hei, saanhan liittyä joukkoonne tännekin. Olen kirjoitellut tuolla yli 35-v kuumeilijoissa joukossa.
Noista testeistä,
Rypäle: muistelen, että jo kolmessa edellisessä raskaudessa olen luottanut clearblue testiin ja se on näyttänyt kyllä haamut jo pari päivää ennen kuin kuukautiset olisi pitänyt alkaa. Nyt kun sillä kokeilin - kylläkin 4-5 päivää etuajassa, mitään haamua ei tullut. Tänään testailin vielä Aconilla, jonka pitäisi olla todella herkkä testi ja rfsu-testillä, mutta mitään haamuja en edes saanut. Taidan olla koukussa testaamiseen, enkä malta odottaa. Kaapissa minulla on vielä yksi rfsu-liuska ja eka kertaa ostamani Predictor, tuota mammaksi -testiä en ole kokeillut, enkä vilja-testiä ja rahaa kuluu minullakin testeihin.
Täällähän on monta testivaiheessa olijaa. Kertokaa kokemuksianne, kun testaatte. Olen yrittänyt hakea tietoa, milloin voi aikaisintaa havaita hCG-pitoisuudet virtsasta ja näytti siltä, että 10 päivää hedelmöittymisen jälkeen tätä hormonia alkaa erittyä virtsaakin. Se on kait myös yksilöllistä, miten paljon sitä alussa kullakin näkyy.
No saamistani negoista päätellen, ei taida tärpätä nyt, ehkäpä olen näissä kuumeilevissa vielä kauan. Tosin kiertoani en voi sanoa tarkasti, kun on vain nuo yhdet kuukautiset olleet sen keskenmenon jälkeen, joten kyllä vielä testailen tällä viikolla.
Red Dragon, jos päivität tietoni, niin kas tässä: kp 26/28 (tai 25/28), 1. yrityskerta ja 4. lapsi toiveissa.
ja kaikille testionnea ja positiivisia tuloksia.