YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

TeSuLah :flower: , toivon, että plussa pärähtää! :heart: =) .

Taas sain puolen pvn aikaan migreenin seurakseni ja pahoinvoinnin, olin kuitenkin töissä loppuun asti. Kotona nukuin 2,5 tuntia.

Kuinka paljon tuo Lugesteron mahtanee tehdä raskausoireita? Lämpö aamulla 36,7, illalla 37 astetta ja paleltaa, rinnat sisältä päin kipeät ja tää kauhea haju yliherkkyys, vain pahentunut entuudestaan. Niin ja "tein ovistestin ja siihen tuli 2 viivaa, toinen vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutta viiva kuitenkin." Niinhän mantanakin joskus teki ja tuli viivat molempiin kp 23, muistaakseni. Koskakohan raskaus näkyisi testissä, jos raskaus olisi alkanut?

Olisi niin ihana häälahja meille :saint: :heart:



Voikaamme jokainen hyvin ja toivon meille pinoomme paljon plussatuulia! :heart: ++++++++++++++++++++ :flower: :whistle:



Lisäyksenä Kolmosvauvojen odottaja pikku myyn äiti on saanut 3-tyttötriionsa: Tyttötrio syntyi sitten siis rv:llä 31+6 klo.13.18.
A-vauva 1360g ja 40cm, B-vauva 1660g ja 42cm ja C-vauva 1450 ja 40,5cm
olipa hieno uutinen, että kaikki sujui hyvin ja olivat hyvän kokoisiakin! :heart:
 
vimaville................6/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..9/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 12/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................13/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................14/23-32........... 4.s toiveissa
kuumetta..............16/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................18/26........................5.s toiveissa
Rouva Pikkumyy.........23/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............24/29.................1. yhteinen
keijukka...............25/29.................4.s toiveissa
ebony..................30/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............31/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................34/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 35/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU



PLUSSANNEET: +
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja

 


Päänsärky seuranani heräsin ja illalla sängyssä huippasi ja oli huonovointisuutta...Nyt vaan odotellaan ja jännäillään! :heart:

Kaikille pinolaisille oikein ihanaa tätä päivää! :heart: :heart: :heart:

Plussatuulien puhallusta jokaiselle! :hug: :heart:

-Rouva pikkumyy- :heart: :wave:

 
Huomenia täältäkin ja juuri palasin halpatestin sivulta, sekä maksoin digitaalisen ovistestin! =) Helposti kävi ja nyt jännään, kuinka kauan netti auki, kun meillä päivitetään digiverkkoa! :xmas:
Menen iltavuoroon ja tyttösellä tänään vapaapäivä! :heart:
Olo on sellainen mukavan kipuileva ja päätäkin särki aamuyöstä alkaen, nyt vähän rauhoittui eli kp31/28-40 menkat alkaa ihan varmasti! :ashamed:

Minkäs voi... foolihaposta... siis meikäläinen napsii sen B-vitamiininsa, jossa 300mg + 400mg beroccaa. Yht 700mg ja ruoasta tuleva tietenkin myös mukaan! Voiskohan sitä enempi syödä? Vai alkaako loistaa pimeässä?? :D :LOL:

Rouva Pikkumyy peukut pystyssä!! Toivotaan, jotta nyt ovat niitä oireita... :wave:

Nyt neiti heräs.... mukavaa päivän jatkoa! :heart: :wave:
Paljon ihania plussauksia tänne!!! :flower: :wave:
 
Olipa ihana lukea nuita "hääjuttuja" :heart: :heart: :heart:

Minä olen ollut taas vähän aikaa pois koneelta,,,flunssan jälkeen saimme tietysti kamalan vatsatauti epidemian :kieh: ...siis kyllä on taudeista KAMALIN !!! Ainakin lapsi perheissä ! Kyllä minä vielä jaksan yöllä lapsia puunata ja passata ja siivota...MUTTA KUN SE TULI ITSELLEKKIN !!! Siis nousi kuume, kaikkia lihaksia särki, aivan kamala päänsärky ja MIKÄÄN EI pysynyt sisällä. Veto oli niin veks, kun olla ja voi, niin siivoa siinä nyt sitten lasten oksennuksia ja juokse pöntöllä itse välillä :'( :(

No nyt kyllä osaa arvostaa taas terveenä oloa !!! :heart: =) :heart:

Minulla tuossa pari päivää sitten jo tuhruili, että kyllä se täti sieltä sitten kohta on tulossa :ashamed: :'( ,,,mieli meni kyllä ihan maahan, mutta täytyy nyt vaan piristyä ja ajatella että joulu on tulossa...ja täytyy alkaa sitä lasten kanssa valmistella =) . Alkaa tuntua jo tosi epätodennäköiseltä, että meille enään koskaan uutta vauvaa tulisi, niin täytyy nyt todellakin ottaa joka hetki "talteen" lasten kanssa...Ne todellakin on vain niin vähän aikaan pieniä :heart: . No, emmehän tietenkään vielä "toivosta luovuta" ;) =) .

Mutta jännäilimisiin.........
:wave:

Niin mantanalle vielä, että miten lääkäri siihen kommentoi, kun sinulla kumminkin on jo ennestään lapsia ???
 
heiparallaa kaikille! TeSuLahilla jännää, toivotaan parasta. Pikkumyy: Kyllä nuo Luget ainakin minulle aikoinan aiheutti ihan järkyt oireilut. Lähinnä pahoinvointia. Tosin tuntuu, että minulla jopa Terolutitkin aiheuttaa huonovointisuutta. Hormoneille allerginen :LOL:
Ovis oli ja meni ja nyt sitten toivotaan parasta. Meillä ollut jonkin sortin vatsatautia eli huonovointisuutta, löysävatsaisuutta ja vatsan kurinaa jne. Ei ymmärrä. Oireita ainoastaan minulla ja ukolla, ei lapsilla.
Vali, vali taas...kaikesta huolimatta mukavaa päivää!
 
Jännää on, mutta kun ei testit näytä raskautta eikä tätiä ole näkynyt, aika piinaavaa jo |O Toivottavasti te muut saatte pian plussia, Pikkumyyllä alkaa muistuttaa raskausoireita vahvasti, toivottavasti nyt tärppää :heart:
 
Kokeilin tummennettua tekstiä, tuli koko lause. Itse en tiedä niistä Lugesteronin oireista, en oo käyttäny koskaan muuta kuin clomeja ja teroja. Toivon teille sitä pientä kääröä ja plussausta =) tietty muillekin jännääjille.

Mahatauti on vihoviimeisin tauti lapsiperheessä, on koettu useasti ja esikoiselle ei tartte tulla kun limainen yskä niin oksentaa yleensä aina. Paranemisia! Plussatuulia meidän mammoille toivon ja itselleni myös.

Odotan vielä tädin tuloa ja testailen vasta loppuviikosta seuraavan kerran. Itselläni on kyllä vahvasti semmoinen olo, että olisin raskaana, äsken join kahvia ja se teki häjyn olon.

Mukavaa pakkaspäivää teille kaikille! Täällä alkaa olla jo lunta aika mukavasti ja luo jouluista tunnelmaa.
 
Kiitos Nuuskulle oireista, voivat olla lugejen aiheuttamia, mutta oli aika "viisas " taas ja tänä aamunakin tein ovistestin ja nyt kunnon punainen jo, tekeekö luge punaista ovistestiin, kyselee tyhmä? :headwall: :heart:

Ja koska uskaltaisin tehdä raskaustestin, esim jos huomisaamuna teen ja tulisi haamu/plussa, voisivatko menkat alkaa sitten kuitenkin aivan normaalisti kp28-30? sitten harmittaisi testaus, eihän luge kuitenkaan tee plussaa raskaustestiin?, Vai voisikom tehdä?
Lämpöä nyt 37,1, kauhea hajuherkkyys, aaltomaista pahoinvointia, päänsärkyä välillä, rinnat kipeät sisältä..niin onhan noita oireita, mutta ovatkohan sittenkin vain hämäystä;=) :heart: :headwall:

Toivon TeSulah, että se sieltä se plussa pärähtäisi teille ja tietenkin jokaiselle pinolaisellemme! :heart:

Ebony kauheaa sellainen vatsatauti, miulla aina päänsäryn yhteydessä tulee pahoinvointia ainakin nykyisin ja se on todella ikävää! Ja kuume kaiken lisäksi! Toivotaan, että täti tekisi äkkirynnäkön teiltä pois ja saisittekin plussan! Ja hyvä, että toivoa, ette menetä!

Olin aivan kauhuissani aamulla kun nuorimman lapsen koulusta oli soitettu ja kun soitin sinne, eivät tienneet , mitä oli tapahtunut. Lopulta selvisi, poika oli kouluun mennessään(ajaa mopolla, kun talviaika, muutoin kevarilla) ajanut aivan kuin kuuluu, auto oli yhtäkkiä kääntynyt hänen editseen ja hän tehnyt äkkijarrutuksen, ettei aja auton kylkeen. Oli kaatunut ja loukannut polvensa. Oli sairaalassa, ei näkynyt murtumia, mutta iho repeytynyt niin , ettei voinut laittaa tikkejä, nyt vaan monenmoista sidosta. Pitää vaihtaa kahden pvn välein. poika oli ollut niin peloissaan, kun vihdoin ymmärsi, mitä olisi voinut tapahtua hänelle, että oli vain itkenyt pitkään koulun tervhoitajalla. Onneksi suojelusenkelit olivat matkassa mukana! :saint: :heart: . Huomenna menemme vakuutusyhtiöön tekemään vahinkoilmoituksen. Nainen , auton ajaja myönsi syyllisyytensä ja oli pahoillaan tapahtuneesta, soittaessani hänelle. Kyllä ihmisen elämä on pienestä, pienestä aina kiinni!


Plussaonnea nyt jokaiselle, mantanallakin oireita, voihan päänsärky olla myös raskaudesta johtuvaa. :heart:

Onnea, onnea kaikille ja suojelusenkelien siipien havinaa, että saamme pitää läheisemme elossa! :heart:

Rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:



ps lisäys Lisäsin kotisivuilleni ovulaatiotestein tekemiäni kokeiluja, nyt vaan mietin, milloin uskaltaisin tehdä rtestin? :heart:
 
hei,
Rouva Pikkumyy:
kyllä liikenteessä voi sattua kaikenlaista, vaikka itse olisi kuinka varovainen. Nyt liukkailla täytyy olla taas erityisen varovainen. Hyvä, ettei käynyt kuitenkaan pahemmin.

Testauksesta: herkkä testi todennäköisesti näyttäisi sinulle haamun jo huomenna, jos uskallat testata. Eikös se ole niin, että noin 5-7 päivä kuluttua hedelmoittymisestä munasolu kiinnittyy kohdussa ja alkaa sitten tuottaa tuota hormonia. Itselläni ei näinä yrityskertoina ole edes haamuja tullut, vaikka olenkin ollut varhainen testaaja.

Lomailu arjen kiireessä teki ihan hyvää ja nyt jaksaa taas työnkin tohinassa. Joulujuttujakin pitäisi alkaa ajatella. Mulla on otollinen aika juuri nyt ja täytyy toivoa, että nyt tärppäis.
Kaikille mukavaa viikonjatkoa ja plussaisia pakkaspäiviä!
 
Niin ovistestien viivojen vahvistumisen vauhdittamana , otin riskin ja tein ´raskaustestin, ei herkillä testeillä......2 viivaa tuli, toinen kyllä aivan haalea. En edes tiedä uskonko siihen.
Olen varovaisen Onnellinen, epäilevä, ihmettä toivova ja vaikka mitä :saint: :heart: :ashamed:

Ja jos se vahvistusi kunnon plussaksi, niin pysyykö kiinni ym? Paljon pelkoja -kysymyksiä. :heart:

Kp 13 oli siis ovikseni

Paljon onnea mimulille onnistumiseen-tärppäämiseen juuri tässä kierrossa, samaa toivon aivan meille jokaiselle! :hug: :heart:


Ihanaa tätä pvää kaikille ja olkaa varovaisia liikenteessä! :heart:





rakkaudella -rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
MAHTAVASTI täältä lähetän :hug: teille Rouva pikkumyy ja isukki ja pikkuiselle PALJON tarraisia sukkasia matkaan!!! Pidä kovasti kiinni!!!! :heart:
Ihan täällä nenuliinat käytössä!!! Ihana uutinen heti aamusta!!! =) :flower: :hug: :wave:
 
Nyt kyllä silmät valuu pelkistä ilonkyyneleistä ja hihkun täällä itekseni niin lujaa, et neitikin tuli kesken leikkien kattoon mikä äitille tuli :D ´Se viiva vahvistuu siitä ihan varmasti. Eihän se voi muuta tehdä. Nyt tarrasukkia vielä lisää täältä meidän suunnalta ja sinitarraa, muovailuvahaa, puikkoliimaa ja ties mitä muuta...voi miten ihana uutinen. Taisitte sittenkin saada sen ihana häälahjan :heart:
Nyt pidä lujaa kiinni plussasäteestä ja edelleen pidän lujaa sua täällä kädestä kiinni, että saisin sinut tuonne odottajiin.....siellä ei edelleenkään kovin tuttua porukkaa ole. :heart:

Pdä kiinni pikkuinen, ota luja ote äidistä. Älä irti päästä. Tule äidin ja isän iloksi, koko perheen hellittäväksi. On sinun vuorosi, maailma odottaa jo :heart:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 5+1
 
:wave: Täällä olisi yksi juuri syksyllä 35-puomin ylittänyt kuumeilija. Olen jonkin aikaa käynyt täällä kurkkimassa tämän pinon meininkiä ja ajattelin, jospa minäkin...
Kesäkuusta olemme vauvaprojektin pyörteissä olleet. Ensimmäistä yhteistä siis toivomme, minulla aikaisemmasta suhteesta nyt ekaluokkalainen rinsessa :D
Tällä hetkellä mennään 15/26, oviksen aikaa siis... Mies vain lähti kuukauden työkomennukselle ja se on siinä ja tuossa miten sunnuntai-iltainen peiton heiluttelu mahtoi riittää... Tälle kierrolle ei siis ole luvassa paineita, koska mahikset ei suuret, mutta joskus olen lukenut niistäkin plussista jotka pärähtää sillon kun sitä vähiten odottaa. Odottamisen odotus on totta tosiaan näiden kuukausien aikana välillä tuntunut tosi pitkältä... Mut luojan kiitos tekeminen ei ole alkanut "maistua puulta" kuitenkaan :D

Noh, eiköhän tämä nyt mene ekakertalaisen "esittelystä" - oikein paljon plussatuulia testaajille ja pitkää pinnaa piinailijoille!

Sekä tietysti hurjasti onnea matkaa jo plussanneille sekä haamuilijoille!!

Möhkis
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:



Mantana ..............1/31 .yk 17. 2. toiveissa..Kantahäme
vimaville................7/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..10/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 13/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................14/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................15/23-32........... 4.s toiveissa
Möhkö-72.............15/26.................2 .toiveissa (1 yhteinen)
kuumetta..............17/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................19/26........................5.s toiveissa
Rouva Pikkumyy.........24/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............25/29.................1. yhteinen
keijukka...............26/29.................4.s toiveissa
ebony..................31/28-30........... 6.s toiveissa
TeSuLah................35/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... ?/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


HAAMU :flower:
Rouva Pikkumyy.........24/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
 
Itseäkin alkoi ihan itkettää, kun luin onnittelujanne, kiitos, kiitos paljon kaikille! :hug: :heart: :saint:

Kiitoksia kaikista liimoista, muovailuvaha jopa hymyilyttää, sinitarrasta kaikesta toivosta, että viiva vahvistuu myös raskaustestissä, tänä iltana siihen hassuun kokeiluun ovistesteillä tuli oikein vahva punainen viiva!..Toivotaan, että niin se vahvistuisi myös raskaustestissä! :heart: :saint:

Kiitos kaikille paljon, paljon myötäelämisessä , tukemisessa, kun niin jännittää! :headwall: :saint: :heart:

Rakkaudella-rouva pikkumyy- :heart: :wave:



Sydämellisiä plussatuulia vielä heitän meille kaikille jännäilijöille!

 
haamusta!!!! :flower: :flower: :flower:
Täällä kans toivotaan että haamu vahvistuu kunnon plussaksi ja viskelen sulle tarrasukkia matkaan ja kunnon teholiimaa että pikkuinenkin pysyisi matkassa! Kohta sinäkin sitten siirryt tuonne odottajiin....

tv. amati ja nasukki rv10+5
 
Onnittelut Pikkumyylle, ihania uutisia :hug:
Paljon tarrasukkia, sinitarraa, pikaliimaa ja kaikkea millä pieni voi tarrautua lujasti kiinni.

Meillä oli tänään eka neuvola ja hyvältä näyttää. Vahva sydän sykki ja löytyi heti, syke 160. Isukki ja vajaa kaksivuotiaamme olivat mukana, vähän oli pieni miehen alku ihmeissään sydänäänistä. Katsoi myöhemmin puseroni alle ja etsi, että mistä ääni tuli.

Pussatuulia kaikille, toivottavasti siirrytte pikaisesti odottajien puolelle.

Fenix ja masukki 9+3
 
Niin ja tervetuloa jännäilemään Möhkö-72! :hug: :heart: ja onnea kiertoosi! :D



Kiitoksia vielä lisää kaikille onnentoivotuksista ja liimoista! :hug: :heart:

Pahoittelut mantanalle tädin tulosta! :hug: ..Onnea , onnea uuteen kiertoon ja terolutit ota käyttöön saattavat hyvinkin auttaa sinuakin! :hug: :heart:
 
paljon onnea lumi-marja :flower:
rouva pikku myylle onnea hääpäivästa ja myös tuosta häälahjasta :hug:
minä olen käynyt silloin tällöin kurkkimassa täällä teitä :whistle:
mut olen ollut väsynyt ja huonovointinen niin en ole jaksanut kirjoitella.
nytkin öklötää ja olen sairaslomalla ,on poskiontelontuhehdus.
olen käynyt neuvolassa jo ja tilattiin niskapomu ultra 27.12.
kysymys otatteko muut nuita muita testejä iän puolesta.
ja missä odotus pinossa lumi-marja olet ja muut meidän pinolaiset

senttu ja lassilotta 8+5
 

Yhteistyössä