YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Pitkästä aikaa täällä... Heti kun selkänsä hetkeksi kääntää, niin täällä plussaillaan
Ihan mahtavaa!!! Tuhannesti onnea, Pikkumyy ja Lumi-Marja! Olen tosi iloinen puolestanne! Sekin on kiva, että ette ole tätä pinoa jättäneet, vaan kertoilette kuulumisianne edelleen. Kun teidänkin juttujanne on tottunut lukemaan, niin tuntuisi jotenkin ontolta, jos nyt yhtäkkiä lopullisesti täältä häipyisitte :). Mutta vielä kerran paljonpaljon onnea!
Lumi-Marja, kuulostaa aika järkyttävältä tuo, mitä kerroit testienne tuloksista. Tuli jotenkin sellainen olo, että en tiiä, haluanko itse mihinkään testeihin mennäkään tai miestä sinne pistää. Jos tulokset on sitten kamalan huonot, niin toivohan siinä menee...!


Omanapaosastoa... Palattiin sitten etelästä... Tuntui kovalta ja karulta tulla yöllä Helsinki-Vantaalle, nähdä jäinen maa, lumikerros, tuntea viima naamalla. Oikeasti hetken aikaa masensi. Etelän valo oli niin uskomaton, vihreys, tuoksut, kaikki... Oli varmaankin ihan terveellistä olla vain, irtaantua arjesta ja työstressistä, joka on tänä syksynä ollut kova.


Pikkumyy - Mulla on hieman samanlainen tunne, että hedelmöityminen saattaa tapahtua, mutta alkio ei kiinnity. Meidän iässä limakalvot kuulemma ovat jo aika ohentuneet. Lääkäriystäväni sanoi samaa, vaikka ei ole mikään gyne. Hänkin suositteli pyytämään gyneltä jotain limakalvoja vahvistavaa. Joten ajattelin pyytää. Itse odottelen taas menkkoja saapuvaksi. Pientä tuhrua on jo tullut, josta syystä olo on alavireinen.
Vaikka minäkin olin varovaisen toiveikas, että NYT olisi saattanut napata. Lämmöt nytkin koholla, lähemmäs +37. Viluttaakin. Ehkä olen sairastumassa...


Nuusku jouluostoksista kyseli, ja joku muukin. No, sieltä Kanarialta ostin kaikkea pientä, jota sitten pakettiin sullon. Kuten kenkiä, hajuvesiputeleita, ja kaikkea pientä. Yleensä olen ostellut kaikille läheisille paljon kirjoja, vaikka ne onkin niin ruokottoman kalliita. Mitäs te muut?!


ebony: Eihän se lasten lukumäärä saa olla mikään syy, etteikö voisi ja saisi lisääkin haluta! Omalla kohdalla epäillyttää jo tämä ikä. Jospa sitä on sittenkin liikaa, eikä mitkään maailman mömmöt enää auta. Niistä lapsettomuushoidoista en oikein ole innostunut... Eikä kai sinne tän ikäistä enää huolittaiskaan!


Mutta nyt ei muuta, kuin kaikille oikein mukavaa viikonvaihdetta! Tietysti täällä vielä täytyy pistäytyä tilannetta seuraamassa.

 
Kiitokset mimmimamma ja kehäkukka ja hibiscus! :heart: :hug:
Onnea mimmimammalle, jotta myös vauvaplussia tulisi! :heart: :saint:
Kehäkukka, olen vielä ihan pökerryksissäni =) , sinulle onnea myös raskauteesi, ja ihanaa kun kaikki kohdallaan ekassa ultrassa, se varmaan jännittää kaikkia aina kovasti!

Mimmimamma juu jatkan Lugesteronia alkukolmanneksen samalla annostuksella! :heart: , kiitos kun huolehdit ja välitit asiasta! :hug: :D

Hibiscus juu kannatan esim lugesteronia, minulla siis vaginaan laitettavat iltaisin, niitä on myös tabletteina, mutta vaginan kautta imeytyvät paremmin kohtuun. :heart:

Menempä vähän muualle hetkeksi seikkailemaan :heart:

Rakkaudella -rouva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti ja rouvan mies tietenkin :heart:
 
......siis mulla loppuu nykyään vuorokauden tunnit kesken! Ja siihen oletan "syynä" olevan tuon työssäoppimisen, vaik kuin yritän organisoida asiat niin et jotain ehtisin tehdä iltasella.

Joten nytkin tulin vain pikaiselle piipahdukselle katsastamaan mitä tänne kuuluu.

Pika lähetyksenä tarroja pussanneille, tätylin "kiduttamille" :hug: :hug: :hug:
ja kaikille toivoa, onnea, uskoa jne matkaan mukaan, kyllä se päivä vielä meille kaikille koittaa jolloin saamme ilon kyyneliä poskiltamme pyyhkiä.

+++++++++++ :hug: :hug: :hug: :wave: :wave: :wave:

ps. Omaa (.)
Ukko eilen peitto-jumppaa tuli vokotelluksi. ;) :p Joten pikkuinen toive on tälle kierrolle olemassa. Vaan huomenna vois viel yrittää uusinta jumpalla asiaa varmistella. :p :headwall:
 
Kiitoksia onnittelijoille! :heart:

Onnea myös jokaisen kiertoon ja kiva kun touhiskin ehti miehensä kallistaa! :heart:

Tästä meneillään olleesta kierrosta sen verran, aloimme rakastelut kp 10,kp 12 aamu jailta ja kp 13 aamu ja ilta, kp 13 oli se vahva viiva aamulla ovulaatiotikussa :heart: ,Suosittelen lämpimästi Babyplussan testejä! :heart: , Näyttivät ennen ovulaation kuin digitaalinen mittari. :headwall:
Tässä kierrossa,Retafer 100mg,1-2tbl pv, Vapaakierto Omega kapseli 1pv, magnesium1 tbl pv,Bevi-tabs ja poremax C, ja joka aamu laisillinen tuoremehua :p

Onnea,Onnea kaikille nyt Puhaltelen onnenplussia joka suuntaan ympäri Suomen maan! :heart: +++++++++++++++ :whistle:


Heippa!
Rakkaudella-Rouva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti -:heart:

 
Nyt se on eli mukavaa joulunalusta kaikille!!!! :xmas:
Jouluostoksille tänään ja kaupungilla kaikkea kivaa lapsillekin... mm. Joulupukki! :xmas:

Kahvit keitin jo aikaisin ja tässä odottelen, jotta perhe heräilee. |O Uni vaan loppui! =) Tonttuverhot aion kohta silittää ja vaihdan ne ikkunaan. Tonttu täällä vilahti :xmas: ja täytti tytön kalenteriin jotain makeaa ja jotain millä väritellä! :xmas:

Olen ihan jouluisella mielellä ja toivon sitä teillekin, mutta rauhallisuudella, jotta ei mene hermot! ;)

Kp4/31(28-40) ja ihana, kun kiertoni siis stoppasi tuohon, eikä venynyt! Nyt popsin vitamiinit, liikun ja kevennän kilojen pudotessa! Puntarissa kävin eilen ja 8kg pian niukasti rikki... pääsen seuraavalle etapilleni! :D

Hibiscus tervetuloa lomalta kotiin! B) :wave:

Tuohis Mukava kuulla, että peitot pöllyää!! ;)

Minua ainakin jännittää kamalasti Rouva Pikkumyy huominen aamu... minkälaisella testillä aiot testata? Babyplussan ovistestejä voisin kokeilla... =)

Nyt ihanaa ja kutkuttelevaa vkl kaikille!!! :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: Paljon plussia kehiin!!! :xmas: :wave:
 
Puuron jälkeen siismenin takaisn nukkumaan. Testaan huomena aamulla Predictor merkkisellä apteekin testillä. :heart:

Joululahja-asiaa,en ole vielä ostanut yhtään joululahjaa,poika toivoo digitaalista videokameraa, sellaista sitten hänelle.Miehen tytär toivonut erilaisia dvd-elokuvia,niitä sitten. Vanhimmille lapsille myös jotain, mitä toivovat. Miehelle jotain yllätystä, en vielä tiedä mitä :heart:

Täälläpäin on vanhanajan joulumarkkinat tänään ja tuomiokirkon ison joulukuusen kynttilät sytytetään. :heart:

Ostin miehelle ja minulle kuplamuumi pussilakanat ja muumiaiheisia käsipyyhkeitä vessan;=) :heart: ,olemme oikeasti aika muumifaneja tässä perheessä kaikki;=) :heart:

Joulua alan laittamaan heti itsenäisyyspvn jälkeen , juukyllä tonttuverhot olisivatkin kivat keittiön ikkunassa. :heart: ..Ai niin emme ole avanneet vielä joulukalenteria :D Sain asiakkaalta, koska hän oli saanut sen hengitysliiton kautta.Lapsilla, vaikka isoja jo ovatkin kaikilla on joulukalenterit! :D

Heippaja plussaonnea nyt joka suuntaan! :heart: +++++++ :heart:



Rouva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Rouva Pikkumyy
Luin tuolta aikaisemmasta jutustasi, että syöt Retaferia. Mulle on aina neuvolassa sanottu, ettei alkuraskaudessa saisi syödä rautaa , ellei tietysti hb ole tosi matala, sillä raudalla voi olla myrkytys vaikutus sikiöön. :( Mulla edellisessä raskaudessa hb laski jo melko alkuvaiheessa aika alas, koska sitä edellisestä synnytyksestä oli vain melko lyhyt aika. Ja tuolloinkin lääkäri ei olisi millään määrännyt rautaa juuri sen myrkytysvaaran vuoksi! Onko muilla samaa tietoa raudasta?? :eek:
 
Lopetan heti huomisesta alkaen, söin sitä siksi kun vuosin näiden luomumenkkojen aikana tosi paljon ja minulla taipumus matalaan hb:hen juuri menkkojen takia, mutta kyllä asia nyt varmaan on korjaantunut! Kiitos sinulle kehäkukka tiedostasi! :heart: *halaus*

Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :D :heart:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Lämpimät onnittelut Rouva Pikkumyylle! Ota nyt rennosti ja rauhallisesti (mikä varmasti voi olla vaikeaa, kun toive on täyttymässä)
Täytyisiköhän itsekin turvautua greippimehun lisäksi muihinkin 'lääkkeisiin', kun ei onnistu.

Ymmärrän syvästi kaikki tädin masentamia. Pettymys toisensa jälkeen syö kyllä voimia. Minulla on nyt toinen clear blue digitaalinen ovistesti ja ovikseni on kyllä tarkalleen kierron 13. päivä, samoin kierto on säännöllinen 27 päivää. Täsmäiskut on ajoitettu kiertopäiville 12 ja 13, mutta vaan ei tärppää. Onkohan minullakin kiinnittymisongelmia, tulisikohan hankkia sitä Lugesteronia?
Pikkupäähäni ei vain mahdu, kuinka onnistuin silloin hormonikierukan kanssa, silloinhan alkio myös kiinnittyi, vaikka periaatteessa limakalvoa ei olisi pitänyt olla nimeksikään. Taidanpa olla ongelmatapaus.

Onneksi on tämä jouluhössäys, joka vie ajatukset toisaalle, koska välillä tuntuu, että masennus iskee, vaikka olenkin aika iloluonteinen immeinen muuten.

Jouluostoksia olen jo tehnyt ja joka vuosi kaupoissa sorrun myös ostamaan uusia joulukoristeita, vaikka vanhoja on nurkat väärällään. Jouluverhotkin varmaan täytyisi kaivaa esiin. Pipareita meillä jo lapset leipoivatkin äsken.

Meidän lasten koulussa kerätään joulupaketteja vietäväksi Viipuriin, lastenkoteihin ja katulapsille ja sairaaloihin. Minusta ajatus on hyvä, kun meidän lapsillamme on täällä asiat paljon paremmin.

Tästä tuli nyt taas aika paljon tätä vuodatusta. Kodin ulkopuolella ei oikein viitsi paljoa mainostaa vauvahaaveita, vaikka töissä meillä on pari työkaveria, joille olen avoimesti kertonut, että vauva voi tulla, jos on tullakseen. Nimikin on jo valmiina odottamassa ja juuri hankin samannimistä hajuvettä - tuokoon se onnea.

Kaikille mukavaa pikkujoulua ja plussaista ja piparinmakuista iltaa.

 
Sytytinpä tuohon kynttilän pöydälle. Ihan täysi jouluihminen olen, joten jouluhössäys auttaa kuin auttaakin pikkumasennukseen, joka näitä pettymyksiä seuraa!


Täällä täti on kolkutellut ovea jo pari päivää, mutta oven rämähdystä ihan auki ootellaan minä hetkenä hyvänsä.
Kyllä totta puhelette, pettymykset tosiaan syö... Mutta eteenpäin on mentävä. Pikkumyyn ajatusten kannustamana ajattelin TOSIAAN pyytää lääkäriä kirjoittamaan Lugesteronia tai Teroluteja. Pakkohan tässä on jotain yrittää, kun ei tärppää. Vähän on jo epätoivoinen olo...

mimuli, ei siitä mitään haittaakaan voi olla...!

Mullakin ovis on kyllä säännöllinen, kp. 13 tai 14, ainakin digimittarin mukaan. Sinne on aina ajoitettu täsmäiskut. Mutta jotenkin tässä kierrossa oli sellainen fiilis, että ovis olisi ollut jo aiemmin. Vähän outo fiilis. Taidanpa kokeilla myös Pikkumyyn mainitsemaa ovistestiä - jospa se näyttää otolliset päivät jo aiemmin


mimuli vielä: Hyvä ajatus tuo teidän lasten koulussa toteutettu. Kun meidän neiti oli pieni, sillä paikkakunnalla, jolla asuttiin, oli aina ostoskeskuksessa keräys, jonne sai viedä joulupaketteja muistaakseni Romanian lastenkotilapsille. Uudella kotipaikkakunnalla en ole vastaavaa nähnyt, mutta jos sellainen olisi, niin enköhän jotain pakettia väsäisi. Silloin neitin kanssa valittiin huolella barbit ja kampausvehkeet sinne pakettiin, ja ajateltiin lämmöllä saajaa


Pikkumyy; Ihania nuo teidän lahjajutut
Muumifaneja löytyy meidänkin perheestä, neiti etenkin. Vaikka onkin jo iso tyttö. Muumikuppeja on kertynyt jo kymmeniä
Joulumarkkinoita rakastan, jos ne on just näitä vanhan ajan juttuja. Huomenna tällaiset vanhan ajan markkinat on täälläkin, joten täytyyhän sinne ilman muuta mennä! Vaikka vaan katselemaan ja nuuhkimaan ilmapiiriä!

mantana Hyvä kun muistuttelit tonttuverhoista
Mulla ei semmoisia ole, mutta erikseen kyllä jouluverhot. Täytyypä kiskaista ne klasiin
Kiitos vain kotiintulotoivotuksista, ei ole ihan vieläkään häipyneet mielestä huojuvat palmut


Tuosta mimulin pikkujouluntoivotuksesta tuli mieleen, että onko teillä työpaikkojen tms. pikkujouluja, ja menettekö niihin? Meillä ne on ensi viikolla, mutta ei kyllä suoraan sanoen kamalasti kiinnosta. Taidan olla tylsä
Työkavereita näkee mun mielestä ihan tarpeeksi töissä
Meillä onneksi tiedossa vain lyhyt kaava, eli syömistä ja vähän juomistakin.


Mutta ei muuta, kuin kaikille mukavaa lauantai-iltaa vaan! Taitaa mennä meillä näin...
 
Siis se varmistustesti vielä, että onko tämä totta? :heart:

Lisäsin kotisivuilleni vauvanvaatekuvia, joita ostimme heinä, elo ja syyskuussa, sitten olikin pakko pitää taukoa, saan ostaa vasta kun oikea plussa on silmien edessä, eli jos huomisaamunä näin on perheemme matka suuntautuu kauppakeskus Myllyyn. :heart:

Pyytäkää ihmeessä jotain keltarauhasvalmistetta joltain lääkäriltä, jos tuntuu tarvetta, missään tapauksessa siitä ei ole haittaa. :heart:

Aamuun ja silloin jossain vaiheessa ilmoitan, kuinka testissä kävi :hug: :heart:

Plussaonnea nyt joka puolelle edelleenkin! :heart: +++++ :heart:

Rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Onko kukaan hereillä? Mulla on lämmöt edelleen kohollaan, eli palelee jatkuvasti vaikka täti kylässä, alaselkää jomottaa ja oireilu jatkuu, rinnatkin tuntuvat aroilta, no asia vaivasti niin paljon että äsken kokeilin tehdä ovistestin mammaksin tikulla. En ollu uskoa silmiäni, kun kaksi viivaa komeili tikussa, mitäs tämä nyt sitten on? Tyhmä kyselee, mutta ei kai nyt millään voi olla ovis kun täti on ollut 2 vuorokautta kylässä, kiertoni pitkittyi siis ensi kerran ja ihmettelin syytä moiseen myöhästelyyn, kun kierto on tarkka. Vatsani on joko turvonnut tai sitten kasvanut, sitäkin olen ihmetellyt, kun vatsaa ei ole kauheasti ollut. :kieh:

Kokeilin ovistestejä, kun muita ei ollut ja kyllä antoi niin selkeän plussan, etten tiedä kuin ihmetellä, tädin vierailukin vaikuttaa oudon lyhyeltä, vuoto lähes loppunut, yleensä kestää n. 3-5 vrk vierailu.

On tämä nyt niin outoa että. Oviksen bongasin tässä kierrossa normaalisti, mutta voisko nyt olla ovis?? |O |O
 
:heart:

Huomenia kaikille siis, heräsin pisuhätään ja tein varmistus raskaustestin apteekista ostamallani Prediktorilla, tänään kp 28/28-30 ja olen Raskaana! :heart: :heart: :heart: , Voi kun jännitti tehdä testiä! :headwall: :heart:

Ihana olo, nyt en enää raskaustestejä tee tällä erää, vaan uskon tulokseen! Toivon vain, että lähettämänne kaikki tarra ja liima-aineet pitävät Pienen Ihanan ihmeemme Elämässä Kiinni! :heart:

Olen Suunnattoman Onnellinen, voisin halata koko Maailmaa! :heart:
Kyyneleet silmissä tätä kirjuutan, Onnen kyyneleitä! :heart:

Lähetän jokaiselle plussasäteitä, Ottakaakiinni, Olkaa hyvät! :heart:

Kiitos jokaiselle teille , jotka olette kanssani jännänneet tämän vauvakuumeilun ajan! :hug: :heart: En silti teitä kokonaan jätä, vaan käyn välillä kurkkimassa kuulumisianne! :heart:

Voikaamme jokainen hyvin ja uskokaamme Ihmeen joskus toteutuvan/ saavamme jokainen joskus pienen , ihanan nyytin perheisiimme :heart:
Hyvää kannattaa odottaa, vaikkaaika tuntuu/tuntuisi välillä pitkältä :heart:



Rakkaudella rva pikkumyy ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:


Jatkoa hyvää hääpäivää tietenkin kaikille! :heart: :heart:

Ja kiitokset mantana ihanasta kirjoituksestasi, paljon tarrasukkia jaliimoja ja kaikkea otamme vastaan kiitollisina! :heart: Kiitos!

Olemme leiponeet pipareita tänään, itse tekemästämme taikinasta ja eilen teimme yli 80 karjalanpiirakkaa! :heart:

Voi,että elämä tuntuu Niin Ihanalta, ihan kyyneleet silmissä kirjoitan! :heart:

Ja mantanan kysymykseen,mitä nyt teette kun siirryn tuonne odottajien puolelle...Annan teille paljon plussasäteitä, jotta saan teidät kaikki tuonneodottajien puolelle kanssani! :hug: :heart:

:heart: ++++++++++++++++++++++++ :flower: ,paljon rakkauden täyteisiä plussia teille jokaiselle! :heart:

Ihanaa joulun odotusta kaikille! :heart:

 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

TeSuLah................4/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................4/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............5/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................11/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..13/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 17/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................18/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................19/23-32........... 4.s toiveissa
Möhkö-72.............19/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............21/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................23/26........................5.s toiveissa
Hibiscus...............29/29.................1. yhteinen
keijukka...............30/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... ?/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:




PLUSSANNEET: : :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
Rouva Pikkumyy :flower:
 
Hienoa Pikkumyy ja tuhannesti onnea, olen tosi onnellinen sun puolesta =) :heart:

Tänään on meidän 12-vuotishääpäivämme ja viemme lapset anopille hoitoon ja menemme elokuviin ja syömään. :heart: Mieheni tekee kahta työtä, kolmivuoroa tehtaassa ja vielä viikonloppuja ravintolassa ja meillä ei tuota yhteistä aikaa ei ole kovin usein, mutta yritämme sitä aina järjestää kun tulee sopiva tilaisuus.

Olen niin sekaisin omasta tilanteestani, etten oikein tiedä mitä tekisin, kai pitää vielä testata, ovistestit taisivatkin olla babyblussan, liuskatesti joka tapauksessa.

Poikamme täyttää huomenna 4v, suunnittelemme synttäreitä, jotka pidämme 8.12. Toivottelen plussatuulia ja mukavaa päivänjatkoa!
 
Niillä babyplussan testeillä minäkin ekaksi pongasin ne punaiset viivat kp 21 alkaen, kun ovulaatio oli ollut jo kp13;=). Plussat vaan vahvistuivat ja sitten tein babyplussan raskaustestiin haamun kp 22 tai 23,mikä vahvistui plussaksi 26/28-30. Onnea kaikille! Olemme olleet miehen kanssa hereillä 5:10 alkaen molemmat,kun emme saaneet nukutuksi enää! :heart: :saint: :D

Rakkaudella rva ja Tiuhti-Viuhti :heart:
 
Onnea ja paljon haleja Rouva Pikkumyy :hug:
Miljoona triljoona tarrasukkaa pikkuiselle Tiuhti-Viuhtille :heart:



Omaa.... eilen iski kuume +38,5C! Kurkku kipiä. Mietin tässä nyt jaksanko maanantaina töihin... :ashamed:
Täällä sataa lunta ihanaa valkoista!!! :xmas:


Tesulah sinulla jännät paikat! Kovasti pidän peukkuja pystyssä ja toivon sinulle ihanaa plussaa!!!! :heart: :wave:

Meilläkin on tässä kuussa hääpäivä ja suunnittelin, jos siipan veisi leffaan+syömään! Siittä on aikaa, kun olemme kahden jossain oltu eli pieni irtiotto olisi paikallaan! :heart:

Tämä :xmas: oli lauantaina shoppaamassa ja kaikenlaista jouluista löytyi... niin ja prinsessalle uudet verhot! Jouluista tunnelmaa löytyy, mutta kyllä ihmiset ovat jo kaupoissa kärttyisiä! Heti ollaan tönimässä, jos vähän pysähdyt tutkimaan hyllyjä... :headwall: :xmas:

Pieniäkin vaatteita siellä hypisteltiin ja jotain ostettiin pukinkonttiin tietenkin! ;)

Muitakin vuorotyöläisiä siis täällä... itse teen tavallaan kolmivuoroa, mutta ei yövuoroja ja vkl vapaat! Siinä sitten yritä välissä mitata lämpöjä, tikuttaa ovista ja muistaa vitamiinit! Vielä sitten, kun jaksaisi niitä peittojakin pöllytellä... :p Nyt ollaan siis menossa vuoden viimoista kiertoa ja siihen yritän innostaa myös isäntää! Taitaa oviksen ajankohta osua juuri isännän lomaan... :p :D

Tesulah ONNEA 12-HÄÄPÄIVÄNÄNNE!!! :flower: :heart: + :heart: :wave:



Muillakin pinossa jo jännät paikat lähellä! Peukut pystyssä ja testit riviin täynnä ihania plussia!!!!! :flower: :hug: :wave:

Niin mitäs me täällä tehdään, kun Rouva Pikkumyy meidän ihana päivittäjä siirtyy odottajiin? :eek: :flower: =)

Mukavaa sunnuntai päivää kaikille!!! :xmas:





 
Mantana ja Pikkumyy onnitteluista, irtiotto on kyllä paikallaan, lapset tykkäävät kans kun pääsevät mummolaan. Ihanko totta uskaltaisi ajatella, että olen raskaana, mulla on ollu yli 2 vkoa niin selkeitä oireita, mutta silti olen jotenkin ymmälläni ovistestin plussan ajankohdasta ;)

Täytynee mennä ostamaan tänään apteekin oma ja testailla sillä, pakkohan jotain on selvitä. :eek: Tätikin on mennyt menojaan ja jotenkin outo vuoto oli, ensin alkoi normaalisti, mutta ilman kipuja, sitten vuorokauden oli vuotoa, ei kovin paljon, yöllä yhtäkkiä ei mitään ja tänään jo loppuikin. Palelu jatkuu iltaisin, lämmöt eilenkin kohollaan, eikö nekin pitäisi laskea tädin saapuessa?

Pikkumyylle kaikkea hyvää ja liimaa ja teippiä multakin vauvan mukanaoloon. :heart: :heart: Plussatuulia puhallellen ja itsekin plussaa odottaen terkut!
 
... Rouva Pikkumyyn plussasäteisiin!!!! :D



Hirmuisasti intoa ja yrityksen odotusta jälleen kerran! On se kumma, kun ensin on ihan rapakossa ja sitten kohoaa melkeinpä pilviin intonsa kanssa! :saint: :p

Eihän tuohon pitkä aika olisi, jos kiertoni nyt tuon 31 päivää jälleen olisi... ihan tässä joulun odotuksessa menisi mukavasti plussauskin! :xmas:

 
Tiesin, viivasi vahvistuu ja oikein paljon onnea ja tarrasukkia lisää ja ennen kaikkea paljon onnea odotukseen koko perheelle. Häälahjoista parhaimman saitte ja vieläpä ennen joulua. Tämä aika on teille aivan erityisen ihanaa. Avioliitto, plussa...ihan tässä itku pelkästä ilosta tulee.

TeSuLah Lämpimät hääpäiväonnittelut teille :heart:

Hibiscus mukava lukea sinunkin kuulumisiasi. Etelän lämpö oli varmasti vähän toista tähän kylmään ja tuuliseen Suomeen.

Jännään täällä edellen kaikkien plussien puolesta ja pidän peukkuja kaikille. Oma olo on yhä väsyneempi ja nyt alkaa toden teolla mennä alitajuntaan asti, että pikkuinen tuolla kasvaa. Farkkuja en saa kiinni kunnolla ja keksin laittaa kiuslenksun napinläteen ja toisen pään nappiin. Pysyvät ainakin ylhäällä :D eihän se masu pitäis tässä vaiheessa näkyä mihinkään eikä näykkään, mutta sen verran näin lyhyessä ihmisessä se pienikin paisuminen tuntuu, että kiinni olevat farkut ahdistaa. Vai olisko tullut herkuteltua liikaa :D

Huomenna eka neuvola ja perhosia mahassa. Ääniä ei varmasti vielä kuunella, mutta verikoehan sillä reissulla otetaan ja labrassa on pojan luokkakaverin äiti töis, joten ainakin yksi tuttu tulee tietoiseksi asiasta. Mitään kummempia oireita ei ole. Sama tissien kipeys kun vähän ennen plussaakin jo oli, pissattaa ja väyttää aivan hirveesti. iltasella hiukan etovaa oloa, mutta ei pahemmin. Aamusta pari suolakeksiä ja kylmää vettä, niin kummasti taas jaksaa aloittaa uuden päivän.

Aivan ihanaa ja jouluntuoksuista joulukuunalkua kaikille :heart: Plussasäteitä jokaiseen kotiin :flower:

Teitä lämmöllä ajatellen, Lumi-Marja ja Helmi-Onni


 
Onnitteluistasi vielä, on aivan totta parhaimman häälahjan ja joululahjan ja vaikka minkä lahjan ihmeemme on! :heart:

Älä välitä, en minäkään nappiani mieluusti kiinni pidä, kun puristaa ilkeesti :headwall: :heart: , vähän turvotusta on ja rinnat sisältäpäin kihelmöivät, jotain pientä muutosta alkaneet tehdä :heart: , väsyttää ja välillä ajoittain pientä heikkoa oloa, mutta kuitenkin kaikki tällä hetkellä oikein hyvin! :heart: ja tarrasukista paljon paljon kiitoksia! :heart:

Jatkan vielä voikaa kaikki mainiosti ja tulkaa pian seurakseni tuonne odottajien puolelle! Ihana oli tätä jännitystä kuumeilua kanssanne viettää! :heart:

Plussia ilmaan puhallellen! :whistle: +++++++++++ :heart:


 
Onnea, onnea, vielä kerran, Pikkumyy ja Lumi-Marja! Ihan varma olin minäkin, Pikkumyy, että varmistustestisi tuo plussan. Kyllä teillä molemmilla on nyt ihanat ajat, nauttikaa täysillä siitä!
Tavallaan kuitenkin on meille muille surkeaa, kun menetämme teidät tästä ketjusta... toivottavasti emme lopullisesti... Niin, ja sitähän tietysti toivon, ettei kukaan tähän ketjuun loppuiäkseen jäisikään, vaan liittyisi teidän seuraan sinne odottajaosastolle!


TeSuLah: sanoisin samaa kuin Pikkumyy, että teepä varmuuden vuoksi nyt raskaustesti! Kummallisilta nuo sinun "menkat" kuulostivat, jos ne sitä edes olivat! Olen kuullut, ja niin varmasti moni muukin, näistä "valemenkoista". Kuukautisetkin on ihan hyvin mahdolliset ekan raskauskuukauden aikana käsittääkseni! Pidän peukkuja pystyssä, voit ihan hyvin plussata!
Oikein ihanaa ja kaunista hääpäivää myös teille!


mantana Samaa mietin, että mitäs me nyt muut täällä tehdään, kun Pikkumyy, joka on niin ahkeraan päivitellyt, häippäisee...? Päivitelläänkö kuka ehtii, vai miten? Lupaan päivittää omasta puolestani aina silloin tällöin, jos vaan osaan! Mutta lähellekään yhtä aikaansaava kuin Pikkumyy en kyllä oo


Lumi-Marja Ihanaa varmasti mennä ekaan neuvolaan
Ja jännittävää! tuuhan tänne kertomaan, kuin meni!

Nyt ei muuta, kuin minunkin puolesta piparintuoksuista sunnuntaita kaikille! Ai niin, omanapaa... Täti rämäytti oven sitten tänään auki, ja nyt mennään kp. ykköstä. Oli odotettavissa oireista päätellen, joten ei pahemmin masenna. Tavallaan olin jo surrut tämän pettymyksen ennakkoon...


Tuli sitten piipahdettua joulumarkkinoilla, mutta kaikki oli kamalan kallista. Mies kauhisteli, kun ostin 25 euron lapaset, semmoiset nätit käsin tehdyt
Tässä iltapuolella viritin sitten jouluvalot ikkunoihin, ja taas kerran tuli todettua, että osasta on kaikki lamput rikki, tai kaapelit kateissa!

Kaikille plussatuulia vielä!!! Uskon vankasti, että vielä se plussa pärähtää jokaiselle tässä ketjussa! Nyt vain tarraudutaan kaikin voimin Pikkumyyn ja Lumi-Marjan vanaveteen!


 
Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
Nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Hibiscus................1/29................1. yhteinen
TeSuLah................5/27-35..........yk3.......3.s toiveissa
ebony..................5/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............6/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................12/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..14/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 18/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................19/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................20/23-32........... 4.s toiveissa
Möhkö-72.............20/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............22/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................24/26........................5.s toiveissa
keijukka...............31/29.................4.s toiveissa
tiiu64................... ?/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


HAAMU :flower:


PLUSSANNEET: : :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
Rouva Pikkumyy :flower:
[/quote]

MINÄ VAIN KOKEILEN..... jotta osaanko ollenkaan... :ashamed:






 
Tähän sitten omaa.... kp6/31 ja tätöstä potkin takamuksille ja häippäsi vähin äänin!! :LOL: Ihanaa!!!!! Ja nyt olo ihan ok, vähän voimaton, mutta töihin tänään silti taaperran. =) Lämpöä ei ole sen la-su yön jälkeen juuri ollut, mutta voimaton olo vaivannut. :headwall: Kunhan nyt jaksaisi, kun meillä on juhlatkin tällä viikolla ja kaikenlaista tekemistä riittää! :xmas:

Pian laitan puuron poriseen, käyn suihkus ja tyttelikin varmasti pian heräilee! Viikot menneet tosi nopiaan ja alkuun tuntui etten tännekään ehdi, mutta edes lukemassa kuulumisianne! On tämä niin ihana porukka, jotta heti vollaan, kun joku plussaa ja ihan onnen kyyneleitä aina! :heart: =)

Sitä olenkin miettinyt, jotta mitä läheisempi raskautuu ja saa vauvan, niin tuntuu aina kirpasevan pahasti... :ashamed: vaikka iloinen heidänkin puolestaan aina, mutta teidän kanssa yrityksen kaikki pettymykset + ilot kokenut jotenkin erilailla! Niin se kait on, että suku ja ystävät ajattelee varmaan, etteihän ne ENÄÄ tee tenavia tuossa iässä!?! :headwall: PAH! :D

ONNEA vieläkin plussanneille ja voimahalit :hug: mukavaan raskausaikaan!! =) :wave:

Tädin piinaamille :hug: Tsemppiä seuraavaan kiertoon!!! Peukut pystyssä testailijoille ja plussaa kehiin!!! :wave:
Mukavaa alkuviikkoa!!!!! :xmas:
 

Yhteistyössä