Niin sitä vaan on jo tullut tavaksi kurkkia tänne! Onkohan tämä joku riippuvaisuuden merkki, mistä pitäis ehkä huolestua.... Nettiaddiktio...!!??
Valtavan kauniita, syvällisiä viestejä olette monet kirjoittaneet! Erityisen kivalta tuntuu, että
mimmimammakin olet palannut kehiin! Sinitär kirjoitti niin hyvin, etten samaan pysty, mutta samalla tavalla ajattelen ja hengessä mukana olen. Ei ole liian myöhäistä, ei ollenkaan. Periksi antaminen ei ole ihmismielelle hyväksi. Aina täytyy olla toivoa! Jos ei ole toivoa, niin mitä sitten on...? Masentavat ajatukset, vaipuminen epätoivoon... Voi siellä epätoivossakin käydä, mutta sinne on parempi olla jäämättä. Naiivia ajattelua kai, mutta minä nyt olen tämmöinen, ikilapsellinen
. Onhan tässä toki itsekin tullut siellä epätoivoisissa ajatuksissa pyöriskeltyä. Kävin vaklimassa jopa lapsettomuus-osioita. Mutta poistuin aika äkkiä, koska ne jutut siellä vaikuttivat niin masentavasti. Moni on todella epätoivoinen näiden lapsettomuusasioiden kanssa. Toisaalta sitten tuli mieleen kiitollisuus siitä, että on "edes" yksi lapsi... Mitä olisi olla totaalilapseton, sitä en pysty edes ajattelemaan!
Mutta jos vielä tästä teemasta jatkan, niin olen kyllä tunnistanut itsessäkin ajoittaista epätervettä epätoivoa, kiukuntunteitakin. En pysty oikein aidosti iloitsemaan siitä, että ystäväni saa minä hetkenä hyvänsä vauvan ja leijuu pilvissä. Tämä on aika huono juttu, vai mitä.
vilmaville: Ajattele, että se romutettu auto on peltiä vaan, eikä kenellekään sattunut mitään! Joojoo tiedän, ei tämä lohduta! Kun se "pelti vaan" maksaa! Nimimerkillä kokemusta on. Kajautin äidin auton ojaan melkein heti kortin saatuani. Sittemmin unohdin laittaa käsijarrun päälle ja Toyotani liukui tuskin huomattavassa rinteessä toisen auton kylkeen.
Vastaantulijain kaistalla olen liukkailla hillunut ja ties mitä. Mutta naarmuitta selvinnyt. Kun paljon ajaa, niin joskus sitä peltiä ryskyy. Luonnon laki, nääs.
Mutta autoilua rakastan silti. Kunpa suojelusenkeli pysyisi matkassa jatkossakin...
sinitär vielä - lapsettomuushoidot on varmasti hyvä vaihtoehto. Äskeisestä tekstistäni voisi saada sen kuvan, että olisin jotenkin niitä vastaan (? ), mutta en ole. Olen itsekin aika pian kypsä ottamaan kaikki keinot käyttöön, jos ei mitään ala tapahtua. Piipahdin jo jonkin klinikan hedelmättömyyshoitosivulla, mutta silläkin oli masentava vaikutus. Jotenkin kaikki se puhe hoitojen stressaavuudesta
pelotti. Jos hoitoihin lähtee, on oltava tosiaan motivoitunut. Mutta kuten sanottu, viisas ratkaisu. Parempi tarttua kylmästi ns. härkää sarvista, kuin myöhemmin katua. Sillä niinhän se menee, ettei ihminen sitä kadu, mitä tuli tehtyä, vaan sitä, mitä jätti tekemättä... Kyökkipsykologiaa, eikä edes omaani...
TeSuLah -tädistä megapahoittelut! Noihin lämpöasioihin en kyllä mitään osaa sanoa.
Ei sulla sitten ole flunssaa tms.? Joskus lämmöt kielii myös kohonneista tulehdusarvoista. Joskus ei kai mistään... Mulla jopa stressitila saattaa nostaa kuumeenkaltaisen olotilan, lievän flunssankin. Voisiko kyse olla tästä? Mutta tuskinpa sulla mitään huolen aihetta on! Voimia ja jaksamisia toivotan vaan!
OnniMaija Munkin puolesta tervetuloa mukaan sakkiin kuumeilemaan!
mantana: Toivottavasti teille ei täti kurvaa. Aja pois se heti!
Huono tämä palstasysteemi siinä, että edelliselle sivulle ei pääse kelaamaan tekstejä. Joten nyt en muista, mitä siellä luki. Ei voi kommentoida... Pitää palata vielä myöhemmin...
Omanapaa vähän. Joku jossain päin kirjoitti rajuista menkoista. Olitko se sinä TeSuLah vai kuka? Olen miettinyt samaa, että onko tällaiset Niagara-vuodot oire jostain, samoin yltyneet kivut? Mulla kuukautiskivut alkavat kiristellä alavatsaa jo lähes viikko ennen kk-hetkeä. Häipyvät välillä, sitten taas tulevat. Näitä kipuiluja on taas ollut pitkin viikkoa, mikä masentaa.
R-testin tein aamulla ja se oli
tietenkin nega.
Tämän siksi, että ovistestiin paukahti selvä plussa, mitä ihmettelen. Ei kai kellään nyt ovista ole päivää ennen oletettuja menkkoja...
Anteeksi rouvat, nyt tää viestini oli aika apea! Toivotan teille kaikille hyvää, rauhallista viikonvaihdetta! Te, joilla on ovis-ajat, ei kun peittojen tiukkaa pöllyttelyä ja onnea matkaan!
Plussia puhallan joka suuntaan jokaiselle, vuoden loppupäiviksi ja ensi vuodelle! Oli sitten kyse oviksesta tai vauvasta!