**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Huomenta!

Tässä sitten aamulla pissasin tikkuun ja haamu!? Olo on hölmistynyt ja skeptinen. Testasin clearbluella siis. Testiajan sisällä haamu siihen piirtyi... Uskoako vai ei ja voihan menkat silti alkaa. Eli TÄMÄN siitä saa kun testaa liian aikaisin...
Olo ok, aamulämpö oli 36,6 edelleen.

Kuinkas rypäle?

Mukavaa torstaita, se on kai toivoa täynnä.. :D
 
onnittelut kurtzman :flower:

tiedän tunteen, muutamisen viikkoa sitten oli itsellä sama tilanne, mutta plussa on nyt vahvistunut ihan pahaksi oloksi asti. :D

En yhtään epäilly :whistle: tein oikeesti 5 testiä kaiken kaikkiaan :LOL:
Että kyllä haamu mun mielestä plussa on! onnitteluni :flower:

:wave: kaikille :flower:
Mä en oo nyt pahemmin kirjoitellut millekään palstalle. Neuvola aika on vasta 8.11. Sitä ennen täällä vain odotellaan ja elellään. Nyt kaksi päivää ollut etovaa ällötystä. Kaihvin haju on ehkä pahinta mitä tiedän...
Plussaonnea kaikille ja vielä puhallus ++++++++++++++ :whistle:

:wave:
-Kylli-täti ja ruttunen 6+3-
 
kurtzman: Paljon, paljon onnea! :flower: :hug: . Haamu = Plussa :heart: (siirsin sinut haamuilijoihin)

Minulla ei sen kummempaa.. Paleltaa vain koko ajan.
Eilen kysyin mieheltä, kun ruvettii kovalevyltä kahtoo ohjelmia, että paleltaako häntä.. Vastas, että ei oikeastaan, mutta on täällä jotenkin viileähköt huoneet. Minua paleltaa koko ajan.

Aamulämpö oli 36,7.

Onneksi menin nukkuu hyvissä ajoin, aikaisemmin kuin yleensä. Olen nyt paljon pirteämpi ja energisempi.. Mutta se väsymys alkaa heti, kun avaan liikkeen. Toivottavasti tulis asiakkaita. Toivottavasti ei kuitenkaan liikaa, koska olen yksin. Pomo tulee vähän myöhempää.

 
Tarkoitukseni ei ole ketään latistaa, mutta ei se haamu kyllä aina plussa ole, valitettavasti. Itse testasin haamun mutta vauvaa ei silti tullut. Myös toisaalta negoja osaan testailla hyvin, jopa ihan lekurilla saakka, eli 2 kertaa virtsasta otettiin näyte ja kerran verestä ja kiven kovaa väittivät, etten raskaana ole. Kuinkas ollakaan kuitenkin olin. Minut passitettiin testiin vielä neljännen kerran, jossa sitten raskaus saatiin jo näkyviin plussana. Kaikki nämä tehtiin vajaan kahden viikon sisällä. Liekö sitten raskaus vasta hyvin alussa, mutta nyt se olematon vauva on jo 5v.

Olen nyt muutamana aamuna mitannut aamulämpöjä puhtaasta mielenkiinnosta. Nyt meneillään kp 23 ja lämmöt huimat 35,9. Lämmöt ovat pyörineet välillä 35,9 - 36,2 joten en voi muuta enää kuin nauraa. Ovulaation jälkeenhän lämpöjen tulisi kohota, mutta ikinä ennen elämässäni en ole itseltäni näin alhaisia lämpöjä mitannut. Meikäläisen kroppa taitaa toimia väärinpäin :LOL:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Emmä tiedä voinko pompata tähän ketjuun, mutta kuitenkin..Haaveilenhan mä kesävauvasta :whistle:


Kerrotko oman yk ja kp:n ja jos haluat ni synnytyssairaalankin, niin voin päivittää tietosi, kun pääsen kotiin :wave:
yk on 2 kp taitaa olla- hetko,34/32..Kattoo ny- menkat ovat edellen pois, mut testi nega, viivan paikkaa se vaan mulle näyttää :/
Saikku on PKKS.

Mutta älä laita mua minnekään listoille- se taikausko juttu :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Emmä tiedä voinko pompata tähän ketjuun, mutta kuitenkin..Haaveilenhan mä kesävauvasta :whistle:


Kerrotko oman yk ja kp:n ja jos haluat ni synnytyssairaalankin, niin voin päivittää tietosi, kun pääsen kotiin :wave:
yk on 2 kp taitaa olla- hetko,34/32..Kattoo ny- menkat ovat edellen pois, mut testi nega, viivan paikkaa se vaan mulle näyttää :/
Saikku on PKKS.

Mutta älä laita mua minnekään listoille- se taikausko juttu :snotty:
Siis sinut pitää poistaa tuolta meidän listaltako?
 
aah, niin ihana krapula taas :kieh: eli paha olo, mutta ilman alkoholia tullut.
Testasin apteekin omalla ja viiden minuutin sisällä tuli selvä haamu. En voi uskoa todeksi vieläkään. Jos se huijaa meitä?
Esikoisesta tein vasta kp40 vahvan plussan :heart:
Toivon mukaan me saadaan toinen kesävauva
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
Emmä tiedä voinko pompata tähän ketjuun, mutta kuitenkin..Haaveilenhan mä kesävauvasta :whistle:


Kerrotko oman yk ja kp:n ja jos haluat ni synnytyssairaalankin, niin voin päivittää tietosi, kun pääsen kotiin :wave:
yk on 2 kp taitaa olla- hetko,34/32..Kattoo ny- menkat ovat edellen pois, mut testi nega, viivan paikkaa se vaan mulle näyttää :/
Saikku on PKKS.

Mutta älä laita mua minnekään listoille- se taikausko juttu :snotty:
Siis sinut pitää poistaa tuolta meidän listaltako?
No joo, nyt vasta hokasin katsoa että siellä on ihan joku listakin :snotty: Kun jotenkin ajattelin että se lista on suoraan tässä palstalla, siis emmää tiiä :snotty:

Juu, saa mut pitää listoilla :D
 
kiva että täällä plussaillaan kovaa vauhtia..

kiitos pixie kun kaipailit :heart: .. täällähän minä vaan käyn välillä lueskelemassa teidän juttuja.. tämän kierron olen tähän asti ottanu todella rennosta.. sen takia en täälläkään ole paljo vieraillu.. en ole mittaillu lämpöjä enkä kokeillu nipukkaa.. ovislimoja tuli tänään vähän mut mulla niitä tulee kyl aina viikon verran eli en oikein tiedä millon ovis on jos on ollenkaan :x

mut mennäänhän pixie taas käsi kädessä? kiertopäivät suht samat ja yrityskerta myös. olen oikein happy että ovuloit jo nyt!! :hug:

onnea kaikille tähän kiertoon.. itsellä tuskin tärppää ku jää tuo pupuilu vähällä tällä viikolla,, vieraita tulossa eikä kehtaa natisuttaa punkkaa ku ne nukkuu viereisessä huoneessa :snotty:
 
mä ainakin testaisin, tosin varauksella. olen tässä itse yrittänyt muistella ekan oireita ym. juttuja, mutta en muista olleen muuta oiretta kuin flunssainen olo, mikä aika normaalia..oli lokakuun loppu silloinkin. mulla taisi eka testi parin päivän myöhästelyn jälkeen olla nega, vasta n. viikon päästä plussa, mutta tiesin aivan varmasti olevani raskaana..vaikka siis oli oireeton yllätys.

nyt ei sitä fiilistä kyllä ole...
 
juu, juu..mutta mä ajattelisin niin, että jos nega, niin ei kannata vielä pettyä, vaan testata uudelleen myöhemmin..koska todellakin voi mennä vielä aikaa plussaan. ja jos plussa, niin saa heti pian tietää!! mä olenkin maltiton..enkä malttaisi odottaa muidenkaan tuloksia!
 
hmm, mun tekee ihan sairaasti mieli kaikkee suolaista...aamupalaks söin näkkileipää jonka päällä oli silliä, maustesilliä...ja nyt äsken söin nuudeleita...nam =)
Tykkään kyllä sillistä ja nuudeleista, mutta en ikinä syöny silliä aamupalaks...

Ja tämä suolan himo on vahva...ei oo ollu tälläista ennen...

en tajuu....pian töihin...eilen menin pyörällä, mies haki illalla.Mutta tänään sataa vettä niin meen autolla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pastilla:
juu, juu..mutta mä ajattelisin niin, että jos nega, niin ei kannata vielä pettyä, vaan testata uudelleen myöhemmin..koska todellakin voi mennä vielä aikaa plussaan. ja jos plussa, niin saa heti pian tietää!! mä olenkin maltiton..enkä malttaisi odottaa muidenkaan tuloksia!
Noin se kyl itsekin ajattelen... Ja toisaalta olen kyl malttamaton..

Pitäisköhän sitä huomen aamulla testata :whistle:
 
Moro!

Onnea rypäle ja Äippä2006! Minä näin rypäleen tikussa jotain samanlaista, mitä itsekin aamulla tuijotin.. kun oli sama testikin.

Kiitos kaikille haamusta onnittelijoille! On aivan mahtavaa tietää että täällä on näin ihania ja kannustavia ihmisiä!

Aattelin testata uudestaan lauantaina. Mut en tiiä pystynkö oottaan... Koko päivä mennyt sitä aamuista testiä miettiessä. Tuli mieleen jos se onkin kuuluisa viivanpaikka, mutta kyllä siinä sinistä väriä on.

Miehelle en pukahda viä mitään jos tuleekin vielä pettymys!

Mulla on kyllä fyysisesti ok olo, ainut on päänsärky, joka iski tuossa tunti sitten. Ja lämmöt huitelee 37 hujakoilla. Posket kuumottaa. Mutta masukipuja (menkkajomoja) ei ole. Eilen mulla oli illalla sellasia jänniä tuntemuksia masussa, en osaa kuvailla.

Mitä muille kuuluu?
 
Kurtzman, mua kans kokoajan epäilyttää noi testit. Kyl se mun mielest oli luonnossa vähän tummempi, ku kuvassa, se viiva siin clearbluessa, mut toisaalta muisti ja mielikuvitus voi tehä tepposiaan. Mä kyllä varmistelen vielä ainaki kerran. Enkä oikeestaan varmaan kunnolla usko, ennenku ekaan ultraan pääsee. Nytki on vähän skeptinen fiilis ja taikauskoa pukkaa; jos liika hehkutan, ni se katoo. :ashamed:
 

Yhteistyössä