**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Onnea plussanneille! :heart:

Kurtzman, mä luotan kyllä ihan kympillä clearbluehen. Haaleinkin haamu on plussa, siihen testimerkkiin ei mitään turhia viivan paikkoja tule. Kyllä sä olet kuule raskaana. Menkat voi silti tulla joo, jos käy niin ikävästi, että tulee keskenmeno. Mutta raskaana olet. Clearbluella plussasin esikoisesta kun kiertopäiviä oli 24 ja viikkoja vasta 3+5. Haalea se viiva oli, mutta plussa silti. :heart:

Omaa napaa: Oon aamun kärvistellyt oviskivuissa, nyt alkaa helpottaan. Lämmöt on noussut ja ovistikkuunkin tuli jo haaleempi viiva ku eilen. Eli ovis oli vissiin nyt. Ihanaa, et näin aikasin. Jei!

Nea, kiva kuulla sinusta!
 
Hitto soikoon, alkaa mennä ihan sellaseks ku jossain huonoissa amerikkalaisissa elokuvissa tää mun touhu. Täällä mä istun lämpömittari suussa ihan täpinöissä ja tekis mieli soittaa ukko töistä kotiin! :LOL:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Onnea plussanneille! :heart:

Kurtzman, mä luotan kyllä ihan kympillä clearbluehen. Kyllä haaleinkin haamu on plussa, siihen testimerkkiin ei mitään turhia viivan paikkoja tule. Kyllä sä olet kuule raskaana. Menkat voi silti tulla joo, jos käy niin ikävästi, että tulee keskenmeno, mutta raskaana olet. Clearbluella plussasin esikoisesta kun kiertopäiviä oli 24 ja viikkoja vasta 3+5. Haalea se viiva oli, mutta plussa silti. :heart:
Clearbuehan on juuri sellainen testi ettei siinä voi nähdä mitään haamuja tai viivan paikkoja ellei ole todellakin raskaana =) Ei jätä arvailujen varaan :whistle:

Toisin kuin RFSU:N testi: viivan paikan näkee aina ja selvästi :snotty: :ashamed:

Miten herkkä tuo clearbue on? Mulla on nyt kp 34/32 ja aamun RFSU näytti vaan sitä viivan paikkaa :(

 
Luru Lude:
Clearbuehan on juuri sellainen testi ettei siinä voi nähdä mitään haamuja tai viivan paikkoja ellei ole todellakin raskaana.
Tää himotestaaja allekirjoittaa tän ihan täysin. :D

Miten herkkä tuo clearbue on? Mulla on nyt kp 34/32 ja aamun RFSU näytti vaan sitä viivan paikkaa.
Clearblue reagoi muistaakseni 25 mIU/ml määrään istukkahormonia. RFSU on ikävä kyllä kuuluisa aiheettomista viivanpaikoistaan...
 
olen niin innoissani näistä ropisseista plussista, että oma napa osio jäi kokonaan!
jos alavatsa kipeenä, munasarjojen kohtaan niin silloinko ovuloidaan?
heh, hyvä kysymys kahden lapsen äidiltä mutta minkäs teet?
:whistle:

niin ja kakkosesta tiesin itse olevani raskaana, mä vaan siis tiesin...ja testit (marketin halpis testit tosin) näytti kolme kertaa negaa...no tietty hormoonit sekasin kun imetin ja vauva oli vasta 5kk.
sitten kun pahoinvointiakin oli, päätin mennä lääkärin varmistamaan...se ensin toppuutteli, että varmaan ne testit oli ihan oikeassa, ettei sit petytä, mutta katotaanpa nyt; "juu täällähän näkyy jalat ja kädetkin, rouva on kolmannella kuulla raskaana!"
menipähän ne ekat kolma kuukautta aikas vauhdilla enkä osannu jännittääkään...

jees katotaan miten nyt käy!
 
Pamu k:
jos alavatsa kipeenä, munasarjojen kohtaan niin silloinko ovuloidaan?
Mahdollisesti joo. :) Mulla se kipu on ainakin aina selvästi jommalla kummalla puolella. Ja vetistä valkovuotoo tulee pari päivää ennen ihan pirusti. Siitä mä ainakin tiiän et nyt on päivät lähellä.
 
Huhhuh, mikä olo tuli..

Tässä töissä ollessa olen juonu tuota fantan omena-päärynä -limpparia.. Ni tuli olo, että enhän vain oksenna.. Mikähän toikin oli.
Ei ois kiva ravata yläkertaan vessaan.. Mitä nyt vessahätä kyl onkin :whistle:

Minulla on tylsää.. |O
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Huhhuh, mikä olo tuli..

Tässä töissä ollessa olen juonu tuota fantan omena-päärynä -limpparia.. Ni tuli olo, että enhän vain oksenna.. Mikähän toikin oli.
Ei ois kiva ravata yläkertaan vessaan.. Mitä nyt vessahätä kyl onkin :whistle:

Minulla on tylsää.. |O
:eek: Mulle tuli eilen illalla ihan sama juttu- söin karkkia ja yhtäkkiä meinasi lentää laatta :x Tälle karkin suurkuluttajalle noin ei ole käynyt ikinä :eek: :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Huhhuh, mikä olo tuli..

Tässä töissä ollessa olen juonu tuota fantan omena-päärynä -limpparia.. Ni tuli olo, että enhän vain oksenna.. Mikähän toikin oli.
Ei ois kiva ravata yläkertaan vessaan.. Mitä nyt vessahätä kyl onkin :whistle:

Minulla on tylsää.. |O
:eek: Mulle tuli eilen illalla ihan sama juttu- söin karkkia ja yhtäkkiä meinasi lentää laatta :x Tälle karkin suurkuluttajalle noin ei ole käynyt ikinä :eek: :saint:
Ja minä oon kuitenkin aikaisemminkin tuota juonu ja tykännyt.. Mutta nyt tuli ja aina välil tulee joistakin tuotteista :x
 
Lainaan itseäni:
Hitto soikoon, alkaa mennä ihan sellaseks ku jossain huonoissa amerikkalaisissa elokuvissa tää mun touhu. Täällä mä istun lämpömittari suussa ihan täpinöissä ja tekis mieli soittaa ukko töistä kotiin!
Soitin! Ei tullu! Sano kyllä, että pitäskö ihan oikeesti? :LOL:
 
Red dragon:
Sinullahan on ajattelevainen mies
Juu, ajattelevainen on. Ajattelee just sillä osalla millä miehet yleensäkin! :LOL: Kyllä se sen vitsiksi tiesi, mutta ei pystyny vastustaan kiusausta. Harvoin tollasia soittoja kai töihin saa! :D

Vakavasti ottaen, kyllä sekin haluaa vauvaa kans ihan kauheesti. Kärsimättömiä ollaan molemmat jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Red dragon:
Sinullahan on ajattelevainen mies
Juu, ajattelevainen on. Ajattelee just sillä osalla millä miehet yleensäkin! :LOL: Kyllä se sen vitsiksi tiesi, mutta ei pystyny vastustaan kiusausta. Harvoin tollasia soittoja kai töihin saa! :D

Vakavasti ottaen, kyllä sekin haluaa vauvaa kans ihan kauheesti. Kärsimättömiä ollaan molemmat jo.
Se on sit vaa hyvä, kerran pääsee töistä lähtee noin vain piristämään :D .
Jospa se nyt sitten tärppää :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pixie:
Mulla on kuule vähän sellanen fiilis, että meidän ketju menettää nyt taulukon pitäjän... Plussaonnea! :heart:
Enpä usko.. Kyl mie täällä pyörin.. :wave:

En ainakaan pysty pois olee. Käyn vaikka vain päivittämässä tuota taulukkoa, ku se alkaa jo olee iltaohjelma minulla. Mitä mie silloin tekisin, jos en tuota taulukkoa? :D
 
Pixie sulla on tosiaan "innokas" mies, ihanaa! Posket punaiset ja.... vai mites sitä sanotaan..:D

Huojentavaa oli kuulla kokemuksia tosta clearblue-testistä. Mutta... en silti osaa uskoa ennen kuin saan (jos saan!) kunnon plussan.

Red Dragon pidän sulle peukkuja jos päätät huomenna testailla!
 
Ihanaa taas plussia tai ainakin haamuja, onnea teille kaikille paljon ja toivottavasti vahvistuvat kunnon plussiksi! :flower: :flower: :flower:

No niin Pixie , meillä onb ny siemenet itämässä, hyvä juttu :D

Heippa ja kivaa pvn jatkoa kaikille!

:heart: -pikkumyy- :wave:
 

Yhteistyössä