**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Peukkuja testaukseen ja plussaonnea niin maan perustellisen paljon :flower: :flower: :flower:

Tulin kans toivottamaan hyvää viikonloppua. Mulla vaan tämä sama jatkuu, miksikäs olis ehtiny muuttua. Tisut vaan kipeytyy koko ajan enemmän ja en tiedä mitkä liivit kaapista vetää niskaan, kun nekin sattuu :headwall: Täs istun nappi ja vetskari housuista auki, kun kiinni ei voi pitää. Mä inhoon tätä aikaa kuusta :eek:

Tulempa katsomaan tuloksia aamupäivällä, jännittää niin teiedän puolesta :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Huomenna aamulla siis ryhmätestaus: sydänkäpynen, red dragon ja minä...onko muita!??Tulokset julkistetaan viimestään 10.00 :attn: :attn:
Pitänee laittaa klo soimaan ;). Että kerkiää tuohon mennes testata.
Taitaa kyl tytöt pitää huolta siitä, että herää aikaisin huomenna, koska rupesvat kiltisti nukkumaan.. Ovat hiukan flunssassakin.

Mutta nyt kahtoo kovalevyltä ohjelmii :wave:
 
noh tottakai tuli yöllä pissahätä ja jaksoin tehdä testin....ja ensi siihen ei tullu edes kontrolli viivaa ja mut sit yhtäkkiää siihen tuli kaksi viivaa, menin ja näytin miehelle, ja kysyin että onko se punainen ja hän sanoi kyllä...ja luulin ensi haamuks mutta vahvistui kunnon viivaks, kuva otettu kännykkä kameralla kun en löytäny kameraa...eli vähä suttuinen, testaan uudestaan ylihuomenna...
http://www.aijaa.com/v.php?i=1123341.jpg
En taida juoda mitään tänään...onnenkyyneleet valuu
 
huhhu =) , kun heräsin niin luulin et kaikki oli unta, mutta kun kävin vessassa niin näin testin ja näin ne kaksi viivaa...oih...uskomatonta...
Teen maanantaina uuden testin...varmuudeks...
Tää on varmaan sit rv2+6....Mistä se lasketaan?...oviksesta vai...heh.. :ashamed:
 
Tulin tännekin puolelle onnittelemaan sinua :heart: käpynen. Ihanaa!

Raskaus lasketaan sun edellisten menkkojen ekasta päivästä. Eli periaatteessa yleensä tulee kaks viikkoa raskautta lisää ovulaatioon. Toiv ymmärsit. :eek:

Onnea vielä muille joukkotestaukseen! :wave:
 
Mulle tuli :heart: käpynen ihan kyyneleet silmiin kun näin sun viestisi kesävauvoissa. Tää oli ihana aamun aloitus!
Tulkaas muutkin nyt sieltä niin ois teitä tuttuja ja turvallisia siellä :heart:

Mä oon :heart: käpynen viikon vain edellä, koska mullon lyhyempi kierto. mulla siis viikkoja 6+5.

 
Sydänkäpynen: Paljon Onnea! :flower:

Teidän listan päivittäjä ei ainakaan katoa minnekään.. Ei ilmestynyt kuin kontrolliviiva..

tein testin: http://www.kotitesti.fi/herkkä_raskaustesti,_puikko_1kpl_pr_00166.html?cat=444_4444

Ja en muista miten tuohon testiin ois tullut se toinen viiva, pystyyn vai ristikkäin.. Anyway, ei oo meil viel kolmatta tulossa :'( .
Pieni todella, todella, todella haalea viiva meni poikittain.. Mutta ei sitä oikeastaan ees näkynyt, joten ei voi sanoa yhtään mitään.

Mutta ens viikon loppuna sit testaan uudelleen, jos täti ei ole saapunut. Nyt on vasta 32/31-34.. Joten pari päivää ja täti tulee.

Toivottavasti kaikki muut, jotka aikoo kans testata tänään, tulee positiivinen tulos!

Enkä kyl tiiä teinkö testin oikein, mut kerran kontrolliviiva oli niin punainen, niin varmasti tein oikein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Onnea :hug: ihania uutisia!!Mä testaan ihan just,ilmotan sitten kun kykenen.. Red Dragon, olen pahoillani negasta :( Mutta toivotaan, että olis vaan väärin tehty tai jotain...
Eipä tuo mitään.. Toivon vain, että ei se täti saavu. Ei kyl mitään sen luokkaisia tuntemuksia oo, että ois tulossa.. Jos noi kuvitellut plussaoireet oo sit sen merkki =).

Näin yöllä unta, jossa sain positiivisen raskaustestituloksen.. Mutta ei se pitäny paikkaasa.. Ja mie olin niin varma, että positiivinen tulos ois tullu..

Nyt odotan viikon ja testaan sit uudelleen, jos siis täti ei oo tullut.
 
Samassa veneessä ollaan, mullakin ihan puhdas nega :ashamed: ajattelin kans testata viikon päästä, saattaa kyllä olla että nää mun oireet on vaan merkki tädistä.. Kierto on vielä niin epäsäännöllinen, ettei oikeen osaa sanoa..

Nyt harmittaa, kai sitä pitäis vähäks aikaa sulkea mielestää nää vauvahössötykset, niin pystyis keskittyyn muihin asioihinkin.. Mukavaa lauantaipäivän jatkoa kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Samassa veneessä ollaan, mullakin ihan puhdas nega :ashamed: ajattelin kans testata viikon päästä, saattaa kyllä olla että nää mun oireet on vaan merkki tädistä.. Kierto on vielä niin epäsäännöllinen, ettei oikeen osaa sanoa..

Nyt harmittaa, kai sitä pitäis vähäks aikaa sulkea mielestää nää vauvahössötykset, niin pystyis keskittyyn muihin asioihinkin.. Mukavaa lauantaipäivän jatkoa kaikille!
:hug:

Elähän nyt jätä meitä tänne.. Sinulla ei viel toivoa ole menetetty!
 

Yhteistyössä