YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Heipä hei täältäkin.....

Mimulille peukkuja oikein kovasti ++++++ :heart: :heart: :heart:

Hibiscus tuolla kirjoitteli niistä ovis-limoista....Minä olen huomannut aivan saman...eilen wc-käynnillä ihmettelin jo sitä, että mites nyt näin aikaisin ( kp oli 11 ) niin venyvää limaa näkyy ( anteeksi :ashamed: )...kun viime kierrosta ovis näkyi testissä vasta kp 15 ! Eli kumpaa sitä nyt uskoa...??? Nyt en ole vielä mitään testannut kyllä...mutta tulossa se ovis ilmeisesti nyt on !

Minä olen innolla joulua laittanut, ja olin eilen illallakin niin väsynyt, etten mitään jaksanut touhuilla, kun ukko-kulta yritti sängyssä herätellä |O Kauheaa, mies varmaan kuumeilee, ja eukko on tämmöinen kamala unikeko :LOL: Sanoin kyllä illalla pyykkejä laittaessani, että en olisi näin väsynyt, jos viittisi nyt vähän enemmän auttaa näissä koti töissä...eikä vaan huudella sohvalta neuvoja ;) No täytyy tänään korvata isännälle se eilinen "uni" ;) ja olla reipas =) Sitä paitsi, mitä kuumeiluun tulee, niin kyllä niitä peittoja tuli jo su aamusta pöllyteltyä, niin kyllähän ne pikku siittiöt oli jo liikenteessä ;) .

No mukavaa viikon alkua kaikille ja paljon plussia joka testeihin ! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 


Mitäköhän meidän naapurit ajattelee, kun meillä on soinut joulu musiikki jo marraskuun lopusta asti....mutta joulun odotus on niiiiin ihanaa ja lämmintä ettei siihen kyllästy ;) Varsinkin kun lapset ovat niin innoissaan...että olen jo piilottanut kaikki lelu kuvastot :D
 
Ja MEGASUURET :hug: kaikille plussanneille. Olen pitänyt kunnon tauon näillä sivuilla ja huomasin että ei mun kp ole enää päivitetty... No, oma vika. Mun kp on nyt siis 20/28-30 ja taas täällä hieman uteliaana odottelen olisiko napannut vai ei... Olen kyllä asennoitunut siihen että tää ei nyt enää meitsiltä onnistu tää raskautuminen mutta kyllä se lujille ottaa. Kun niin mieluusti sen pikku nyytin tänne tervetulleeksi toivottaisi, mut kun ei niin ei. Ja sit tädin tulo on niin raskasta.
Ihanaa oli kyllä nähdä että niin moni oli plussannut. Olen taas kuulolla loppukierron ja varmaan käyn nyt useammin kun työkiireetkin hieman ovat hellittäneet.
 
......täällä kurkistelen, kun aika-pula uhkaa jatkuvasti. :whistle: :whistle: :whistle:
Syynä opiskelut joissa nyt takanapäin neljän viikon työssäoppimisjakso ja tänään alkoi näyttöviikon koetukset. Lisänä viel muutamat etätyöt ja näyttöviikon kirjalliset osuudet eikä näit ole vain yhtä-useita olis tehtävä + vielä kolmet kokeet ensi viikolla. Niin et kyl tää opiskelu työstä käy, kun viel päälle lätkästään koti-arjen pyöritys. :headwall: :whistle: :/

Mut valittaa en ai`io sillä itse olen opintoihini halunnut ryhtyä joten sen kestän ajatellen; koht on ensimäinen syyslukukausi ohitettu ja osin ammattitaito saavutetuna. ;) :snotty: (edellyttäen tietty, et näytön läpäisen)

Joo joo lisää pikkuvarpaita tepestelemaan viel tähän pyöritykseen toivon-hullu olen. Mut sen jo ennestään tiedänkin. :xmas:

Hei olikos jollakin plussa ilmaantunut r-testiin? Hälle onnea matkaan toivon ja tarroja ihmisen alulle. :hug: :heart:

Tädin kiusaamille :hug: :hug: :hug: ja voimia.

Itsel taitaa täti kylään olla loppuviikol rynnimässä-ei kovin suuria odotuksia muusta mahdollisuudesta ole. Oli meinaan sen verran hiljaista tuol kammaris tietyyn aikaan. :/
Vaan jotenkin nyt mieltä puristaa kun tulin tuossa ajatelleeksi sitä viimeisintä r-plusaani. :'( Siit on meinaan melko tarkalleen kaksi vuotta aikaa (taitaapa olla oikeammin melkein päivälleen) :'( Joten kohta olen jo homeen pintaani tainnut keräillä, kun näin kauan täällä olen roikkunut (n. 2,5v). |O

Huuu......vaan vielä kyl otan sellaisen plussapaketin vastaan jos niitä viel olis siellä tehtynä. :headwall: :headwall: :headwall: Jos sen avulla vaik löytys joulupaketista oikea plussa. ;)

-touhis-

:wave: :wave: :wave: ++++++++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
Taas humahti yksi päivä töissä ja harrastuksissa, 12 h. putkeen poissa kotoa... Se on kyllä jo vähän liikaa, eikä onneksi toistu kovin usein!


ebony: Juu, on tosiaan ihmetyttänyt tuo, miksi limailu voi olla pari päivää ennen sitä hetkeä, kun digitaalinen mittari pamahtaa tummaksi oviksen merkiksi. En oikein tajua, mistä on kyse. Sitten kuitenkin oviksen aikana voi olla ihan "kuivaa". Anteeksi nyt tämä yksityiskohtainen erittely taas!
Nytkin mulla jo nippailua munasarjoissa, vaikka vasta kp. 9. Babyplussan testissä hyvin hailu, miltei näkymätön ovishaamu. Tulkitsen sen vielä negaksi. Mutta jos tuo ukko olisi yhtään sillä päällä, niin kellistäisin sen. Vaikuttaa vaan siltä, ettei siitä ole nyt mihkään!
Makaa röhnöttää sängyllä kuin kuollu kala!
ebony kuule, jos ukkosi on noin suostuvainen, niin ne hetket täytyy häikäilemättömästi käyttää hyväksi, eikä teeskennellä nukkuvaa!


Ja muuten, kukaan ei oo kieltänyt nauttimasta joulusta vaikka jo lokakuusta lähtien, joten naapureista viis, eikös niin!

Minä juuri eilen viritin jouluvalot joka ikiselle ikkunalle, paitsi suihkupuolelle, ja sinnekin jäi virittämättä vaan siksi, ettei valot riittäneet. Pitääpä hankkia ensi tilassa!


tiiu64: Kivaa, kun sinua taas "näkee"! Mehän ollaan samaa vuosikertaa. Eipäs nyt vielä heitetä hanskoja tiskiin, tai pyyhettä kehään, ihan miten vaan!
Ite olen ajatellut, että tuonne 45-vuotiaaksi jatketaan yrityksiä, ja sitten saa riittää. Vaikka kylläpä työkaverini vaimo synnytti ainokaisensa 46-vuotiaana, ilman keinohedelmöityksiä tms.! Tiiu, oletko kysellyt gyneltä apuja? Kysy ihmeessä, jollet ole. Mulla lääkäriaika vasta tammikuussa, ja silloin aion ottaa kaiken mahdollisen lääkkeellisen avun vastaan, mitä saada voin. Näin luomuna ei tunnu tärppäävän. Mutta luovuttaa en aio, koska jotenkin on semmoinen optimistinen olo, että ihan hyvin vois onnistuakin. Hullu kai olen!!!


Nyt toivottelen kaikille jouluisaa alkuviikkoa, plussailemisiin!


Ps. mimuli, onhan plussa vahvistunut, onhan?!
 
touhu tenava Kyllä opiskelu nykyään ihan täyttä työtä on! Vaatii se varmasti enemmän sisua kuin tää työelämä, jossa sentään palkka juoksee, eikä kotona enää tarvi tehdä mitään. Sais toki tehdä, jos vaan tekisi...


Voimia sinulle hirmuisesti, että jaksat viedä opinnot päätökseen! Kyllä se plussakin sieltä vielä napsahtaa!

:heart:

Ps. Mustakin tuntuu, että pintaan kertyy hometta, koska olen täällä jo kohtuukauan myös roikkunut... En kyllä muista, kuinka kauan.... Mutta joukko senkun kutistuu, ja minä oon täällä aina vaan, ehkä tuomiopäivään asti...
Semmonen on ainakin fiilis välillä!
 
B) ensimmäistä kertaa unohdin salasanani...taitaa ne homeet iskeytyä tuonne aivoihin. Hibiscus täällä minä edelleen taustalla lymyilen B) vaikka aurinkolasit päällä. Touhiksen plussan muistan kuin eilisen päivän. Onko siitä jo 2 vuotta. Silloin minä ilmestyin sivustolle.

Mimulille Plussa vahvistus lääkettä ++++++++++++++++ ja tarrasukkia

Minulle annetaan koettelemus koettelemuksen jälkeen. Työkiireet hieman hellittäneet. Viimeinen viiko koulua. Tentit enään jäljellä. 4 tenttiä tällä viikolla. Yksi jokaiselle päivälle. Ei touhiksen pänttäystä vaan tenttivalvonnat ja tenttien lukemisia. Onneksi ei enään 15 tuntisia päivä + viikonloppu töitä.
Lauantaina heräsin tunteseen että vihdoin saan hengähtää. 5 tuntia siitä sain tekstiviestin siskoltani, että veli sairaalassa ja äidillä syöpä. Veljellä onneksi pieni tapaturma, mutta äitini tilanne on vakava koska ei tiedetä missä syöpäkasvain lymyilee. Hänen vatsansa on kuin raskauden loppumetreillä, täynnä kudosnestettä jossa syöpäsoluja. Tällä viikolla hänen pitäisi päästä lisätutkimuksiin, mutta on kovin heikkona, oksentelee ja eikä jaksa kävellä tällä hetkellä. Ei ole herkkua odottaa epätietoisena, ei hänen eikä meidän lähiomaisten. Huomenna vien hänet sairaalaan, jos ei tule tietoa koska tutkimukset jatkuu.

Kyllä jo rouva pikkumyyn äidin kohtalo syksyllä pisti miettimään omaa äidin elämänpolkua. Mutta tämä syöpätieto tuli yllätyksenä. Muutama viikko sitten saatiin tietä, ettei mitään hälyttävää ole, vaikka äiti turvonnut yhden kuukauden aikana nollaturvotuksesta sataan. Sitten yhtäkkiä uusi käänne.

No anteeksi tämä purkautuminen, mutta jossain pitää tunteitaan purkaa. Tämä kun on se lähin foorumi.

Niin niistä limoista. Sperma muistuttaa ovislimaa (venyvää). Joten voi herkästi erehtyä jos on sekstaillu lähiaikoina.

Minä taidan
B):lla roikkua tuomiopäivään asti täällä. Niin mukavia te ootte
:hug:

B) mm B)
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Nuusku.................4/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................9/29................1. yhteinen
TeSuLah................13/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................13/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............14/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................20/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..22/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 26/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................27/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Möhkö-72.............29/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............31/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................32/26........................5.s toiveissa
keijukka...............39/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... 21/28-30........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU
mimuli :heart:

PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy [/b]

[/quote]

Huomenia ja mukavaa tiistaita kaikille! :xmas:
 
mimmimamma voimia ja :hug:

touhis tsemppiä opiskeluun! :hug:

mimuli joko on haamu vahvistunut?? :wave:

tiiu64 mukava, kun tulit kertomaan kuulumisia! Pian alkaa sinullakin jännät päivät! :wave:

Kukas pian jo testailee??? =)

Omaa...sain jälleen vain sarven kärjen täyteen.... jonkunlaista ovislimaa kylläkin jo pongasin! :p :xmas:
 
... ensiksikin, mimmimammalle ja läheisille ihan älyttömästi voimia! Ja yhtä paljon voimia tietysti äidillekin. Tuo hemmetin syöpä se vaan on joskus niin salakavala hiipijä... Tukijoukot ovat nyt kultaakin arvokkaampia - jaksuhaleja!
Siitä on jo vuosia, mutta isäni sairastui akuttiin leukemiaan ja lähtö oli lähellä...mies ei vain antanut periksi. Pitkään hän oli eristyksissä ja sairaalassa - silloin tukijoukot ovat tarpeen. Kyllä kaikki järjestyy, niin se on vain uskottava.

jos omaa napaa sitten... kun se niin kovasti mietityttää ja pistää jännittämään... meneillään on 28/26 eikä tätöstä näy. Eilen (niiden oletettuna alkupvänä) tuli vessassa käydessäni hieman "väriä" paperiin - mutta sen jälkeen ei mitään... ja yleensä kun mulla kääntyy hanat heti alkuunsa kaakkoon.
En tietysti malttanut olla testaamatta viimeviikolla postin tuomalla Vilja-testillä (malttamaton...) mutta negaa se näytti :eek:
Pikkasen nyt kyllä tätä tyttöä jännittää.... olispas ihan mieletön joululahja meille, jos sitä tätiä ei nyt tuliskaan :p
Mutta ooteltava on.... on tää kyllä yhtä oottamista koko oottamisen oottaminen....
Plussatuulia mulle ja sulle ja ihan meille jokaiselle!!!
....sekä ehkä toivon myös hieman tuota talven tuloa.... :kieh: nää kelit on ... :kieh:

jänskättävä möhkis
 
Heissan taas =)

Kiitos ihanasta kommentista Hibiscus :LOL: Juu, niin minä eilen vakuutin olevani pirteä, ukolle puhelimssakin vihjailin että illalla sitten :heart: -niin jo vain, peeveli nukahin illalla JO sohvalle ja sieltä unissaan kävelin sitten sänkyyn |O . Jos en olisi viime kierrosta negaa testannut, niin luulisin jo väsymyksen puolesta olevani raskaana :LOL: . No onneksi kp. on vasta 13 niin nyt voipi ne "tosi" puuhastelut alkaa...on ainakin saanut miehen simpat huilata, niin pääsevät tosi toimiin ;) .

Mimmimammalle voimia kovasti :hug: ja Touhikselle kanssa sinne opiskelun ja perheen pyörittämisen keskelle...

Noista joulu valoista vielä, että mulla on jo näköjään kerennyt keittiöstä mennä rikki tommonen kynttelikkö :kieh: kyllä se vielä eilen paloi...mutta tänään ei...No ei kun kauppaan ostamaan uudet, tai sitten kokeilee vaihtaa ehjiä kynttilöitä noista vanhoista kyntteliköistä :headwall: Helpommalla pääsee varmaan, kun ostaa kokonaan uuden,,,mulla meni yks joulu ihan siihen, kun vekslasin niitä lamppuja ja ne palo sit kumminkin koko ajan...siis sammu/palo eli siinä härvelissä oli joku vika...

No iloista joulun odotusta kaikille :xmas: -ja tietysti PLUSSA RIKASTA !
 
Heippa te kaikki ihanat ihmiset siellä jossain :heart: :wave:

mimulille haamun vahvistumis onnea ja plussaonnea kaikille tasapuolisesti. Isot halit sen mokoman tädin kohdanneille :hug:

On niitä poitsun paketteja vielä ;) Varmasti jokaiselle tässä pinossa ainakin kolme. Mitäpäs sitten tänne, väsymystä, väsymystä ja vielä kerran väsymystä. Voisin nukkua vaikka vessanpytyllä. ei tällä unetuksella ole mitään rajaa. Oikein tympäsee, kun ei kotonakaan jaksa tehdä mitään. Nytkin ihan pakolla väänsin peffan ylös petistä ja aukaisin koneen, jotta jaksais pitää silmät auki. Monta päivää menikin, etten tässä istunut minuuttiakaan ja se on mun kaltaiselle nettiaddiktille hälyyttävää :LOL:

mimmimamma voimia sinulle ja jaksamista tlevien aikojen kans. Meillä tuo samainen vieras oli muutama vuosi sitten ja se päättyi sitten sillä ikävämmällä tavalla. Miehen äidillä (49v) hoidettiin alkuun ihan väärää sairautta ja syöpä huomattiin liian myöhään. Toivon sydämestäni teidän suunnalle toisenlaista tarinaa. Tsemppiä myös veljellesi, hän toipuu varmasti :hug:

ebony täällä taistellaan kans kynttelikköjen kans. Eilen kiukuspäissä nakkasin kaikki vähänkään romuna olevat kyntteliköt armotta kaatopaikalle, kun huomasin, et varalamput on melkein saman hintaisia kuin uudet kyntteliköt. Siis ne halvimmat. Huomenna ostoksille ja taas alkaa ikkunat loistaa. Onhan niissä niitä siluetteja, mutta nekin alkaa olla jo vähän entisiä.

Voi pahus, kun kaikille olis jotain sanottavaa, mutta koko palsta tulis pelkkää mun löpinää täyteen, eikä sitä varmaan kukaan jaksais loppuun lukea :kieh:

Pikkuinen voi varmaan hyvin, kun oireet on, pysyy ja pahenoo. Tissit pitäis varmaan urheiluteipillä sitoo kroppaan kiinni, kun pienikin tärähdys tekee mahdottoman kipiää ja aamut...voi vietävä kun on kipiää aikaa. Öklötystä ei pahemmin ole, eikä muutakaan kummallista. Mitä nyt jotain ruokia tekee mieli, kuten kaurapalat+banaania päälle, nuudelia juustoraasteen ja aromisuolan kans. Sen syöntiin sain onneks terkkarin siunauksen, kun sitä verenpainettä pitäis saada vähän ylöspäin. Kaupoilla ei jaksa kierrellä, joten heräteostoksia ei ole tullut tehtyä. Yhtään ainutta pikkuista ihanaa vaatetta en ole ostellut. Hiplannut kyllä, mutta katotaan nyt ensin tuleeko täältä neiti kesäheinä vai poika poutapilvi. On niin paljon tuolla varastossa pieniä ihania vaatteita, että niillä pukis vaikka viisi pientä tyttöä. Poikien vaatteet onkin mennyt kiertoon silloin, kun ajattelin, että tämä eskari olisi viimeiseni :D

Isot halit jokaiselle ja plussaisia ajatuksia.
Lämmöllä, Lumi-Marja ja Helmi-Onni




 
Kiitos Hibiscus kannustavista lohtusanoista :) Ai me ollaan samaa vuosikertaa, kiva. Mä sen takia vaan olen niin skeptinen tän mun raskautumisen suhteen kun mulla kesti silloin ekallakin kerralla aika kauan raskautua vaik olin "vasta"36...Ja sitten ku mies on tässä välissä vaihtunut eikä hänellä ole yhtään lasta entuudestaan niin eihän sitä tiedä että josko olisi siellä päässä häikkää myös.
Gyneltä sellaisia apuja tullut että mulla on ollu noita clomifenejä käytössä yt jo olisko neljäs kierto meneillään. En tosin ole ottanut ihan täysiä annoksia kun tuntuu että vähemmälläkin molemmissa munasarjoissa jytää :LOL:
Olemme terveyskeskusosastolla jonossa, clomit siis hankin yksityiselta, mut täs nyt vaan sitte odotellaan että sielt arvauskeskuksesta tulisi kutsu jatkotutkimuksiin. Olen lukenut että kn mies vanhenee, ei ne simpatkaan enää ole niin friskissä kunnossa kun nuorempana, et sama tapahtuu ku munasoluillekin ja enemmän kromosomihäiriöitä jotka sitten johtaa varhaiseen keskenmenoon.
Mä olen ajatellut testata jo huomisaamuna semmosella herkällä testillä, onko mielestänne pöljää?? varmaan on, mutta tässä nyt tulossa niin paljon pikkujouluja että yritän testata jos vaik tulis joku hailakka viiva niin sitte ei viittis sitä glögiä ihan kaksin käsin kipata :saint:
Tosin alkoholinkäyttöni on ollut aina maltillista että mitään perskännejä en ole koskaan juuri harrastanut, paitsi villissä nuoruudessa.
Voimia kaikille joilla on hankalaa-vaikeaa-raskasta ja :hug: :hug:
Mikään olotila ei ole pysyvää, ei onni eikä epätoivo, se tässä elämässä on lohdullista.
 
Nyt on meikäläisenkin maailmankirjat sekaisin kun menin tekemään ton ovistestin ja siitä tuli haamu-viiva!!! :eek:
Lueskelin noita teidän vanhoja viestejänne (Lumimarja ja Rouva Pikkumyy) ja niistä intoutuneena tein testin ovistikulla ja haamu sieltä tuli. Pissi kerkesi olla rakossa tosin vain kaksi tuntia kun neljä on se suositus...
Nyt vaan pohdin että tekisinkö jo raskaustestin huomenaamulla että voisiko siitä tulla haamu? huomenna mulla on kp22/28. Rouva Pikkumyy, olit ainakin saanut haamun samoin 21 kp ovistikulla. Muistatko minä päivänä teit ekan rask.testin?
. Oloni on tuntunut aika "raskaanaolevalta" jo muutamia päiviä että sen johdosta tähän testihullutukseen ajauduinkin...ja sitte tietty tuon edellämainitsemani pikkujouluhulinan takia. Laittakaahan viestiä kokemuksistanne noiden testailujen suhteen...
 
hei,
Mimmimammalle oikein paljon jaksamista.
Tiiu-64:lle toivotaan oikein paljon plussaonnea, kuten tietenkin muillekin.

Kyllä se haamu täällä on vahvistumaan päin. Eilen viimeksi testasin ja aion huomenna (kun pitäisi olla kp 1/27 tehdä vielä varmistuksen). Kiitos kaikille kannustuksesta. Mutta en ihan vielä siirry odottajien puolelle, sen verran realisti olen. Tänään kyllä paras työkaverini (joka tietää vauvaprokkiksesta) sanoi, että nyt sun silmäsi ovat erilaiset (hän kertoi näkevänsä raskauden ekaksi silmistä), vähän vielä kiertelin, mutta hän pyysi sitten kertomaan myöhemmin, oliko hän oikeassa.

Tiiu-64: itse testasin jossain kierron 20/27 päivän vaiheissa ovistestillä haamun. Se sama haamu oli näkyvissä siitä saakka, nyt en enää ovis-testillä ole testannut.
Clear buella testasin haamun kp:nä 24/27, se oli kyllä tosi haalee, mutta näkyi. Sitten se on vahvistunut ja siis eilen oli ihan hyvin näkyvissä. Herkillä testeillä voi jopä 4 päivää aikaisemmin saada haamun.

Mitään ihmeitä raskausoireita mulle ei ole vielä, mutta vatsa jämähti ihan kovalle, liekö oire raskaudesta. Hajut eivät ole pahemmin haitanneet ja eikä väsytäkään, mutta se aika tulee vielä. Onneksi tulee joululoma.

Olen kanssa ripustellut jos jonkinlaisia jouluvaloja pimeiden iltojen iloksi. Nyt täytyy alkaa tekemään pari työjuttua, mutta sitten otan rauhallisesti.

Plussatuulia kaikille!

 
Paljon on taas ollut juttua!
Ovis oli kp 13
Juu kp 21,22,ja 23 sain ovistestiin haamun ja väriäkin, kp 24/30 eka kerran raskaustestiin haamun ja kp 26/30plussan ja myös kp 28/28.

Onnea paljon mimulille*kyllä sinä raskaana olet* Ja se on totta silmät muuttuu, kun raskautuu*silloin silmät alkaa jännästi loistaa, mieheni huomasi sen ekaksi ja kyllä minäkin eron huomaan*

:D :heart:

Ja ummetusta täälläkin ollut! :headwall: Nyt vähän helpottanut jo ja pientä iltapahoinvointia, eilisestä alkaen, ei onneksi oksetuta vielä! :heart:
Tiiu-64, hyvältä näyttää sinunkin ennusmerkkisi! :heart: Laitoin tuonne äidit yli 40v sinulle viestiä;=)) :heart:

hibiscus ja tiiu-64, itse olen siis 11/64 syntynyt, joten samaa ikäluokkaa olemme?;=)

:heart:

Mimmimammalle pahoittelut äidin sairastumisesta :hug: , itse ehdin tottua ajatukseen äitini 2:n vuoden sängyssäolo sairastelun aikana, kun hän silmissä kuihtui pois. Mutta lämpimin ajatuksin häntä muistan! :heart: Viimeisellä kerralla kun hänet näin elossa, ajattelin/mietin kerronko hänelle, että meille vielä sellainen pieni iltatähti joskus saattaa tulla, mutta en uskaltanut, kun pelkäsin, jos hän siitä saa sydänkohtauksen, kun yllättyy, mutta kyllä hän nyt enkelinä sieltä näkee, että pieni on masussani! :heart:

Lumi-Marjalle ihanaa odotuksen jatkoa! :heart:

Hibiscus, kaikki aputropit vaan käyttöön, kyllä se vaavi sieltä tulee! :heart:

Ebonylle jaksamista sänkypuuhiin :heart: :heart:

Möhkö-72 *peukkuja jotta vaavi olisi saanut alkunsa* :heart:

Mantanalle ovisonnea ensin ja sitten plussaonnea

raskaustestiinkin! :heart:


Touhikselle paljon voimia opiskeluissa ja myös vauvaonnea toivotan!
:heart:

Ihan jokaiselle vuoden lopuksi hirmuiset plussaonni puhalukset! :heart: :heart: :heart:

Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme 5+1 :heart:
 
mimmimamma :hug: Todella ikäviä ovat nuo läheisten sairaudet. Voimia myös äidillesi.

Tiiulle toivotaan, että plussa vahvistuu ja samoin mimulille. Touhikselle opiskeluintoa ja kaikille muille nimeltä mainitsemattomille ihanaa jouluaikaa sekä kaikkea muuta mukavaa.

Miten mantana painoproggis siellä sujuu? Itse olen yrittänyt pitää suuta soukalla ja liikkua vähän enemmän. Pari kiloa on tainnut melkein lähteä. Nyt tosin tissejä kiristää ja turvottaa tässä loppukierrossa ja nesteen kerääntyminen lisää painon tunnetta koko kehossa.

Olimme tänään siellä Naistenklinikalla ja käynti sinänsä oli ihan asiallinen ja miellyttävä. Ikälopuksi kyllä itseni tunsin, kun lääkäri kommentoi, ettei täällä mitään vikaa tunnu olevan, mutta ikää on jo niin paljon. Taas tutkittiin ja ultrattiin ja kaikki oli kunnossa. Sain lähetteen tammikuussa hormonikartoitukseen, mutta lääkäri oli sitä mieltä, ettei todennäköisesti sieltä mitään ihmeellistä löydy vaan ikä on edelleen syypää. Ja jos jotain vikaa löytyy, niin meillä on sitten meno Väestöliittoon, koska 'nuoremmat ja tuloksellisesti paremmat yksilöt' pääsevät hoitoihin :ashamed:

Kyllähän se on ihan ymmärrettävää, että se 40 v on rajana, mutta tuntuu kyllä silti tosi ikävältä kuulla, että on B-luokkaa. Varsinkin kun lääkäri vielä totesi, että tuon ikäisenä muutenkin lapsettomuushoidot ovat usein tehottomia, joten kannattaa miettiä tarkkaan lähteekö enää niihin. Nyt juuri tuntuu melko masentavalta. Ei minulle ole kukaan gyne ole ollut tarjoamassa mitään avitusta raskauteen. Ovat vain kertoneet, että kaikki näyttää olevan kunnossa ja ikää on liikaa, joten siitä varmaankin raskautumisen vaikeus johtuu. Pitääkö niitä apuja siis itse osata pyytää lääkkeen nimellä vai mistä on kysymys? Kai ne nyt ymmärtävät, että me sitä vauvaa hirveästi toivottaisiin, en kai minä huvikseni niillä lääkäreillä juokse.

Ai niin, miehen sperma kehuttiin taas siellä maasta taivaaseen ja mä sanoin jo sille, että kannattais varmaan etsiä nuorempi vaimo.

Nyt on jo niin paha mieli, että itku silmässä täällä kirjoitan. Anteeksi kun tuli tämmöinen purkaus. Hyvähän se on, että sperma on superluokkaa, mutta sitähän se tarkoittaa että vika löytyy minusta.

Kyllä tämä taas tästä. Toivon oikein paljon onnea plussautumiseen kaikille :wave:
 
Möhkö-72 olenko väärin päivittänyt kp:si?? Olikos sulla tänään siis kp28/26? Plussa onnea!!! :wave:

tiiu-64 aloitit siis testaamisen ovistestillä! ;) Kokeileppa ihan raskaustestiäkin.... jos uskallat jo! Plussa Onnea!!! :wave:

Rouva Aniliini Pudotusprojekti jatkuu... ja nyt olisi vuoden lopun tavoitteestani vielä 1,5kg eli 8,5kg on pudotettuna! Sitten jatkuu ja helmikuuksi saatava ainakin 4-5kg! =)
Sinulle tsemppiä!! Itsekin ajattelin, että pitää kait osata kysyä just oikeaa lääkettä, jotta lääkäri hokaisi apukeinot! Just muuten KaksPlussa lehdessä juttu vanhemmasta rouvasta, joka tuli raskaaksi! Luuli, jotta vaihdevuodet... :D

Omaa... kp14 ja pitäisi pupuillakin.... :ashamed: :p
 
Kiitos Rouva Pikkumyy ja pienokainen.

Rupesin muuten nyt tutkimaan tuota asiaa lähetteestä ja huomaan, ettei se gyne ole edes laittanut noihin labroihin ja tutkimuksiin progesteroni-näytettä, vaikka sen progen alhaisuus on aika mahdollinen syy raskautumattomuuteen myöhemmällä iällä. Mulla on myös vuosi vuodelta pahenevat PMS-oireet. En tajunnut päivällä edes katsoa, kun oletin että kaikki hormonit nyt taas otetaan. Ja kun se minut lähettänyt gyne vielä mainitsi aikaisemmin, ettei löydä keltarauhasta.

Pitäisköhän aiheesta kysyä lääkäriltä ja kummalta kysyn...siltä aikaisemmalta yksityiseltä vai tuolta Naistenklinikalta.

No joo, ehkä näitä juttuja pitäisi ruveta pohtimaan tuolla lapsettomuuspuolella. Nyt kumminkin lähden nukkumaan. Aamulla töihin :flower:
 
Varovaiset onnittelut mimulille!

Mulla nousi verenpaine, kun luin Rouva Aniliinin kommentteja. Olen niin tolkuttoman monta kertaa törmännyt samaan asenteeseen muksujen kanssa sairaaloissa rampatessani. Musta on tullut ihan vainoharhainen; olen todella monta kertaa joutunut selvittelemään jälkikäteen asioita.
Omia vaivoja hoidattaessani olen törmännyt siihen, etteivät lääkärit noteeraa mitä lääkkeitä potilas jo ennestään käyttää. Muutaman kerran apteekissa ollaan alettu kyselemään, että onko lääkäri tosiaan antanut luvan käyttää tätä valmistetta; heidän tietojensa mukaan kun niitä ei saisi ottaa päällekkäin :x

Alunperin tosiaan ajattelin etten puhu gynikselle tästä meitin vauvaprojektista. Mutta ihan kokeeksi teenkin niin, että kerron heti siitä. On mielenkiintoista nähdä miten lääkäri siihen suhtautuu.
 
Rouva Aniliini: Tosi kurjaa, että lekurikäynti oli pettymys. itse olen huomannut, että kun on 40 tai yli, niin monille lääkäreille se on jotenkin "punainan vaate" kun puhutaan raskautumisesta. Ihan tuntuu siltä, että ajattelevat, jotta jättäkäähän hommat nuoremmille. Tosin lääkäreitä löytyy moneen lähtöön, mutta omien kokemuksieni mukaan tulee tuollainen olo.
Älä kuitenkaan lannistu vaan pyydä vaan rohkeasti apuja. Itse sain terolut-reseptin ihan puhelimitse. Tosin niistä ei vielä ainakaan ole apuja. Aikaisemmin (40V) raskauduin toisesta terolut-kierrosta.

Tiiu-64: Toivotaan, että tärppi olisi käynyt.

Itsellä hiljaiseloa kiertorintamalla. ovistikkuja pitäisi tilata jossain vaiheessa. Meillä päin ihana valoilmiö taivaalla ja sekös kummasti piristää :)
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Nuusku.................5/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................10/29................1. yhteinen
TeSuLah................14/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................14/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............15/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................21/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..23/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 27/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................28/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Möhkö-72.............30/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............32/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................33/26........................5.s toiveissa
keijukka...............40/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... 22/28-30........................2. haaveissa
elina67..................?/?..........ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU
mimuli :heart:

PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy [/b]

[/quote]

:xmas:

 
Heheh... tänään kp15/31, enkä saanut vieläkään sarveen, kuin kärjellisen täytettä!??! :headwall: Eilen kyllä pupuiltiin, mutta harjoituksia jatkettava... :p
Pitäisi pian nuo Terolutit aloittaa, mutta haluaisin ensin sen oviksen käsille! Kävin sillä gynellä viime kierrossa kp26 ja sanoi munasolun lähteneen jo liikkeelle eli pitäisi sen pian siis tapahtua!!?! :eek:

Vitsit, kun olen niiiiin väsyyyy, mutta en vaan saa päikkäreitä nukutuksi, kun ajatukset pyörii päässä! :xmas: |O Niin ja tais yöunet hieman lyhyeksi jäädä + aikainen aamuherätyskin vielä! Töistä jo pääsin ja tyttelin hain kotiin, nukkuu päikkäreitään nytten. :heart:

Nuusku käytit myös terolutteja ja siis raskauduit toisesta kierrosta? Seurasitko silloin ovista vai missä vaiheessa aloitit tabletit? Jotenkin pelottaa, että aloittaa tuon kuurin, niin ei sitten varmasti tärppi pysy kiinni vaan tulee lääkkeen voimalla sitten ulos!? :eek: Lääkäri kyllä sanoi, että ei estä raskaaksi tuloa ja ei ole haitaksi, jos raskaus saa alkunsa. :ashamed: Peekottaa... :headwall:

Semmosta! Täällä ihana auringonpaiste ja pientä pakkasta, mutta kiva... pöllyt näkyy heti selvästi eli pitää tänään vähän siivoskella! Pikkujoulukekkerit vielä tytöllä illalla, joten mekkoa silittämään! :xmas:

Rouva Aniliini Samaa ikä kampanjaa varmaan meilläkin päin. Neuvolan tätikin suorastaan hämmästyi, kun vielä yritetään, kun jo ikääkin! On tosi raivostuttavaa, kun mahdollisia lääkityksiä kyllä olemassa, mutta katsotaan syntymävuotta, niin ääni muuttuu kellossa, jos vähänkin ensin myönteistä keskustelua vauvakuumeen suhteen! Vaihdevuosiahan tässä pitäisi siis kuumeilla, eikä vauveleita! :headwall:

Halutaan tähän pinoon nythetijusttähän, jokaiselle IHANA PLUSSA!!! :saint:

Paljon plussa Onnea kaikille!!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
 

Yhteistyössä