**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Meilinde mulla on ollut ällötystä tänään. Ja nyt illalla kunnon ilmavaivat (mieskin jo huomautti...köh :whistle: ) ja masu turvonnut. Kipuja ei oikein oo, tuntoja enemmänkin ovat vatsassa. Lämmöt kans koholla hiukan ja toivon ettei ne lähe laskeen...
 
Hei taas pitkästä aikaa.
:wave:
Tämä alkukierto on niin tylsää ettei tule edes paljoa kirjoiteltua, vaikka se varmaan piristäisi. Nyt täti poistunut paikalta. Ihanaa ja toivon todellakin ,että ei tule piiitkään aikaan. Kohta saa taas aloittaa oviksen tikuttelun. Mieskin eilen jo kyseli ,että milloin taas on oikeat päivät. Meillä jo totuttu tähän täsmä-pupuiluun :D .

Täällä on monella jännät päivät käsillä.Onnea kaikille ja hurja plussapuhuri. Kiva jännittää teidän puolesta ,kun itsellä vielä niin pitkä matka noille päiville.
 
Heippa kaikille. Täällä on ollut aika vipinä kun on monta sivua tullut tekstiä. En ole pariin päivää kerinnyt lukemaan palstaa. Pikku hiljaa alkaa jännittämään testin teko, enää 2 päivää. Vatsa on ollut todella omituinen jo viikon verran, viime yö meni kahteen asti vessassa ravatessa kun koko ajan oli sillainen olo et olisi ollut hätä ja ala vatta nipristeli koko yön.


 
Ihanaa tiistai päivää kaikille ja toivottavasti taas saan lukea töistä päästyäni plussauutisia, ne kun aina ovat niin mieluista silmälle :heart:

Eilen töissä piipahti hoitaja 2-viikkoisen poikavauvansa kanssa*kyllä oli suloinen ja sydämeni suli* :heart: :heart:

Tänään onkin se gyne ja toivottavasti hyvissä merkin, että siellä se munasolu olisi löydettävissä :D

Hei,hei ja voikaa hyvin kaikki! :flower:

:heart: -pikkumyy- :wave:
 
Päätinpä minäkin taas kirjoitella. Olen lkäynyt lueskelemassa juttujanne lähes päivittäin, mutta kirjoittelu on jäänyt vähemmälle.
Tässä kierrossa toiveet eivät edes olleet korkealla, mutta siltihän se harmitti kun täti pyyhälsi paikalle :ashamed: Suhtauduin siihen mielestäni kuitenkin valtavan hyvin, vetäisin paketillisen mansikkapusuja naamaan ja heti tuli parempi olo :p

Hirmuisesti plussausonnea kaikille :flower:

Red Dragon: päivittäisitkö minulle kp 3 / 30-32 yk3 kun kerkiät, kiitos.
 
eipä oikein mitään kerrottavaa...nyt pää kipeä, ilmavaivoja, alavatsaa oudosti polettelee, aamulämpö 36,77...eli menkat alkaa varmasti ehkä huomenna, tai ainaki niin toivon ellen ole raskaana...en haluis et kierto pitenee...
[/quote]
 
Huomenta, mulla alkoi aamu masentavasti.. ei sentään täti tullut, mutta lämmöt oli laskenu, joten... varmaan parin päivän päästä tulee. :(

Pientä toivoa kai kuitenkin koitan pitää yllä! Niin meilinde kysyit monesko yrityskerta meillä on, kolmas kerta. Että vielä ei kannata laittaa hanskoja naulaan.. :D

Mukavaa syyspäivää kaikille!

 
Selittäkääs tietämättömälle, miten nuo aamulämpöjutut menevät.

Itselläni on nyt meneillään kp 21/?. Kiertoni oli ennen kierukkaa noin 31 päivää, jolloin oviksen olisi ymmärtääkseni pitänyt olla kp 17, kun eikös se 14 päivää ennen tädin tuloa ole, noin suurinpiirtein. Tosin ovislaskimet antavat muutamaa päivää aiemman tuloksen, joten tiedä sitten.

Noh, joka tapauksessa aamulämpöni on huimat 36.0. Ymmärtääkseni oviksen jälkeen lämmöt kohoavat ja pysyvät ylhäällä kuukautisiin saakka...tarkoittaako tämä mminun matalaakin matalampi aamulämpöni nyt siis sitä, ettei ole ollut koko ovista?

-sef kp 21/?-
 
Huomenta kaikille. Ei kylläkään niin hyvää tännepäin. Täti ilmaantui juuri kylään :headwall: ja päätä särkee.

RD: Korjaatko siis tilanteen 1/33 yk2

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/05EOp3/.png[/img][/url]
 
sef, noissa aamulämmöissä voi olla henkilökohtaisia eroja, koska jokaisella on eri peruslämpö. Esimerkiksi minulla normaali lämpö on tuolla 35,3-35,5 hujakoilla. Ja oviksen jälkeen se pyörii 36-36,6 välillä noin, kunnes lähtee laskuun. Siinäkin on eroja, että koska se kelläkin laskee ennen menkkoja. Joillain vasta kun menkat jo on ja toisilla päivän pari ennen menkkoja.
Selvensiköhän tää yhtään.. =)
 
emilija: Esikoinen kävi kans vauvauinnissa oiskohan kolmisen kuukautta ja nautti jo silloin uimisesta. On oikea vesipeto. (oiskohan äitiinsä tullut :whistle: ) Kesälläkin oli joka päivä haluamassa uimaan. Serenassa näki tosiaan toisen riemun, ku sai monta tuntia olla uimassa! Ne putkiliukumäetkin, ni se loiste silmissä, kun tultiin altaaseen =). Kun kysyttiin, että haluatko laskemaan tuohon isompaan mäkeen. "JOOO!!" oli vastaus. Toivottavasti kesällä ois taas uus matka, jos pääsis käymään.

Ei oo täti viel tullut, mutta vielähän sillä on aikaa tulla.. Niinhän se on aikaisemminkin tehnyt, että kaikki oireet löytyy, ja sit se pamahtaa paikalle :headwall: . Viime yön ravasin sitten vessassa..

Paljon plussatuulia kaikille! :whistle: :whistle: :whistle:
 
ja kyl mie luulen tosiaan, että se täti tulee, koska eilen kn oli kosketeltavissa ja hiukan pehmeä :'( . Eli toisin sanoen tulee muutaman päivän päästä tai mistä sitä tietää, vaikka hyökkää jo tänään kylään..

Ja, kun mieskin sanoi viime viikolla: "Et sinä pysty/voi olee raskaana. Et sinä ole raskaana".. Ni kai siihen on sitten uskominen.

Tänään, kun mittasin aamulämmön, ni se oli 36,6.
 
Pikkuisen kävin teitä kurrkkaaamassa! Listan mukaan monella jännitys taas tihenee, toivottavasti tulee paljon plussia!!! Sinne listaan voi muuten päivittää, et yk oli 3 (uskomatonta!) ja synnäri on Kätilöopisto.

Ihan pitää vielä kertoa, noista oireista. Mulla ei oikeesti vieläkään oo mitään oireita, kn:ssa en huomannu mitään erikoista (nyt en tietty enää sinne sörki) eikä lämmötkään oo kohonneet. Ihan just mittasin ja näytti 36.6, eilenkin illalla oli aika tarkalleen 36. Tsemppiä siis kaikille, plussa voi tulla ihan ilman oireitakin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
Pikkuisen kävin teitä kurrkkaaamassa! Listan mukaan monella jännitys taas tihenee, toivottavasti tulee paljon plussia!!! Sinne listaan voi muuten päivittää, et yk oli 3 (uskomatonta!) ja synnäri on Kätilöopisto.

Ihan pitää vielä kertoa, noista oireista. Mulla ei oikeesti vieläkään oo mitään oireita, kn:ssa en huomannu mitään erikoista (nyt en tietty enää sinne sörki) eikä lämmötkään oo kohonneet. Ihan just mittasin ja näytti 36.6, eilenkin illalla oli aika tarkalleen 36. Tsemppiä siis kaikille, plussa voi tulla ihan ilman oireitakin!!
Tiedot on päivitetty! :wave:
Milläs viikoilla sie jo menet?

 
Tätipahoittelut kotiäidille ja möhkylle :hug:

Ketkäs on seuraavaksi testausvuorossa? Olis kiva kuulla plussauutisia taas. =) Sydänkäpynen? Millon testaat?

Sain eilen puhtaan negan ovistestiin ja tänään jo selvän viivan, mutta vielä nega. Jos samaan tahtiin vahvistuu kuin viime kuussa, niin nyt olis toivoa, että ovis olis jopa ajoissa! Ellei sitten koko kierto jää taas ihan pätkäks ja täti pyyhällä paikalle joskus kp. 23 tai jotain. :( Niinkin on käynyt.

Joo, mutta valkkaria tulee jo siihen malliin, että kohta on päivät käsillä. Jee! Toivottavasti tulis ennen viikonloppua, koska mies on lähdössä taas vaellusreissuun ja minä tytön kanssa mummolaan. :eek: Mitäs, saiskohan noita siittiöitä jotenkin säilöttyä? Vois tehdä sellaset tee-se-itse-koti-insemnaatiot! :LOL: Juu, mies suostuis ihan varmana...
 
Moikka!

Joo, tämä alkukierto on kyllä tappavan tylsää aikaa! Täällä on aika monella kyllä jännät paikat, toivottavasti plussia satelee mahd. monelle!

Täytynee lähteä kauppaan ostamaan greippimehua, tulee edes vähän jotain tehtyä tämän vauva-projektin eteen! =)

Ihana Sinuhe kuulla, että oireita ei välttämättä kaikilla ole! Olen päättänyt olla tarkkailematta itseäni, kun sitten voi tulla jo ihan senkin takia pettymys, kun luulee jostain oireesta olevansa raskaana. Mutta toistaalta, eihän niitä joitain oireita voi olla huomaamatta...
 
Mä testaan huomenna, ellei menkat ala ennen sitä. Tissit kipeet ja vatsassa todella kovia vihlasuja. Aamulämmöt korkeella. Ja tämä kaikki oli siis myös viime kierrossa ja menkathan sieltä silti tuli, eli en oo mitenkään innoissani. Huomenna asia viimeistään siis selviää.
 
Kurtzman, Juuh, kyllähän tuosta selvää sai. Mutta lopputulos taitaa silti olla se, ettei niitä lämpöjä seuraamalla kyllä kovinkaan hyvin voi sitä raskautta kaiketi päätellä, tai ovistakaan. Pitäisi kai muutamia kuukausia ensin tutkia omaa kehoaan ja siihen ei nyt ole aikaa, sillä ajattelin odottaa sitä vauvaa jo ihan kohta ;)

Mutta lisäkysymys...

Miten pitkä kierto lasketaan vielä normaaliksi kierroksi?
Kun jännittää nyt se, että mitäs jos niitä kuukautisia (eikä myöskään raskautta) ei rupea kuulumaan. Minulla oli aikoinaan ilman raskautta kuukautiset poissa peräti 9 kuukauden ajan, jonka jälkeen ne käynnistettiin. Söin siis joitakin pillereitä tuolloin, mutta koska tapahtuneesta on aikaa jo noin 10 vuotta, en muista pillerien nimiä.

Milloin voin siis saada jonkin pillerireseptin kuukautisten käynnistämiseen, vai odotuttaako lääkärit useampia viikkojakin? Olin aina ajatellut, että normi kierto on noin 26-36 päivää, mutta osallahan on aivan jumalattoman pitkät kierrot.
 
Diodium,
samassa veneessä ollaan... nää alkupäivät on todella tylsiä!
me ollaankin muuten ihan samassa kierron kohdassa joten saat minun sympatiat kyllä tähän päivien ja oviksen odotteluun!!

Ite tilasin jo pari testiä valmiiks odottamaan... liekö kauheen fiksu veto mutta kuitenkin, tuleepa edes jotain konkreettista tähän kuumeiluun...

joten palaillaan ja jännäillään yhdessä!
ihanasti on plussiakin ropissut, menkkojen kanssa painiskeleville tsemppiä!

Pamuk kp9/28

 

Yhteistyössä