**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Ei musta noin helposti eroon pääse :) Tarkotin oikeestaan paria päivää, ettei miettis asioita.. Toisaalta oon niin koukussa tähän palstaan, etten taida siihenkään pystyä :LOL:
eihän ny täältä ees päivää voi olla pois! mieti ny kuinka paljon siul ois sit luettavaa, jos oisit päivänkin poissa ;) .

enhän se minäkään malttanu olla serenan reissun aikana olla pois vaan piti hotellin aulassa sijaitsevalta koneelta käydä lukee mitä olitte kirjoitelleet :D

Mie oon jo tähän ketjuun niin koukussa, että en malta olla pois.. Kun koneella olen, ni enhän mä melkeimpä poistu täältä mihkään. Olette minulle kuin perhe =).
 
Ja aamulämpö oli 36,4.. :/ .. Eli tuskinpa ollaan raskaana..
En kyl heti herättyäni sitä mitannu, ku hetki sitten..
Kerkesin jo käydä koiruliinin kanssa lenkillä..
Mieletön palelu vain on.. Villasukatkin jalassa..

Lähetään kohta hakee meille toinen kissanpentu :heart:
 
Ihanat suurenmoiset onnittelut sydänkäpyselle! :flower: :heart:

Tämä pinomme on ollut hyväonninen plussien suhteen jo aika monta viikkoa;=)

Itsellä digitaalinen mittari näytti tänäänkin plussaa, niin ennen miehen lähtöä varaosaostoksille nautimme sitten taas toisistamme pupuilujen merkeissä.
Kuinka kauan se plussa siinä digimittarissa oikein ilmenee vai onkohan sitten joka pv ovulaatio tässä kierrossani*hymy* :D

Aloitin eilen kaalikeittodietin :p (namsk), ylimääräiset nesteet lähtee hyvin kiertoon;=), Muita halukkaita mukaan kuurille?

Meillä olisi karkkiakin tarjolla yllinkyllin miehen tyttären käytyä laivalla ke-to. Muut mussuttivat eilen karkkia, minä söin hedelmiä. Tänään vihannespv keiton lisäksi ja paljon vettä juon.

Minulle tullut joku outo juttu kun ti alkoi migreeni kestäen ainakin 2 vrk, ei kahvi ole yhtään maistunut. Ei tee mieli ja olen kahvin suurkuluttaja ollut :heart:

Tänää varmaan lähden Myllyyn shoppailemaan.

Niin ja vähän yli kuukausi enää niin minusta tulee Rouva pikkumyy 42 :D

Heippa taas ja näkyilemisiin!..Ja plussailkaahaamme! :heart: ++++++++

:heart:
 
Onnea Sydänkäpyselle ja paljon paljon tarrasukkia mukaan :heart:

Mun olo on jotenkin skeptinen. Läheskään kaikki PMS oireet ei ole vieläkään iskeneet päälle, vaikka tulevatkin aina päivä jälkeen oviksen. En silti jaksa uskoa, että oli mitään tarvetta testailla vielä aikoihin. Odotan sitä tätiä vaan kylään jälleen kerran. Testaan vasta ens perjantaina aikaisintaan, jos täti ei siihen mennessä tule. Mun hätäiset testailut on testattu. Sen verran paljon olen noita testinvalmistajia rikastuttanut, että jospas malttia välillä mukaan.

Iso voimahali neganneille :hug: Jospa ne viivat vaikka ilmestyy myöhemmin :flower: :flower: :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
pitihän se kokeilla myös tuolla pidemmälläkin kierrolla

Jospa täti pysyis poissa tai jos tulee, ni tulis pian!
Mä kans tuon janani muutin pisemmälle ja vieläkin varmaan pidennän, jos on tarvetta. Samaa kans toivon, et jos täti on tullakseen, niin tulis pian eikä vitkuttelis. Pääsis siitä piinaavasta odotuksesta, et tuleeko vai ei. Joskun mulla tullu täti jo kp26, joskus vasta kp36, mutta ne on aniharvoja heittoja ollu.
 
Hei tännekin =)

Minä plussasin torstaina ja silloin taisi olla kp37/?. Kierrosta ei tietoa, kun hormonikierukka otettiin pois vatsa kesäkuussa =). Tämä oli toinen kierto sen jälkeen. Aika vaikea uskoa todeksi, että oikeasti olisin raskaana nyt jo. Eka ultrakin täällä vasta rv 10-12... huoh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rihanna:
Hei tännekin =)

Minä plussasin torstaina ja silloin taisi olla kp37/?. Kierrosta ei tietoa, kun hormonikierukka otettiin pois vatsa kesäkuussa =). Tämä oli toinen kierto sen jälkeen. Aika vaikea uskoa todeksi, että oikeasti olisin raskaana nyt jo. Eka ultrakin täällä vasta rv 10-12... huoh...
Paljon Onnea! :hug: :flower:

Nopeasti on tärpänny! Minulla otettii hormonikierukka pois kesäkuussa.. Kerkes olla kolme kuukautta.. Ja ei vieläkään oo tärpännyt.
 
Khimaira
Huoh..Melko puhdas nega tuli..Istuin siinä pöntöllä tutkimassa testitulosta kun menkatkin alkoivat samoin tein :(
Oireet olivat NIIN selvät ja kp oli 36/32..Olin siis ihan varma plussasta ja taas mun keho petti mut :'(
Onnee muille plussanneille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Huoh..Melko puhdas nega tuli..Istuin siinä pöntöllä tutkimassa testitulosta kun menkatkin alkoivat samoin tein :(
Oireet olivat NIIN selvät ja kp oli 36/32..Olin siis ihan varma plussasta ja taas mun keho petti mut :'(
Onnee muille plussanneille :)
Siis ei voi olla totta! Mie, ku oottelin, että sie tuot kanssa positiivisen tuloksen!

Pahoittelut tädin tulosta! :hug: Päivitänkö siun tietoja?
 
Plussauksestasi! :flower:
Luru Ludelle :hug: , tässä uudessa kierrossasi toivon parempaa onnea, tiedän , että menkat aina satuttaa, kun niiden ei toivo alkavan!

Itse testaan ovista vielä huomenna aamullakin, nyt kahtena aamuna sarvi digimittarissa ollut. Ja negaa testanneille, onnea , että se vielä kääntyisi plussaksi! :flower:

heippahei taas!-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Onnittelut Rihannalle ja Sydänkäpyselle! :flower: :flower: Halaukset tädin yllättäneille tai negan saajille. :hug: Ihan jännitti tulla lukemaan viestejä, kun oli niin monta testaamassa tänään! Ei muuta kuin tarrasukkia plussanneille ja teille muille voimia päästä pettymyksen yli. Ehkä ne negat vielä muuttuvat plussaksi myöhemmin, jos ei tätiäkään kaikilla näy? Pidän peukkuja!

Itsella ei mitään ovis-oireita eikä oviksesta siis tietoakaan vielä. Himputti, enää muutama päivä aikaa reissuun. Taitaa siis tämä kierto mennä tärviölle. :(

Iloista viikonloppua kaikille kuitenkin, häntä pystyyn kaikilla! :heart:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Siis ei voi olla totta! Mie, ku oottelin, että sie tuot kanssa positiivisen tuloksen!

Pahoittelut tädin tulosta! :hug: Päivitänkö siun tietoja?
Päivitä vaan, eli kp on sitten vissiin 1/32-36..

Toisaalta nega ei haittaa, isommat ipanat ovat olleet koko päivän toistensa kimpussa ja pienin on kipeänä valitellut ja tullut joka yö viereen, joten on tässä hyvätkin puolensa ettei tarvi vielä "kärsiä" pahoinvoinnista :snotty:

Vielähän tässä kerkii heinäkuulle..vai kerkeekö.. :)
 
paljon onnea plussanneille ja iso :hug: negojen uhreille.
itellä on lämmöat vielki korkeella ja väsyttää ihan mielettömästi. kävin päivällä kiertelemässä kirppiksiä ja siellä oli ku uudet vaunu&rattaat yhdisytelmä kantokopalla ja kaikilla herkuilla. teki hirmusesti mieli sitä tutkiskella ja syynätä mut en viittiny ettei mun äiti siinä vieressä ois alkanu liikoja uteleen :whistle:
oon täällä apealla mielellä ku mulla on kerranki pitkä viikonloppu vapaa ja mies tietysti on kaverin luona eikä kotona.. :'( ois ollu kiva tehä vaikka pihahommia yhessä ku kerranki on samaa aikaan vapaata.
mut minkäs teet. illanjatkoja
:wave:
 
Täällä ollaan vieläkin. Parina päivänä tullut tuhrua ja siihen on jäänyt. Odottelen vielä jospa menkat alkais. Lääkäriin kait sitä on oikeesti pian mentävä. Alkaa niin hormoonit heittämään. Välillä ilostuttaa ja toisella hetkellä vihastuttaa :kieh: :D
 

Yhteistyössä