**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
joo testaillaan huomenna yhdessä. Varmaan joskus 9-10 tulee toetoo multa... JÄNSKÄÄ!!!

Minun tulos tulee, sit ku herään =). Huomenna pitää olla klo 12 Lapinlahdelta hakemas kissanpentua, joten varmaankin ennen klo 10 tullee tulos.. tai vähä sen jälkeen..

Paitsi, että nega minun testistä tulee.. Mutta tulkoon..

Mietin, että sairastaisinkohan mie masennusta.. Jonkinlaiset fiilikset on, että ehkä voisin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
Pakko se on tällä puolen teitä käydä jännnittämässä!
Peukut ja varpaat pystyssä täällä
että se plussa pamahtaa testeihin teille kaikille...!

RD: mie haamusin 23/23-26 ,jos haluat viel miunki tietoja ;)
Teillä plussanneilla ei näy sitä, milloin ootta haamuilleet / plussanneet. Ainoastaan laskettuaika ja sitten monennella yrityskerralla =)

 
RD: mä ainakin odotan sun testiä ja toivon..ei, en toivo..vaan todella todella uskon ja toivon, että tulee suloisia uutisia.. mä odotan aamua sun puolestasi myös. ja masennuksesta vielä; jos huolestuttaa, niin toimi! kokemusta valitettavasti useista pitkistä ja piinallisista jaksoista. todettu toistuva masennus. sitä ei kenellekään ikinä! ehkä sun mieli sit kuitenkin heiluroi ihan muista syistä...

onnea testiin kaikille toimeen ryhtyville!!
 
Kyllä täältäkin taitaa se nega tulla, mutta perempihan se on että ei odota liikaa, ettei se pettymys tunnu sit niin pahalta..Mullakin välillä tuntuu että vois olla masennusta, kun elä mässä ei ole oikeen mitään tärkeetä, se on yks syy miks mä lapsen haluan, merkitystä tälle turhanpäiväselle arjelle ja iloa elämään!! Sullahan on jo pieniä päivänsäteitä, ajattele niitä niin varmasti löytyy iloa ja lohtua!! :hug:
 
Khimaira
|O :headwall: :eek:

Saamarin testi oli ihan maho :( Molemmat ruudut ihan valkeina ja vasta 45min kuluttua niihin alkoi ilmestymään hiukan punaista sävyä reunaan..Eikä tullut sitä kontrolliviivaakaan siis |O Et testaan sitten vissiin huomenna :saint: Ja apteekin oma testi, tehty ihan ohjeiden mukaan- ikinä ei ole näin käynyt :/
 
Itse mietin, että voiskohan olla masennusta ihan sen takia, koska oon alkanut itseäni tutkiskelemaan tarkemmin. Ja olen huomannut sen, että olen menettänyt työmotivaation ja väsymys on mieletön. Ja tätä on ollut jo varmaan alku vuodesta lähtien, mutta mennyt välillä "pois".
Ja tuntuu, että tekis mieli itkeä koko ajan..

Toivon, että nämä mielialanvaihtelut johtuisivat ihan tietystä syystä..

Sitten, kun olen luullut, että oman puolison pitäisi olla tukena.. Väittää olevansa, mutta en minä sitä vaan tunne. Entistä enemmän vain mun itsetuntoa lyttää maan tasoon, vaikka tuskinpa sitä minulla muutenkaan on..

Mutta mihin mie ottaisin eka yhteyttä, jos haluaisin tutkia, että onko masennusta?


Sitten, kun tuntuu, ettei oo kavereita, joiden kanssa keskustella / puhua. Haluaisi jotain harrastuksia, ei ole minun tyyli nyhjätä vain kotona.. Ja sit, ukko ei tykkää yhtään siitä, että oon koko ajan menossa.. En käy baareis yms.

Sitä haluais päivän pari, että sais olla vain tyttöjen kanssa, ettei ois ukko paikalla..

Sitten, kun minä haluaisin hiustenpidennykset, ja ei hän anna mun niitä ottaa (eipä kyl viel rahaa oiskaan.. Helpompi oiskin, jos joku pystyis lainaa ja maksaisin sit pikku hiljaa takas.).. Mutta eipä se muutenkaan minua pahemmin kuuntele..

Onnex mulla on nuo ipanat, elukat ja kohta lisää tulossa. Mikäkin eläintarha :LOL: . Koira, 2 kissanpentua ja villakoirat :LOL: . Ja käsityöt :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
RD: nii joo ny tajusinki :LOL: sit ku on nii into piukassa vaikkaki sisälle päin ja ei tahtois tästä pinosta jotenki luopua B)

:LOL: :LOL:

Jos minä joskus teen positiivisen raskaustestin, niin tuskin pääsen itsekään täältä eroon.. Ei jotenkaan tunne oloaan sit kotoisaksi siel toisella puolella :D
 
RD: kerro fiiliksistä neuvolassa tai ihan tk:ssa. jos olisin itse älynnyt asioida ajoissa, olisi varmaan monelta murheelta vältytty. se auttaa, kun juttelee jonkun vieraan kanssa, jonka kanssa ei ole ns. menneisyyden painolastia tai suodatintarpeita.. en tietenkään tunne sun miestä, mutta kuulostaa kurjalta, että tunnet olosi lytätyksi. yritä jaksaa ja onnea huomiseen aamuun..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pastilla:
RD: kerro fiiliksistä neuvolassa tai ihan tk:ssa. jos olisin itse älynnyt asioida ajoissa, olisi varmaan monelta murheelta vältytty. se auttaa, kun juttelee jonkun vieraan kanssa, jonka kanssa ei ole ns. menneisyyden painolastia tai suodatintarpeita.. en tietenkään tunne sun miestä, mutta kuulostaa kurjalta, että tunnet olosi lytätyksi. yritä jaksaa ja onnea huomiseen aamuun..

Kyl tää tästä.. Ei tuo mitää pahaa tarkoita.. Kyllähän hän yrittää olla tukena, mutta hiukan väärällälailla. Välillä menee loistavasti ja välillä on kaikkea muuta.. Ku jotenkin on niin, että ei sitä tasapuolisuutta löydy..

Mutta kuitenkin sitä tuota toista rakastaa..

On tää jo helpompi olo, ku o saanu kirjoitella =).
 
RD: Miehillä yleensäkin on ehkä erilainen taju asioista, eivät ne ehkä tahallaan ketään lyttää, mutta kommunikaatio miehen ja naisen välillä voi olla vain niin eri aaltopituudella. Meillä ainakin mies on "tyypillinen" suomalainen mies, ettei mielellään tunteista puhu, eikä herkistele, ja aluksi olin hänen kanssaan vähän ihmeissään. Mutta olen oppinut tulkitsemaan tietyt teot ja tavat hänen tavoikseen näyttää rakkauttaan, vaikka ne välillä ovat kovin erilaisia meikäläisen tavoista...

Toisaalta, jos sinua masentaa, pastilla on mielestäni siinä oikeassa, että aina kannattaa mennä puhumaan jollekin ulkopuoliselle, siinä saa vähän perspektiiviä asiaan. Eiköhän jokaisella paikkakunnalla ole mielenterveystoimisto, sinne on mielestäni ihan ilmaista mennä tai sitten ihan terveyskeskukseen tilata aika. Sieltä he sitten ohjaavat eteenpäin. Mielestäni sitä ei ollenkaan pitäisi hävetä, vaan rohkeasti hakea apua.
Sinulla taitaa olla kädet täynnä töitä kun on pieniä lapsia, työ ja lemmikkejä, ihan jo näistä "ruuhkavuosista" saatta tulla tilapäistä masennusta, kun ei vain välillä jaksa. Tsemppiä sinulle, askel eteenpäin on jo, että itse pohtii mielentilaansa! :hug:

Oma napa: ei näy ovista ja sekös harmittaa. Viikonloppu olisi ollut oivallinen aika pupuilla! Ja työmatka lähenee uhkavaavasti! Hitsi, jos ovis tulee vasta kun olen reissussa!

Ihanaa viikonloppua kaikille, plussaonnea superpaljon testaajille ja yleisesti tsemppiä kaikille! Meikäläinen menee huomenna lempparibändinsä konserttiin, joten onneksi on kiva päivä odotettavissa ja jotain muuta kuin ovulaation odottelua tiedossa! : =)
 
Tulin toivottamaan paljon plussaonnea viikonloppuna testaaville!!! :heart: :heart:

Ja kaikille muillekin kärsivällisyyttä :heart:
Erittäin hyvää viikonloppua!

täällä alkanut pahoinvointi :/ , ei kivaa olleskaan, mutta olenpahan mitä luultavammin ihan tukevasti raskaana :)
terkuin taas -Kylli-
:wave:
 
huomenna aamulla minä testaan...mulla tulee valkkaria ja sit mulla on ajovalot päällä koko ajan :LOL: rakas mieheni on huomauttanu pariin kertaa...
Ja tänään töistä tultua mulla oli todella kylmä...lämpö nyt illalla 36,87...luulin tosiaan että menkat olis alkanu ku tuo lämpö laski...

En usko olevan raskaana, mutta huomenna testaan kun illalla bileet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
huomenna aamulla minä testaan...mulla tulee valkkaria ja sit mulla on ajovalot päällä koko ajan :LOL: rakas mieheni on huomauttanu pariin kertaa...
Ja tänään töistä tultua mulla oli todella kylmä...lämpö nyt illalla 36,87...luulin tosiaan että menkat olis alkanu ku tuo lämpö laski...

En usko olevan raskaana, mutta huomenna testaan kun illalla bileet...
Hyvä, hyvä! Ryhmätestaus! :wave: Monelta ajattelit testata?
 
Diodium: Minulla ja miehellä kyl menee yllättävän hyvin kaikki asiat yhteen.. Vaikka ollaan oltu vasta 8 vuotta yhdessä, joista 1v2kk naimisissa.. Ollaan tunnettu/tiedetty toisemme siitä asti, kun olin ensimmäisellä ja mies kolmannella. Samassa koulussa vieläkin. Opettaja naljaili jokunen vuos sitten, että oliko meil siihen aikaan jo vispilän kauppaa.

Ja, kun sanotaan, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa.. Niin kyl tuo mun mies puhuu ihan riittävästi.. Mutta tuo pussaaminen on kyl jääny vähemmälle, ku ryökäleen hengitys ei haise niinkään hyvälle..

Mies puhuu enemmän tunteistaan kuin mitä minä.. Ja näyttää tunteensakin avoimemmin.. Mie oon aina ollut viileä.
Mutta joskus on vain niin, että minun pitäisi jaksaa kuunnella miehen mielipiteitä, asioita ja tuntojaan, mutta hänen ei muka tarviis kuunnella mun..

Ja minun mies on herkistelyn kuningas! Rupeaa itkee jo elokuvia katsellessakin.

Minulla on jo paljon parempi olo. Kävin pienellä lenkillä koiruliinin kanssa, ihanan viileässä ilmassa :D .

Minä tykkään, että mulla on monta rautaa tulessa.. Jos ei oo, ni siitä en pidä yhtään. En tykkää olla usein paikoillani, olla tekemättä mitään.
 

Yhteistyössä