**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Äippä2006: Kyllähän sitä toivois, että pieni ois jo masussa.. Mutta koko ajan luulen, että kyl se täti tulee.. Ja tekis mieli olla koko ajan menossa vessaan.. Ku tuntuu, että vuotais.. :ashamed:

Lumi-Marja: Meil ei kyl oo puulämmitystä.. Enkä älynny kahtoo paljoa näyttää sisällä.. Mies vaan: "Ei täällä kylmä oo, että mitä sie nyt noin hirveästi puet päälle. Paleltaako sinua muka noin paljon?" Minä sitten: "Ehkä paleltaa.. Kokeile vaik lattiaa, kui kylmä sekin on!" Mutta ei kuulema ollut :whistle:

Minkälainen kn on ennen tädin saapumista ja kun on raskaana? Jos on raskaana, onko se tunnusteltavissa vai ei?
 
Pongasin aamulla 5.30 oviksen digitaalisella mittarilla vaikka jo tiistaina gyne käski aloittaa puuhat.

Nyt tein uuden täsmäiskun, keplottelin miehen sämkyyn "lököttelemään" aamupuuron jälkeen ja siinä sitten pupuiltiinkin ja sen jälkeen nukuin 9:00 asti*vieläkin on niin omenainen olo* :heart: ++++++++++ :heart:

Ihanaa perjantaipäivää kaikille ja onnea vielä plussanneille ja plussausonnea kaikille, ketkä nyt testailuvaiheessa!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: , plussakimppusia teille vielä!

Rakkain terveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

 
Moikka vaan!

Täällä ei uutta, lämmöt koholla, nuhanen olo (kurkku- ja pää kipeä). Mutta olen todella skeptinen edelleen. En tehnyt testiä aamulla, en kai uskalla.

Red Dragon ainakin sun oireisto kuulostaa lupaavalta ja myös Lumi-Marjan! Entä Sydänkäpynen?
 
Täällä ollaan, vaikken nykyään tunnu koneelle kovinkaan usein..
Monilla jännät päivät meneillään, kiva! Onnea vain kaikille -tasapuolisesti.
Itsellä ei mitään uutta, terolutit aloitin taas toissa päivänä, eli tässei mitään muuta taas kuin odottelua, odottelua...
 
Red epä meilläkään muuta tulisijaa ole tuon takan ja saunanpesän lisäks. Patterit kävin laittamassa aamulla suuremmalle, kun viluttaa vaan koko ajan. Muksut kyllä sano ja mies säesti, et meillä on kuuma, mutta miks mua sitten palelee? Kädetkin aivan jäässä. Meneehän tympeeks, jos tällaista on joka hiivatin kuukaus lisänä tissien arkuus ja teis mitä. Kyllä naisen elämä on sitten ihanaa :D

Redin innoittamana käväisin tutkiskelemassa oman kn:n tilannetta ja en saanu kyllä koko mokomaa uloketta kunnolla tutkimuksen alle. Siellä se jöllöttää jossain korkeella. Kovalta ainakin tuntui. Mulla se laskee ennen tätiä jonnekkin "keskivaiheille", mutta ei pehmene kovin paljoa. Raskaana olessa se oli kyllä jossain horisontissa alkuajat, ennen kun laski alemmas. Mut en pahus vie muista, miten se oli silloin, kun plussasin. Mihinkään en huomannu ylös laittaa, tyyliin seinäkalenteriin *kn tänään siellä ja siellä* :LOL:
 
Khimaira
Ketkäs täällä ovat testaamassa huomenna?
Taidan hyökätä elämäni ekaan "joukkotestaukseen" mukaan :whistle: :D

Menkat edelleen poissa, ei edes tunnu siltä että alkavat- päinvastoin olen ihan sata varma että tulos on päinvastainen..Mutta pakko odotella se saamarin viiva näyttöön että uskon, en kyllä luota omaan olooni :snotty: :/
 
Voiko ovis olla jo kp 5???? Mulla loppu kk kp4 illalla ja sit eilen illalla oli ihan sikakovat kivut oikean munasarjan kohdalla niin irtoskohan sillo munasolu vai ???? Kamalan aikaisin ois kyllä...

Luru lude (kiva nimimerkki sulla) toivottavasti vaistosi on oikeassa. Meinaatko millo testata? Lumi-Marjalle&Redille myös testausonnea :heart:
 
mä eilen vähä sekoilin täällä yksinäni. anteeks :ashamed:
mulla on kans ollu hirmu kylmä koko ajan, lämmöt edelleen vajaa 37 astetta. alamaha on jotenki hassun tuntunen ihan ku siellä ois painetta. välillä juilii..
en kyl usko että ois pulla uunissa koska en oo oviksesta tietonen enkä oo tikutellu. varmaan ollaan pupuiltukki liian aikasin et se siitä..
puhuin just eilen kaverin kanssa et kuinka voi tuntemukset muuttua jos jotain oikeen haluaa..
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
Voiko ovis olla jo kp 5???? Mulla loppu kk kp4 illalla ja sit eilen illalla oli ihan sikakovat kivut oikean munasarjan kohdalla niin irtoskohan sillo munasolu vai ???? Kamalan aikaisin ois kyllä...

Luru lude (kiva nimimerkki sulla) toivottavasti vaistosi on oikeassa. Meinaatko millo testata? Lumi-Marjalle&Redille myös testausonnea :heart:
Ovishan voi olla periaatteessa milloin vain- munasoluja ovi irrota kierrossa useampikin. Siksi minusta ainoa "varma" keino raskautumiseen on puuhastella tiuhaan. Toki muutkin seikat vaikuttavat plussan saamiseen, mutta on se ainakin hauskaa ajanvietettä :xmas:

Mietin uutta nikkiä ja tän pienimmän kanssa katsellessa richard scarrya bongasin tuon luteen :D

Käyn ostamassa testin tänään ja pinnistelen että odottaisin aamuun..Eli siis pinnistelen nytten pissaamatta ja testaan illemmalla :whistle:

Ihana kun tällä palstalla on muitakin yhtä "höpsöjä" tämän asian kanssa- on täällä muitakin joita jo apteekissa katsotaan "kieroon" :whistle: :saint:

 
Voi peppu, kirjotin äsken pitkät selostukset ja ne häipy ku pieru saharaan |O

Niin, huomenna aion myös testailla, pakkokin, kun ois meno ehtoolla muutamille muutaman ystävän kanssa.
Vaikka en kyllä tuon clearblue-haamunkaan perusteella alkoholia ottaisi!

Olen vapaalla ja olen googlettanut tässä kokemuksia tosta clearbluesta... :ashamed:
Niin siitä löytyy kahta kaartia; ne jotka luottaa ja joiden mielestä viivanpaikkoja ei siihen tule. Sitten joillain on tullut sellanen viiva, joka on koostunut muutamasta pisteestä ja on ohut. :eek:
Sitten muistelin testanneeni elokuussa tuolla samaisella ja antoi selvän negan, ei kyllä niin mitään pisteitä tms. tullut.
 
:D
ja ei muuta kun äijä lakoon!!
ihan kamalaa...kun pitäis koko ajan...

juu, ja eilen mua sattui niin, että kyllä pysähty kaikki muu tekeminen, eikä uni tullut ennen kipulääkettä...onko muka enää normaalia ovulaatioon liittyvää?
ei kyll koskaan aiemmin oo ollut tämmöstä. Johtunee ehkäsyn pois jäämisestä...

palataan taas ensi viikolla!
moe
pamuk :wave:
 
Hirveen nopeesti te ihmiset tänne kirjottelette, ei meinää perässä pysyä ;) Polttelis toi testi tuolla, mutta huomiseen odotetaan.. Ootko jo RED DRAGON sortunut testaan?! ...Ja mikä se juttu eilen oli että olisit huono äiti ja toivoisit, että täti tulis?? :( Ei tommosta saa kirjottaa!! Varmasti oot todella hyvä äiti ja ihana ihminen, sen on täälä palstalla jo huomannut, kun oot niin aktiivinen ja jututkin on mitä parhaimpia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Hirveen nopeesti te ihmiset tänne kirjottelette, ei meinää perässä pysyä ;) Polttelis toi testi tuolla, mutta huomiseen odotetaan.. Ootko jo RED DRAGON sortunut testaan?! ...Ja mikä se juttu eilen oli että olisit huono äiti ja toivoisit, että täti tulis?? :( Ei tommosta saa kirjottaa!! Varmasti oot todella hyvä äiti ja ihana ihminen, sen on täälä palstalla jo huomannut, kun oot niin aktiivinen ja jututkin on mitä parhaimpia :D
Kiitos sinulle piristyksestä! Minulle vain välillä tulee noita tuntemuksia.. Kun mies välillä lyttää minut maanrakoon, ku e kuulema tee kotona mitään..

En oo sortunut viel testaamaan. Huomen aamulla sitten.

Testaathan sie minun kanssa? :D Ja Kurtzman & Luru Lude myös? :wave:

Minua o kyl jääny mietittyttää tuo kn:n tilanne vieläkin.. Että mite se o ennen menkkoja :whistle: .

Jos puhutte alhaalla, ni tarkoitatteko te sitä, että ettette meinaa ylettää vai yletätte siihen hyvin? :whistle:


Ja tänään saimme vessaan uuden lavuaarin, hanan, käsihanan ja johdon =). Ja kaikki on kromattua. Toivottavasti lavuaari pysyis nyt sit ehjänäkin. Kovaa kyytiä näköjään saa vessassa :LOL: :LOL:
 
Onnittelut plussanneille ja haamuilijoille :flower: :flower: :flower:

Jee, menkat alkoivat eilen! Eli nyt kai kp2/31-62 ja yk5! Ne terot sain gyneltä jo jemmaan varmuudeksi, vielä tästä kierrosta en taida niitä aloittaa, kun mies vasta joulukuun alussa palaa pysyvästi kotiin... Eli silloin sitten ruvetaan täsmäiskuihin kaikin keinoin :D Mietin juuri, että kun tammikuu on virallisesti meidän "kuherruskuukausi" niin toivottavasti silloin sitten tulosta syntyy. Eli kesävauvaa meille ei taida tulla, vaikka miten päin sitä laskeskelisin :'( Joten pitäisiköhän minun hypätä tästä pinkasta pois? Toisaalta, kyllä tuo mies kotona muutamaan otteeseen ennen joulukuutakin vierailee, joten pienen pieni teoreettinen mahdollisuus on vielä olemassa...
 
Tässä sitä taas nähdään kuinka iso puupää minä olen :headwall: :headwall:

Oon jo pitkään ajatellut, että jotain on pitäny tehä ja jotain on unohtunut tuolle listalle tekemättä.. Päivittäin monesti ajattelen, kunka ihanaa, kun plussanneita on niin paljon.. Mutta en koskaan muista siirtää :ashamed:

Minäs päivänä olette plussanneet, ihan, jos haluatte tarkan päivän tuonne..

Anteeksi, että aivoni on näin lahot, ettei järki pahemmin juokse.

Tää tajuton väsymys vie voimat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:
Onnittelut plussanneille ja haamuilijoille :flower: :flower: :flower:

Jee, menkat alkoivat eilen! Eli nyt kai kp2/31-62 ja yk5! Ne terot sain gyneltä jo jemmaan varmuudeksi, vielä tästä kierrosta en taida niitä aloittaa, kun mies vasta joulukuun alussa palaa pysyvästi kotiin... Eli silloin sitten ruvetaan täsmäiskuihin kaikin keinoin :D Mietin juuri, että kun tammikuu on virallisesti meidän "kuherruskuukausi" niin toivottavasti silloin sitten tulosta syntyy. Eli kesävauvaa meille ei taida tulla, vaikka miten päin sitä laskeskelisin :'( Joten pitäisiköhän minun hypätä tästä pinkasta pois? Toisaalta, kyllä tuo mies kotona muutamaan otteeseen ennen joulukuutakin vierailee, joten pienen pieni teoreettinen mahdollisuus on vielä olemassa...
Elähän nyt vielä pomppaa pois! Vasta sitten ehkä, kun on tosiaankin niin, että ei kesävauvaa tuu!


 
Pakko se on tällä puolen teitä käydä jännnittämässä!
Peukut ja varpaat pystyssä täällä
että se plussa pamahtaa testeihin teille kaikille...!

RD: mie haamusin 23/23-26 ,jos haluat viel miunki tietoja ;)
 

Yhteistyössä