Punaisia viivoja

Siinäpä se jännitys taas tältä kuulta,menkat alkoi aamulla,ensi tiistaina lääkäri,kun siirsin sen,minkäpä tälle mahtaa,katsellaan taas uutta siirtoa,mutta periksihän ei anneta :'( vaikka potuttaa,niin kyllä tämä tästä jälleen kerran,mut mukana odotuksessa,Rouva ja Tiuhti :hug: :hug:
 
Harmi annastiina, että menkkasi alkoivat! :hug: No toivotaan, että uudessa kierrossasi tärppää! :hug: :heart: :heart:

Minulla varhaisultra 21.11.-07, kiva jo ennen joulua, silloin katsotaan, sikiön kuulumiset ja katsotaan syke. :heart:

Toivotaan, että kaikki menee hyvin! :heart:

rakkaudella rva ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Paaaaaljon onnea Pikkumyylle ja koko perheelle! Todella nopeasti onnistui! Minäkin kerroin silloin pari vuotta sitten jo ihan alkuvaiheessa tulevalle siskolle, että pikkuveikka tai -sisko on tulossa. Kyllä naisen keho on ihmeellinen, kun se tällaisia ihmeitä pystyy tuottamaan.
 
Onnekkaat te, joilla jo on lapsia ja olette uusia plussiakin saaneet!
Varmasti iloitsette näistä "täysin rinnoin"
Annastiinalle plussatuulia tai -myrsyä toivon ensi kuulle!

Meillä oli tällä viikolla eka ivf ja munasoluja saatiin kerättyä 5, kolme hedelmöittyi mikroinjektiolla ja tänään sain kyytiin kaksi. Mutta voi murhetta, ne ovat vain laatuluokkaa 3, luokat ovat 1-4. Kolmas oli luokkaa 4 ja heitettiin roskiin... Suurin laatua laskeva syy on lääkärin mukaan ikä (43v ja 44v)

Raskautumisen mahdollisuus on jotain 10% kieppeillä. Onhan se paljon korkeammalla kuin lottovoiton mahdollisuus, mutta silti olen ihan murheellinen. Kaikki näytti niin lupaavalta munasolujen kasvatusvaiheessa.
Onneksi mieheni on ikuinen optimisti ja osaa lohduttaa. Hänellä kun on 18-v poika aiemmasta liitosta, niin ei ota niin koville kuin minulle totaalilapsettomalle.

Yritän piristyä ja toivoa sitä 10% lottovoittoa. Onneksi hoitokierros oli edes fyysisesti aika vaivaton.

Oikein hyvää ja onnellista itsenäisyyspäivää kaikille!
Hilde
 
Onnea sinulle sydämestäni, että alkiot pysyvät kiinni ja kasvavat sikiöiksi ja sen jälkeen vauvaksi/vauvoiksi! :heart: Sinun -teidän täytyy vaan uskoa, että onnistutte, toivoa ei saa heittää! :heart: :heart:

Paljon Onnea teille! :hug: :flower:


Kiitokset onnitteluista Minni-07, Ponjou, ja Hillevi!
:heart: :hug:

Rva pikkumyy, mies ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Älä huoli minäkin olin 38 vuotiaaaksi lapseton enkä saanut ivf:stä apuakaan, joskus luontokin auttaa nyt odotan 43v. pikkukakkosta luomusti, ja lapsia ei pitänyt tulla lainkaan, tsemmppiä ja hyviä hermoja toivottelen :heart: :D
 
Mukava seurata kun täällä niin moni raskautunut,itsellä huomenna lääkäri ja katsotaan miten tässä apua voisi saada,ja sittenhän alkaa taas yritys kun ovulaatio viikon päästä,ei mutta kun :hug: kaikille odottajille ja toivojille myös :hug:
 
Hyvä juttu annastiina että oli piristävä lääkärissä käynti :wave: kyllä se vaan onnistuu aika hyvin kuitenkin meirän ikäsilläkin, minullekkin lapsettomuutta povattiin ja tutkittiin eikä syytä löytyny ja sitten kaikkien ivf:ien ja muiden jälkeen alkokin oma toiminta. kyllä se naisenkin kroppa on erikoinen kapistus :whistle:
 
Huomasin että olit kirjoittanut tänne ihan justiinsa! Kirjoitin jo tuonne yli 35 odottajiin että sain tänään ovistestistä haamun ihan niinkuin sinäkin! En tiedä tarkoittaako mitään mutta toivon kovasti koska olo tuntuu raskautetulta :)
Muistatko yhtään teitkö vielä seuraavina päivinä ovistikuilla testin? Luin tuolta että sait raskaustestistä haamuviivan joskus 24tai 25 pvä??? Mulla suunnilleen samanpituinen kierto kuin sulla mutta ikään kait vuosi enemmän. Lugesteronia meinaan hankkia seuraavaksi.
 
siis ensin ovis oli kp 13...eli tässä kuvaa siitä:http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=41

kp 18 tein myös ovistestin ,silloin ei mitään haamua, ei viivanpaikkaa ei mitään.....
leikki jatkui;=)

Sitten leikkini ovistesteillä uudestaan kp 21, kp22 ja kp23
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=42

ja raskaustestiin tuli haamu, siitä en saanut kuvaa kp 24 tai kp26, mutta kp 28/30 on tälläinen raskaustestissä
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=44


Ja onnea, että sinullakin tärppäisi!,Olemme kyllä samaa vuosimallia, minä 11/64 :heart: , entä sinä?


*peukkuja pidellään täällä *

Ja lugesteronia avuksi jos haluat, en tiedä vaikka auttaisi jos nytkin aloittaisit, saisit vain reseptin! Jos hedelmöityminen on tapahtunut, auttaa alkiota nappaamaan kiinni! Sain reseptin laittamalla gynelleni sähköpostia ja hän toimitti reseptin minulle apteekkiin! :heart:

Onnea paljon , että plussa pärähtäisi! :heart: :heart:

mýy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 
Kiitos miljoonasti vastauksestasi Rva Pikkumyy! Täällä puoliunessa vielä koneella kökin, just täytyy päästä nukkumaan. Huomenna heti soitan sille gynelle joka määräsi clomit ja kyselen tilannetta saada lugesteronia, kun tuntuu että olisi jo pari kertaa napannut mutta sitten pikkuinen on tipahtanut vauhdista.
Ollaan kuulolla! Ja onnea odotukseen =) tuot toivoa meikäläiselle. Ai niin, olen 4/64 ja mies on 11/64!
 

Yhteistyössä