**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Iltapäivää! Meikä on kipeänä :snotty: On nyt ainakin hyvä syy pyöriä koneella, oon vähän jäänyt koukkuun..Tänään ollu alavatsakipuja,vähän muistuttaa menkkakipuja, muttei silti. Valkkari on runsaampaa ja keltasta. Nyt on kp 25/30? eli vielä ei pitäis tulla koska ikinä ne ei oo ajoissa tullu! Muita raskausoireita ei ole, mutta sunnuntaina testaillaan jos täti ei ehdi tulla.

Eilen vannoin, että herkut loppuu ja alkaa liikunta. Nyt kun on kipeenä niin mitä sitä muutakaan tekis kun söis... Ostin marabou-levyn,missä on daimia :p suosittelen! Taivaallisen hyvää!
 
Tämä tyttöpä kävi ostamassa tänään sellasen testin... Nyt vaan herää kysymys, et milloin sen uskaltais tehdä...? :$ Nyt on siis kp...*tarkistaa listasta*...31/30-34, mut oviksen perusteella luulisin, et tää kierto vähän venyy, ehkä 35:een tai 36:een päivään.

Mitä mieltä ootte, milloin testaan? Itte haluaisin oottaa sunnuntaihin tai maanantaihin, mut mies yrittää ehdotella, et jo huomen aamulla... Erehdyin sanomaan, et 10dpo voi jo näkyä, ja ekaa kertaa elämässään se oikeesti rekisteröi aivoihinsa mitä sanoin. :LOL: Toisaalta, sain töitä ja alotan ehkä jo viikonloppuna, ni siellä ois varmaa hyvä tietää (sen luontonen homma, ettei asiaa voi salailla), mut toisaalta haluaisin säästyä turhilta pettymyksiltä... Että mikä tilanne... On tää naisena olo kamalaa! ;) :p
 
Itse petyin tosi paljon kun tuli ensinmäinen nega. Toisaalta jos se on plussa niin se on hyvä tietää ajoissa, että osaa heti alussa elää oikein. Jos se ei vielä näy, niin odota viikko ja testaa uudestaan! Mulla on itellä ihan sama, että testi heti kun vois näkyä. Nyt on petytty jo useampaan kertaan, mutta ei se enää ole niin kamalalaa.

Rypäle, mikä on teijän yk? Ootko ehtiny aikasemmin testaileen ja mitä testiä oot käyttäny? Mä sanoisin, että testaa vaikka heti, koska mua alko sun puolesta jo jännään tosi paljon =) Ilmottele kun testaat, tsemppiä!! Ja muista että itse päätätte millon, tämä oli vaan mun näkemys. Toivotaan parasta!!
 
Täähän on vasta varsinaisesti yk1, tähän asti on ollu vähä TJOT-meininki kesän alusta. Testailluhan oon vaikka kuinka edellisissä kierroissaki... :whistle: :p Mulla ois nytte yks aconin herkkä kasetti ja pari mammaksin herkkää liuskaa, mut kummasaki sanotaan et vasta menkkojen alkamispäivänä... Huomen olis kp32 ja 10dpo, tavallaa polttelis jo testata, mut toisaalata pelottaa se nega. Jotenki on helpompi hyväksyy täti, ku oman hätäpäisyyden takia nega, varsinki jos se viel pitää paikkansa... :/
 
Niin ja täällä ku o ollu paljon puhetta painonpudotuksesta.. Mie sain viime joulux tiputettua painon 56kg.. Jonka painoin ennen esikoisen syntymää..

Sitten tuli rintaleikkaus helmikuussa -07 ja en saanut kolmeen viikkoon harrastaa liikuntaa.. Paino nousi 60 kg.. Ja sitten kierukka lihotti 65 kg..

Nyt sitten on huomaamatta tullut 10 kg lisää :ashamed: . Vaikka kuinka olen yrittänyt pudottaa, mutta ei ole onnistunut. Pari kuukautta menin pyörälläkin töihin ja söin terveellisesti, mutta silti paino vain nousi..

Mutta sitä, kun ei ole aikaa käydä jumpassa eikä jaksa enää kotona jumpata..

Ajattelin, että en ota asiasta enää mitään stressiä.. Nimittäin nyt ei löydy mitään motivaatio pudottamiseen.. Jos tippuu, niin hyvä vain! Mutta sen oon itselleni luvannut, että sitten, kun tärppää ja on synnyttänyt. Alkaa mieletön painonpudotus.. Toivottavasti löytäisin vain kaverin hankkeeseen mukaan.. Koska muuten en onnistu..
 
iltaa leidit...

rypäle,
minä testaisin sinuna vasta sit kun ollaan oikeesti ns. "myöhässä" niin sittenpä testikin näyttää varmasti oikein.
vaikeaahan se varmaan on, kun mieskin hihkuu vieressä, mutta kun kerran mielipidettä kysäsit =)

red dragon,
en tiiä josko jo luit mun aiemman kirjotuksen painosta yms. mutta mitäs jos saisit täältä Sinun rakkaalta palstalta edes hiukan motivaatiota meistä muista... :hug:
--> laitankin sulle omaa postia tuleen.

yöpuulle valmistautuva Pamuk
 
Moron... Meinasi jo paniikki pukata, kun eihän tänne sivuille meinannu päästä!!
Koukussako... :LOL:

Huoh, nyt on ollut vähän huonot fiilikset. Kun jännää tuota tuleeko se täti vai ei. Pahoittelut muuten tädin uhreille. :hug:

Ehkä se tästä, menkkakipuja ei oo eikä tissikipuja, yleensä on tässä vaiheessa. Mutta oon huomannut, että mulla on ihan mitä vaan oireita ennen menkkoja, joten en laske mitään oireiden varaan. (Joten toisaalta en siis vielä menetä toivoa, vaikka aamulla se lämpö oli hiukan laskussa...)

rypäle onnea työn johdosta! Enpä osaa sanoa hyvää neuvoa tuohon koska testata- asiaan, itse sorrun aina ennen kuin menkat edes myöhässä, joten en voi kehottaa odottamaankaan. :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
iltaa leidit...

rypäle,
minä testaisin sinuna vasta sit kun ollaan oikeesti ns. "myöhässä" niin sittenpä testikin näyttää varmasti oikein.
vaikeaahan se varmaan on, kun mieskin hihkuu vieressä, mutta kun kerran mielipidettä kysäsit =)

red dragon,
en tiiä josko jo luit mun aiemman kirjotuksen painosta yms. mutta mitäs jos saisit täältä Sinun rakkaalta palstalta edes hiukan motivaatiota meistä muista... :hug:
--> laitankin sulle omaa postia tuleen.

yöpuulle valmistautuva Pamuk
Juu, luin minä =). Minä sain pudotettua tosiaan viime jouluun mennessä sen 12,7 kg.. Ja nyt paino sen 75kg.. Ikinä en oo ollu yli 75 kg.. Mulla ei jostain kumman syystä ole motivaatiota.. Vaikka kuinka yritän, ni silti sitä ei löydy..
Kyllähän tuota herkuttelua vois tosiaan vähentää..

Mutta kun ei ole ketään kaveria, joka lähtis lenkille.. Eikä sitä tule yksinkään lähdettyä, vaikka koirakin on, mutta työt vie minun voimat..

Ku ois kaveri.. Sitä kaipaan eniten..

Mutta mie oon päättänyt, että kyl sitä pikku hiljaa.. Jos sitä sais painon vaik 70kg.. Viimeistään sit synnytyksen jälkeen.. Jonne, kyl on ikävä kyllä aikamoinen matka!!

ps. ihanaa saada postia :wave:

 
eli tuskin minä raskaana olen, kun iltalämpö vain 36,70...alkais nyt sit vaan ne menkat niin pääsis uuteen kiertoon ja kierto ei venyis...en edes aio testata...kun oon näin varma asiasta...
Viikon päästä voin sit testata jos ei menkkoja näjy...
[/quote]

Muille PLUSSA onnea hurjasti... =) :heart:
 
Pikkumyytä tässä kanssa tulin etsiskelemään ja kuulumisia lukemaa, mutta eipä näy.

Oma napa, PMS edelleen jossain piilossa. Hieman vain antaa kuulua itsestään. Rinnat alko tänään kipeytyä, huomsin sen, kun juoksin koiran perässä. Yleensä kävellään, mutta tämä keksi jossain pusikossa jäniksen ja perään lähdettiin. Huom. meillä on karhukoira joka jahtaa jäniksiä, lintuja ja kaikkea mikä liikkuu :LOL: Mahaa nippailee ja sätii kummallisesti sektiohaavaa. Outo tunne. Muutenkin olo on välillä outo. Nautin silti suuresti, kun ei mitään kummallista superpireilua ole.

Jännäilen tässä kovasti lähipäivinä plusseailevien puolesta. Itellä alkaa piinaviikko ja miksi se on aina yhtä pitkän tuntuinen, kun lapsena joulun odotus.

Plussapuhureita :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Mouse Onnea valtavasti !! :flower:
Rypäle iso plussapuhuri +++++++

Taidan jo huomenna aloitta oviksen tikutuksen ,vaikka vaan ihan huvin kannalta. Kierrot on kyllä mitä sattuu olleet niin parempi ottaa tikutus varman päälle. Mutta hyvää yötä kaikille!!
 
Minulla ihana päivä eilen! :heart:
Gynellä vasemmalla puolen kp 10 jöllötti ultrassa iso munasolu juuru puhkaimaisllaan;=))))
Vasemmalla puolen paljon munarakkuloita!! :D
Gyne suositteli täsmäiskua eiliseksi ja täksi päiväksi, eilinen isku suoritettu :D
En päässyt eilen koneelle, kun tökki niin pahasti ja hyvin pärjäsin sitten muutenkin(koukussa kyllä olen tunnustaapi :ashamed: )
Tästä lähin miun pittää alkaa mittaamaan ovista jo kp 8, ajatelkaa niin aikasin!?
Gyne sanoi, että minulla näemmä ovulaatiot aikasin kierrossa ja puolissavälin on aivan turhaa enää testailla!
Kiva kun joku oli kaivannutkin! :heart:

Nyt plussaonnea kaikille ja onnea eilisille plussanneille sydämellisesti, on se ihanaa! :heart: +++++++++++++++++ :heart:

Rakkain terveisin -pikkumyy- :heart: , :wave:



 
Itsellä täti pysynyt poissa. Aamulämpö oli sama kuin eilen eli 36,6.
Itse en syö aamupalaa.. En ole syönyt seiskaluokalta lähtien. Ei vain mene alas. Mutta nyt on aamuisin mieletön nälkä! Ihan kuin en jo muutenkin ravaa jääkaapilla tarpeeksi.

Mutta nyt sitten töihin! :wave:
 
Onnea Mouse!!

Ja rypäleen tulosta ootellessa... :D

Oma napa.. Ei menkkaoireita. Lämmöt olikin tänä aamuna koholla kuten edellisaamuna. Joten pareen ois mun unohtaa lämmön mittailut, koska ne pomppii noin paljon?!

 

Yhteistyössä