**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

JEE IHANAA SAADA LUKEA PLUSSAVIESTEJÄ!
jospa niitä hyppäis vaikka tän ihanan palstan kautta meille muillekkin...
en yhtään oo kärsimätön kun nyt mennään vasta ekaa yrityskoitosta...
oh nou.

no joo mutta kivaa päivää!!
aamulenkki tehty.

Pamuk
 
Mies sai ku saiki tahtonsa läpi, mut eihä siihen testiin tullu ku viivanpaikka. Ja näin on taas päivä pilalla. Testasin siis aconilla, joka on ihan surullisen kuulusa viivanpaikoistaa. Tarkistin vielä mammaksilla, mut ei siihen mitään tullu. :( No, ei tässä ihan kaikkea toivoa o menetetty, nythän on kuitenki vasta 10dpo. ;) Viikonloppuna (eli huomenna kukonlaulun aikaan :LOL: ) testaan vielä uudelleen. Varmaan en suostu uskomaan, ennenku oon taas viikonverran vaippapöksynä. ;) :whistle: :p

Onnea pikkumyylle ja paljon plussia muilleki! Eiks emilijan pitäny testata tänään?! b :) d
 
Onnittelut Mouselle.

Paljonkos suurinpiirtein maksaa yksityisellä gyniksellä käynti?

Kun edelleen epäilen, ettei minulla edes ole ovulaatiota ollut...näin siitä untakin (ja juuh, unethan on AINA totta) ja kun aamulämmötkin on alhaset ja kaikki muutenkin on päin hanuria.

Ja jottei sitten puputella väärien päivien aikana. Meillä kun tuo puputtelu joudutaan laskelmoimaan astetta tarkemmin, sillä poden vulvodyniaa, joka hankaloittaa ja usein myös keskeyttää puputtelut. Onneksi tuo menee lääkärin puheiden mukaan jokin kaunis päivä ohi, mutta sitä päivää siis odotellessa...
-sef kp22/?-
 
Paljon onnea mouse ja emilija!! :flower: :flower: Ihanaa kuulla plussauutisia! Kun joku päivä vois sen itsekkin ilmottaa..Ja rypäle pahoittelen negaa, mutta tosiaan se ei välttis vielä näy, euhän sitä koskaan tiedä! Mä olen testaillu joka kerta sillä aconin testillä(luulen) eikös se ole sellanen pipetti hässäkkä!? Ei ole kertaakaan mulle tullu edes viivan paikkaa..

Paljon plussapuhureita kaikille ja pistetään peitot heilumaan!! :LOL:
 
Onnea Mouselle ja Emiljalle!! :hug: :hug: :flower: :flower:

Ihana kuulla plussa-uutisia! Nyt vain tosiaan tarrasukkia matkaan, että vauvat pysyvät kyydissä mukana. Rypäleelle tsemppiä testaukseen, toivottavasti se vielä kääntyy plussaksi.

Pamu k, joo, kiva kun ollaan samassa veneessä! Ajattelin tänään tosin jo tehdä ekan ovistestin, varmuuden vuoksi ja toivossa, että se ovis tulisi jo aikaisemmin tässä kierrossa. Mä kun lähden ensi keskiviikkona Suomeen viikoksi, niin olis kiva jos ovis olisi jo ennen sitä ettei mene tämä kierto hukkaan!

Karkkittomuuslupauksistani huolimatta sorruin eilen suklaaseen, pahus! No, tänään pitää ottaa takaisin ja elää terveesti. Uusi päivä, uudet kujeet!

Mielettömästi tsemppiä kaikille, täällähän on monta jolla on jännät päivät edessä. Lisää vain plussatuulia tänne palstalle! =) :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Diodium:
Karkkittomuuslupauksistani huolimatta sorruin eilen suklaaseen, pahus! No, tänään pitää ottaa takaisin ja elää terveesti. Uusi päivä, uudet kujeet!
Ei se tosiaan mitään häiritse, jos kerran pari sortuu. Kunhan ei vaan sorru kokonaan, niin että luovuttaa yhden sortumisen takia. Jatkaa vaan terveellisemmin eteenpäin. :)
Minäki taidan tänään sortua pieneen suklaapatukkaan... :ashamed:

 
Khimaira
Emmä tiedä voinko pompata tähän ketjuun, mutta kuitenkin..Haaveilenhan mä kesävauvasta :whistle:

Kun en tiedä kenellä asiasta puhua pulpattaisin ja muutenkin meinaa mennä hermo |O

Menkat eivät alkaneet eilen- ovat olleet säännölliset, oireet ovat ihan napit ja testi oli eilen "roskishaamu" sallitun ajan jälkeen, eli sitä ei lasketa :snotty:

Nyt sitten pelottaa tehdä uutta testiä- en tahdo nähdä taas tyhjää tai suttuista ruutua :ashamed:

Mutta onnea vaan kaikille jo plussanneille =)
 
Onnea emija ihanaa kun tulee plussia :heart:

Pikkumyy ihanaa kun nyt löysin sinut täält. Kyllä niin lujaa jännitin eilisen sun gyne reissua, et tuppas mieleen koko ajan. Mukaviahan sieltä kuulumiset oli ja nyt vaan toiveet korkeelle, että tärppi käy :heart: :flower: :flower:

Mulla oli aamusta rinnat niin kipeet, et ei tahtonut kärsiä kävellä. Eipä moista arkuutta ole niissä ollut sitten...en edes viitti ääneen mainita, niin kaukaa haettua asiaa. PMS on nähtävästi ollut vain myöhässä. Eikä tällä kertaa ole tullut niin voimalla kuin tavallisesti. Sellainen outo maku on suussa edelleen ja tuntuu, kuin pitäis olla jatkuvasti juomassa tai kuuraamassa hampaita, et sen sais pois. Nyt taidan tietää senkin, mitä ne hormooninäpyt on. Mulle on tullut niitä tavallisen finnipatteriton tilalle. Onkohan ne niitä ihonvärisiä pöykkyjä jotka on oikeestaan tosi pieniä. Yhtä finniksi luulin ja yritin rutistaa (vaikka ei sais) niin ei sieltä mitään tullu, jotein vettä vaan.

Nyt saunaa peseen, lauteet haisee jotenkin kummalliselle. Empä sitäkään ennemmin ole huomannut, ennen kun eilen siellä istuin ja saunottelin. Kamala haju.

Plussia kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Voi että kun kerran sai kokea sen kahden viivan ilmestymisen niin sitä iloa kyllä toivois kaikille!!

Täällä pikkuhiljaa ollaan toipumassa henkisesti ja fyysisesti. Välillä tulee jo hillitön kaipuu siihen jännitysvaiheeseen taas mutta nyt oon ollu kyllä ihan viilipytty ;) ´

Nyt vaan jännätään että miten keho alkaa toipua ja koska sitten alkais se normaali kierto. kuitenkin siihen voi mennä aikaa kun pillereiden lopetuksesta tärppäs heti ja km:n jälkeen muutenkin voi olla paikat vähän hämillään. Silti mieli on toiveikas ja elämäni tärkeimmät asiat oon nyt laittanu järjestykseen ja luvannut itselleni myös elää sen mukaan. Pois kiire ja stressi ja likaa itseltään vaatiminen. Tervetuloa rentous ja ihanat vauvahaaveet ilman kiirettä. Aioin suunnitellä häät valmiiksi rauhassa niin saan sitten toivottavasti vauvaa odotellessa ottaa rennosti ja nauttia..

Ihanaa syypäivää kaikille. Päivitän tietoa sitten kun tiedän missä kierto menee..
 
Onnea plussanneille! Ihanaa kuulla taas hyviä uutisia! :heart:
Ja Pikkumyylle onnea munasolun bongauksesta!

Sain äsken selvän plussan ovistestiin, joten samaan tahtiin mennään taas myy ;) Kohta päästään jännäileen. Tosi nopeasti meni tämä alkukierto jännittäessä ja oviskin on nyt lopultakin mulla ajoissa! Ihanaa. Tuntuu, että tämä olisi vasta ensimmäinen kunnon yrityskierto. Jospa nyt. :heart:

Luulisin, että viiva paksunee vielä huomenna ja ovis on perjantaina. Valkkaria tulee kyllä kun vettä vaan, että saattaa se olla jo huomennakin. Anteeksi liika informaatio... Mutta joka tapauksessa ovis on nyt monta päivää aiemmin kuin viime kierrossa. Jes. Jospa se luteaalivaihe lopultakin pitenisi ja ihan ilman nappeja! Sitten tulee kyllä itku jos kierto jää taas johonkin 23 päivään... :'(

Missä on nea?
 
joo, nää kierron ekat päivät on kyl niin persiistä kuin vaan voi olla...*huokaus* Mä oon jotenkin niin kyrsiintynyt tähän vauvanodotteluprojektiin, että mun sisällä oikein kuohahtaa viha ja kateus isoja mahoja ja pieniä vauvoja kohtaan :ashamed: Sit taas salaa itken mieheltä, kun kaikki tässä lähipiirissä raskautuu tosta vaan ja meillä on jo kuitenkin yk 8 menossa...Ei oo kovin hyvä päivä mulla tänään...

Onnea kuiteskin TOSI PALJON PLUSSANNEILLE :heart:
 
Ja minähän en periks anna! Perhana! Kyllä nyt on ollu niin kova yritys päällä kaikkine vippaskonsteineen, että sietäis tulla tulosta. :kieh: Oon kyllä yrittäny tonne alamaahaan huhuilla, että josko siellä joku asustelis, mut ihme ja kumma, vastausta ei kuulu. ;) Kyllä oli apteekin tädillä huvittunu ilme, ku taas latasin tiskiin hirveen pinkan testejä. Olin siellä kuitenki viimeks eilen. :ashamed: Annoin kyllä valikoimasta palautetta, et vois meitä suurkuluttajia/testiriippivaisia varten olla ihan tukkulaatikoittain myynnissä, ni tulis halvemmaks. :LOL:

Tällä kertaa ostin taas aconin (kasetti, kuten eilenki) ja ekaa kertaa elämässäni clearbluen. Onko kellään jälkimmäisestä kokemusta? :wave:
 

Yhteistyössä