YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Huomenta kaikille. =)
Jokohan uskaltais testailla? Olen kyllä päättänyt että testaan vasta aattona =) Jos nyt sinne asti päästään, ettei täti tule kyläilemään. Ei kyllä ole mitään siihen viittaavia tuntemuksia. Oviksesta laskien tädin olis pitäny tulla viikonloppuna :D , mutta en uskalla testata jos se onkin nega, niin olis kauhee pettymys. :ashamed: Olen jotenkin sillä fiiliksellä että nyt olis tärpännyt, ei kyllä siihen viittaavia tuntemuksiakaan ole. Ei niitä kyllä ennenkään ole alkuvaiheessa tullut :/
Flunssa taitaa vaan olla tulossa, kurkku kipeä ja nenä vuotaa :snotty:
Vessassa täytyy käydä vähän väliä tarkistamassa joko se täti sieltä saapuu, toivottavasti ei tule. Se olisi valtavan ihana joululahja kun sais sen plussan testiin :heart: Päätin lokakuussa kun tuli keskenmeno viikolla 5+4 ,jolloin alkoi vuoto, että testaan vasta kun vuoto on kaks viikkoo myöhässä. Aattona ne olis reilun viikon myöhässä, kyllä silloin jo täytyy testata viimeistään, testejä on kyllä kaapissa jos rupee aiemmin polttelemaan :) Saa nähdä miten käy ;)
Mukavaa Joulun odotusta kaikille :xmas:
 
Heipä hei :wave:

Älä nyt ihmeessä vielä tiiu lannistu, kun eihän sinulla vielä kunnolla ole edes menkat myöhässä !!! Kyllä se plussa voi vielä sieltä pärähtää !!! :heart:

TeSuLah, meillä näkyy olevan samat päivät menossa ;) ...Onko sinulla ollut yhtään sellaisia "vatsasta repäisyjä" lähipäivinä ? Minä tänään aamulla nauroin tuon kuopuksen joulutanssille, kun se pelleilli joulumusiikin tahdissa, niin silloin repäisi tosi kovaa tuolta vasemmalta ala-vatsasta |O Ihan piti kippuraan mennä, että helpotti. Tuli tietysti heti mieleen ne raskuden aikaiset vatsan vihlomiset kun kohtu venyi :LOL: ...ja nyt kun joku tuolla vielä kirjoitti, että raskausoireet voivat alkaa jo kp. 20 mailla niin ;) :D -nythän se mammalla ainakin mielikuvitus lentää :D :xmas: B) -

No joulun jälkeen se menee täälläkin se testaaminen, jos täti ei ehdi ennen. Minulla ei ole kun YKSI testi tuolla jäänyt varastoon, niin täytyy katsoa milloin sen kokeilee...no ainakin ennen UUTTA VUOTTA tietenkin =) . Oispa se TOSI IHANA UUDEN VUODEN yllätys lahja ISÄNNÄLLE, jos se plussa yllättäen sieltä pärähtäisi....voisi sanoa viattomasti ukolle että: Ai kauheeta, yksi joulu lahja on unohtunut antaa...ja paketoida se tikku tai kuva siitä johonkin isoon laatikkoon...Olisi siinä varmaan isännän ilme näkemisen arvoinen =) . No taas minä menen haaveissani asioiden edelle :ashamed:

Juu ja viidettä haaveilen :wave: tule heti tänne kertomaan kun testailet ;) nyt on jännä aika, kun palstan avaa, niin saa jännätä joko on uusia plussia ilmestynyt !!!

No lähdenpä laittamaan taas lisää tonttu koristeita meidän torppaan...alkaa olla jo aika jouluista meillä :D Kiva raivaaminen sitten joulun jälkeen kaikki joulu tavara pois, mutta NYT NAUTITAAN niistä täysin rinnoin ! Lapsillehhan minä ne laitan ;) ....... ;)
 
........... |O |O |O |O Hooooo...............kylläpäs oli paljon tekstiä luettavana, kun ei ole oikein koneen äärelle ennättänyt ja jos onkin ennättänyt niin sitten on tämä läppäri ollut häijyllä-tuulella ja tehnyt omiaa-ei meinaan nettiyhteydet ole oikeen toimineet. :headwall: :headwall: :headwall:

Mut jospas nyt jonkun sanan saisin tuonne avaruuteen leijumaan ja perille palstalle asti. :whistle:

Niin niin täällä sitä nyt sitten taas uutta kiertoa porskutellaan ja ovis aikoja kyttäillään. vaan en oikeen tiedä jaksanko tuosta peittojen pölytyksestä intoutua, sillä tämä kaakonkulman myrskyinen rintama on ollut häiriöksi jo jonkin aikaa näissä sisätiloissa. Niin et siitä johtuen olenkin alkanut tosissani miettimään jotta olisiko nyt hyvä vaavin taloon ilmaantua. :/ :/ :/ Kun ilmapiiri on kaikkea muuta kuin seesteinen.
Joten tämä mamma miettii, miettii ja miettii miten on??????????????

Äh, ja tekin viel täällä olette tuota ikä-asiaa näköjään puineet. Meinaan kun minä taidan olla seuraava joka on potoamisuhan alla ikänsä suhteen vaavikuumeilusta. On meinaan mulle aina tuo alkuvuosi joka vuosi tuonut yhden vuoden lisää tuohon biologiseenkelloon. :kieh: :kieh: :kieh: Ja niin se takuu varmasti tuo sen ensi vuonnakin, eli mittariin pamahtaa ihan oikeasti luvuksi 45v.
Niin et ei taida enään senkään puoleen olla kovin suuria toiveita raskautumiselle. Eikä niit toiveita kovin sekään tieto nostata, et 2,5vuotta on tällä palstalla jo tullut notkutuksi yhden km:n sinä aikana kokeneena ja siitäkin jo kaksi vuotta aikaa. :( :( :( :( :(

Jotenka näissä tunnelmissa nyt olen ajatellut hiukan taka-alalle siirtyä ja tehdä tilaa teille nuoremmille. Kuitenkin TJOT-linjalla kulkien ainakin tämän kierron ja ehkä viel ensi vuoden, mut sitten jatko on viel epätietoisuuden peitossa. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Vaan juu nyt plussanneille :flower: :flower: :flower: viskelen oli ne sitten o- tai r-plussia, niin onnea matkaan toivottelen.

-touhis-

ps. Taustailemaan olen siis siirtymässä kunhan vuodenvaihde koittaa.

Mut nyt viel mukavaa joulun odotusta kaikille. :xmas: :xmas: :xmas:

ps.ps. Meillä joulu pikku-perheellä vietellään joten suuremmin en sitä laittele; eikä kyl aikakaan siihen riitä kun on tällä viikolla viel kolme tenttiä ja niistä viimeinen on torstai-iltana. ++++ väsy painaa, kun opiskelijan elämä ei mitään helppoa ole. :kieh: :headwall: ;) :snotty:
 
ebony mulla oli just tänään aamulla, kun sängystä nousin veskiin, niin sellainen vihlova kipu oikealla puolella ja tuli mieleeni kans samat kohdun venymiskivut, lämpöily jatkuu tänäänkin 37,1, mutta siitä ei kai voi vielä raskautta päätellä, mutta jännää meillä on.. Samat kp:t ja uteliaana käyn aina katsomassa kuulumisiasi.

Kokeilin testata tänään ovistestillä, kuten Rouva Pikkumyy kokeili. En nyt muista kp:ta, just silmin havaittava viivanpaikka näkyi, mutta nega siis. Ovis oli tässä kierrossa aika varhain, ei varmaan enää näy. Enkä jaksanu edes pinnata pissaa, vaan tein heti kun mieleeni juolahti kokeilla. Olen ymmärtänyt että ovistestiä ei tehdä aamupissasta eikä tarttiskaan pinnata ja sit tehdä testi, kun vaan ei juo muutamaa tuntia ennen testin tekoa, se riittää. Yleensä mulla näkyy hyvin ovis ja parikin kertaa.



Väsymystä on, onhan sitä tullu valvottuakin, kun sitä tyyppiä olen, että kukun öisin.. Nukun sitten kun kerkeen. :eek: Oma aika alkaa, kun muut nukkuvat. Miehellä on yötuuriviikko ja sitten alkaa 3 vkon loma 21.12.

Tässä kotosalla mekin perheenä mielellämme jouluna olemme, isovanhempia menemme tapaamaan ehkä tapanina. Asuvat lähipaikkakunnilla. Vanhempani ovat 66-vuotiaita.

Oikein mukavaa joulun odotusta teille kaikille! ja plussia toivon myös =) Olisihan se hienoa plussata vielä ennen kuin vuosi vaihtuu :saint:
 
Te kaikki, joilla on vihlaisuja alavatsalla tai nivusissa...lupaavalta kuulostaa! B) Mulla nimittäin oli aika paljonkin vihlaisuja ja varsinkin kun yöllä sängyssä vaihtoi asentoa, niin vihlaisi niin vietävästi!! Niin ja nämä vihlaisut oli ennenkuin olin tehnyt edes raskaustestin eli en vielä tiennyt olevani raskaana! Niistä mullakin vähän jo epäilyt heräs, et josko sitä olis.. ja olihan sitä! :D Et onnea vaan teille, joilla vihloo!! :D :heart:
 
Lääkärissä käyty ja silmävoiteen sain silmäpussitautiini hoidoksi! :heart: vaikea oli lääkärin löytää toutetta,jota voipi turvallisesti tässä herkässä alkuraskaudessa käyttää. Slomaa ti-to, sitten vain käväsy työmaalla pe, kun iltapvllä se ultra! :heart:

Hyvälle vaikuttavat tein kuvailemat vihlaisut, ne olivat aika epämiellyttäviä, kerran aivastin raskauden alussa työmaalla, ihan piti pysähtyä, kun niin vihlasi kohtuun, koomisen näköistä kun pysähtyy kesken kävelyn! :D

Luin lehteä, vauva ja odotus vai mikäköhän se oli odottaessani aikaa lääkärille,juttua yli 40v naisen raskautumismahdollisuudesta, vain 30 % raskautuu ensimmäisen yritysvuoden aikana :headwall: , mutta samalla juttu jatkui jos naisen äidillä alkaneet myöhään vaihdevuodet, tytär raskautuu edelleen helpommin jopa yli 40v. Ja tuolla äidit yli 40v meitä on jo monta juuri raskautunutta! :heart:

Eli toivoa ei saa heittää!

plussatuulia teille kaikille! :heart: ++++++++++++++++++++ :heart:

minä ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
vihlaisuista ja repäisyistä, yhdyn edellisiin ja niitä oli jo ennen plussaa. Jatkuu edelleen. Menkkajuilinta loppunut, mutta ne repäisyt ei. Välillä sektiohaavaa pistelee ja nivusiin vihloo. Aivastaessa masu saa suurinpiirtein jokasuuntaan vihalisukohtauksen ja se tuntuu ilkeältä. Joskos ne kaikki teidän vihlonnat olis merkki jostain ihanasta :heart:

Me kaksi 8+1
 
Piipahdin pitkästä aikaa lukemaan, kun poiskaan en osaa olla. Kroppa piinaa ovisoireita kuitenkin turhaan.

Kaikille kovasti kiitos myötätunnosta ja kaikesta.

Tässä nyt pakko ottaa järki käteen, koska kaiket päivät sitä ei jaksa olla tän pahanolonsa kanssa. Pakkomielteeksi tuo mies jo tätä kutsuu.

Otin juuri tänään sähköpostilla yhteyttä noihin lapsettomuusklinikoihin, ja siellä ajateltiin ensivuonna teettää tuo isompi ja laajempi spermatutkimus. Kaiken kaikkiaan sinne pääsee nopeammin, ja paikkakuntamme lääkärikeskukseen päästään lääkärin lähetteellä joten kalliiksi olisi tuo lääkäri tullut ja sitten vielä ne vastausten kuuleminen.

Olen niin paljon surrut ja lukenut nettiä kuin sieltä löytyisi apu ja vastaus kaikkeen. Miehillä on myös jonkinlainen mahdollisuus parantaa noita siittiöiden laatua, siten että jos todetaan että hormoonilääkityksestä olisi hyötyä, niin lääkäri määrää tapauskohtaisesti.

Nyt alkaa tuo ikäluku näyttää jo pahalta. Sukanvarteen ei paljoa jää joten vaikka halua ja yritystä olisi, niin kuinka saada itsensä rauhoitettua kun sinne lapsettomuusklinikalle spermanäyte viedään.

Aikoinaan oli miehen kanssa puhetta, että jos lasta ei kuulu. Silloin oltiin jo sitä mieltä että kuinka rankkoja nuo hoidot ovat, sekä realistisena täytyy miettiä etteivät myöskään ilmaisia. Vaikka toivoa herättäisivät ja sitä onnistumista, niin ne toiveet voivat jossain vaiheessa nousta jo liian korkealle. Kun mies on järki ja minä tunne, niin näissä laajemmissa kuvioissa täytyy sen toisen palauttaa maanpinnalle.

Koska elämä ei varmasti ole miehellekkään ollut näiden vuosien aikana helppoa. Jossain vaiheessa se peli vain täytyy viheltää poikki. Toivoa on vielä ihan vähän. Ja lukenut olen paljon vitamiineista ja elämäntavoista joilla suora vaikutus myös voi olla tuohon siittiöiden laatuun.

Mutta nyt on pakko rauhoittaa järki, koska ajatus pyörii aivan luvattoman paljon tämän asian ympärillä. Itkin yksi ilta sängyssä ja kirjoitin luopumisrunon. Hyvästelin siinä haaveeni ja "hänet" jota ei koskaan ollutkaan, mutta kellä oli jo paikkansa sydämessäni, ja tulee aina olemaan. Pöpiksi mies mut luokittelisi jos hänelle tällaisista asioista avautuisin. Joten ihana paikka ollut tämä sivusto, joskin kun siihen menee mukaan täysillä niin se on miltei mielenrauhankin menoa.

Nyt koetan löytää arjesta niitä hyvänolon tunteita. Vaikeaa tulee olemaan monta kertaa. Lähestyvä joulu pelottaa. Mutta pakkohan tämän ikävän ja kaihon on joskus hellittää, edes muuttaa muotoaan. Mutta edelleen kiitän teitä rakkaat palstasisaret ja toivotan teille ihanaa ja lämminhenkistä Joulua.

Ja muistakaa plussata, ja jo plussautuneille ihania hetkiä odotuksenne parissa.



:heart: :wave:
 
Ja anteeks kaikilta yhdessä ja erikseen, miten mä voin olla tällanen hönö???Ja puhun nyt tuosta iästäni. Kyllä varmaan teille on hihitystä piisannut kun meikäläinen muistaa ikänsä väärin... En voi kuin ihmetellä hönöyttäni, laitetaan joulun piikkiin :D
Täti ei tullut tänään, huomenna taas odottelen, on pikkusen nyt ollut tuossa kierrossa heittoa tän vauvaprojektin yhteydessä, muulloin on aika kellontarkka ajoitus tädin kyläilylle. Kiitos EBONYlle kannustuksesta ja
TOUHUTENAVALLE toivon sydämestäni joulurauhaa teille sinne kotiin. Kuulostaisi ihan siltä että miehesi saattaisi olla masentunut. Exällä oli masennusta ja se ilmeni juuri pimeänä vuodenaikana ärtyisyytenä ja agressiivisuutena minua kohtaan. Mikään ei ollut hyvin ja joka asiasta löytyi se negatiivinen puoli ensimmäisenä. Joskus kun oltiin ihan leppoisalla sunnuntaikävelyllä niin oikein laskin että hän ihan järjestelmällisesti puhui vaan ikävistä asioista ympärillä. (meillä ei siis ollut mikään perheriita meneillään). Kun sanoin hänelle asiasta niin hän oli sitä mieltä että maailma on sellainen, täynnä P...aa ja päin Peetä.
SINITTÄRELLE kans zemppiä, ja toivotaan että apu ja keinot löytyy.
Nyt tarttee iltatoimia jatkaa, mut kuulolla ollaan täs lähipäivinä. Laitan hetkohta uutisia kun jotain tapahtuu tai ei tapahdu =)
Plussailuja O ja R-testeihin :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Pimeältä näyttää ulkosalla, mutta ei se mitään, kun joka nurkalle on viritetty jouluvalot.


Tiiu: Sattuuhan sitä nyt
Mutta kuule, kyllä tuo sun laskuoppisi sen aiheutti, että mun oli ihan pakko "tarkistaa" myös oma ikäni, samana vuonna kun oon syntynyt.
Säikyttelit, oonko seonnut!


Sinitär - on hyvä, että tutkitutatte tilanteen perin pohjin. Ei pidä kuitenkaan heti periksi antaa. Ties, vaikka tarkemmissa tutkimuksissa nyt tehty tulos osoittautuisikin turhan pessimistiseksi! Olen minä valitettavasti kuullut, miten pahasti pieleen hieno ja kehittynyt lääketiedekin voi mennä. Ystäväni vauvan piti kaikkien hienojen testien perusteella olla vammainen, mutta lapsi olikin terve. MIKÄ OLI TIETYSTI MAHTAVA ASIA! MUTTA: Häntä painostettiin aborttiin. Tämä on jotain sellaista, mistä ei tiedä, mitä ajatella! Mitä, jos ystävä olisikin tehnyt sen abortin?!
Juttu on niin uskomaton, ettei sanoja löydy kuvailemaan, miltä tuntuu näin sivustakatsojana! Ja täällä palstoilla äidit puhuvat niin luottavaisesti näistä lapsivesitesteistä sun muista. Kai ne pääpiirteittäin luotettavia ovat, mutta eivät sataprosenttisia ollenkaan. Tämän tarinan kerron vain siksi, että ette menettäisi toivoanne, vaikka esimerkki oli ehkä karu. Voimia teille jaksaa ja kestää!


touhis Sinullekin tsemppaushalaus!
Älä nyt vielä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon! Ja oletkos lääketieteen apuihin tutustunut kunnolla? Vaikka tuossa äsken testejä parjasinkin, niin kyllähän ne apukeinotkin sitten voivat tehokkaita olla! Muistutan, että työkaverini vaimo synnytti ainoan lapsensa 46-vuotiaana. Kyllä toivoa vielä on!
Mitä mieheesi tulee, niin voisko olla ihan vain työperäistä stressiä, tai yleistä väsymystä? Kaamosväsyä? Sitä on nyt liikkeellä! Kun ihminen väsyy, silloin pinnakin tietysti kiristyy ja tulee kaikille tiuskittua. Jospa joulunpyhät toisi rauhaa ja saisi koottua voimia. Olen huomannut, että kaikkein eniten voimia saa laiskottelusta, toimettomuudesta, ihan vain siitä olemisesta ilman kiirettä minnekään! Kokeilkaa!


Niille, joilla on nyt jännät tilanteet, toivotan yhteisesti plussaonnea!


Nyt vain hyvää, rauhallista yötä... Hyvää mieltä, ja uskoa huomiseen!


 
Mulla lämmöt edelleen 37,1 ja vihlaisi äsken kovaa, kun nostin tytteliä sänkyynsä. Imuroidessa kans vihloi, joten tuntuu siltä, että olisin raskaana, mutta en innostu vielä asiasta, kun kp 20 vasta, touhis, oletko tuohu- vai touhutenava, kun molempia esiintyy? Jaksamisia sinne vain kovasti, miehilläkin on omat kiukuttelukautensa kuten meillä naisillakin. :hug: Mieheni kans oli tosi väsyneen oloinen, kun lähti yötuuriin ja sanoi pitävänsä kohta yötuurit palkattomina vapaina, kun ei jaksaisi mennä, on vielä viikonloput ravintolan vahtimestarina, eli ei ihme, että on väsynyt välillä, vapaita ei juuri ole. Nytkin kun talvilomalla, on kuitenkin viikonlopputyöt samoin kesälomallakin. eli rankkaa on, kuten välillä tämä kotiäidinkin työ, mutta ainakin vielä on jaksanut painaa kahta hommaa, ikää on 36 v, eli on mua 4 v nuorempi. ;)

[/b]Tiiu ei se mitään että muistat ikäsi väärin, itse unohdin laittaa tänään vaipan neidille, kun meni päiväunille ja tarttee kovasti vielä vaippaa, no peti lainehti kun heräs ja äiti nolona :ashamed: vaihtamaan kuivaa lapsen päälle ja kaikki petivaatteet pesuun. :| Sitä sattuu meille tekeville :eek: |O

Kyllä tämä jännäksi menee loppukiertoa kohti ja mielialakin tuntuu ailahtelevan tavallista nopeammin ja tämä pimeys on masentavaa, mutta jouluvalot valaisevat ja joulun lähestyminen lämmittää mieltä.

Tiiu pidän peukkuja, että plussa pärähtää pian ja täti pysyy pois ja sen auto hajoais tai jotain, eikä huolita edes junaan tai linja-autoon, ettei pääse kiusaamaan ketään meistä pitkiin aikoihin :hug:

Täytyy lopetella nyt ja kuulolla ollaan taas.. Plussia odotellessa, mukavaa joulunalusaikaa teille kaikille :xmas: :heart: TeSuLah :heart:
 
TeSuLah Ajoitus oli melko tarkka


Toivottavasti sinulla olisi tärpännyt! Vihlaisut kuulostaa kyllä LUPAAVILTA. Mullakin oli niitä muistaakseni ekassa (ja ainoassa) raskaudessa jo aikaisessa vaiheessa.


HYVÄT YÖT!
 
kävin täällä vähän tutkimassa. Hirveästi tekstiä tullut. Ja kovasti tsemppiä kaikille vihlaisujen sekä muiden tuntemusten suhteen.

En nyt jaksa erikseen enempää kommentoida, mutta kiitos tsemppauksesta. Täti saapui juu, mutta niin myös 'Niilin vitsaus' eli ihan hirveä vatsatauti, joka muistuttaa voimakkuudeltaan jotain egyptiläistä turistiripulia. Voi luoja, kiva kun istuu pytyllä ja samalla pitää ämpäriä, kun oksettaa niin paljon :LOL: Älkää vaan sairastuko tähän, ikinä en oo kokenu mitään tällaista. Ryntäsin kaksi kertaa eilen kotimatkalla junasta ulos oksentamaan (eri pysäkeillä siis ja sitten taas piti odottaa uutta junaa, asemalta tulin kotiin taksilla kun en kyennyt kävelemään) ja sitten alkoi se loputon, lukematon vessassa juoksu, jota kesti iltaseisemästä puol kolmeen yöllä. Siis koko ajan, lopulta vain puoliks nukuin pytyllä, pää pesukoneen kannella :headwall:

Nukuin työ/vierashuoneessa, josta on lyhyt matka vessaan, jotta mies sai edes vähän nukkua. Edes nesteet ei pysyny sisällä :eek: Päällä oli kuusi peittoa, kun hampaat löi loukkua vilusta.

Voikaa hyvin, pysykää terveinä, olkaa onnellisia :heart: Menen makaamaan, soitin just töihin, etten pääse tulemaan joulujuhlasta huolimatta. Onneksi sain todistukset eilen kirjoitettua valmiiksi :kieh:
 
Lämpöily jatkuu, mittasin aamulla 37,1 edelleen, mutta vielä ei tiedä jääkö koholle vai tippuuko, jos täti hyökkää ens viikolla kimppuuni. Hibiscus kiitos tsemppauksesta, tutuilta vihlonnat vaikuttaa, kun ennenkin ollu. Ajoitus oli hyvä.

Väsymys jatkuu edelleen, pitäis jaksaa tehdä muutakin kuin istua koneella, tulin heti käväisemään, kun sain kuopuksen ekoille unilleen, painelee nappeja mielellään, kun istuu sylissä ja kirjoittelee omiaan.

Kysyisin teiltä plussanneilta Koska teillä valkkari lisääntyi vai lisääntyykö se kun raskaana? Muistaakseni viimeksi lisääntyi jonkin verran, nyt ei ainakaan vielä ole olennaista muutosta, entä lämmöt, oletteko alussa mittailleet ennen ja jälkeen plussan?


Rouva Aniliinille pikaista paranemista, maitohappobakteereita kantsii ottaa tehostetusti, jaksamisia, tauti on kyllä kurja. Esikoinen yskii täällä ja oksentanu limaa, yökkäilee aina helposti kun limainen yskä. Pari vaatekertaa on jo vaihdettu.

Pitaisi tehdä piparitaikina ja leipoa lasten kanssa pipareita, jos huomenna jaksais.. Mukavaa joulunalusaikaa! :xmas:
 
Heippa kaikille!
Rva Aniliini Paranemisia toivottelen. Vatsatauti on kyllä niin kauhea tauti ja sitä tuntuu olevan paljon liikkeellä. Tulis kunnon pakkaset niin voisi tuo pöpöilytkin vähän rauhoittua.

Tulin juuri jouluostoksilta ja nyt on lahjat hankittu. Onneksi ei tarvitse mennä viikonloppuna kaupoille. voi vaan kuvitela mitkä ryyikset on.

Tänään kp 12 ja olin ihan varma , että saisin viivan ovistikkuun...mutta ei :eek: Nyt iski paniikki, että josko tuli hutikierto.Mutta katellaan ja tikutellaan.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
 
Silmätulehduksen ja lämmön kourissa! :headwall:

Oireista ennen kuin tiesin olevani raskaana lämmöt ylhäällä ja edelleenkin norm lämpötila 36,3-36,8 astetta.
Valkkaria tuli niin paljon alussa, että ajattelin tosiaan, että pitääköhän mennä lääkärille? En käynyt ja nyt määrä normalisointunut! Väsymystä, huimausta ja "merisairauden" tuntua koko ajan edelleenkin. Rintojen kipristelyä, turpoamista. Alavatsa tuntemuksia , ei kipuja! :heart:

Nukuin 12h putkeen ja edelleen väsyttää :headwall: , helpottaa varmaan kun taas paranen! :heart:

Kaikille plussaonnea pinoon!

, näitä odotellessa! :D :xmas:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme 6+2 :heart: :xmas:
 
kaikille toivotuksista, taas hetken hereillä.

Onneksi Rva Pikkumyy sinulla on hyvä syy merisairauden tunteeseesi :LOL: Täällä huojutaan laineilla muuten vaan. Toivotaan että olosi kumminkin siitä kohenee oikein pikaisesti, kun raskaus etenee. Niinhän siinä yleensä käy.

Takaisin petiin :heart: :heart: :heart:
 
Voi että tän koneen kanssa :headwall: :headwall: :headwall:

Ensin kirjoitin pitkät pätkät tähän palstalle, ja kun koitin lähettää,,,niin kaikki vaan katosi :kieh: Sitten laitoin yv:tä, niin sekään ei lähtenyt minnekkän, vaan katosi jonnekkin bitti-avaruuteen... |O

Eli taas varovainen yritys....eli lyhyesti:

Rouva Aniliini: Pikaista paranemista !!! Meillä oli tuo kamala tauti noin kuukausi sitten...siinä oli kuumeen lisäksi kauhea lihas ja pää särky...että oli todella veto veks, kun yritti vessaan kammeta viime hetkellä...ja sitten kun vielä kuopus aloitti yöllä oksentamisen, niin kyllä itku tuli molemmilta...No, siitä kun tervehtyy, niin osaa TODELLA ARVOSTAA terveenä oloa !!! :heart: :heart: :heart:

TeSuLah: Minulla on nyt alkanut kauhean runsas valkovuoto,,,että onkohan se nyt hyvä vai huono merkki ??? Ja oikealle mahaan nippailee välillä kovastikkin, niin sitäkin jännään nyt, että onko se alkavaa menkka nippailua vai mitä ??? Juu, ja huono-olo oli jo ennen kuin sängystä nousin, mutta sen laitoin matalan verensokerin piikkiin...

Ei kai ne oireet vielä tässä vaiheessa pitäisi tuntua...eihän ;) ?

Plussia kovasti kaikille...++++ Apua, en uskalla nyt painaa mitään ylimääräistä, ettei tämäkin katoa...että jätetään nyt kuvat suosiolla laittamatta ! HEIPPA !!!! :wave:
 
PIKKU MYYLLE: Itse olen yleensä raskauden alussa ollut jonkin aikaa kauhean väsynyt ja siitä arvannutkin raskauden alkaneen, jotenkin erilaista uuvuttavaa kaatoväsymystä ollut eikä nukkumalla lähtenyt, kuuluu alkuraskauteen jonkin aikaa, mutta helpottaa todellakin raskauden edetessä, huonovointinen en yleensä ole ollut, jotain ohimenevää etovaa oloa ilmeni.
Kaamea väsymys ja menkkojen poisjäänti ollu varmimmat oireet aiemmissa raskautumisissa, väsymys alkanut n. kp 26 alkaen, kun asiaa tarkistin.
Olen kirjoittanut Anno-kalentereihin ko. ajoilta oireita ym. ja pieneen odotus-kirjaseen tärkeitä asioita, kannattaa pitää raskauspäiväkirjaa, voivat sitten lapsetkin myöhemmin lukea ja muutenkin pidän kirjaa aivan kaikesta, pidin esikoisesta päiväkirjaa ja samoin pidän kuopuksesta, kehityksen vaiheet, nukkumiset, syömiset, kivat jutustelut, ekat sanat ym.Ekana vuonna tosi tarkkaan ja sitten vähän kuinka olen kerennyt. Tykkään kirjata asioita ylös päivittäin, aloitin 8-vuotiaana päiväkirjan pitämisen. :)

Anteeksi tuli omaa juttua vähän liikaa, oli vaikea lyhyesti asiasta kertoa.

Ebony sehän on vaan hyvä merkki, jos valkovuoto lisääntyny, niin pitääkin =) kyllä ne oireet voi alkaa ennen plussausta, mulla ainakin alkanu aiemmin. Itse olen odottanut samaa asiaa, kun vuoto on kovin vähäistä. Jännää aikaa ja toivonkin monelle plussia ja itsellekin tietysti.

Poika oksennellu, kun limainen yskä, saa nähdä jatkuuko kauankin, joulu voi mennä sairastellessa, on ennenkin menny. :eek:

Heippa :wave: TeSuLah :wave:
 
Täällä kp 1, eli täti tuli :( Ei auta itku markkinoilla. Nyt tunnen itseni tupahölmöksi kun jo näin untakin plussaviivoista ja tyttövauvasta

:x Turpa rullalle ja rulla taskuun =) Seuraavaa kiertoa kohti käy tie.
Rva Aniliinille pikaista paranemista ja toivottavasti TeSuLahilla olis käyny tärppi.
Nyt vetäydyn herkkuja syömään ja murjottamaan omaan nurkkaani. Silti toivon kaikille ihania plussauksia, kyl se ehkä minunkin vuoroni tulee jos on tullakseen =) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen..... -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa


tiiu64....................1/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............3/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........4/26-30
tuohu tenava........7/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Möhkö-72..............9/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................12/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................17/29................1. yhteinen
TeSuLah................21/27-35..........yk.3.......3.s toiveissa
ebony..................21/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............22/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
viidettä haaveillen ..30/23-32........5.s haaveissa
kuumetta..............39/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................47/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
[/b]

[/quote]

Toivon paljon ihania jouluplussia nyt pinoomme!!!!! :xmas:

Tädin piinaamille :hug:


 
Pahoittelut Tiiulle ja :hug: koeta jaksella.

Ittelläni oireilu jatkuu on vihlontaa, lämmöt 37,3 - 37,1 ja palelee kauheasti ja väsyttää, nukuin kyllä päiväunetkin tänään, mutta nyt jo väsy. Tärpistä en osaa sanoa vielä mitään muuta kuin mitä oireiluja ollu. Kiitos tsemppauksesta! :) Ystäväni odottaa kolmatta lastaan on 3. kuulla on 23-vuotias kävivät illalla kylässä, hän jännittää myöskin puolestani. Meillä on samanikäiset esikoispojat n. 2 kk ikäerolla ja hänellä on 2,5 v tyttö vielä.

Meillä pojalle nousi illalla kuume ja yskii kovasti, annoin lääkettä ja nyt tuntuu yskä hieman rauhoittuneen, lapset nukkuvat. Itselläni nenä ollut tukkoinen ja useamman viikon, mutta olo ei muuten ole flunssainen.

Mitä kuuluu muille kierron samoilla vaiheilla oleville? Plussatuulia puhaltelen +++++ tädin piinaamille vielä iso :hug:

:heart: TeSuLah :heart: :wave:
 
Meinaatko TeSuLah testailla vielä ovis-testillä ennen r-testiä ? Minulla onneksi ei ole kuin yksi raskaustesti jäljellä, niin ei ylimääräisiä kiusauksia tule B) . Nyt muistui minullekkin mieleen, että viime odotuksessa oli kanssa aika paljon valkovuotoa, kun juoksin aina vessaan katsomaan, että mitä tulee...kun pelkäsin että alkaa verta vuotaa...Mutta kaikki meni onneksi hyvin, ja tuossa vieressä touhottaa reipas 3 v. prinsessa =) :xmas: huoh...onko siitä jo niin kauvan, kun minullakin oli "vauva"...-tämä aika menee kyllä hurjaa vauhtia ! Ja kohta on taas Uusi Vuosi !!! Ei voi muuta, kun yrittää pysyä mukana kelkassa ja koittaa nauttia joka hetkestä täysin rinnoin :heart: !

Oikein mukavaa loppu viikkoa kaikille :wave: :heart: :wave: !
 

Yhteistyössä