taidan olla koukussa testaamiseen, enkä malta odottaa. Kaapissa minulla on vielä yksi rfsu-liuska ja eka kertaa ostamani Predictor, tuota mammaksi -testiä en ole kokeillut, enkä vilja-testiä ja rahaa kuluu minullakin testeihin.
Täällähän on monta testivaiheessa olijaa. Kertokaa kokemuksianne, kun testaatte. Olen yrittänyt hakea tietoa, milloin voi aikaisintaa havaita hCG-pitoisuudet virtsasta ja näytti siltä, että 10 päivää hedelmöittymisen jälkeen tätä hormonia alkaa erittyä virtsaakin. Se on kait myös yksilöllistä, miten paljon sitä alussa kullakin näkyy.
No saamistani negoista päätellen, ei taida tärpätä nyt, ehkäpä olen näissä kuumeilevissa vielä kauan. Tosin kiertoani en voi sanoa tarkasti, kun on vain nuo yhdet kuukautiset olleet sen keskenmenon jälkeen, joten kyllä vielä testailen tällä viikolla.

Red Dragon, jos päivität tietoni, niin kas tässä: kp 26/28 (tai 25/28), 1. yrityskerta ja 4. lapsi toiveissa.
ja kaikille testionnea ja positiivisia tuloksia.
 
hauskaa kun tässäkin asiassa paljastuu nämä luonne-erot tai persoonat tai mitkä nyt lie, kun toiset testaa ihan hullunlailla eikä malta oottaa ja toiset testaa tyyliin vasta sitten kun jo ite suunnilleen jo arvaavat odottavansa...ja sitten on vielä monta monta testaajatyypiä tuohon välille!
Hauskaa.
Ihanaa kun ihmiset on erilaisia.
=)

plussaonnea kaikille testaajille tasapuolisesti!!
 
Hei Red Dragon, kiitos päivityksestä, tuo suluissa oleva tarkoitti vain, että tänään voi olla vasta päivä 25, mutta sillä ei ole kauheasti väliä, katsotaan, mitä tuleman pitää. Kuulun ehdottomasti ennakkotestaajiin - täytyy mennä vielä hankkimaan pari testiä varmaankin, kun en kuitenkaan malta odottaa viikonlopun yli tai edes viikonloppuun.
 
Testeistä: Mä luotan jostain syystä enemmän sinimusteisiin testeihin kuin punaisiin. Mitä hemmetin väliä sillä värillä sitten onkaan! :LOL: Ja luonteeltani myönnän olevani himotestaaja. Tilaan netistä halpaliuskatestejä satseittain ja puolitan ne niin et yhestä testistä voi käyttää kaks kertaa. Ja halpikset on juurikin niitä mihin tulee punanen viiva ja joskus jotain epämääräisiä viivanpaikkoja.

Mutta sit ku haluan kunnon testin niin haen apteekista. Ja sellasen mihin tulee sininen viiva! :LOL:
 
Ihania juttuja testaamisesta! Taidan kuulua sellaseen välimuotoon, että en oikein malta oottaa, mutta en kuitenkaan tusinoittain testejä käytä :LOL:

Ja mulla kanssa tuo sininen miellyttää... :D

Äsken tuossa söin niin tuli pahanolon aalto siihen perään... Örgh :x Taisin vaan liian paljon kerralla kiskoa, kun päivän eka lämmin ateria.
 
ihanaa kun on muitakin hulluja!! mä esitän kotona stoalaisen tyyntä, vaikka oon oikeasti aivan tohkeissani kaikista raskausjutuista ja etenkin kaikesta raskaaksi tulemiseen liittyvästä.. meillä toista alettiin työstämään, nyt oli ensimmäinen yritys. ensimmäinen pamahti alulle täysin puun takaa eli olen jäänyt yrittämisen ja jännittämisen ilosta aivan paitsi..nyt kaksin käsin takaisin..että sikäli en ole varmaan kovin pettynyt mikäli/kun ei vielä tulosta tulisikaan. nyt 21/28 eli reipas viikko hulluilua ja luulotauteilua jäljellä..
 
Kirjotin pitkät pätkät, kaikki katosi;=)
Noo kiitokset onnittelijoille ja minä kanssa onnittelen plussan saaneita niin raskauden kuin oviksen muodossa! :flower: :flower:
Minut yllättää ovulaatioaikaan migreeni, niin tänäänkin, oli kuitenkin koko pvn töissä. Voi että hajut teki pahaa :ashamed: , kun muutoinkin migreeni aiheuttaa minulle oksennusherkkyyttä.

Ja kuljetaan taas käsikädessä, ketkä nyt ovatkin ovulaatiovaiheessa, kiva niin! :heart:

Ja gyne maksoi minulla ultran kanssa noin 120euroa(on kuulemma halpa, minulla ei ole kokemusta muista paikoista)

Heippa ja voikaa hyvin ja vauvoille paljon tarrasukkia mukaan matkalle, niille ketkä nyt odottavat!

Nyt miestä etsimään, jotta voin kellistää hänet! :heart: + :heart:




Terveisin -pikkumyy- :heart: , :wave:
 

Yhteistyössä