**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Kävin sitten vielä apteekista toisen apteekin oman testin. Kysyin samalla sen luotettavuudesta, ja sanoi että 99% luotettavuus. Ja haamu tarkoittaa myös raskautta. Ja raskaus alussa kun näyttää haaleaa viivaa. (senhän kyllä jo tiesinki) Testaan taas joku aamu :LOL: Huomena
 
Onnea plussanneille!! Upeaa naiset! :hug: :flower: :flower:

Tosi kiva tulla lukemaan tätä palstaa kun miltei aina jollain on hyviä uutisia. Voi että, haaveilen vain siitä "haamusta" tai plussasta raskaustestissä! Mutta perässä tullaan, se on varma.

Oma napa: Ovista ei vielä näy, mut testailen sitä nyt joka päivä. Toivon niin että se tulis pikkuisen aikaisemmin tässä kierrossa! Toivottavasti nyt tulee se ovis, sitäkin pitää jännätä.

Meillä on tänään 1-vuotiskihlapäivä, mennään illalla syömään ihanaan japanilaiseen ravintolaan. Nam. Mukavaa iltaa kaikille!
 
Onnea kihlapäivän johdosta, Diodium! Ja Redille peukkuja huomiselle!

(.) Vaikka vielä vähän epäilyttää, rupee jo pikkusen uskomaanki: autossa tuli ihan törkeen paha olo! Sit rupee vaa pyörii mielessä kaikki mitä voi tapahtua tai mikä voi mennä pieleen, jos nyt niin onnellisesti olis, että tuolla masussa pieni ihmisen siemen kasvais... Ehkä siellä masussa ei olekkaan ketään, on käyny hipasemassa vaan, tai jos se onki tuulimuna, tai kohdunulkonen... Mitä jos se tuleeki ulos, ennenku se on valmis, tai jos se ei ookkaa kunnossa? Oi-voi...
 
Voi että miten täällä on taas tullut mukavia uutisia monille! Isot onnittelut täältä päin! :flower:
Oma napa: Mulla nuo päivät lähenee jo taas kuukautisia..tai toivottavasti ei lähenis...ihmettelen kun kierto on jo näin pitkällä ja vielä tuota valkkaria tulee kiitettävällä tavalla (aina pyyhkiessä)...ja tää oksettava olo vaivaa tämän tuosta...varsinkin iltaisin...ei tee mieli syödä mitää kun tuntuu et kaikki tulee pois... mut ei pidä toivoa liikoja...kun viimeksikin menkat olivat myöhässä jopa viikon eikä siltikään mitään... Mutta eikös se mennyt niin että toivossa on hyvä elää! =)
 
onko täällä muilla rajuja oireita oviksen aikaan? Itsellä tiistaina niin vaikea olla kovien kipujen takia ja sitten alkoi migreeni, jatkuu vieläkin. Tiistaina siis ovikseni oli. Nyt en pysty edes kahvia juomaan, kun haju tekee niin pahaa. Töissä meinasin kaataa koko pannullisen vasta keitettyä kahvia pois, kun luulin sen hajun takia seisseen 2 tuntia. Vähänkö olikin nolo kun työkamu sanoi sen keittäneensä juuri ennen tuloani...Kertokaahan muutkin onko rajuja ovisoireita?

Heippa ja tuokaahan plussia taas nähtäväksi, miulla kun alkoi Loma :heart:

Heippahei ja hellät tunteet! :heart: :wave:
 
Ei mies lähteny sit mihkään, paitsi sivaan ja se on yllättävän lähellä :LOL: Testaamiset siirtyy huomiselle..jos sitä vaikka jaksais odottaa sunnuntaihin, kun sillon oli alunperin tarkotus. Onko muilla sillain, että haluaa olla yksin kun tekee testin!? Mulla on joka kerta niin. Kyllä sit kerron siitä, mutta se että oon yksin sillon on tärkeetä! RED DRGON sovitaanko, että odotetaan molemmat lauantaiaamuun, ellei täti tule!!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Ei mies lähteny sit mihkään, paitsi sivaan ja se on yllättävän lähellä :LOL: Testaamiset siirtyy huomiselle..jos sitä vaikka jaksais odottaa sunnuntaihin, kun sillon oli alunperin tarkotus. Onko muilla sillain, että haluaa olla yksin kun tekee testin!? Mulla on joka kerta niin. Kyllä sit kerron siitä, mutta se että oon yksin sillon on tärkeetä! RED DRGON sovitaanko, että odotetaan molemmat lauantaiaamuun, ellei täti tule!!?
Joo käy hyvin! :wave:

(meni kyl fiilikset kaikkeen. Oon sen verran huono äiti, ettei kolmatta kannattais ees toivoa.. Parempi ois, ettei tärppäis, vaan pystyis aloittaa pillerit)

 
Onnea kaikille plussanneille :hug:

Täällä ei mitään uutta. Vieraat oli koko päivän ja nyt on olo aika väsyny. täällä pyöri 12 lasta yhteensä, joten sai olla koko ajan omien ja vähän toistenkin lasten perässä juoksmassa, koska tuttavaperhe tuli "lomalle" meille päiväksi :ashamed: Seitsemän alle kymmenvuotiasta juoksi ympyrää ja meno jatkui koko ajan. Ulos, sisälle ja saanko mä loisää limpparia, onko vielä sipsiä, karkkia, mul on nälkä, eiks oo mitään syötävää.....ja ruokin heitä kuin lintuemo. Nyt väsyttää.... Kiva kun kävivät, mutta olisi odottanut, että toinen ison perheen äiti olis edes hiukka apuna, mutta ei. No, päivä on ohi ja sänky odottaa. :flower:
 
Siis ihan hirveen pitkä aika kun oon viimeks täälä käyny...Anteeks... :snotty:
Mutta kun kertakaikkiaan alko tympiin tänne kirjottelu kun ei koskaan ollu mitään kerrottavaa...
Eikä oo siis vieläkään!!! |O
Nyt on tosiaan kp 54,ja edelleen se yk9...
Noh,sen verran kuitenkin jotain "äksöniä",että tänään hain jo apteekista raskaustestin,ja jahka oon sen tikuttanu todennäköisesti negaks,niin sitten alotan ne hiton primolutit!!
Nyt on edellisestä kuksailusta 8 päivää aikaa,joten hetki pitäs varmaan viä venata ennenku tikuttaa.
Tää oottaminen on vaan niin hermoja kiristävää. :$
Että mikäli tässä nyt kohta ei mitään ihmeitä tapahdu,niin empä usko että mä täälä ihan kauheen usein ramppaan...edelleenkään...
Mutta aivan saletisti tuun heti kertoon jos tulee menkat tai jtn...

Mutta siis ihanan paljon oli plussanneita!!! :heart:
Hirmuuuusesti onnea kaikille!!! :flower: =) :) :hug: :D

Ja näille odotuksen odottajille mahottoman isot määrät oikeen laaserplussasäteitä ja paljon peittojen pöllytystä!! :whistle: :p :D

Emmie teittii unohra!

Kuullaan taas. :wave:
 
Olettekos te noita lämpöjä mittailleet illasta myös?

Mulla aamulla oli sen 36,7 ja nyt oli 36,2.. Eli täti kurvaa päivänä minä hyvänsä.. Pitäiskö kuitenkin odottaa kp 35/34 Suosiolla. Ei kyl millään jaksais.. Huomenna en oo kyl testaamassa vaan vasta lauantaina JJ-t:n kanssa =). Onko muita halukkaita testaajia mukaan? :wave:

Mies äsken ohikulkiessaan: "mikäs noin punastuttaa, ku oot niin punainen?" mie vaan, että mistä helvetistä minä tiiän.. En minä ole punanen. Mulla on vain kuuma, mutta samalla myös kylmä.
 
Huomenta!

Aamulämpö 36,7..

Eilen ruvettii kahtoo kodinpuolustajaa, ni hauskinta oli, kun minua alkoi paleltaa.. Piti laittaa fleece-takki päälle, sukat, villasukat ja viel torkkupeitonkin vedin päälleni! Mut minun mielestä nää huoneistot on muutenkin kylmiä..

Mitäs muille kuuluu?

Pitääpäs ruveta valmistautuu töihin.. Ihanaa päästä siivoamaan.. Väsyttää. Nukuin aivan mahtavat yöunet ja silti väsyttää!!! :snotty: |O
 
Aamulla taas testasin ja sain hiukan tummemman viivan tikkuun kuin eilen. :)

"Tuloksen luku:Olet raskaana, jos sekä testi- että kontrolliikkunassa on punainen viiva.Huomaa että testi ikkunan viiva voi olla joko tumma tai vaalea riippuen virtsan hormonipitoisuudesta. Testi ja kontrolliikkunoiden viivojen voimakkuutta ei tule verrata toisiinsa."

Red Dragon, kuulostaa että sieläkin on pikkuinen masussa :heart:
 
Aamuja, ja onnea kaikille plussanneille. Uskon, että haaleimmat haamutkin ovat plussia.
Täti taisi ottaa vallan täällä ja etuajassa eli testaaminen taitaa loppua tähän tällä erää. No nyt sitten taas saa varmaan nukuttuakin. Ehkäpä pitäisi laittaa se kierukka takaisin, jos sitten taas kävis tuuri... Eli korkealta taidan tipahtaa.
Ihanaa kuitenkin, että on jo perjantai. Plussatuulia kaikille!
 
Plussaonnitteluja :heart:

Täällä odottelen edelleen niitä kaikkia valtakunnan oireita, mutta ei vaan tule niin ei tule. Muutama on ja ne sitäkin kovempia. Tuo rintojen arkuus alkaa viedä liki hermot. Sängyssä kääntyminenkin tekee kipiää ja mies sattu hipaseen, niin voi peeveli kun tuntu hirveeltä. Kotitöitä tehdessä sitä aina noihin ulokkeisiin "törmää" käsvarsilla ja sattuuhan se. Joskus ottaa oikeen päähän, et on tuollaiset edes olemassa, kun niistä on vain harmia tähän aikaan kuusta :ashamed: ja täs kuus erityisesti.

Maha on turvoksissa kuin pallo ja housut ahdistaa. Kyllä se täti sieltä taitaa viikon sisään kurvailla tähän tupaan, kun alkaa noi pari oiretta sitä niin mukavasti lupailla. Mulla oli eilen saman ohjelman aikaan samoja ongelmia, kuin Redillä :D Takassa oli lisäks tuli ja mittari näytti 24 astetta lämmintä olohuoneen seinässä, niin minä pakkaan itteeni oshvalle kuin napajäätikölle olisin lähdös :LOL: Yksikin piti sukat jalkaan laittaa, kun ei muuten tarjennu. Että laskeakko palelua oireeksi jostain vai pelkäksi ennakkovarotukseksi tädistä...

Pakko kertoo meidän 10v pojan tokaisu. Täs sivussa on kuullu mun puhuvan tästä yrittämisestä ja hämpä siihen, et eikö sun äiti pitäis liittyä yrittäjänaisiin, kun niillä on joku oma järjestökin. Ovat koulussa käsitelleet aihetta ja tiesi kyllä mikä ero näillä asioilla on, mutta hauskalta se kuulosti joka tapauksessa :D kujellinen hymy kasvoilla poika hävis takavasemmalle.

Plussaista perjantaita :flower:
 

Yhteistyössä