Hakutulokset

  1. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Täällä kp 1, eli täti tuli :( Ei auta itku markkinoilla. Nyt tunnen itseni tupahölmöksi kun jo näin untakin plussaviivoista ja tyttövauvasta :x Turpa rullalle ja rulla taskuun =) Seuraavaa kiertoa kohti käy tie. Rva Aniliinille pikaista paranemista ja toivottavasti TeSuLahilla olis...
  2. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Ja anteeks kaikilta yhdessä ja erikseen, miten mä voin olla tällanen hönö???Ja puhun nyt tuosta iästäni. Kyllä varmaan teille on hihitystä piisannut kun meikäläinen muistaa ikänsä väärin... En voi kuin ihmetellä hönöyttäni, laitetaan joulun piikkiin :D Täti ei tullut tänään, huomenna taas...
  3. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Täällä taas niinkuin ei olis paljon muutakin hommaa =) Ihanaa kun te tsemppaatte niin positiivisesti meikäläistä kun olen ite jo alistunut digimittaarin viisauden edessä :D LUMI MARJALLE jaksamista tässä harmaudessa! Se on sitä samaa melkein joka torpassa, jos mitenkään lohduttaa. Hesarissa...
  4. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    No ei perskuta rallaa se mun hieno digitaalinen mittarini näytti NEGAA!!! Et kyl se vaan nyt sitte on uskotava et täti tulla tömistelee huomenna tai ke tai viimeistään to. Mä olin jo lietsonut itseni odottajaksi mutta eipä mittään, täytyy miettiä et kohta täytyy alkaa tositoimiin asian suhteen...
  5. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Pahoittelut Rva Aniliinille tädin saapumisesta, ehkä täältä perässä tullaan, en tiedä... Toivottavasti MANTANALLE käy nyt tärppi kun kyläily-jännäyksen jälkeen pääsitte mökille "rentoutumaan", onhan se harmillista jos se kuukauden tärkein päivä menee kyläillessä. Ainakin jos ajattelee näin...
  6. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Flunssaiset terveiset täältä kaikille!Eilen illalla lähti sellanen rumba päälle kun tyttö valittele vatsaansa ja piti sitten lähteä lääkäriin. Ihan pienistä pipistelyistä ei ollut kyse ja jo aiemmin valitteli joten päätimme lähteä. Mitään syytä välittömään huoleen ei ollut mutta pissanäytettä...
  7. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    ONNEA MIMULI!!!! Aivan mahtavaa! :hug: Kyllä täällä on niin paljon plussailtu jotta voi mahoton. Ajattelin huomenna aamulla testata raskaustestillä kun se tuolla kaapissa polttelee, tuli mitä tuli...Sittenpähän tiedän vähän suuntaa antavasti että onko pettymys luvassa. Voihan nää olla vaan PMS...
  8. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Kiitos tsemppuksesta, tänään testasin ovistikulla ja selkeämpi viiva tuli taas kuin elien, ei tarvinnut edes tihrustaa =) Katotaan vielä muutama päivä ja sitte teen ekan raskaustestin, ennen en uskalla. Olo on aika raskaanaoleva, mut niin oli silloinkin kun menkat alkoi noin kolme päivää...
  9. T

    Punaisia viivoja

    Kiitos miljoonasti vastauksestasi Rva Pikkumyy! Täällä puoliunessa vielä koneella kökin, just täytyy päästä nukkumaan. Huomenna heti soitan sille gynelle joka määräsi clomit ja kyselen tilannetta saada lugesteronia, kun tuntuu että olisi jo pari kertaa napannut mutta sitten pikkuinen on...
  10. T

    Punaisia viivoja

    Huomasin että olit kirjoittanut tänne ihan justiinsa! Kirjoitin jo tuonne yli 35 odottajiin että sain tänään ovistestistä haamun ihan niinkuin sinäkin! En tiedä tarkoittaako mitään mutta toivon kovasti koska olo tuntuu raskautetulta :) Muistatko yhtään teitkö vielä seuraavina päivinä...
  11. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Nyt on meikäläisenkin maailmankirjat sekaisin kun menin tekemään ton ovistestin ja siitä tuli haamu-viiva!!! :o Lueskelin noita teidän vanhoja viestejänne (Lumimarja ja Rouva Pikkumyy) ja niistä intoutuneena tein testin ovistikulla ja haamu sieltä tuli. Pissi kerkesi olla rakossa tosin vain...
  12. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Kiitos Hibiscus kannustavista lohtusanoista :) Ai me ollaan samaa vuosikertaa, kiva. Mä sen takia vaan olen niin skeptinen tän mun raskautumisen suhteen kun mulla kesti silloin ekallakin kerralla aika kauan raskautua vaik olin "vasta"36...Ja sitten ku mies on tässä välissä vaihtunut eikä...
  13. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Ja MEGASUURET :hug: kaikille plussanneille. Olen pitänyt kunnon tauon näillä sivuilla ja huomasin että ei mun kp ole enää päivitetty... No, oma vika. Mun kp on nyt siis 20/28-30 ja taas täällä hieman uteliaana odottelen olisiko napannut vai ei... Olen kyllä asennoitunut siihen että tää ei nyt...
  14. T

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    RED DRAGON ei tietoa Painonvartijoiden cd:stä, varmaan joku uusi juttu. Ite en ole enää käynyt tarkistuspunnituksissa moneen vuoteen ku on toi paino pysyny alhaalla, vaik voishan siellä käydä ilmaiseksi vaikka loppuikänsä ku on kunniajäsen ;) . Siis ilmaiseksi sillä ehdolla et paino ei nouse...
  15. T

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Ne on joo noi painonpudotushommat kimurantteja. Tuntuu siltä että keho pitää kynsin ja hampain kiinni jokaisesta keräämästään kalorista ja rasvasolusta. Varmaan joku muinaisjäänne kivikaudelta, sääli vaan ettei meitä aina silloin tällöin unohdeta jollekin autiolle saarelle jossa ei ole Mäkkäriä...
  16. T

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Mukavaa sunnuntaiaamua kaikille. Toi painonpudotus on kyl piinallisen vaikeaa, itse olen painonvartioissa pudottanut aikoinaan reilut 10 kiloa jotka ei ole tulleet takaisin. Muutama vuosi painonpudotuksen jälken käytin hormonaalista ehkäisyä ja painoa tuli heti lisää viitisen kiloa! Mulla noi...
  17. T

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Liittyisin tähän pinoon, vaik vannoin ku tipuin tuolta 42 viikon pinosta et nyt taukoo!!!!Mut ei! Täällä siis ollaan. Kp17/28
  18. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Pitkästä aikaa.... Täällä ei kummempia, olen vähän pitänyt taukoa tästä kuumeilusta ku olin niin pettynyt viimekerran jälkeen. Mulla oli tosi kovat menkkakivut ja kaks päivää ainakin myöhässä. Yleensä tulee siis 28 kp mutta nyt meni 32 puolelle reippaasti. Luulen että se oli sellainen hyvin...
  19. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    kipu on tosi viiltävää, niinku puukolla viillettäis sisäpuolelta, ei pysty ku sängyssä makaamaan ku tulee kohtaus, aika pelottavaa...
  20. T

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

    Mulla ollu eilen ilasta niin kovat menkkakivut ettei koskaan! Mitä tää on? Aamulla meinasin oikeasti pyörtyä ennenkuin panadolit rupes tehoamaan. Mulla ei ole oikeasti IKINÄ ollut tällaista. Täti tuli 2 päivää myöhässä, vuoto niukkaa mutta kokkareista, ( anteeksi nää ällöttävät yksityiskohdat)...

Yhteistyössä