YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Tekis mieli testailla ovistestillä, mutta olen ne jo käyttänyt ja pitäis hakea apteekista lisää, saa nyt nähdä.. Jännää on, lämmöt edelleen 37 pintaan. Raskaustestejä olis, mutta en halua aivan vielä tehdä testiä kun kp:t vasta 22.

Mimmimamma missä oot? Osaatko kertoa lämpöilystä enemmän, voiko päätellä raskautta niistä?? Lämmöt on pysyny aika kauan samas.
 
Vapaapäivää täällä vietellään, ja kaupoille pitäisi lähteä. Täydentämään joulupakettiostoksia. Miehelle on kauhean vaikea ostaa mitään, mutta kirja on aina varma valinta. Jotain muutakin olisi kiva ostaa, mutta kun ei yhtään leikkaa, mitä? Ideoita? Millä te muut lahjotte miehen?


Kaikki rahat taitaa kyllä mennä teinin lahjaan, kun ajattelin ostaa kameran.
Malli, jota teini on joskus toivonut on vaan niin kallis. Tarjouksessakin siinä 700 euroa
. Muistelen vaan, kun itte sain samanikäisenä järkkärin, niin tästä saa huonoa omaatuntoa jostain syystä.


TeSuLah Kuulostaa jännittävältä sun tilanne! Samoin ebonylla ja mantanalla näyttäis olevan jännät hetket! Mutta mitä kuuluu viidettä haaveillen? Sinähän meet jo melkein yliajalla?! Toivottavasti on käynyt niin onnellisesti, että plussaat! Samaa toivon tietysti meille kaikille!
Entä kuumetta ja keijukka, en ole nähnyt teitä hetkeen...? Tai ehkä silmäni on välttänyt...?

Tiiu: Pahoittelut! Menkat masentaa kyllä aina.
Itseä masentaa jo etukäteen ajatus siitä, että taas ne ehkä tulee.

On vaikea samaan aikaan pysytellä positiivisena ja pelätä pahinta! Eli siis menkkoja. Varsinkin näin loppukierrosta olen itse aina aika kireä ja hermostunut. Kaikkia kropan tuntemuksia tulee tarkkailtua ihan hermona. Eilen iski vatsakramppia, samanlaista kuin kuukautisten aikana, vaikka menkka-aikaan on vielä matkaa. Nyt alavatsa on jotenkin kumman kireä. Pientä nippailua ja lievää vihlontaa oli ennen tuota "kramppia" monena
päivänä. Ei tästä kyllä mitään osaa ajatella...!

No, nyt sinne kaupoille, ennenkuin siellä on kauhea ryysis kun väki pääsee töistä...! Mukavaa torstaita kaikille!!! Jokos muuten joulukuuset on haettu? Hakeeko joku vielä suoraan metsästä? Meillä aikomus hakea tänään! Tosin vaan lähikaupan nurkalta...

 
Tiiulle :hug: Ja niille muille, jotka vielä jännäilevät laitan peukut pystyyn. Voi kun tulis vielä jouluplussia.

Täällä makoilen kotona toipilaana. Kiitos vain kaikille paranemistoivotuksista! Mustikkakeitto pysyy jo tänään sisällä ja nesteet. Mitään kiinteätä ruokaa en ole vielä uskaltanut yrittää, mutta ehkä iltapäivällä vähän kasviskeittoa. Mantana, tämä kuuri kyllä kutistaa ihmistä, mutta tällainen painonpudotus vie myös kaikki voimat :eek: Ihanan rauhallista on kuitenkin lepäillä täällä jouluisessa kodissa ja justiin heräsin unilta. Päänsärky on loppu, ihanaa!

Kummilasten lahjat on onneksi jo hankittu, kun tuli tämä tautien tauti riesaksi. Katsotaan kykenenkö vielä huomennakaan töihin, olisi ollut muutama juttu vielä hoidettavana ennen joululomaa.

Hibiscus, me haemme kuusen appivanhemmille ihan kuusikaupasta varmaankin sunnuntaina, kun siellä vietämme myös joulunpyhät. Voipi olla, että minulle tuleekin pidempi tauko palstailussa, kun heillä ei nettiä ole. Samoin kokoamme toisen piparitalon siellä. Laatikot myös viedään mukanamme pakasteesta sinne paistumaan. Meillä ei siksi ole mitään suuria jouluvalmisteluja, mutta autetaan tietysti anoppia kaikessa.

Kerron vielä yhden tarinan, joka sai minut melkein tippumaan tuolilta. Hyvä ystäväni kertoi tällä viikolla puhelimessa (asutaan siis eri puolella maata), että hän on yllättäen raskaana ja saa vauvan jo kesällä. Hänellä on ollut kuukautishäiriöitä ja koska oli ehkäisy ja imetys, ei osannut edes ajatella raskautta ja on voinut aivan loistavasti. Ihana tuo vauvauutinen sinänsä, mutta aviomies oli ollut asiasta aivan toista mieltä. Ensin hän oli painostanut aborttiin. Ystäväni oli tyrmistyneenä kieltäytynyt ja sen jälkeen mies oli pakannut tavaransa ja muuttanut pois :eek: Herra paratkoon, minä sain kyllä hepulin, koska heillä on yksi yhteinen lapsi, joka täyttää vasta nyt vuoden alussa yhden vuoden. Aivan suloinen tapaus! Yhdessä siinä tätä elämän erikoisuutta puhelimessa itkeä tillitettiin, mutta onnittelin häntä vauvasta sydämeni pohjasta. Mä olen vieläkin ihan kauhuissani, kuinka joku ihminen voi käyttäytyä noin epäkypsästi. Pakko teidän kanssa edes jakaa tämä juttu, vaikka asia ei sinänsä mikään salaisuus olekaan. |O

Voikaa hyvin ja antakaa joulurauhan laskeutua koteihinne :heart:
 
En tiedä onko yliajalla vai millä :eek: En uskalla testata, odotan vain sitä tädin kyläilyä. Toivottavasti ei tule ennen aattoa, sillä silloin ajattelin testata. Oireita ei ole kumpaankaan suuntaan. Kauhea vilun väristys kyllä vaivaa ja flunssa on iskenyt :snotty: Ja sitä alavatsan juilintaa on ollut oikealla puolella enimmäkseen ja aivastaessa viiltelee. Ehkä ne olis oireita jostakin ihanasta :heart:
 
Tilanne on jännittävä meidän monen kohdalla. Katsoin just aiemmat plussaukset, esikoisesta tehny selkeän plussan 5+0 ja kuopuksesta 4+3 samoin, eli mulla näkyny varhain molemmista. Yks km vkolla 4+1 plussaa näytti,kun tein testin ja vuoto alkoi sitten runsaana 4+4.

Täytyy mennä jatkaan jouluvalmisteluja sun muuta. Plussauksia toivomme vaikka aatoksi, olis hieno lahja! :heart: =)
 
Kiitos Rouva Aniliini. Se kuva on kolmen vuoden takaa.
Meille olis tädin pitäny minun laskujeni mukaan tulla viime viikonloppuna. mulla oli ovis heti joulukuun alussa niin eikös sen olis jo pitänyt tulla? En ole käyttäny vielä o-testejä :whistle:
 
Mulla kans plussaukset näkyny suunnilleen kp28 ennen, mutta nyt kun kiertojen väli on erilainen, en tiedä oikein milloin testata. Lokakuussa pussasin kp33 jonka jälkeen tuli se km viikolla 5+4. Sen takia en uskalla testata kovin aikaisin. :ashamed:
 
Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen..... -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa


tiiu64....................2/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............4/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........5/26-30
tuohu tenava........8/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Möhkö-72..............10/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................13/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................18/29................1. yhteinen
TeSuLah................22/27-35..........yk.3.......3.s toiveissa
ebony..................22/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............23/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
viidettä haaveillen ..31/23-32........5.s haaveissa
kuumetta..............40/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................48/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
[/b]

[/quote]

Alkaa tosiaan olla jännät päivät edessä! Plussa onnea kaikille :flower:

:xmas:
 
Joulupuuhia tässä tämän päivää ja hommaa riittää! :xmas:
Ihan mukava puuhailla ja paketoida ym. =)
Mökille sitten jouluksi rauhoittumaan; ja sinne pieni kuusi sitten tytön iloksi! :xmas:

Rouva Aniliini parane pian! Kamala tauti sinulla :x :flower:

Tässä on todella jännittävää seurata kuka/ketkä plussaavat! Oireilut ainakin ovat lupaavia! =)

 
Nostelin vähän..uppista. Tänään oli pojan joulujuhlat ja kyllä oli taas kyyneleissä pidättelemistä. Mitä vanhemmaksi tulee niin jotenkin tulee herkemmäksi. Minä kun tuppaan kyyneltä tuherruttamaan milloin mistäkin syystä.

TeSuLahja viidettä haaveillen:jokos olette testaillut? Toivotaan parasta. Pitelen peukkuja.

Itse sain eilen ovistestiin plussan ja nyt vaan puuhaillaan ja odotellaan ihmettä.
Toivottelen tässä samalla kaikille teille Hyvää ja rauhallista Joulua!
 
Pitää tulla ihan vaan nostelemaan ketjua etusivulle


Rouva Aniliini - Tosi surullinen ja järkyttävä tuo sun ystävän juttu. Että pitää olla epäkypsä mies. Mutta onneksi ystäväsi ei ajatellutkaan lähteä häntä miellyttämään. Saattaahan mies vielä tulla järkiinsäkin. Eri asia sitten, haluaako kukaan nainen ottaa takaisin tuolla tavalla tempoilevasti käyttäytyvää hölmöä
Hurjan taudin kourissa olet kyllä ollut.
Mutta nyt varmasti jo parempaan päin! Kyllä kunnon joulumuona varmasti palauttaa voimat! Eikös niin...?


viidettä haaveillen: Kuulostaa ihan raskausoireilta. Mutta ymmärrän kyllä, jos haluat olla varovainen ja jättää testaamisen tuonnemmaksi. Pahoittelut km:sta!
Mutta kyllä tuo sun tilanne nyt kuulostaa lupaavalta! Menkat lupaavasti myöhässä, viiltelyä vatsassa...Toivottavasti testiin paukahtaa plussa!!


Tottakai toivon, että tässä ketjussa jokaikinen nappaisi plussan! Jouluaattona vaikkapa, se olisi tosiaan joululahjoista ylivoimaisesti mahtavin!
Mun mies yllätti eilen totaalisesti. Kysyi, että olenko rukoillut, että saataisiin vauva. Tunnustin.
NO, mies sitten siihen, että rukoillaanko yhdessä. Niin me sitten tehtiin. Vähänkö olin liikuttunut...


Mutta nyt ei muuta, kuin kaikille mukavaa joulunalusviikonvaihdetta! Meillä aikomus viettää joulua ihan vaan kotosalla, mutta kyllä tuo mantanan mökkijoulu mukavalta vaihtoehdolta kuulostaisi. Ehkä jonakin jouluna...






 

Nuusku: Nosteltiin sitten samaan aikaan, no, nousi ainakin keveämmin, kun oli kaksi nostajaa
Mukava, että plussasit, nyt sitten vaan tiukkaa pupuilua! Kyllä se muuten niin on, että joulujuhlat herkistää... Vielä isompienkin teinien juhlat!

 
Ultramme takanapäin, kyllä jännitti! :heart:

Heti tutkimuksen alettua mieheni kanssa itsekkin näimme pienen sikiön, gyne kutsui katkaravun näköiseksi :heart:

koko vastasi täysin rv 6+4, pituus 8,5mm ja sydämen syke 127krt/min. :heart: Hyvä merkki kun sykkii reilusti yli sadan, keskenmenoriski kuulemma pienenee huomattavasti! Ääni oli kovaa viuhinaa, kun sydän sykähteli nopeasti :heart:

Nyt rauhassa joulun viettoon, Ihanaa joulua kaikille ja paljon plussia pinoonne! :heart:

Terveisin rva ja Tiuhti-Viuhtimme :heart: :xmas:




http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=49

Heippa vielä ja Onnea kaikille! :heart: :heart: :heart: :xmas:
 
Aika jännä juttu, lämmöt pompsahti äsken 37,6 aika korkeat, eikä mulla ole mitenkään flunssainen olo, nenän tukkoisuutta on ollu monta vkoa kylläkin. Sekin on erikoista, ettei ole kuin vähäistä palelua, vilunväristyksiä, kuten lähes koko ajan oviksesta lähtien.

Menin sitten tekemään kuitenkin testin, vaikka ei pitänyt. Aconin herkällä, mutta eihän siinä mitään näkynyt ja eihän nyt ole vasta kuin kp 23. Olen silti toiveikas, eihän se vielä näy eihän? :p

Mitä teille muille kuuluu? Poika ollut edelleen yskäinen ja jäikin tänään isin kanssa, kun me naiset lähdimme jouluostoksille, jouluruoat ostin ja vielä joitain lahjoja. Tyttö jaksoi hyvin olla kauppareissulla ja istuskeli kauppakärryssä ja katseli ihmispaljoutta Prismassa. Nukkui sitten autossa päiväunia välillä, meillä kun on kaupunkiin aika pitkä matka, kun asumme maaseudulla., lapset kerkee hyvin aina nukkua. =)

Aion tehdä piparitaikinan, jotta saamme huomenna leipoa pipareita ja torttujakin tehdään.
Rva Pikkumyy se on upea tunne, kun näkee pienen ultrassa, aina yhtä liikuttavaa. Hienoa, että kaikki hyvin! :heart: :)

Mukavaa joulunodotusta teille kaikille! Öitä! :heart: TeSuLah :heart:
 
Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen..... -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa


tiiu64....................4/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............6/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........7/26-30
tuohu tenava........10/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Möhkö-72..............12/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................15/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................20/29................1. yhteinen
TeSuLah................24/27-35..........yk.3.......3.s toiveissa
ebony..................24/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............25/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
viidettä haaveillen ..33/23-32........5.s haaveissa
kuumetta..............42/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................50/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
[/b]

[/quote]

Kaikille ihanaa joulunaikaa! Plussa onnea tähän pinoon ja PALJON!!! Jouluiset plussakimput heitän kaikille (ja itse pidän yhden) :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :xmas: :wave:

 
teille kaikille. Sydämen iloa, rakkautta, joulun herkkuja ja kaikkea ihanaa. Vielä ehtii jonkin aikaa plussautua tämänkin vuoden puolella :D

Pakkailen täällä, tauti on selätetty, olo kepeä ja seesteinen :) Lähdemme ajelemaan tässä aamupäivällä, mies vielä nukkuu työkiireitä pois. Hibiscus, odotan vain että pääsen niiden ihanien jouluruokien äärelle, nyt alkaa jo maistua.

Onnea Rva Pikkumyy ultran johdosta. Jännääjille sekä ovuloijille heitän täältä kilokaupalla tarroja, teippiä ja mitä niitä olikaan :heart: :heart: :heart:

Tapaamisiin taas joulun jälkeen :wave:

Ps. mantana, onpa ihana tuo sinun joulukortti, joka tässä kirjoittelun aikana ilmestyi.
 
Rva Aniliini hienoa että olet taas terveenä ja pääset lähtemään joulun viettoon. Meillä neiti vuorostaan tuli yöllä kuumeeseen ja yskii kovasti ja limaakin on oksentanut. :/ Heräs yöllä sen verran, että sai otetuksi lääkkeet ja jatkoi taas pian uniaan. :)

Ittellä lämmöt edelleen 37,2 palelee ja tilanne jatkuu jännittävänä. Mitenkäs teillä muilla? Toivotaan kovasti plussauksia tähän joulun tienoille ja tarroja ym. mielellämme otamme vastaan. :heart: =)

Sain piparitaikinan yöllä tehtyä ja pääsevät lapset leipomaan tänään.

Lahjoista: isännälle ostan toivomaansa partavettä, kyseli kans mun toivetta, ehkä joku vaate olis mukava, yleensä on hyvä valitsemaan mieluisia. Hyvä maku. :D Ennen lapsia sain aina koruja, mutta nyt niitä ei enää juurikaan ole osteltu. :eek:

Nyt aamukahville, ainakin tuntuu maistuvan. :) :heart: TeSuLah :heart: :wave:
 
Sekä onnea vuodelle 2008! Valkeaa joulua emme taida saada, mutta olkoon jokaisen sydämessä se aito ja rauhallinen onnen täyteinen joulu. Ei ne puitteet sitä joulua tee, vaikka valkea maa toisikin lisää tunnelmaa. Joulu syntyy sydämessä ja sen tuoma lämpö tekee oikean joulun.

Kävin lääkärineuvolassa ja sain lähetteen äitipolille mahdollisimman pian toteutuviin lisätutkimuksiin. Kohtu on viikkoihin nähden liian suuri. Sydänääniä ei kuitenkaan kuulunut. Eli raskaus ei voi olla pidemmällä, eikä testienkään mukaan. Lääkäri sai esille kuitenkin jotain kohinaa, jonka tulkitsi istukkakohinaksi ja sitä kuului kahdelta puolelta. Hän laittoi lähetteeseen "tarkistetaan viikot ja sikiöiden lukumäärä". Nähtäväksi jää, mitä tuleman pitää. Muuten kaikki ok.

Onnellista ja plussavoittoista joulua kaikkille.
Lämmöllä, Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 8+5
 
Meillä vaan meinaa mennä aivan sairasteluksi, tyttö oksenteli niin että sain laittaa koko tytön suihkuun. Yskä tekee tilanteen semmoiseksi, kuten poitsullakin. Vihdoin neiti nukahti, ja isonveljen kans tehtiin pipareita. Kivaa touhua. :) Pitihän sitä perinteisesti polttaakin yksi pellillinen, kuten lähes joka joulu.

Mulla tilanne sellainen että valkkaria eikä muutakaan juuri tule, onko huono vai hyvä, en tiedä oikein. Lämmöt tänään 37,4 eli ainakin vielä koholla ja aika korkealla, mitä olen ihmetellyt, kun normaalisti 35,9 - 36,4 välillä. Nenä on kauhean tukkoinen ja vertakin tulee välillä, kun niin kuivaa limakalvot. Joitain jänniä tuntemuksia, kuten jonkinlaista muljahtelua molemin puolin alavatsaa, en tiedä mitä lie, ellen ole raskaana. Paino lisääntynyt yhtäkkiä, voi olla että olen vain lihonutkin. Et semmosta, en tiedä koska testailisin, ehkä jouluaattona seuraavan kerran tai sitten vasta välipäivinä.

Lumi-Marja sullahan voi olla siellä kaksikin vaavia. Mieheni äiti on kaksonen ja mun mumma ollu. Ehkä lapsillemme saattaa tulla?

Illanjatkoja ja plussauksellista joulua jännääjille oli testi mikä tahansa!

:heart: TeSu Lah :heart:
 
hyvää joulua toivottelen
Vaikka ei en sitä nyt itse osaa oikein edes joulua ajatella. Sillä flunssa pakkaa päälle ja isäntä loukkasi eilen oikean käden sormen-meni sijoiltaan yhden nikaman kohdalta. Joten se käytiin paikallisen sairaalan päivystyksesä oikomassa iltasella. Niin et ei ole meistä kummastakaan nyt oikein joulun laittajaksi, joten valmis ruokia kaupasta tänään kävin ostamassa, et jonkinlainen joulutunnelma etes aatoksi saadaan.

Niin ja taitanee se taas tulla niit huti kiertoja tälläkin kierrolla näiden meidän sairastelujen johdosta. Vaik ovis taitas just parahiksi olla kyl pyhinä ja viel pikku-perheellä ollaan niin niit hyviä rauhallisia hetkiä kyl olis varmaan löytynyt.
Mut mut katsellaan miten tässä nyt käy. :whistle: Toiveita en kyl oikeen jaksa elätellä vauvakuumeiluun.

Mutta teille kaikesta huolimatta rauhaisaa ja mukavaa joulua toivottelen.
 
vielä minäkin toistaiseksi täällä pyörin ...tiolosta ei tullu eli kuumeelus jatkan ja jossain vaiheessa stoppaan senkin homman kun ens vuonna tosin lpoouvuodesta tilee 46 täytee. kuusi on jo sisällä ja ei muuta kun odotellaan vielä pari yötä...ja kaikille onnea ja oikein hauskaa joulua.
 

Yhteistyössä