**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Onnea munkin puolesta plussista, niin ovis- kuin raskausplussistakin kaikille!

Mä kävin tänään yksityisellä gynellä. Siellä tehtiin perustarkastus ja ultrattiin. Kaikki oli kunnossa ottaen huomioon, että on menossa kp10. Ei ollut ovis vielä lähelläkään. Pieniä mollukoita havaittavissa vasta. Gyne käski alkaa tikkuttelee ovista ensi tiistaista eteen päin ja sit ens perjantaina meen uudelleen ultrattavaks niin nähdään, että ovuloinko ollenkaan.
Kyllä helpotti kun kuuli,että ainakin jotenkin on paikat kunnossa. Nyt vaan odottelee ens viikkoo jospa se ovulaatio sieltä tulis.

Suosittelen kyllä yksityistä. Vaikka se maksaakin niin mun mielestä on ainakin sen arvosta! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pastilla:
Kiitos Red Dragon! Ehkä nämä päivät saavat täällä siivet suorastaan ja pääsee kiiruusti läträämään liuskojen ja tikkujen kanssa..
Ollos Hyvä! :wave:

Kyl ne menee vauhdilla! Äsken viel olin kierron alussa ja nyt päivät on jo pitkällä. Täällä on mukava rupatella niitä näitä. (ainakin minun mielestä on)
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
RD: kovasti jo ootellaan sua tuonne kesävauvoihin =)
Peukut ja varpaat on pystyssä että plussaat! Niin millonkas meinasit testata??? näin utelias kysyy...



Jaahas.. Milloinkohan sitä uskaltais :whistle: . Yksi testi kaapissa kuumottaa.. Mutta ajattelin odottaa ainakin sinne kp 34 asti.. Mieli tekis jo kp 31.. Mutta en usko, että olisin raskaana.

Ei oo minkäänlaisia oireita siitä, että olisin raskaana, eikä kyl siitäkään, että ois täti tulossa.

Josku on kyl vilunväristyksiä, ravaan vessassa todella usein, mielialat vaihtelee todella "ihanasti", ja mahassa ihmeellisii tuntemuksia.. Ja koko ajan ois nälkä.. Kahtena aamuna peräkkäin ollut aamulämpö 36,6 (en oo mittaillu aamulämpöjä).. Mutta eikai tuo koholla ees oo.. Joten.. Missä täti viipyy? Eilen kn oli kovempi kuin toissa päivänä.
 
RD. Johan tuolta oireita löytyy jos niiksi haluaa ne lukea :D
Miulla ei ihmeenpiä oireita ollukkaa, vain jtn mahan nippailua, kun yleensä ennen tätiä ei nippaillu kun 1kerran pvä ennen tädin tuloa..
Mie mittasin vaan ilta lämmon kun olin ollu jo vähän aikaa pötköllää,norm on 36.1-36.5. ennen testiä oli sitten 36.6-36.9 lämmöt.. ja se kn kovana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Miulla nla on 2.11 rv 7. anto jo normaalia aikasemmin (norm. rv9 uudelleen syn. ) kun oli edelliset menkat tuhrua vaan niin arveli että jos LA ei olisikkaan 20.6 -08

Pitää viel tutkia tuota kn tänään.. Ja mitata lämmöt huomennakin..
Kyllä pieni epäilys toisaalta on, että kunpa oisin.. mutta yritän pitää itseni mieluummin sillä linjalla, etten oo.. Etten pety ihan liikaa. Kolme kertaa on jo pettymys tullut.. Joten en neljättä haluais :D .

Sinulle paljon onnea ja jarrusukkia! Miltäs tuntuu odottaa kuudetta vauvaa?
Ja sitä taidetaan mennä jo rutiinilla? =)
 
RD: Kiitos! johan tää on tuttua.. Pikkusen intoa latistaa ajatus että mitä nuo sukulaiset intoutuu kommentoimaan kun kuulevat miun ootuksesta :/ salassa pidän niiltä niin pitkään ku mahdollista,oon niin ilkee

Miun äiti kyllä näkee enneunia nii se saa kyllä tietää jo ennemmin...
Mutta pitää ajatella että mitäs se niille kuuluu kun eivät joudu hoitamaan eikä elättämään miun lapsosia :LOL:
meneehän tää jo rutiinilla,vaikka show on mahoton ainaki iltaisin

:LOL:
 
Mitä sitä muita ajattelee, et mitä ne tulee ajattelee!!! Teidän perhehän siinä on eikä kenenkään muua!

Täällä on jo mahdoton show jo kahden kanssa.. Ni mie voin jo kuvitella minkälaista siul on viiden ja kohta kuuden kanssa =). Mutta luulenpa, että sinulla on kiltimmät lapset kuin meillä yhteensä.
 
Niinhän se on ettei pitäis ajatella muiden mielipidettä
tommosta niille....Hehee!!! Ei nää ny mitään kilttejä oikein oo,erittäin vilkkaita :kieh: No onhan miun vanhin jo 17v mut ei viihdy enää kotona pahemmin,tyttöystävän luona viihtyy liianki hyvin :/ Muut 13v ja 10v 3.5v ja 2v....nää kaksi pienintä aina järkkää iltaohjelmaa kun ei nukkumaan meinaa saada, nytkin tuolla sängyssä mölöyys käy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Niinhän se on ettei pitäis ajatella muiden mielipidettä
tommosta niille....Hehee!!! Ei nää ny mitään kilttejä oikein oo,erittäin vilkkaita :kieh: No onhan miun vanhin jo 17v mut ei viihdy enää kotona pahemmin,tyttöystävän luona viihtyy liianki hyvin :/ Muut 13v ja 10v 3.5v ja 2v....nää kaksi pienintä aina järkkää iltaohjelmaa kun ei nukkumaan meinaa saada, nytkin tuolla sängyssä mölöyys käy..
Meidän nuorimmainen on kans 2 v ja esikoinen on 3v7kk =). Kyl tääl on sellainen iltaoopperat.. Monta vuotta harjoiteltu, mutta ei ne ala ymmärtää mitä on nukkumaanmeno. Eivät tottele ei sit mitään :headwall: . Äsken esikoinen heräs ja herätti tottakai kuopuksenkin.. Ja kuopus tykkää.. Ihana itku.. Lähti esikko meidän makkarii nukkuu, et jospa toinen sais nukuttuu.

Mutta nyt kahtoo ohjelmia. Ihanaa, ku joku oli tääl juttelee mun kans. :wave:
 
Juu kivaa kans ku saa kirjotella jonkun kanssa..mie kun en voi oikeen kenenkää kans näistä jutella täällä :ashamed:
Noi miunki pienet pomppii pois koko ajan sängystä nytkin...
Bb alkaa.. :LOL:
Toi tyttö oikeestaan kans 3v 7kk
 
Täti se sitten kurvasi tänään kylään, mutta kerrankin se oli toivottu ja odotettu! Aloitin nimittäin ne Terolutit tässä kierrossa, joten nyt pitäis noiden epäsäännöllisten kiertojen jo vihdoin loppua. Eli päivittäiskö joku mulle kp 1 ja yk 6? Kiiiitos! :D
 
tänään töis n klo 21.15 luulin oikeesti että nyt menkat alkas ku lorahti jotain alapäässä, mutta mutta eipä ollu menkat, vaan valkkaria joka oli vähän keltaista...ja kokoajan sellainen tunne että ne alkais ihan just...iltalämpö 36,87...
 
rypäle, mulla ei ole testiä, ja ajattelin olla testaamatta...kyllä menkat sit kertoo että oonko vai en...yritän olla maltillinen...jätän testaamisen pois kunnes menkat viikon myöhäs, kun tämä kierto voi olla jopa 42, jota en toivo... :kieh:
 
kävin äsken suihkussa ja kohdunnupukan just yletin koskettaa.. Oli pieni, mutta kova. Ei pehmeä, kai.

Mutta nyt pakko mennä nukkumaan. Aikainen herätys taas töihin!

Hyvää yötä ja kauniita unia!

Pitänee varata itselle pari peittoo, ku paleltaa.
 
tätä aamua kaikille. Migreeni eilisestä vielä vähän muistuttelee itsestään. Tänään vika pv ja sitten yli viikon loma töistä, jeeee! :heart:

Kaikille plussaonnea jotka tänä aamuna testaatte! :flower: ++ :flower:

:D heippa-pikkumyy- :heart: , :wave:
 

Yhteistyössä