**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Bayan Fare, sullon hyvä asenne, pidä kiinni siitä! Siitä se lähtee, hieno homma! Tykkään kun joku omistautuu asialle ja ennen kaikkea sisäistää sen, oli itse asia mikä hyvänsä :)
Nyt hyvää yötä ja paaaaljon plussia taas aamulle jos joku on testaamassa :wave:
 
Pixie, kyselit mun ammattia. Olen äidinkielen ope. Kotona olen ollut niin kauan, että tunnen enemmän olevani kotiäiti. Haaveena olis kirjottaa kirja tai jotain sinne päin. Runoja olen värkännyt vaikka kirjaksi tai kahdeksi asti, mutta olen kai sellainen pöytälaatikkorunoilija:)

Hitsi kun palelee. Eikä oikein unikaan tullut, joten piti tulla hetkeksi vielä koneelle istumaan. Tultiin kyläreissulta myöhään kotiin ja pakko saada edes pieni hetki tästä päivästä ihan itselle.

Hyvää yötä :wave:
 
Bayan fare, kivat ovat suunnitelmat sinulla, itsekkin voisi ajatella samaa, ainakin muutaman kilon, se kun on samalla harrastuskin, kun painoa pudottaa. Liikkumalla ja makean syönnin poisjättämällä se onnistuu kyllä pikkuhiljaa!Taidankin aloittaa saman, eli makeat tästä pvstä alkaen pois, katotaan, kai jotain tapahtuu!

Mie suututin miehen jollain eilen illalla ja vielä nukkumaan mennessä, toivottavasti nyt taas leppyy. Kaipa sitäkin harmittaa kun en vieläkään ole raskaana :headwall: (3 kuukautta tosin on lyhyt,lyhyt aika), mutta odottavalle pitkä aika! :heart:

Heippa kaikille ja onnea plussausten suhteen jokaiselle!

Plussakimppuja vielä nakkaan ilmaan! :flower: :flower: :flower: :flower:

:heart: , :wave:

 
noh täällä nyt parempi mieli =) , kai se oli se väsymys joka laittoi ajatukset väärin...
Aamulämpö 36,90, outo mutta rintojen arkuus tuli takaisin yöllä, en voinut nukkua mahallani, yöllä pari extra kertaa vessas, kun yleensä vain yhden kerran per yö...
Paino ei ole pudonnut, se on se sama 87kg...eli pakko se on sitte alkaan käymään salilla ennen/jälkeen töiden...jos en pyöräile töihin...Mutta tosiaan kyllä raskaus ja vauva on paras motivaattori tähän seikkaan!!!...
[/quote]
[/quote]
 
Taas kun muutamaan päivään ei ole ehtinyt koneelle, niin täällähän on ollut valtava kuhina ;) Täällä keikutaan mukana (ainakin hengessä) vaikkei usein ehdikään kirjotteleen. Muutamilla alkaa oleen taas jännän päivät, pidän testailuihin peukkuja ja puhaltelen +++++ :whistle:

Itsellä pitäisi oviksen olla lähi päivinä. Saas nähdä tunteeko jotain, kun nuo terolutit on nyt käytössä. Ylihuomenna pitäisi taas aloittaa. Gyne vain sanoi, että terojen avulla monet tunnistaa oviksen paremmin, tiedä sitten..

Kaikille mukavaa viikon alkua, tuosta harmaasta ja sateisesta ilmasta huolimatta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
1/28-34 (tästä kierrosta siis 31) ja nyt alkoi siis JO yk 8 :headwall: Ihmeellisesti heittelee nuo päivät...Taidan varata ajan gynelle, jotta sais varmistuksen että kaikki on ok.
Päivitän sinun tiedot tänään myöhään, huomisen tiistain listalle :wave:
 
Täällä tosiaankin käy mieletön kuhina, kun on hetkenkin poissa :D .
Löytyi kone täältä hotellin aulasta ;). Ois pitäny oma läppäri ottaa mukaan, ni ois voinu koneella olla sit sieltä käsin.

Matka on menny todella hyvin! Esikoinen (3v7kk) jaksoi uida 15.45-19.30. Reipas tyttö. Oikein näki sen, kuinka toinen nauttii uimisesta. Laski äidin ja tädin kanssa isoja mäkiä myös. Ja voi sitä riemun määrää :heart: .

Kohta lähdetään Helsinkiä kohti. Viedään osa porukasta Heurekaan ja sit jotka haluaa shoppailemaan Helsinkiin, ni sit heidät.

Ja sitten lähdettäis ajelee kotio kohti n. klo 14.00. Kahtoo miten menee matka =). Saako nukuttua yhtään.

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Haippa kaikille!

Pahoittelut tädin yllättämille ja Bayan Fare sulla on ihan mahtava asenne. Tsemppiä laihdutukseen.

Vitsi kuulostaa Red ihanalta toi teidän loma. Meijän tyttö siis nyt vasta 8kk, mutta on jo nytte ihan mieletön vesipeto. Vauvauinnissa on todella fiiliksissä ja kotona tuo neiti polskuttelee joka päivä kylvyssä. Nyt jo unelmoin just tollasista kylpyläjutuista sitte joskus mimmin kanssa. Ihanaa.

Sitte vähän omaa napaa. Eli mulla alkaa olemaan jännät paikat. Nyt kp29/29-34? menossa. Tiedän siis millon ovis oli, eli ei pitäis venyä tonne 34:n asti. Tänään 13 päivää ovulaatiosta. Päätettiin miehen kanssa, että jollei keskiviikkoon mennessä oo menkat alkanu, niin testataan. Pelkään kyllä pahoin, että alkaa tänään tai viimestään huomenna. On sen verran paljon menkkajomotusta. Odottelen siis kiltisti vielä pari päivää. Eikä kyllä odotukset oo näitten tuntemusten takia kovinkaan korkeella.

Kivaa maanantain jatkoa kaikille kuumeilijoille.
 
Täällä näkyykin olevan useapi painontarkkailija. Kun kierukka poistettiin, sanoi lekuri, että muutaman kilon voisin pudottaa ennen raskautta. Ja olihan e lääkäri kyllä ihan oikeassa. Olin ennen normaalipainoinen, mutta kun lopetin tupakanpolton vuosi sitten, aloin syömään. Ja nimenomaan kaikkea epäterveellistä. Painoa humpsahti mittariin pikavauhtia peräti 15 kiloa, joita nyt sitten tiputellaan. Ja sen allekin olisi kiva paino saada, sillä alunperin olin haaveillut saavani entisestä lähtöpainostani sen 10 kiloa pois. Eli pudotettavaahan on hittolainen 25 kiloa :eek:

Maanantaina aloitin, eli viikko sitten. Nyt puntari näytti -1.8kg, eli suunta on alaspäin. Saas nähdä miten pitkälle kerkeän ennen, kuin vauva ilmoittaa tulostaan. Toivottavasti en pitkälle =)
 
minäkin taidan taas tänne säännöllisesti kirjoitella, kun tänne on niin mukava kuulumisiaan kertoja ja tosi kiva lueskella teidän muiden juttuja :D

Ihmeelliset kuukautiset päällä, kun ei ole oikeastaan yhtään kipuja, kun yleensä on saanut vedellä nappeja naamaan ainakin 2 ensimmäisenä päivänä. Jotenkin se alkaa vaan pelko hiipiä sisimpään, kun nyt kuiteskin lähti jo yk 8 käyntiin. Voinko mä enää tulla raskaaksi jne...En tiedä ees et oliko ovista tässä kierrossa vai en. Masentavaa tämä tällainen :'(
 
Mukavaa maanantaita kaikille! Hieno asenne Bayan Farella tosiaan! Mulla olisi myös muutama kilo toiveissa pudottaa. Mutta se ei onnistu ennenkuin sen asian sisäistää niinkuin Bayan on tehnyt. Tsemppiä vain jatkoon! Ja inspiroit minuakin sen verran, että makeat jää myös tältä tytöltä tänään! Kiitos siitä sinulle! :hug:

Ovulaatiota odotellessa sitä ehtii ajatella vaikka mitä, eilenkin kun olin kaupungilla, ihan väkisin suuntasi kohti vauvanvaatekauppoja ja vastaantulijoista jotenkin huomaa ne raskaana olevat tai vauvan kanssa kulkevat...Ihmeellinen on ihmisen psyyke. Kaikista vaikeinta on mielestäni olla ottamatta stressiä tästä vauvahankkeesta. Koska meikäläisellä on se esikoinen toiveissa, niin siihen liittyy hirveästi pelkojakin: tuleeko ikinä raskaaksi, minkälaisia hoitoja sitten tarvitsisi ottaa jne. Mutta tiedän, että turha on liikaa miettiä ja murehtia, ei asia ainakaan sillä parane.

Täällä on ihana ilma, jotain 14 astetta lämmintä ja aurinko paistaa. Taidan haravoida tänään pihan ja sitten yrittää tosissaan lukea tenttiin, kun yritän vuosia roikkuneet opinnot saada vihdoin nyt tehtyä.

Ihanaa viikkoa kaikille, otetaan yhdessä mahdollisimman monta plussaa tälläkin viikolla!! :flower: :flower: :flower:
 
:LOL:

no niin arvon naiset! se on nyt tehty, tai siis jätetty tekemättä, eli rengasta en sit aamulla laittanutkaan enää....
kääk! vaan rupeen todenteolla kuumeilemaan....
onneks tuo äijä on mukana täysillä joten yhdessä nyt etiäpäin.

vielä kun päästäis ens viikkoon niin saadaan kunnolla koittaa saada jotain aikaan...
tai miten sen nyt sit muotoiliskaan :)

aktiivista porukkaa kyllä täällä mukana, jee!
me oltiin kans koko viikonloppu liikenteessä perheen kera ja tuntui kuin oltais oltu pienellä lomalla. kaikki sujui oikeen mallikkasti.

satelee ja sit taas ei, eli ulos vaan!
mukavaa tätä viikkoa,

Pamuk, jolla kuume nousee...nousee...
kp8/28
 
Pamu k juu sitten vaan kuumeilemaan, tsemppiä teille!

Bayan Fare sulla on mahtava asenne ja se kantaa pitkälle tollasissa asioissa! Itsellenikin tekis hyvää jättää makeeta vähemmälle ihan terveyssyistä,kun ei ne hyvää tee... Vaikka ylipainoa ei olekaan, mutta silti.

Mulla on ollut tänään vähän ällöolo. Päätä myös pikkasen jomottelee ja satunnaisia tuntoja alamasussa, lähinnä vasemmalla. Ja eilen mulla oli tosi kipeä oikea lonkka, särki ihan kunnolla. Alaselkää jomottelee myös. Enpä uskalla toivoa (vaikka toivonkin... :ashamed: ) liikoja! Putoaa sitten niin korkeelta että...
 
Nuha vaivaa ja olo on kurja. Kuumetta ei ole, vähän vaan lämpö koholla normaalista. Hiiva taitaa pukata, mutta ei ainakaan kutia vielä. On vaan sellaista valkkaria, et hiivaahan siinä on. PMS ei ole vieläkään tullut taloksi, joten saan sen puoleen olla hyvillä mielin, kerrankin. Ei sitä mokomaa jaksaiskaan tän nuhan keskellä.

Jotain hyvää nuhastakin, mies ja lapset kokkas ja sain sen aikaa nukkua pikkuneidin kanssa päikkäreitä. Pitäis kai sairastaa useammin:) Kurjaa vain tämä jatkuva palelu ja kuumeinen olo ilman kuumetta, eikä tuo aivastelu ja niistäminenkään aivan mun mieleisintä puuhaa ole.

Toivottavasti en yönä sais jo nukuttua paremmin. Viimeyö meni ravatessa ympäri taloo, milloin juomaan, vessaan tai hakeen lisää paperia. Päätäkin särkee, niin ettei mitään rajaa. Migreeni taitaa nostaa päätään ja siihen jo lääkettäkin otin. En panadolia kummempaa, kun olen allerginen kaikelle muulla. Auttaa se vähän ja mielikuvituksella loput.

Nyt menen kattoon leffaa, joka mies on ostanu ihan mua varten:) En tiedä mikä se on, mutta joku muu kuin sellainen toiminta, jossa on 15 ruumista ennen kun alkutekstit on loppu. Oliskohan joku romanttinen komedia jonka lopussa ja välissä saa olla nenäliinoja muunkin kuin nuhan takia :heart:

Mukavaa alkanutta viikkoa joka ikiselle ja paljon plussatuulia :flower: :flower: :flower: :flower:
 
kurtzman kohta jännäillään :D
Tämä päivä meni tosi nopeesti, oli vauhtia kerrakseen. Päivällä huomasin ajattelevani että, illalla sitä taas koneelle pääsee..Olen ilmeisesti koukussa :LOL: Emilijalle tosi paljon plussatuulta!
caffee 81 Voimia :heart:
 
Iltaa naiset! Tervetuloa kuumeilemaan Pamu K :wave: Tää maanantai on aina pahin:pitkä, pitkä viikko edessä ja mahdolinen testaaminen sunnuntaina, kääk! :LOL: Voitais ottaa koko porukka mallia ja pistää haaste käyntiin herkkujen syömisestä ja liikunnasta, tänne ainakin kelpais!! Sen jälkeen on tullut painoo lisää kun alkoi yrittämään. Mulla on fiksu asenne: mitä sitä urheilla kun kumminkin raskaana lihoo :headwall:
 
JJ-t, jep niin minä ajattelin ja lihoin heti 2kg...nyt ajattelen sen niin että vauvan ja minun takia parempi että laihdun ennen raskautumista, ainaki oon yrittäny, mutta paino on nyt viel ainaki sama...
Oon täällä luvannu että en syö karkkia kun tuun raskaaks, mutta sekin taitaa olla halusta kiinni...
 
kiitos JJ-t! kuumetta pukkaa kyllä joo...

-Voitais ottaa koko porukka mallia ja pistää haaste käyntiin herkkujen syömisestä ja liikunnasta, tänne ainakin kelpais!! -

mä lähen kyllä kans mukaan tossa herkkujen syönnissä, ei oo ylipainoa, mutta aina on varaa parantaa ja tarviiko esim. ketutukseen vetää kasa karkkia!??? (joo... olis se helppo vastaus... kun se viel auttaa...)
mutta ollaan miehenkin kanssa puhuttu, että pitäis vähän rajottaa tota herkuttelua. Onneks tulee liikuttua ja nuo muksut pitää liikkeessä koko päivän.
No jospa kävis onnellisesti, että sais vauvaa ruveta odottamaan niin se auttaa aina, molemmista raskauksista oon ruvennu heti tosi tarkaks mitä suuhuni laitan. Ja on kyllä ne kilot lähteny vauvan maailmantulon jälkeen nopeasti, kun ei oo niin paljoa odotusaikana tullutkaan.
Ja on sitten pirteämpi olokin puuhastella vauvan kanssa kun ei oo jääny kauheesti pudotettavaa... veikkaan, että sitten se vasta haastellista onkin kun on vielä vauva hoidettavana, ja itseäänkin pitää hoitaa, imettää yms. ni viel pitäis laihduttaa... no thanks! joten nostan lippua kaikille normaaleissa rajoissa, maalaisjärjellä laihduttajille!!

huokaus.. tämä maanantai tuntui kyllä jossain vaiheessa toooooosi pitkälle. nyt on jo hiljaista ja kohta pääsee kattomaan täydellisiä naisia.
B)

 
Moi!
Luin noita teidän herkkujuttuja :D ..ja ihmettelen et mihin on hävinnyt minun, karkkihirmun himo makeaan! Yleensä syön tytöltä iltasella salaa namiskaa ja nyt ei tee mieli kuin suolasta...mmm..suolakurkkua, sinappia. Onkohan jännitys vienyt meikäläisen karkkihimon. :p
 
Hei Kurtzman :)
Oli pakko kattoa toi täydelliset naiset.. Oireista sen verran että, turvottaa alamahaa ja juilii..jomottaa välillä. Suurinpirtein niinkuin menkkakivut. Että ota nyt tästäkin sitte selvää!! :whistle: Välillä on semmonen tuntemus että joko se ois onnistunut, mutta toisaalta tää voi olla sitä menkkajomotusta. Paleltaa välillä aika paljon, ja lämmöt on vähän korkeammalla kuin normaalisti..
Mites sulla oireitten laita?? :)
 

Yhteistyössä