YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2



Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......4.s toiveissa



TeSuLah.................2/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................3/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................10/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............12/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........13/26-30
touhu tenava........16/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
Möhkö-72..............18/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................21/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................26/29................1. yhteinen
Mantana ..............31/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
kuumetta..............48/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................56/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!











 
Päivittelin ja tervetuloa uudet gitte ja OnniMaija mukaan joukkoon kuumeilevaan!! Plussa Onnea teille hirmuisasti toivon! Ilmoittakaa, jos haluatte kp=kiertopäiväsi ja yk=yrityskierto ynnä muuta kivaa.... eihän me tässä uteliaita olla.... minkäs ikäisiä lapset OnniMaijan perheessä ovat? :flower: :flower: :wave:

TeSuLah testaappa vielä, jos siltä tuntuu, kun alkuvuotoja voi tietysti olla! Laitoin jo tuon muutoksen kp:si, mutta ihana olisi saada laittaa sinut plussauksen puolelle!! :hug: :wave:

Lumi-Marja ihana, että pikkuisella kaikki hyvin! :heart: :hug: Ehdin jo sinua monasti tänään ajatella, kun töissä olin! :wave:

mimmimamma ihana, jotta olet mukana kuumeilemassa! Laitanko listalle jälleen sinut? Kysyy hän varovaisesti... :hug: :wave:

Semmoista ja tädin piinaamille todella valtava :hug: On se niin väärin!!! Kuitenkin tsemppiä tähän kiertoon hirmuisasti! :hug: :wave:

Omaa... alkaa olla ihan oikeasti tunne, että täti kurvaa pihaan vielä tänä vuonna! :headwall:
 
Minulla lapset ovat syntyneet -86, -90 ja 99.
Kp mulla on nyt 17, mutta se ovis siis eilen/tänään. Tikutellut en ole enään muutamaan kuukauteen, mutta nyt clomien kanssa on pari päivää alavatsa ollut todella turvoksissa ja kipuja molemmin puolin. Lämmöt nousi tänään. Yrityskertoja sitten taitaapi olla se 15.

Onnea kaikille plussanneille, täältä tullaan perässä!
 
............meidät vielä hiukan ylemäs ennen kuin nuntenmaille suunnistan. |O :wave:

Tervetulleeksi minäkin toivottelen uudet joukkoomme. :wave: :flower:

Plusatkin viel viskon, joten ottakaa niitä kiinni niin päästään oikeen rynnäköllä plussailemaan heti vuoden vaihtuessa. ;)

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave:

 
On tämä niin outo tilanne mulla, etten enää ymmärrä?? Mittasin just lämmöt ja 37,5 edelleen. Menkkavuotoa on tullut tänään normaalisti ja testinkin tein ja NEGA se tietysti oli :| Olen kyllä lukenut joistain, joilla ollut useatkin menkat ja raskaana, mutta en kyllä oikein jaksa omalla kohdallani uskoa sitä että niin olisi. Vuoto tuli kp 29 eli just niinkuin kierto usein ollu. Olo ei tunnu flunssaiseltakaan, että olisi kuumetta. Ei ymmärrä.

Tervetuloa uudet kuumeilijat, itse en tiedä vielä kauanko tätä jatkuu...

Hienoa Lumi-Marja kaikkea hyvää pikkuiselle ja teille! Kiitos tsemppauksistanne ! Mies lähti töihin ja lapset nukkuvat. Tyttökin voi jo paremmin, lääkärissä käytiin ja sai Ventolinea hengitellä, kun niin rohisi ja sai puuduttavia korvatippoja. Nukkui autossa jo kun tultiin ja leikki ja touhus kovasti nyt illalla, eli helpottanut on. =) Söikin jo pizzaa monta palaa ja joi maitoa päälle. Lääkkeet annoin ennen nukahtamista.

Plussaista uutta vuotta ja mukavaa odotusaikaa jo plussanneille ja tarrakiinnityksiä mukaan! :heart: TeSuLah :wave: :heart:
 
Heips!

Piipahdan tässä hetkeksi aikaa kun muut vielä nukkuvat. Itse olen sellainen aamuvirkku että aamupuuhailut tehty jo aikoja sitten.

Tervetuloa uusille. Ja Lumi-Marjalle lämpöisiä ajtuksia, ja ihanaa että kaikki on kohdallanne hyvin.

Mimmimammalle pitää vielä kommentoida. Itse nyt täytin syyskuussa 42 ja mulle se on ikä että nyt päätin toimia. Nuo lapsettomuushoidot oli aikoinaan tapetilla kun tää kuumeilu alkasi. Mutta luomulla päätettiin mennä. Ensin oli vaikea miehen hyväksyä se tosiasia että aloin kuumeilemaan. Sen sitten hyväksyi. Mutta vierasti kovinkin paljon noita hoitoja kun puheeksi otin.

Kunnes ajattelin etten halua vuosien päästä harmitella että miksi en hiukan auttanut luontoa. Meillä mies pitää hoitoja luonnottomina ja tietysti kalliina. Välilä puhuu että hän ei jaksa sitä rumbaa uudestaan. Kuitenkaan ei laittaisi pahakseen että luomuna putkahtaisi uusi jäsen. Mies on nyt suostunut että keväällä lähdetään noita hoitosuunnitelmia ratkomaan, että ensin hengähdetään ja hän haluaa erätauon tästä kuumeilusta.

Hienoa on että mies on suostunut, mutta kauhistuttaahan mua noi hinnat. Että miten saada tarvittavat rahat hoitoihi. Mutta olen myös ajatellut että rahaahan se vain on, mikä ei korvaa mitään tässä elämässä. Jos näin isoa asia jää rahan takia tekemättä, niin... Mä hyväksyn ajatuksen jos hoidoista ei synny toivottua tulosta. Mutta jos asia jätetään ja unohdetaan, niin pelkään sitä katkeruutta.

Eli päätin että onko toisella oikeutta riistää näin henkohtaista asiaa. Eli päätin että jos mies tipahtaa jossain vaiheessa kelkasta, niin vien itse tän homman loppuun asti. Julmaltahan tuo kuulostaa, mutta itseni tuntien pelkään miten selvitä jos ei edes yritä. Eli siihen yhteen kunnolliseen hoitoon ajattelin nyt laittaa toivoni ja satsata. ja hoitaa ja vaalia tuota fyysistä ja psyykkistä terveyttä. Että mimmimamma rohkaisen sua näillä sanoilla, ettei koskaan ole liian myähäistä. Ikääsi en nyt juuri muista mutta vielä on aikaa tehdä se rohkea päätös ja olla päättäväinen. Jos miehelle on lapsi myös tärkeä, niin jskus täytyy käyttää niitä äärimmäisiä tekoja sekä uhrata hieman euroja. Itse pystyn kevyesti luopumaan joistain mukavuuksista ja laittaa tarkan talouslistan seinälle mitkä eivät ole tarpeellisia ostoja. Laskin just yksi päivä meidän vanhoista tiliotteista mitä turhaa ostettu, ja huh olihan sinä euro poikineen.

Mutta nyt lähden keittämään tuolle ukolle kahvia, kun yleensä on hieman aamuäreä liekö ikää jo mittarissa. Välistä katsoo että missäs se poikamaisuus, iloisuus ja energisyys. Pöh alkaakohan se tulla vanhaksi. :LOL:
 


Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......lapset -86, 90, -99......4.s toiveissa



TeSuLah.................3/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................4/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................11/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............13/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........14/26-30
touhu tenava........17/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
OnniMaija..............18/ ??.....yk15..........4.s toiveissa
Möhkö-72..............19/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................22/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................27/29................1. yhteinen
Mantana ..............32/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
kuumetta..............49/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................57/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!





 
Tervetuloa uudet kuumeilijat minunkin puolestani. Onnittelut viidettä haaveillen jouluplussasta. Ja Lumi-Marjalle hienoista ultrakuulumisista.

Mä sählään ovistikkujen kanssa; olisi yksi stressi vähemmän jos olisin jättänyt ne hommaamatta. Kolmena päivänä peräkkäin on tullut melkein yhtä vahvat viivat. Mutta vain melkein. Alavatsa on kipeä ja muutenkin olo ihan niinkuin ovikseen aikaan tuppaa olemaan. Pari aamua testaan vielä ja annan homman olla. Puoliso on vihdoista viimein parantunut flunsastaan ja on ollut todella innokkaasti hommassa mukana. Joten äksöninpuutteesta homma ei ainakaan jää kiinni.

Esikoinen peruutti eilen isännän autolla toisen auton kylkeen. Eikä opiskelijan kukkarosta sitä maksella. Ehdimme juuri sitä ennen huokaisemaan helpotuksesta, että nyt kun joulut on jouluttu niin rahaa jää enemmän käteen eikä ihan koko ajan tarvitse laskea. Toiseksi vanhin suunnittelee ajavansa ajokortin ensikesänä; saa nähdä kuinka monta kertaa tämä meidän vanhin neitokainen tulee ratti kourassa kotiin :|
 
Niin sitä vaan on jo tullut tavaksi kurkkia tänne! Onkohan tämä joku riippuvaisuuden merkki, mistä pitäis ehkä huolestua.... Nettiaddiktio...!!??


Valtavan kauniita, syvällisiä viestejä olette monet kirjoittaneet! Erityisen kivalta tuntuu, että mimmimammakin olet palannut kehiin! Sinitär kirjoitti niin hyvin, etten samaan pysty, mutta samalla tavalla ajattelen ja hengessä mukana olen. Ei ole liian myöhäistä, ei ollenkaan. Periksi antaminen ei ole ihmismielelle hyväksi. Aina täytyy olla toivoa! Jos ei ole toivoa, niin mitä sitten on...? Masentavat ajatukset, vaipuminen epätoivoon... Voi siellä epätoivossakin käydä, mutta sinne on parempi olla jäämättä. Naiivia ajattelua kai, mutta minä nyt olen tämmöinen, ikilapsellinen
. Onhan tässä toki itsekin tullut siellä epätoivoisissa ajatuksissa pyöriskeltyä. Kävin vaklimassa jopa lapsettomuus-osioita. Mutta poistuin aika äkkiä, koska ne jutut siellä vaikuttivat niin masentavasti. Moni on todella epätoivoinen näiden lapsettomuusasioiden kanssa. Toisaalta sitten tuli mieleen kiitollisuus siitä, että on "edes" yksi lapsi... Mitä olisi olla totaalilapseton, sitä en pysty edes ajattelemaan!
Mutta jos vielä tästä teemasta jatkan, niin olen kyllä tunnistanut itsessäkin ajoittaista epätervettä epätoivoa, kiukuntunteitakin. En pysty oikein aidosti iloitsemaan siitä, että ystäväni saa minä hetkenä hyvänsä vauvan ja leijuu pilvissä. Tämä on aika huono juttu, vai mitä.


vilmaville: Ajattele, että se romutettu auto on peltiä vaan, eikä kenellekään sattunut mitään! Joojoo tiedän, ei tämä lohduta! Kun se "pelti vaan" maksaa! Nimimerkillä kokemusta on. Kajautin äidin auton ojaan melkein heti kortin saatuani. Sittemmin unohdin laittaa käsijarrun päälle ja Toyotani liukui tuskin huomattavassa rinteessä toisen auton kylkeen.
Vastaantulijain kaistalla olen liukkailla hillunut ja ties mitä. Mutta naarmuitta selvinnyt. Kun paljon ajaa, niin joskus sitä peltiä ryskyy. Luonnon laki, nääs.
Mutta autoilua rakastan silti. Kunpa suojelusenkeli pysyisi matkassa jatkossakin...


sinitär vielä - lapsettomuushoidot on varmasti hyvä vaihtoehto. Äskeisestä tekstistäni voisi saada sen kuvan, että olisin jotenkin niitä vastaan (? ), mutta en ole. Olen itsekin aika pian kypsä ottamaan kaikki keinot käyttöön, jos ei mitään ala tapahtua. Piipahdin jo jonkin klinikan hedelmättömyyshoitosivulla, mutta silläkin oli masentava vaikutus. Jotenkin kaikki se puhe hoitojen stressaavuudesta pelotti. Jos hoitoihin lähtee, on oltava tosiaan motivoitunut. Mutta kuten sanottu, viisas ratkaisu. Parempi tarttua kylmästi ns. härkää sarvista, kuin myöhemmin katua. Sillä niinhän se menee, ettei ihminen sitä kadu, mitä tuli tehtyä, vaan sitä, mitä jätti tekemättä... Kyökkipsykologiaa, eikä edes omaani...


TeSuLah -tädistä megapahoittelut! Noihin lämpöasioihin en kyllä mitään osaa sanoa.
Ei sulla sitten ole flunssaa tms.? Joskus lämmöt kielii myös kohonneista tulehdusarvoista. Joskus ei kai mistään... Mulla jopa stressitila saattaa nostaa kuumeenkaltaisen olotilan, lievän flunssankin. Voisiko kyse olla tästä? Mutta tuskinpa sulla mitään huolen aihetta on! Voimia ja jaksamisia toivotan vaan!


OnniMaija Munkin puolesta tervetuloa mukaan sakkiin kuumeilemaan!

mantana: Toivottavasti teille ei täti kurvaa. Aja pois se heti!


Huono tämä palstasysteemi siinä, että edelliselle sivulle ei pääse kelaamaan tekstejä. Joten nyt en muista, mitä siellä luki. Ei voi kommentoida... Pitää palata vielä myöhemmin...

Omanapaa vähän. Joku jossain päin kirjoitti rajuista menkoista. Olitko se sinä TeSuLah vai kuka? Olen miettinyt samaa, että onko tällaiset Niagara-vuodot oire jostain, samoin yltyneet kivut? Mulla kuukautiskivut alkavat kiristellä alavatsaa jo lähes viikko ennen kk-hetkeä. Häipyvät välillä, sitten taas tulevat. Näitä kipuiluja on taas ollut pitkin viikkoa, mikä masentaa.
R-testin tein aamulla ja se oli tietenkin nega.
Tämän siksi, että ovistestiin paukahti selvä plussa, mitä ihmettelen. Ei kai kellään nyt ovista ole päivää ennen oletettuja menkkoja...


Anteeksi rouvat, nyt tää viestini oli aika apea! Toivotan teille kaikille hyvää, rauhallista viikonvaihdetta! Te, joilla on ovis-ajat, ei kun peittojen tiukkaa pöllyttelyä ja onnea matkaan!

Plussia puhallan joka suuntaan jokaiselle, vuoden loppupäiviksi ja ensi vuodelle! Oli sitten kyse oviksesta tai vauvasta!
 
Yksin varmaan olen hereillä, mutta pitäneehän tänne kurkata :D

Kiitos Hibiscus aloin jo epäillä jotain tulehdusta kehossani, kun lämmöt edelleen 37,4,ja olo ei ole flunssainen. En tiedä sitten, yleensä lämmöt laskenu alle 37 vuodon alkaessa. Täti lähdössä, kipuja ei ole juuri ollut, ennen lapsia oli aina kovat kivut, sinne taisivat jäädä synnytyssaliin. Tytön olo helpottunut ja viime yö meni jo heräilemättä.

Tänään käytin isännältäni saamani joululahjan:kiva summa shoppailua varten ja teinkin kivoja vaatelöytöjä. Hän jäi lasten kanssa ja olin 6 tuntia ostoksilla aivan yksin. Useimmin lapset mukana. Sain mieheltäni myös aivan itse laatimansa hierontakortin 24 x 30 min. hierontaa, upea lahja. =)

Hibiscus, viime kierrossa, kun jostain syystä täti tuli viikon myöhemmin, mulla näkyi ovis selvästi ja vuoto oli jo alkanut, eli on mahdollista sekin.

Plussapuhureita teille kaikille puhaltelen, nytkin täällä Pohojanmaalla tuulee ja nurkat paukkuu, kun asumme aika aukealla, pimeää on ja odotan taas että alkaa valoisampi aika.

Öitä toivotellen ja plussauksia odotellen! :heart: TeSuLah :heart:
 
Huomenta!

Täytyypäs aamu aloittaa taas piipahtamalla tänne. Eilen kyllä kukuin myöhempään kuin normaalisti, mutta en vain osaa nukkua vaikka saisinkin. Siskoni kanssa eilen istuttiin iltaa, ja turistiin parin siiderin kera niitä ja näitä. Kielen päässä pyöri että puhuisin tästä meidän asiasta, mutta pelkäsin kait liikaa sitä vastareaktiota, että olin sitten tyystin hiljaa. Joskus vain vaistoaa koska kannattaa puhua, ja koska olla hiljaa.

On tää kuumeilu hölmöä. Muistan kun nuo lapset oli ihan pikkasia, niin sitä odottelii että kasvaisivat nyt isommiksi että jäisi äidillekkin sitä kuuluisaa omaa aikaa. Nyt ne sitten ovat kasvaneet, ja sitä omaa aikaa löytyy vähän liiankin kanssa. oikein mietin tätä kuumeilua, että mistä tämä lähtee. Kun järjellä sitä ei osaa selittää. Ei se ole nuoruuden haikailua. Tai kaipuuta aikaan, tarkoitan sellaista kun aika kultaa muistoja. Ja pitkässä parisuhteessa se voi tuntua joskus kauan kadotetulta. Oikein mietin että johtuuko näistä syistä.

Mutta kun meillä tää parisuhde on ollut aina vähän sellainen omanäköinen. Yhdessä ollaan tahittu. Ja ystäviä ollaan, siis voidaan puhua ja jakaa kaikki ajatukset. Eli ei vauva perheeseemme toisi mitään lisää, mitä siellä jo ei olsi. Kirjoitin joskus että mulla oli masennus, ja helpotahan tämä kuumeilu ei tuota melankolista mielialaa. Tää kuumeilu alkasi kyllä aikaisemmin ennen sairastumista, ja kävin aikoinani puhumassa ammattiauttajan kanssa, koska lääkkeitä en halunut syödä. Käyn hänen puheillaan n. kerran kuukaudessa, koska olen halunnut pitää "hänet" ihan vain varmuuden vuoksi. Mutta hassua kaikista, että vasta pari viikoa sitten osasin avautua hänelle tästä vauvaprojektistamme. Hän juuri kehoitti pitämään itsestäni huolta ja rentoutumaan, koska kaiken pitää olla kunnossa jos näin isoja asioita suunnitellaan. Hän myös valoi muhun uskoa, että jos mies jotain luvannut, niin miksi murehtia sitä. Että jos kerran ollaan keväällä päätetty lähteä hoitoihin, niin nyt pitäisi ottaa rauhallisesti jne.

Mutta Joskus kirjoitin tuon miehen mielialoista. Kuinka joskus kiukuttelee eikä ole niin puhelias saati energinen. Sitä en voi tietää johtuuko asia, minusta vai meistä. Vaiko noista työajoista jotka joskus ovatkin epäinhimilliset. Jotenkin pelkään että kaiken stressin, työkiireiden ja että kun aikaa jää liian vähän palautumiseen. Mutta miten saada jääräpää lääkäriin. Olen jo kauan epäillyt että hänellä olisi häikkää noissa testosteroni-tasoissa, koska oireilu menee niin liki. Ja alentuneet arvot voivat taas johtaa ties mihin. Että kyllä tässä pitäisi molempien olla kunnossa tuota kevätprojektia varten. ja voin tosiaan olla väärässä, koska ajattelen että voisin itsekin olla ei niin mukava, jos unta ja vapaa-aikaa säätelee työajat. Ja kun töissä ei aina kerkiä tauokoja pitämään, niin eihän sekään terveydelle hyväksi ole, että pitkä päivä lähes ravinnotta.

-Hibiscus- Voi apua sulla jännät paikat. Mä en ole koskaan kokeillut noita ovistestejä noin. Mutta peukut pystyssä täällä olen.

-Tesulah- Kirjoitit lämmöistä jotka pysyvät ylhäällä. Mulla on joskus niin että lämmöt pysyvät miltei koko vuotoajan ylhäällä. ja sitten välillä laskevat just siinä kohden kun vuodot alkaa. Tosin mulla ei koskaan noin ylhäällä nuo lämmöt ole. Että jos itse koet että normaalia ylempänä ovat. Jännät on hetket sullakin. Mistäs sitä koskaan tietää... Vielä on aikaa tälle vuodelle saa plussia tuohon listaan. :)

Ohhoh tulipas pitkä kirjoitus. Mutta tosiaan hyvää päivää teille kaikille, ja plussatuulia.

B)
 
Olipa mukava lukea teidän kommenttejanne. Tulen myöhemmin lukemaan ne tarkemmin ja kommentoimaan lisää; vahdin tässä samalla tusseilla piirtävää erityispoikaa :p

Niin, sain tänä aamuna ovistikkuuni ihan oikeanlaisen viivat. Puoliso nauroi, että pienestä se eukko tulee onnelliseksi...Olen bongannut oviksen lukemattoman monta kertaa ennenkin tämän projektin aikana. Eikä se ole tulosta tuonut, joten en todellakaan ajattele, että nyt voisi tärpätä.
Mutta on ihana huomata, että kroppa edes joiltain osin toimii edelleen normaalisti.

Hommat odottaa. Palaan paremmalla ajalla.

T: vilmis & aamuäreä joukkue
 


Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......lapset -86, 90, -99......4.s toiveissa



TeSuLah.................4/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................5/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................12/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............14/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........15/26-30
touhu tenava........18/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
OnniMaija..............19/ ??.....yk15..........4.s toiveissa
Möhkö-72..............20/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................23/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................28/29................1. yhteinen
Mantana ..............33/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
kuumetta..............50/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................58/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!




 
Moikka teille kaikille!
Onnea valtavasti plussa testin saaneille.

Itselläni tuli vain haalea viiva ovistikkuun,niin ei tässä kierrossa sitten munasolu mulla irronnut,mutta jouluvauva on mulla toiveena saada ensi vuonna syliini,toivottavasti se toteutuu.

Me ollaan aloitettu yrittämään vauvaa alulle syksyllä-05,että kun päivitätte listaa,niin lisätkää se sinne ja yrityskerrat olen jo lopettanut laskemasta,kun on niin kauan jo yritetty vauvaa alulle.Minut on tutkittu ja kaikki on ok,joten neuvoivat vaan ovista tikuttamaan ja lisäämään pupuilua oviksen aikaan.

Miten teillä muilla on mennyt?

Hyvää uutta vuotta teille kaikille ja vauva rikasta uutta vuotta meille kaikille!Peukkuja teille kaikille!
 
Päivittelin jälleen... Huomaan, jotta ovisajat monella pian lähellä ja jännäilypäivät lähenee myöskin! Kukas testailee ja milloin?? :wave:

Itse tein huvikseni myös ovistestin tänään ja sain siihen aikas vahvan viivan.. mutta jostain luin, jotta sitä hormonia olisi aina jonkinverran ja, että lisääntyy juuri ennen tädin tuloa!!? :ashamed:
Kp33 nyt ja eilisestä asti ollut sitä karmeaa alavatsan repivää raapasevaa kipua, sattuu kumartuessa jne. :headwall: Lämpöä eilen +37C ja tänäänkin +36,8C. Flunssan oireita en usko lämmön olevan, alkaa jo olla räkätauti lopussa. :snotty:

Niin ja sen oviksen nappasin siinä kp19-20, niin eiköhän tuo s"#""#"#""rin täti sieltä kurvaa pihaan pian! :'(
Pian on sitten puoli vuotta aikaa, kun täytän sen 40v, joten taidanpa jo alkuvuodesta alkaa tehdä pientä luopumista. Hoitopöytä myytävänä pian! :'(

Semmosta, mutta ihana lukea teidän ajatuksia!
vilmaville onnea ovis plussasta! :wave:

Vauvasta ollaan meillä puhuttu aikas lailla ja tietoisia ovat ainakin lähipiiri, ystävät, että saapi tulla, jos meille vielä suotaisiin toinen! :saint:
Helmikuussa on minulla se gynekontrolli ja kilojen pudotus jatkuu... nyt jouluna ei ole viisari heilahtanut, mutta nyt jatkan jälleen täydellä tohinalla! Sitten pyydän lääkäriltä jotain lisäapuja, että kiinnittyminen onnistuisi. :)

Lapsettomiahan ei olla, joten apuja vaan tarvii, kiitollisia olemme pikku prinsessastamme! :heart:

Plussa Onnea kaikille!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: Viskon kimput ja nappan vielä tuohiksen plussakimpun jemmaan!!! :wave:
 
:D , käyn kyllä lukemassa tekstejänne ja taustalla peukkuja teille pitelen! :flower:
Raskaus vienyt voimia jatkuvan "merisairauden" merkeissä, 2 kertaa olen oksennukset suusta nielaissut takaisin autolla ajaessani, mutta oksennellut en ole! :heart: Väsyttää hirmusesti, työpv on täyttä työtä, pysyä pirteänä, sitten nukun joka pv noin 1,5 h päikkärit! :heart: Onneksi ultran yhteydessä gyne sanoi, että keltarauhashormonia voisi käyttää vaikka unilääkkeenä , se on niin voimakkaasti lamaannuttava aine ja nyt sitä muodostuu vauhdilla kun istukka ym toimivat! :heart: Mies on ollut kovasti ymmärtäväinen väsymyksen suhteen;=).
Torstaina ja perjantaina kun oli liian monta asiakaspaikkaa ja liian kiire, alavatsa tuli kipeäksi, pelästytti, kun oli aivan kuin menkkakipuja! :headwall: :(
Nyt la ja su kuljin kaikki asiakasvälipaikat autolla ja yritin mahdollisimman rauhallisesti kulkea ja tehdä työt, kivut hellittivät, yhtään vuotoa ei onneksi tullut! =)
Minulla kun olisi nyt se menkka-aika entisen kaavan mukaan!

Mantana sellaiset repäisykivut kyllä olivat minullakin tässä alkuraskaudessa, aivastaminen sattui, venyttely sattui. Oikeastaan nyt ei ole niitä kohdun venymiskipuja, sektioarvet siellä joutuvat muokkautumaan, kun 3 jo sektioitu! :heart: Rinnat ovat kasvaneet ainakin kuppikoon, mies nauraakin, että rintani voisivat olla nimeltään toinen Tiuhti ja toinen Viuhti! :LOL: Omat normaalit housut menee jalkaan ja nappikin kiinni! :heart:

Onnea teille jokaiselle! Ja ihanaa Uutta Vuotta jokaisen perheeseen! :heart:

Ja pieniä nyyttejä tulevaisuudessa syleihinne! :heart:

Rva Pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti , huomenna rv8 :heart:



 
Huomenia :hug:

-mantanalla- kovin lupaavilta kuulostaa nuo oireet. Vai luopumista suunnittelit. ne on mietteitä kun tulee välillä voimakaasti, ja taas itselläni yhtä voimakkaana se halu, ettei halua luovuttaa. Tää on sellaista toivomista ja pettymistä vuorotellen.

Itse olen syyllistynyt kroppani tutkiskeluun, vaikka tiedän ettei luomuna nappaa. Mutta mihin sitä koira karvoistaan pääsee. Vime yö meni valvoskellessa ja sitten herätessä sellaiseen tyhjään tunteeseen, että mistä kerätä ne voimat jos sitä kauan kaivattua lasta ei tule.

Itseni oli pakko palata takaisin tänne sivuile, ja saada sitä vertaistukea. Kun tää kuumeilu alkasi, niin suunniteltiin kaikkea miehe kanssa. Höpöteltiin ja oltiin niin läheisiä että. Mies oli ihan täysillä mukana, ja oli ihanaa haaveilla yhdessä, ja aina saattoi puhua epäilyksistään yms.

Nyt on tilanne että hiljaiseloa mennään. Mieskin kävi tuossa myllerryksessä jonkinlaisen luopumisen ja asian hyväksymisen. Nyt tuntuu pahalta vaikka tukena se on edelleen, ja lähtee tosiaan hoitosuunnitelmiin mukaan. Mutta jokin se olennainen nyt puuttuu. Onko se sitä kun tulee jonkinlainen "kemiallinen puoli" mukaan. Enää ei suunnitela täsmäiskuja ja vahvana tietoisuus, että jos lapsi on tullakseen niin se on sitten hoitojen tulos, ei luomu.

Sitä niin haluaisi että se läheinen ihminen olisi kypällä mukana. Tuntuu että ne mun haaveet on aina ollut minimaalisia. Että ole ollut vaatimaton, ja mun ilot on sitä että perhe on onnellinen. Nyt tuntuu että elämässä ensimmäistä kertaa olen itsekäs ja päättäväinen. Vertaamatta asiaa mitenkään miehen hankintoihin, vertaan sitä lähinnä omassa päässäni noita hoitojen hintoja.

Se on varmasti pitälle sitä, että kukaan ei saa olla toisen onnen esteenä. Jos se onni on mahdollisuuksie rajoissa. Eikä se ole ihan mahdotonta ja epäinhimilistä. Pyöritellyt olen asiaa niin monelta kantilta silloin kun perhe nukkuu. Nyt vain pitäisi löytää ne ilon voimavarat, ja olla onnellinen. Näyttää se ilo miehelle ja perheelle. Kai tää on sitä ku ei voi miehen kanssa tästä puhua ja haaveilla. Ja ymmärrän täysin tuon hänen hengähdystaukonsa. Mutta asia olisi toinen jos puhuttaisiin odoteltaisiin kevättä ja mieskin näyttäisi sen että tämä on asia mitä hän kanssa haluaa. Mutta kai tämä on sitä tilan antamista toiselle. Ja mies ja nainen kokee nämä asiat aina hiukan eri tavalla. Meillä mies on liiankin järki-ihminen, ja kai hän pelkää sitä hoitojen onnistumista.

Mutta sori taas pitkästä vuodatuksesta.

-Rouva Pikumyylle- ihanaa odotusaikaa.



 


Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku.....4.s..... toiveissa
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......lapset -86, 90, -99......4.s toiveissa



TeSuLah.................5/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................6/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................13/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............15/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........16/26-30
touhu tenava........19/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
OnniMaija..............20/ ??.....yk15..........4.s toiveissa
Möhkö-72..............21/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
Nuusku.................24/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................29/29................1. yhteinen
Mantana ..............34/31...yk.17.....2. toiveissa.....Kanta-Häme
kuumetta..............51/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................59/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!



 
ja kaikkea mukavaa tulevaan sekä paljon plussia :heart:

Onnittelut viidettä haaveillen. Lämpimästi myös tervetuloa uudet!

Tulimme vasta tänään illansuussa kotiin, joten en ole ihan ajan tasalla ;) Ihanaa olla taas kotona, vaikka keskiviikkona sitten taas ponkaisemme sinne Tukholmaan risteilemällä, kun meillä on kerrankin lomaa ja vielä ruhtinaalliset kaksi viikkoa.

Minun tikuttamiset ei ole tässä kierrossa oikein onnistuneet. Yhtenä päivänä eli kp 13 sain ovistikkuihin aivan haalean viivan. Muuten ei mitään merkkiä hormoneista :eek:

Palaan linjoille kunhan saan viestit luettua läpi :wave:
 


Rouva Aniliini.....41v...... Vantaa
Ebony.....36v..... 5lasta
Mantana.....39v.....tytär 11/04
Sinitär1.....41v.....Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava.....44v.....Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
anttuli.....43v..... 5.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
tiiu64.....2. haaveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta......ensimmäinen toiveissa
TeSuLah.....40v.....poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
Möhkö-72.....2. toiveissa (1 yhteinen)
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka......45v...... lapset 86, 92 ja 2004.... neljäs toiveissa
gitte.......38v...........ensimmäinen toiveissa
OnniMaija......39v......lapset -86, 90, -99......4.s toiveissa



mantana.................1/34....yk.18......2. toiveissa......Kanta-Häme
Hibiscus..................2/29.................1. yhteinen
TeSuLah.................6/27-35............yk.4.......3.s toiveissa
ebony.....................7/28-30............6.s toiveissa
tiiu64....................14/28-30............2. haaveissa
vilmaville...............16/28?...............9.s haaveissa
Rouva Aniliini.........17/26-30
touhu tenava........20/28.................6.s toiveissa.....Kymenlaakso
OnniMaija..............21/ ??.....yk15..........4.s toiveissa
Möhkö-72..............22/26...yk.8.......2. toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............52/23-25.........yk15............1 yhteinen
keijukka................60/29.................4.s toiveissa
sinitär1.................??/26........................5.s toiveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa

PLUSSANNEET: :flower:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy
mimuli
viidettä haaveillen
:heart: + :heart: ONNEA!!!!



Onnekasta ja Plussaista Uutta Vuotta 2008 Kaikille!!!! :flower: :wave:
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vuosi alkoikin tädin kyläilyllä eli siis tänään kp1. Tästä masentuneena päätinkin, että nyt tämä piinailu saa loppua. Eli minut saa poistaa listalta. Alkaa tämä jatkuva kierron mukaan eläminen käymään voimille. Alan pikkuhiljaa asennoitumaan siihen, että meille ei vauvaa enää tule.Jätän homman nuoremmille.

Toivon Teille kaikille sydämestäni onnea vauvahaaveilussa ja paljon toteutuneita unelmia.
 
Valtava :hug: ja plussa onnea tähän kiertoon! Älä nyt vielä heitä unelmaasi pois. Jospa se nyt tämä alkuvuosi toisi sinulle ja perheellesi ihanan yllätyksen!!?! Tsemppiä nyt ja pian, jotain muuta ajateltavaa, niin toivotaan, että napsahtaa plussa pian! :hug: :wave:
Ilmoittele jos haluat takaisin listalle.. vai olisitko vielä mukana?? :wave:
 
Nuuskulle :hug: Älkää hei hyvät naiset luovuttako, mä en halua jäädä tänne linjoille yksin roikkumaan :wave:

Onhan se välillä jotenkin masentavaa tämä ikuinen toivominen, tiedän oikein hyvin, mutta minkäs sille mahtaa, kun on kovapäinen henkilö eikä millään tahtoisi antaa periksi. Sikäli ymmärrän kyllä hyvin noita luovuttamisen hetkiä.

Enkä ole kyllä ihan varma, sopiiko tuo kadonneen oviksen metsästys mulle :ashamed: Paitsi, että tulee ankea olo noista laihoista tuloksista, otan siitäkin jotenkin stressiä kun kuskaan noita pissapurkkeja.

Mantana, missä mennään? Aiotko testailla... Sinittärelle paljon voimia noihin hoitopohdintoihin. Ne ovat minulle tuttuja kaikki ja voipi olla niin, että mekin joudumme miettimään tuon asian uudelleen tässä vuoden alussa. Kun tätä vauvatoivetta on niin kauan pidetty tuossa sydämen päällä.

Gitte, meilläkin on siis vauva ollut toiveissa syksystä -05, kohta siis kaksi ja puoli vuotta. Se on melko pitkä aika, näin jälkeen päin katsottuna ainakin. Kummallakaan ei ole yhteisiä eikä erillisiä lapsia. Ei meilläkään toistaiseksi ole löydetty mitään vikaa, mutta menen nyt vuoden alussa verikokeisiin ja ultraan, jotta kuukautiskiertoa kartoitetaan. Iästä minulle on eniten huomauteltu syynä raskauden alkamattomuuteen, kyllästymiseen asti. No juu, sille on vaikea oikein ruveta mitään tekemään, varsinkin kun jo valmiiksi luulee olevansa nuorekas henkilö ;)

Iloista ja positiivista vuoden alkua joka tikkuun :LOL: Onnellista odotusta pikkumyy ja muutkin plussanneet! Kiva kun käytte täällä kirjoittelemassa.
 

Yhteistyössä