YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Nyt kaikille vain toivotan hyvää, kaunista itsenäisyyspäivää! Illaksi sitä juhlimaan ollaan menossa, joten kohta alkaa olla kiire. Semmoinen hätähousu olen, että kaikki jää aina viime tippaan, jopa sukkien etsimien kaappien pimennoista... Kun ei oikein kehtaisi 40 denierisissä mennä, kuten töihin :LOL:

mimuli, kyllä sitä suklaata on tullut napaan vedettyä. Boksikaupalla! Ja voi sitä syyllisyyden määrää, jonka siitä saa
Mutta pitäähän sitä nyt ihmisellä nautintoja olla.


mantana: Samaa ajattelin noista testeistä... Aloitellaan Babyplussalla, ja siirrytään sitten kalliimpiin ovistesteihin. Ne tosiaan on törkeän kalliita. Toivottavastu viivoja paukkuu tässä kuussa!


Rouva Pikkumyy: Kivaa, kun piipahtelet, tosiaan! Juu, tiedän, tiedän, pitäis ottaa töissä rauhallisesti... Mutta kun se on niin vaikiaa. Stressaajaluonne taidan olla, ja paineita ottamassa ihan vapaaehtoisesti joka asiasta!
Kiva, että sulla on noin fiksuja, luotettavia työkavereita! Mullakin on, joitakin. Mutta jos raskaudesta vielä tulisi totta, niin kyllä sen varmaan aika pitkään salassa pitäisin....

Noista vauvanvaatteista... Muisti jotenkin sanoo, että ei niitä 50-senttisen vaatteita kauhean paljon tarvinnut olla, ja ne jäi kamalan äkkiä pieniksi. Mutta kivaa niitä oli ostella! Kyllä sormet syyhyää jo nyt. Mielessä on käynyt, että voishan sitä ostaa jotain, ja lahjoittaa sitten pois, jos ei onnistu. Hullu mikä hullu!

Mutta nyt tuli kiire. Sytyttäkää kynttilä tänään itsenäisyyden kunniaksi!
Jotenkin tämä päivä aina riipaisee. Tuntemattoman katsomisen jälkeen varsinkin. Se tulee katsottua aina 6.12. Palaillaan, ystävät!






 
hei taas,
taas tää suklaasyöppö täällä - ääh. Suklaa kun auttaa niin moneen asiaan, mutta raskautumista se ei taida edistää. Kohta täytyy ottaa mies kirittämään lenkille, jotta tuo suklaa palaa. Ehtii vielä ennen linnan juhlia, jotka aion katsoa. Tämä makean nälkä on varmaan oire lähestyvästä tädistä.

Rouva pikkumyy: eipä kait seksistä raskausaikana pitäisi olla haitaa, jos kaikki on kunnossa, mutta itse alkuaikana olen kyllä tietoisesti olen hieman varovaisempi. Nyt jos tärppää olen ehkä ylivarovainenkin, siis ihan kaiken suhteen, vaikka sekään ei ehkä ole tervettä. Onhan tässä jo monta vuotta saanut vapaasti nauttia kaikesta.

Ja olen Hibiscuksen kanssa samaa mieltä noista vauvan vaatteista. Nykyajan vauvelit tahtovat olla kooltaan suurempia ja käytännöllinen äiti ostaisi vaikka 68 senttisiä, joissa on esim. jalkaterät auki. Mutta tokkopa itsekään olisin kovin käytännöllinen enää. Jos nyt tulisin raskaaksi, marssisin hienoimpaan lastenvaateliikkeeseen ja valitsisin jotakin iki-ihanaa ja epäkäytännöllistä. Törsäilisin varmaankin hulvattomasti.

Äitiyspakkauskin on nykyään ihan kivannäköinen, ei mitään räikyviä värejä ja siellä sitä on ihan käytännöllistä tavaraa. Otatko myy äippäpakkauksen, oletko jo miettinyt tätä?

Mantana ja Hibiscus: minäkin olen jo käyttänyt pari clearbluen digitaalista testiä ja ajattelin kyllä ostaa seuraavaksi kierroksi jotakin halvempaa. Kiertoni kun on säännöllinen, niin eiköhän sen jo kehokin kerro, joten ehkä halvemmillakin oviksen voi löytää. Enemmänkin ajattelin hankkia ensi kiertoon niitä teroluteja tai lugesteronia, jos jotain kiinnittymisongelmaa on. En uskonut silloin syyskuussa, kun gyne sanoi, että raskautuminen voi sitten kestää, ja voi tulla pettymyksiä. enpä tiedä, mitä se keskenmeno vaikutti ja se pitkä hormonikierukan käyttö.

no testailin äsken ovistestillä ja oli kyllä niin haalee viiva, että kyllä tää kierto meni metsään. Noita haamuja ovis-testillä on kait ihan tavallista saada, kun tuota hormonia on kait aina hiukan kuitenkin elimistössä, mutta näin on hyvä valmistautua tätiin ensi viikolla ja hankkia niitä supersiteitä.

Hibiscukselle ja muillekin itsenäisyyspäivän juhlijoille oikein mukavaa iltaa!
 
...auttaako nuo terolutitkin kiinnittymiseen vai tarkoititko lugesteroneja, jotta auttaa kiinnittymisessä? Hidas hämäläinen täällä... :headwall: :wave:

Mulla on hassu tunne... :ashamed: Tässä on pupuiltu ja vatsassa sellanen paineen tunne! Alkavaa ovista?? :D

Rouva Pikkumyy äitiyspakkaus oli aivan ihanan positiivinen kokemus meille, kun sen saimme! Todella ihania ja hyviä vaatteita, mutta toista emme ottaisi, kun niitä vaatteita tosiaan tuolla isot laatikolliset jo. Ostaa sitten jotain kivaa uutta sillä rahalla mitä siitä saa vaihtoehtona. Toivoopi hän.... :saint:

Vastaanottoa linnassa tässä samalla, joten teksti ei nyt suju... :xmas:

Plus plus onnea kaikille, joka testiin!!!! :flower: :wave:
 
Linnanjuhlien kimmalluksen ja loisteen lomassa tulin tänne lueskelemaan teidän kuulumisia. Meillä kone kaatui toissailtana ja tuli pakollinen katko nettailuun :D Nyt taas toimii entistä ehompana, kun laitoin vähän uusia osia sisuksiin.

Täällä kaikki ennallaan, paitsi se, että tisut on entistäkin kipeemmät ja D kupista alkaa tursuta ulos tavaraa. Miestä mielyttää toki tämä, mutta minä mieluusti olisin pysynyt sillä C linjalla :D

Meidän kuusvuotias tuossa askarteli jotain ja toi mulle. Kysyin mitä ne on ja asioita sivusta korvat soikeana seuranneena sanoi, että lähetä äiti nää niille nettitädeille. Tein plussapaketteja :D Lähetän näin virtuaalisesti teille kaikille näitä erinäisiin papereihin käärittyjä paperille piirrettyjä plussia :wave: Näitä pikkuisia plussapaketta on tässä laatikossa monta kymmentä. Reilun tunnin pikkumies tuolla askarteli ja oli tärkeän näköinen. Kovan työn on tehnyt ja mistä saikin päähänsä tehdä niitä.

Hän on varmaan kuullut, kun miehen kans olen asiasta jutellut ja plussaa toivonut joululahjaksi. Ollaanhan me tietty juteltu tästä palstailustakin ja mies liikuttui kuulessaan, että Rouva Pikkumyykin plussasi :heart: Sanoi vain, että mitä sitä mies voisikaan enempää toivoa. Saada vaimon rinnalleen kulkemaan ja vieläpä yhteisen lapsenkin. Siinäpä ne perusasiat, koti, vaimo ja lapset.

Mitäs sen stressaamisen vähentämiseksi voisi tehdä? Antakaa itsellene aikaa. Antakaa itsellenne lupa olla väsyneitä ja nukkua aina kun mahdollista. Antakaa itsellenne lupa tunteisiin ja näyttää ne. Puhukaa miestenne kanssa mitä tunnette ja jakakaa ne tunteet. Ei se mies aina tiedä mitä naisen päässä liikkuu, vaikka me niin oletammekin. He voivat tulkita itkut ja kiukut aivan toisin. Ei ne näe, että meihin sattuu. Luulevat, että he sen aiheuttavat. Vaikka sitä välillä ajattelee, ettei mies tajua, vaikka sille mitä sanoisin, mutta kyllä ne tajuaa, viimeistään seuraavana päivänä. Jokaiseen negatiiviseen asiaan ei kannata tarttua. Kannattaa ajatella mikä on elämässä hyvin, eikä mitä huonosti. Jokaisessa päivässä on paljon pieniä hyviä hetkiä ja niistä koostuu suuri onni. Työkaverin tai tuttavan hymy, miehen kosketus ohimennen, lapen nauru, hyvin tehty asia, pohjaanpalamaton ruoka. Perusasiat meinaa vain kaiken kiireen, stressin ja kuumeilun seassa unohtua. Välillä on hyvä vain istua ja ajatella missä mennään. Mikä on elämässä tärkeintä, mihin panostan. Mitä haluan ja mihin oikeasti voi pyrkiä. Mikä on liikaa ja mistä voi luopua. Kaikkeen ei kenenkään tarvitse revetä.

Minullakin on kaappi täynnä paikattavia pihavaatteita, silittämättömiä lakanoita ja keskeneräisiä käsitöitä. Ei minun ole niitä pakko tänään tehdä. Teen kun jaksan. Teen kun huvittaa. Ne ei karkaa sieltä minnekään ja jos karkaavat, antaa mennä. Jouluvalmistelut aloitin jo aikaa sitten. Laatikoita pakkaseen kaupasta (oikaisen, enkä tee itte kaikkia) pakkaseen jo hyvissä ajoin. Yks asia silloin ja toinen tällöin. Jouluna on sitten aikaa levätä ja siivoilla sotkuja omaan tahtiin.

Pitää vain muistaa olla onnellinen siitä mitä on. Koti, mies ja lapset. Ruoka pöydässä joka päivä ja vaatteet päällä. Ne elämän eväät. Ihmisellä on vain kumma halu saada koko ajan jotain uutta ja prempaa, vaikka kaikki olisikin jo valmiina. Töissä on tietty omat paineet jokaisella, mutta koti on kuitenkin se paikka, jossa sen stressin pitäis helpottaa. Pitäisi vain muistaa välillä pysähtyä ja antaa aikaa ihan itselleen. Vaikka pieninä hetkinä, mutta sekin voi välillä riittää. Eikä sen oman ajan tarvitse olla sitä, että on yksin jossain. Jokainen hetki elämässä on jokaisen omaa aikaa, on vain eri asia, miten sen käyttää.

Rentouttavaa ja rauhallista itsenäisyyspäivän aikaa ja muistakaa levätä :wave:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 6+3
 
otan mielelläni yhden Lumi-marjan pojan ojentamista plussapaketeista. Oi kuinka söpöä. Lähettää meille kunnon plussapaketit. Kiitä häntä ja sano että tällaiset plussapaketit olivat tosi hieno yllätys. Tämä ei kuumeileva tätikin riemastui, tällaisen paketin voisin jopa laittaa tuonne hyllylle odottamaan.

Ihanasti kirjoitit Lumi-Marja elämän realiteeteistä ja mihin pitää keskittyä elämässä.

Rauhallista itsenäisyyspäivän iltaa kaikille.

B) mm B)
 
huomenta,
kiitos, otan vastaan mielelläni plussapaketin. Linnanjuhlissa muuten näkyi muutama söpö masu.

Mantana:
Joo ne kinnittymisen auttajat saattaa olla lugesteroneja, minä kun olen näissä raskauden avitusasioissa kovin tietämätön, mutta kertokoon gyne, mitä voisi tehdä tämän asian hyväksi. Aikaisemmin kun ei ongelmia ole ollut ja puhuttiinkin mieheni kanssa juuri, että mikä nyt mättää. Muuta ei oikeastaan ole muuttunut kuin että olla vaan vanhempia, joten ehkä sitä jotakin avitusta tarvitsee.

Linnanjuhlia on pakko kommentoida sen verran, että hienoja pukuja oli (osa), mutta yleisilme kampauksien suhteen oli mielestäni se, että moni ei ollut kovin paljon panostanut hiuksiin ja kyllä oli sitten tosi upeitakin luomuksia. Kaikista kaunein puku taisi olla Katri-Helenalla suhteutettuna ikäänkin. Pukukisahan noista juhlista on jotenkin tullut.

Mukavaa päivän alkua!
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa



Hibiscus................5/29................1. yhteinen
TeSuLah................9/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................9/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............10/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................16/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..18/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 22/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................23/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................24/23-32........... 4.s toiveissa
Möhkö-72.............25/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............27/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................28/26........................5.s toiveissa
keijukka...............35/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... ?/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU

PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy [/b]

[/quote]

Mukavaa perjantaita!!! :xmas:
 
Minäkin nappaan plussapaketin,Kiitokset Lumi-Marjan pojalle!!

Tänään on ihan maanantai-olo, mutta onneksi on perjantai. Viikonloppu meneekin sukulaisissa kyläillessä. Mikäs sen mukavampaa :|

Meinaako kukaan testailla viikonloppuna? Minun ei tarvi testailla, kun eilen alkoi pienen pieni tuhruilu ja muutenkin olo on kuin pallolla joka kohta räjähtää. Että se siitä kierrosta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
:hug: ja miten laitanko kp2... vai seuraatko vielä tilannetta? Varmuudeksi pidän peukut pystyssä!! :hug: :wave:

Meillä siirtyi reissu viikolla. Elämän realiteetit ovat olleet tosi kovasti nyt ajatuksissa. Läheinen ihminen melkein lähti, mutta sitkeä on ja onneksi apua ehti saada! Nyt odotellaan toipumistaan. :'( :heart:

Kp10/31 ja liuskatestiin sain hennon ovisviivan! Pitäisikö jo huomenna kokeilla digitestiä?!! Tuntuu vaan, jotta nyt ei ole ihan ajatukset petipuuhissa, jotta tuleeko meillä hutikierto. :ashamed:

Joulukin lähenee ja tytölle ainakin on jo monta kivaa lahjaa paketoituna! Kaikkea ei voi saada, mutta jotain kivaa tietenkin ostettuna kaiken järkevän sekä tarpeellisen joukossa! :heart: :xmas:

Mitäs te annatte lahjaksi siipallenne? Perinteiset joulupöksyt alkaa jo ainakin minua tympiä ja pitäisi keksiä uutta! Lahjakortin jo hankin tarpeelliseen tarkoitukseen, mutta jotain herkkää pitäisi vielä hankkia... kun ei sitä plussaakaan tähän väliin saatu. :/

Semmosta ja nyt taidan mennä tutkimaan muita nettisivustoja... PLUSSA ONNEA KAIKILLE!!!!
:xmas:
 
Enpä ole tänne kerennyt, kun viime yönäkin meni puoli 4 asti synttäreitä valmistellessa, kakun sain valmiiksi puoli 2. Tykkään touhuta kun on yöllä rauhallista ja olen aina ollut kova valvomaan. :eek: vaikka neiti herää jo aamuvarhain ja itse myös. Toisinaan jatkaa päiväunille heti 10 tai 11 aikaan jo ja otan pieniä tirsoja, jos mahdollista.

Oli tosi helpottavaa kuulla, että kaikki hyvin gynellä, en enää mieti tapahtunutta, uutta yritystä vaan uuteen kiertoon, kun kaikki hyvin.

Tänään sitten pidettiin pojan 4-v synttärit ja kyllä oli vipinää ja vilskettä, kun oli kymmenkunta lasta ikäjakauma 1-5 v =) mieheni järjesti sellaisenkin lapsille, että laittoi paperipussillisen karkkia roikkumaan narun päähän katosta ja lapset saivat yrittää lyödä pussin rikki. Kovin oli paperipussi vahvaa tekoa ja aikuisen apua tarvittiin, että pussi vihdoin hajosi ja karkkien kimppuun pääsivät. Hauskaa oli.

Synttärisankari sai merirosvolaivan ja sillä kaikki yhdessä leikkivät sulassa sovussa, varsinkin kolme 4-vuotiasta ja 5-vuotias. Pienemmät touhusivat muuta ja kaikilla oli kivaa. Poikani sai paljon toivomiaan lahjoja, tuumasi vaan: "En voi uskoa silmiäni!" kun availi lahjojaan ja " Oon aina toivonut tällaista" ja oli onnellinen. =) Itse olin aika paljon keittiön puolella ja mukavahan siellä oli häärätä, synttärit olivat tosi mukavat ja lapset nukahtivat illalla nopeasti.

Asiasta toiseen... Kun lueskelin Lumi-Marjantekstiä kumppanin kanssa juttelusta, tuli mieleeni, kun mieheni puhui eräänä päivänä asiasta näin: Mies tulee väsyneenä toistä ja nainen, joka on ollut koko päivän lasten kans kotona, alkaa purkaa mieltään päivän tapahtumista ja kaikesta muustakin ja mies on vaan hiljaa, lukee ehkä lehteä, juo kahvia. Lopulta nainen tokaisee: " Sä et koskaan kuuntele mua" Ehkä meillä naisillakin on tuosta jotain opittavaa... Molemminpuolista kuuntelua tarvitaan ja keskustelua. Nyt pakko mennä maate, hyvät yöt, jos joku vielä täällä. Plussatuulia kiertoomme toivoen +++++++ :heart: :hug: :wave:
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Nuusku.................2/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................7/29................1. yhteinen
TeSuLah................11/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................11/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............12/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................18/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..20/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 24/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................25/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Möhkö-72.............27/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............29/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................30/26........................5.s toiveissa
keijukka...............37/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... ?/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU
mimuli :heart:

PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy [/b]

[/quote]

Ihanaa sunnuntaita!!! :xmas:
Mukava, jotta Kaksplussan sivut taas toimii!! =)

 
Huomenia! Omaa tähän... olen kahtena aamuna sarvea tutkinut eli digitaalista testiä ja ei vielä ovista käsillä! Jännittää saanko sarven täyteen... :xmas: Rinnat olleet eilisestä asti arat, +35,8C aamulämmöt ja jotain tapahtuu kohdunnipukallekin! :LOL: Paljon ei kyllä naurata, mutta olen sitten saanut silmätulehduksenkin... B) tämän piinaavan flenssun oireita! :headwall:
Kp12/31 ja intoa olisi, jos vaan jaksaisimme. Taitaa tulla hutikierto, jos ei saada intoa tuonne kammaripuuhiin! :ashamed:

Plussaisia tuulahduksia tänne pian!!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

Muistakaa helliä toisianne ja ottakaa aikaa myös itselle ikiomaa! :hug: :wave:
 
Huomenta, kiva tosiaan, että sivut taas toimivat.

TeSuLah: Oli kiva lukea synttäreistänne. Onpa meillä aikaa siitä, kun pikkuisten synttäreitä vietettiin. Aika kuluu niin tavattoman nopeasti. Muistan kyllä hyvin sen kun tyttären nelivuotispäivillä oli barbie-kakku, paljon ilmapalloja ja paljon iloisia lapsia. Meillä on periaatteessa ollut se ajatus, että suuren joukon kaverisynttäreitä vietetään 10-vuotispäiviin saakka.
Olen ihan samaa mieltä tuosta kumppanin kanssa keskustelusta. Silloin kun olin kotona, olin aina heti energiaa täynnä ja kaikkee olis pitänyt tehdä, kun siippa tuli kotiin. Vasta työelämään siirryttyäni ymmärsin, että sitä on tosiaan väsynyt ja kotona on kiva rauhoittua.

Mantana:sinulle paranemista ja jaksamista muutenkin.
Digitestistä sen verran, että itse tarkkailin myös niitä viivoja, jotka siihen tikkuun syntyy, siis sen viivan vahvuutta, koska jotenkin ajattelin, että digitesti näyttää tosiaan sen huipun, enkä koko ajan ollut testaamassa. Jotenkin tuntuu, että noihin testeihin on hyvä yhdistää se oman kehon tarkkailu, varsinkin sen ovisliman. Tässä sivulla on tietoa: http://www.schulzmedia.no/mei/Ovulaatiomenetelma.htm

Omalle miehelle lahjaksi minäkään en tahtoisi ostaa perinteisiä kalsareita. Kirja, kello, jotain urheiluvarusteita, musiikkia, ne tulivat nyt mieleeni ensimmäisenä.

Testasin eilen ihan mielenkiinnosta aamusta clear bluen raskaustestillä ja kuvittelin saaneeni haamun. Jouduin oikein silmälasit päähän laittamaan, jotta sen näkisin. Itseäni nauratti, että jopas jotakin tarvitsen jo apuvälineitä, jotta näen raskaustestin tulokset! Tämän viivan näkivät myös nuorimmaiseni sekä mieheni.

Tänään tein jo toisen testin ja haamu taas, hieman näkyi paremmin, nyt siis kp 25/27. Clear bluen testin kai ei pitäis antaa vääriä haamuja kovin herkästi? Ovistesti taas ei ole näyttänyt myöskään kuin haalean haamun, niin on tehnyt käytännössä koko ajan. Oireet on jo kolme päivää olleet ihan menkkamaiset, turvottaa ja vatsaa on vääntänyt päivittäin ja realistina niitä menkkoja nyt odotan.
Tiedän, että näin aikaisin kun testailee, haamu todennäköisesti muuttuu tädiksi ensi viikolla. Mutta jotenkin tää oli positiivista, että edes jotain tapahtuu. Tietysti jännittää ihan kympillä, jos vaikka...uskallanko edes ajatella.

Kaikille hyvää sunnuntaita!
 
Ihana lukea kirjoituksianne taas! :heart:

Mimuli sinulle ekaksi oikeian paljon Onnea, jotta se haamu on kyllä varmastikin raskauteen viitaava! :heart: *näin uskon ja toivon* :heart: :heart: Minullakin paljon ns menkkasärkyjä ja pistoksia testauksen aikaa ja sinähän sait myös ovulaatiotesteihin punaisen viivan kun kokeilit, eli uskon sama kuin minulla raskauteen tienne vie! *onnea paljon* Otin alussa puolikkaan Panadolin välistä kun kipuja oli ajattelin, että pystyn olemaan rennommin! Ja niin pystyinkin ja Panadolia saa käyttää raskauden aikanakin! :hug: :heart:

Nyt en enää ole tarvinnut moneen pvään , ainoastaan kun shoppailemme/kävelemme paljon saattaa nipistää, silloin automaattisesti hiljennän vauhtia ja asia korjaantuu! :heart:

Niin ja seksiä olen uskaltanut taas harrastaa, ei ole tuntunut ilkeältä! :D

Mantanalle paranemisOnnitteluja! :hug: :heart:

Oviksen löytymistä toivon teille kaikille ja sen jälkeen raskaustesteihin Plussia! :heart: +++++++++++++++++++++++++ :heart:

TeSuLahin pojalle vielä lämpimät synttärionnittelut! :heart:
Voi kun on ihanaa vielä joskus järjestellä pienten lasten spkekkereitä, lapset ovat niin vilpittömiä! :heart:

Lumi_marjalle kiitos kauniista ajatuksistanne miehesi kanssa, sama täällä mieheni on niin onnellinen kun joku saapi plussia! :heart:

Kaupoissa näkyy paljon odottavia äitejä ja pienen pieniä vauvoja! :heart:

Mitä joululahjoihin tulee itse ostin miehelle avattavan Peak:in collagetakin ja vielä ostan muumiaiheiset kalsarit kyllä;=))Ja marmeladi on hänen herkkuaan! :heart:

Eilen huomasin, mies kävi vielä ennen kuutta kaupassa ja toi tuliaisiksi karkkipussin, söin kyllä , mutta ei ne maistuneet! *kiva jos tää karkkiaddikti pääsisi edes hetkeksi eroon karkeista* :D :heart:

Saan mieheltä kuulemma joululahjaksi , jotaan mieluista vaatetta, millä peitän joskus tulevaa vauvavatsaa töissä;=), kun yritän salailla tätä siellä mahdollisimman pitkään. Onneksi tämän vuoden puolella paljon lomia, en siis paljon työmaalla näykkään! :heart: :D Mutta jos joku kysyy suoraan odotanko, tuskin tulen kieltämään sitä kuitenkaan! :D :heart:

Nuuskulle halaus kun täti kuitenkin tyuli, Toivon, että pysyy poissa ensi kierrossasi! :hug: :heart:

Ja Ihania TeSuLahin pojan tekemät plussapaketit, kyllä te nyt saatte plussia aivan varmasti! :heart: ++++++++++++++++ :heart:

kaikille toivon sydämestäni Onnea! Ja pienen pieniä vaaveja loppujen lopuksi joka kotiin lämmittämään sylejäjänne :heart:

Rakkaudella Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
Ps eka kerran eilen pvunilta herätessäni eka ajatus oli odotan tyttövauvaa :heart: , Mutta oikeasti saa tulla kumpi vaan häntä rakastamme niiiiin Paljon jokainen meidän perheenjäsenemme! :heart: :hug:




Korjausta siis ihania ne Lumi-Marjan pojan valmistamat plussapaketit, olen varma, kyllä niistä plussia löytyy!

Onnea, onnea kaikille kiertoonne! Ja Hibiscus, halpatestit ennakoi hyvin oviksen tulon ja näin touhuilu osuu nappiin;=))))) Onnea jokaiselle!
 
Mimulille Olen ymmärtänyt, että testit ei näytä haamuja sun muuta, ellei raskaushormonia ole, eli kyllä sä raskaana olet. Katsopa testin ohjeet vielä. Poika alkoi heti herätessään leikkiä taas merirosvolaivallaan ja piirteli uusilla tusseillaan dinoja, joita sai, mallista piirteli, hienoja olivat.

Plussapaketit teki Lumi-Marjan kuusvuotias poika. Ihania ja otan mielelläni vastaan. =) Lähdemme kohta lasten kans kyläläisten järjestämään joulujuhlaan. Mukavaa päivää teille kaikille! Plussia kiertoomme lisää toivoen! :heart: TeSuLah :hug: :wave:
 
Ihanaa sait haamun!!!! Peukut pystyssä ja hirmuisen onnellinen olen puolestasi!! Pienelle haamulle tarrasukkasia paljon, pitele pieni kovasti kiinni!!! :heart: :wave: Ja kiitos linkistä!

Nuusku :hug: ja olen todella pahoillani tädin saapumisesta! :ashamed: Sinulle paljon :heart: ajatuksia lähetän ja toivon, jotta tässä kierrossa plussa pärähtää!!! :wave:

Rouva Pikkumyy ihana, kun käyt täälläkin välillä! Ihan teitä plussanneita välillä ikävä tuloo! :hug: :wave:

Omaa... kultani kyseli mitä haluaisin joululahjaksi... tietenkin kaksi ihanaa viivaa!!!!! =) :heart:

 
Kiitos onnitteluista oikein paljon kaikille siitä haamusta.

Pakko kai se on uskoa, että haamu se on.
Mutta koko ajan kyllä jäytää se pelko, että se ei kestä, enkä oikein vielä uskalla irroittautua vauvahuumaan (kun oli se keskenmenokin viimeksi), vaikka kyllä viime yönä ajatuksissa jo sisustin kotiamme uuteen uskoon, jos väkimäärä lisääntyy, kun ei nukuttanut. No ensi viikko on varmaan vessassa ramppaamista. Viime kierrossa oli varmaankin varhainen keskenmeno, kun menkat oli hieman myöhässä ja sitten tulvi oikein kunnolla.

Hieman on vaikee keskittyä, mutta joulukoristeita kaivoin varastosta jo esiin, jotta saa sitten helpommin ja söin mäkkäriaterian, mutta illalla syön terveellisesti taas.

Joulukortitkin täytyis varmaan kirjoittaa. Osan voi toki itsekin askarrella. Olettekos jo niitä kirjoitelleet?

Kokosin myös muutaman kassillisen vanhoja vaatteita sinne keräykseen Viipurin lastenkotiin ja tein myös pari kaunista joulupakettia.

Lämpimin terkuin Mimuli ja haamu
 
oikein paljon vahvistumista :hug:

Olen tipahtanut kokonaan kärryiltä, kun veljeni on ollut kylässä melkein koko viikon ja en ole oikein ehtinyt nettiin. Sitten oli aika pitkä katkos näille sivuille. Täytyy lueskella jälkikäteen.

Ilomielin otan kumminkin vastaan sen Lumi-Marjan pojan plussapaketin. Se oli niin ihana juttu. Kaikille jaksamisia ja iloista mieltä. Kiitos myös tsemppauksesta tutkimuksiin.

Olemme siis tiistaina menossa aamupäivällä sinne klinikalle. Pomolle jouduin kertomaan kyllä asiasta, koska minulla on opettajan työ, josta on hankala päästä mihinkään, kun aina pitää hommata sijainen. Ja näitä kertoja kun luultavasti tulee useampia tutkimusten vuoksi. Kukaan muu ei töissä tiedä ja hän kyllä pitää salaisuuden. Tietää jo aiemmista keskusteluista, ettei meille ole toiveista huolimatta siunaantunut lapsia. Hän suhtautui kyllä todella mukavasti asiaan ja toivotteli onnea matkaan.

Oli ihanaa pitää lomaa nämä neljä päivää. Joku siellä puheli työstressistä ja mä olen kyllä sellainen kestostressaaja, kun otan aina kaikki velvollisuudet niin tosi vakavasti. Stressi on kyllä semmoinen ihmisen vihulainen.

Joulua olen valmistellut sen verran, että kävin hakemassa myyjäisistä tilaamani joululaatikot. Päätin olla stressaamatta enää niistä ja tilasin paistovalmiina yhdeltä tutulta luomutilan omistajalta, joka tekee niitä joka joulu myyntiin. Vähän olen myös laittanut koristeita kotiin. Suvun lapsille ja kummilapsille ostamme lahjoja, mutta aikuisille annamme aineettomia lahjoja (teemme itse lahjakortit). Viemme heitä teatteriin ja syömään yms. Miehelle ehkä ostan jonkin ihanan paidan.

Plussasadetta toivottelen ja palailen moikkailemaan tuota tänään lähtevää veljeäni.
 
Mitään uutta ei tänne rintamalle kuulu, joten pikainen piipahdus nyt vain!

mimuli: Todella hyvältä kuulostaa!


Toivon haamun pikaista vahvistumista, ja vahvistuuhan se! Onnea, onnea! Näitä uutisia on aina ihana lukea!


Lumi-Marja: Poikasi plussapaketin nappaan minäkin, jos niitä jäljelle jäi! Tosi ihanasti ajateltu!


Rouva Aniliini: kestostressaaja on oikein osuva nimitys
Juuri sellainen minäkin koen olevani. Mutta nyt olen koettanut ruveta lenkkeilemään, jospa se loiventaisi stressihormonin määrää elimistössä. Muutenkin nyt joulun aikaan täytyy varoa, ettei ota ylimääräisiä pultteja siivouksesta, ruoan laitosta ja lahjojen ostosta! Niistä saa kyllä ihan helposti stressit kehiteltyä.


mantana: Nyt vaan tiukkaa pupuilua! Sulla on ovis nyt niin lähellä, kuin olla voi! Kuten joku kirjoitti, kannattaa varmaan ajatella myös niitä oman kehon tuntemuksia. Etenkin limoja
Itse olen huomannut, että "lima-aika" (anteeksi nää ilmaisut) saattaa olla pari päivää ennen, kuin digimittarin pamahtaa sarvi. Tämä hiukan hämmentää... Testiaika koittaa meikäläisellä ensi viikon alkupuolella, joten ajattelin aloitella "kevyesti" halpistesteillä ja jatkaa sitten digimittareilla. Kuulostaa kyllä vähän naurettavalta
Testikoukussa ollaan!

Mutta nyt täytyypi lopetella, ajattelin vielä piipahtaa kaupassa! Kaikille paljonpaljon plussia, oli kyse sitten ovis- tai vauvatestistä!!!


Ps. Nuusku - tädistä pahoittelut! :(
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Nuusku.................3/25-32...........4.s toiveissa
Hibiscus................8/29................1. yhteinen
TeSuLah................12/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................12/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............13/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................19/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..21/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 25/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................26/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Möhkö-72.............28/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............30/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................31/26........................5.s toiveissa
keijukka...............38/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... 20/28-30........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU
mimuli :heart:

PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja
Rouva Pikkumyy [/b]

[/quote]

Uusi viikko ja uudet kujeet... :p :p ;)

 

Yhteistyössä