YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2


onnittelut rouva myy!!!! ethän sä enään mikään pikkumyy voi olla ?

Ihana lumi-marja että tulet kurkkimaan B) niin kuin minäkin...ei täältä positiivisesta ympäristöstä voi pysyä poissa. Kun jäännä niin toisille plussia....YEÀH!!!


Tätihalit...niille joille täti kurkkasi kylään. Muistakaa että uusi kierto on lupaus siitä vauvasta ensi syksynä siellä vaunuissa. Koska kohta te kaikki saatte siirtyä tuonne odottavien puolelle kriisin, lumi-marja ja muiden kanssa.




Päivän mietteitä

tässä ja nyt:

Minusta tulee onnellinen, kun...

Ihmiset vakuuttelevat itsellensä, että elämä muuttuu paremmaksi kunhan on
saanut lapsen, sitten toisen. Sitten ollaan turhautuneita,
koska lapset eivät ole tarpeeksi vanhoja ollakseen tyytyväisiä ja että itse
olisi tyytyväisempi, jos he olisivat. Sen jälkeen ollaan turhautuneita siitä, että
on teinejä, jotka pitäisi käsitellä oikein.
Ilo tulee olemaan suuri, kun he kasvavat siitä vaiheesta. Sitä uskottelee itselleen,
että elämästä tulee täydellinen, kun partneri ottaa itseään niskasta, kun hankkii
uuden auton, kun pääsee sille matkalle sitten kun on eläkkeellä.
Totuus on, että ei ole olemassa parempaa tilaisuutta arvostaa elämää kuin tässä
ja nyt. Ellei nyt, niin koska? Elämäsi on aina täynnä muutoksia.


On parasta vain myöntää tämä itselleen ja päättää olla onnellinen kuitenkin.

Onnellisuus on tie. Joten arvosta jokaista hetkeäsi ja arvosta sitä vieläkin enemmän,
koska olet saanut jakaa sen jonkun erityisen kanssa....
ja muista, että aika ei odota ketään.



Joten älä enää odota....
kunnes saat lapsen tai
kunnes .......





Ei ole olemassa parempaa aikaa olla onnellinen kuin nykyhetki. Onni on matka,
ei määränpää. Joten tee työtäsi niin kuin et tarvitsisi rahaa, rakasta niin kuin
sinua ei olisi koskaan loukattu ja tanssi niin kuin kukaan ei näkisi sinua.













B) mm B)
 
rouviintuneelle pikkumyylle ja sulholle :flower:

Mä vetäydyn petiin. Kurkkukipu ja päänsärky, alkavaa flunssaa kai. Olisi ollut tänään iloinen meno tuplasynttäreille, ystäväni ja heidän kaksivuotiaansa tarjoavat kakkua, mutta taitaa nyt jäädä väliin. Perheen pienempi lapsi on vasta ihan vauva, joten pysyn kyllä pöpöineni poissa. :snotty:

Hienoja runoja ja ajatuksia täällä.

Voikaa hyvin :wave:
 
Tänään taas testasin aamupissasta negan, täti myöhässä nyt pari päivää, eikä mitään tätioireita ole, eikä paljon muutakaan. Alavatsaa vihloo yskiessä tai muutenkin liikkuessa, alaselkää vihloo jatkuvasti ja oikeaa lonkkaa. Lämmöt oli eilen illalla 37.1 ja haluaisin nyt kysyäkin oliko Lumi-Marja huomannut lämmöissä muutoksia kierron lopussa? Mulla illalla yleensä kohollaan, aamulla ei.

Ihmetyttää kun ei näy mitään testeissä, yleensä näkyny heti selkeästi aiemmissa raskautumisissa. Ei pitäisi olla mitään syytä, että täti ei muuten tulisi, olen normaalipainoinenkin ja en mielestäni kauheasti stressaa edes tätä raskaaksi tulemista, testailen tietty, koska haluaisin tietää, olenko vai enkö ja kolmas vauveli olisi tervetullut, kuopus on nyt pian 1 v 4 kk. :)

Pitäisi alkaa suunnittelemaan pojan 4-v synttäreitä. Täyttää 3.12. ja synttärit olisi tarkoitus pitää 8.12. odottaa kovasti ja osallistuu valmisteluihin mielellään.

Mitä teille muille jännäilijöille kuuluu tänään lauantaina? Plussapuhureita kaikille jännittäjille :hug: +++++++ Toivoo eräs plussasta haaveileva.
 
Lumi-Marjalle valtavasti onnea ja tarrasukkia pienokaiselle!!!

Pikkumyylle ja sulholle lämpimät onnittelut!

Rakastakaa ilman pelkoa,
luottakaa ilman kysymyksiä,
tarvitkaa ilman vaatimuksia,
halutkaa ilman säännöstelyä,
hyväksykää ilman muutoksia.
Näin rakkaus ei koskaan lennä pois.

Täällä on tarrasukat pitäneet ja ensi viikolla olisi vihdoin ensimmäinen neuvola. Käyn sitten kertomassa tarkempia kuulumisia.

Plussatuulia kaikille ja pikkumyylle lisäksi rakkauden puhureita. :hug:
 


Onnittelut vihkiparille vielä kerran :heart:

TeSuLah Mulla oli lämmöt ja on edelleen illalla korkeammalla kuin aamulla. Illalla viluttaakin. Päivällä ei niinkään. Normaalisti mun aamulämpö on 36.0-3 ja oviksen jälkeen se oli koko ajan noin 36.7, mutta illalla noin 36.9-37.1. Illalla normaalisti lämpö samaa luokkaa kuin aamulla. Yskiessä vihalis myös mahasta. Tekee sitä vieläkin ja varmaan loppuun asti, niin kuin mulla aina. Hutikiertoina ei tapahtunu lömmöissä juuri mitään. En kovin aktiivisesti niitä mittaillut, mutta muutaman kerran viikossa. Kuulostaa kyllä siltä, että plussa saan täällä tulla jännäilemään sinunkin kohdalle joka päivä :flower: B)

Kuten mimmimamma sanoi, ei täältä pinosta osaa olla pois. Ja taas niin ihanasti mm kirjoitti. Te ootte kyllä jotain aivan erityisiä ihmisiä joka ikinen.

Fenixille kiitos onnitteluista ja tarrasukista. Niitä ei koskaan ole liikaa.

Tulkaas kaikki lähemmäs, vielä..vielä..hyvä. No niin. Ojentakaas kaikki kädet tänne, jotta yltän vetäisemään teidät mukaan tuonne odottajiin. Sinne ihan oiekeesti kaipaa juttuseuraa. Tunnelma siellä on edelleen hyvin etäinen ja nyt ainaki lähinnä väki alkuviikoilla jo keskittyy vaunumalleja miettimään.

Plussatuleen otan teidät kaikki mukaan. Pitäkääs kiinni, nyt mentiin :wave:

Teitä kaivaten, Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 4+4

 
Kiitos Lumi-Marja, pieni toivo heräsi, nytkin lämmöt asken mittasin 36.9 -37,1 ollut nyt useampana iltana ja oviksen jälkeen 36,6 - 36,7 ja mulla normaali 36,1 ja joskus allekin, vilu on yleensä iltaisin. Yöllä kääntyessä sattuu alaselkään, vihloo mahaa, vuoto on vain vähäistä valkovuotoa, ei mitenkään runsasta, täti edelleen pois, mulla ei ole lasten jälkeen ollu juuri mitään menkkakipuja, kun ennen olivat kovat ja söin joskus voimakkaita kipulääkkeitä. PMS-oireita ei kans ole juuri ollut.

Nyt oon havainnu jotain tavallisesta poikkeavaa herkkyyttä, itken helpommin kuin ennen, kuten raskaana ollessani ja mielialavaihteluja esiintyy muutenkin erilailla. Saapa nyt nähdä. Rinnat eivät ole olleet kovin arat, keskeltä jonkin verran, en ole niistä ennenkään raskauksia havainnu, vasta maidon noustua on kiristänyt ja olleet pingoittuneet.

Outoa vain, että testit ei näytä edes haamuviivaa ja tuntuu tosi oudolta, kun aiemmin testit olleet heti plussaa. Yhden kerran n. kp 28 näkyi ehkä haamu testillä, johon laitetaan 3 tippaa, mutta en halua tulkita testejä jälkeenpäin, joten heitin sen pois, muuta ei ole näkynyt, tänään olen tehnyt Apteekin Omalla, eikä näkyny yhtään mitään :(
Pitää vain odotella, negoja on kurjaa testata.
Miten teillä muilla jännääjillä on menny? Kertokaahan kuulumisia. :hug:
 
Höh kirjoitin pitkästi ja sitten teksti häipyi... :kieh:

Tämä :xmas: täällä siis herännyt jo aikaisin ennen klo 7 ja tietenkin tässä koneella kaffittelemassa! :D Illalla nukahdettiin jo puol 10, joten nukkunut hyvin! Tytteli katsoo lastenohjelmia ja isäntä kuorsaa vielä... voisin vaikka vielä mennä köllimään... ;)

Kp29/28-40 ja tuntemuksia ei oikein mitään isompia. Tisut vähän nipistelee ja alavatsa ihan ok; eli ei uskalla alkaa mitään toivoa! Pessimisti kolkuttelee ovella... :headwall: Tämä :xmas: pohtii kiertoaan ja tulevaa joulua, sekä joulun herkkuja, joita nyt en massuttele! Kevyesti kevääseen kohti helmikuuta ja seuraavaa gyneä! Tänään lenkille ja syömisiäni olen alkanut tarkkailla nyt vieläkin tarkemmin! =)

Anteeksi, kun tässäkin pinossa näistä kiloistani, mutta ikä ja kilot.... iälleni en voi mitään, mutta kiloille kylläkin ja siksi siitä höpötän näköjään nyt ihan kokoajan! :ashamed:

Peukut pystyssä kaikille jännäilijöille!!!! :hug: :wave:

Tädin piinaamille :hug: ja potkitaan yhdessä tädit pohjoisnavalle asti!! :kieh: :hug: :wave:

 


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

vimaville................4/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..7/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 10/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................11/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................12/23-32........... 4.s toiveissa
kuumetta..............14/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................16/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........21/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............22/29.................1. yhteinen
ebony..................28/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............29/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................32/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 33/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
 




Täällä Rouva Pikkumyy kirjoittelee, kuten mimmimamma sanoikin, enhän voi olla pikkumyy;=))

Rouvan alkutaipale on sujunut ihanasti :heart:

Vihkiseremonia ja juhlat sujuivat ihanasti, meille tärkeällä tavalla :heart:

Häämatkamme oli risteily, jossa söimme, tanssimme paljon ja nautimme toisistamme suunnattomasti! :heart: + :heart:

Huomenlahjankin sain :D

Laiva keikkui välillä silleen, että olin vähän merisairas, mutten sentään voinut kunnolla pahoin.

Elämämme tuoreena avioparina on alkanut valoisasti, eilen auringon paisteessa , tänään vesisatteessa. Ilmat on täällä suunassa Suomea useimmiten sateisia.

Voin hyvin ja odotan mitä tuleva antaa! :heart:

Ja aivan kuin mimmimamma sanoi, meidän kuuluu elää tässä päivässä, koska muutoin saatamme menettää jotain arvokasta! :heart:

Kaikille paljon Onnea , jotta saisimme lisää plussia! :heart: +++ :heart:

Otan Lumi-Marjan ojentamista käsistä kiinni, jotta pääsisin sinne odottavien puolelle :saint: :heart: . Kävin myös kotisivuilla, olivat ihanat!

Ihanaa pvn jatkoa kaikille

Rakkaudella -Rouva pikkumyy- :heart: :wave:
 
Suuri ja avara meri,
rannaton ja ikuinen.
Niin on rakkauskin,
rajaton, rannaton, ikuinen.
Se kestää tuulet ja tuiskut.
Se kantaa läpi tulen ja jään.
Se voimistuu, muuttuu vahvistuu,
mutta se on aina oleva.
Se iloitsee naurustasi,
se suree kyynelsistäsi,
mutta se ei koskaan katoa.
Jos se joskus piiloituu,
etsi se ja herätä eloon.
Mikä kantaa huomiseen,
kantaa myös ikuisuuteen.

******

Rakkaani,
sinut suudelmilla herätän,
sinut uuteen aamuun sain kanssani kulkemaan.
Rakkaani,
olet valoni, voimani, sieluni.
Olet sydämeni syke, ajatusteni ohjaaja.
Rakkaani,
ilman sinua en olisi kukaan, en mitään, en minä.
Ilman sinua olisin kuin tuuli, irrallaan, olematta missään.
Rakkaani,
sinä olet maailmani, minuuteni osa, olet tehnyt minusta ehjän.
Olet kantava voima huomiseen, silta tulevaisuuteen.
Rakkaani,
minut syliisi suljet, rinnallesi painat.
annat turvassa iltaisin nukahtaa.
Rakkaani,
kuljethan rinnallani uuteen huomiseen.

Lumi-Marja 29.7.2006 hääpäivänämme
 
Aamunkoiton laulu

Rakkaani, herää,
on uusi aamunkoitto.
Rakkaani, herää,
on uusi aamu.
Niin kuin aamu on aina
uusi sille, joka rakastaa.

Rakkaani, herää,
minun sydämeni kukoistaa,
vaikka yö olisi piirtänyt
huurteen kukkia ikkunaan.

Rakkaani, herää,
minä laulan sinulle,
niin kuin kyyhkyset
keväisin kujertavat kodeissaan.

Rakkaani,
minä tarjoan Sinulle
sydämeni puhtauden
ja ihania hedelmiä
korin tulvillaan.

Käsilläni minä
ne ojennan,
sillä me olemme
lapsia paratiisissa,
jonka luojamme loi.

Rakkaani,
tasavertaisiksi hän
meidät loi,
yhdeksi kahdeksi loi,
sydämen iloon loi.

Miksi minä
laulaisin Sinulle
murheesta,
kun sydämeni
on riemua täysi.

Sillä tänään minä
pitelen Sinua hiljaa,
käsilläni kannan
kuin aamunkoittoa.

Sillä maljani on
maitoa ja hunajaa,
ja aurinko kiertää
kehränsä kaikkeuden läpi.

Niin minä laulan
aamunkoiton laulua,
laulan silloinkin, kun kuu
on laskenut helmansa
ikuisuuden syliin.

Rakkaani, herää,
minä sanon
ja minun hymyni
on keijukaisten
kukkia tulvillaan.
Niin kuin on täysi
sydämeni kori.

Eivätkä kukat kuihdu
pois, ei pilaannu tämä
kypsä hedelmä.

Rakkaani,
minun sydämeni
on valoisa
kuin Kointähti
ja puhdas kuin
pyhistä pyhin.

Sillä isäni sanoo,
lapseni sinä olet
minun pyhä.
Ja äitini syleilee
meitä kuin sarastus.

Rakkaani, herää,
on uusi aamu.
Niin kuin aamu on aina
uusi sille, joka rakastaa.

Rva Aniliini aviomiehelleen hääpäivänä 26.08.2006

Lumi-Marjan esimerkistä innostuneena laitoin teille luettavaksi oman runoni, jonka luin aviomiehelleni meidän hääjuhlassa. Kun täällä sivuilla on nyt tätä rakkautta ilmassa. Mukavaa sunnuntaita kaikille :heart:
 
Minä syön Bevitabsia, foolihappoa siinä 600mikrogrammaa. Kuinka paljon foolihappoa Vitatabsissa Mantana?

Onnea jokaiselle ja saakaamme plussia;=) :flower: +++++++ :heart:

Rouva Aniliini, oli varmaan vaikea lukea tuo sinun lukemasi teidän häissänne, minä ainakin häissäni olin liikuttunut, samoin mieheni, kovin pitkiä , ihania runoja emme olisi kumpikaan pystyneet lukemaan toisillemme. Kaunis Runo oli :heart:

Hyvää illan jatkoa jokaiselle! :heart:

 
mantana ja Rouva Pikkumyy. Itse syön tällä hetkellä Foli-B Strongia, jossa on foolihappoa 800 mikrogrammaa sekä B6-vitamiinia 10 mikrog ja B12-vitamiinia 3 mikrog. Myös Super E-complex, jossa E-vitamiinia 331 mg/kapseli. Lisäksi syön E-EPA 500 mg ihan vaan, jotta selviää tästä pimeästä talvesta vähemmällä väsymyksellä.

Täytyy tutkia onko tuo Vitatabs Mega jo liikaa :D

Pikkumyy
, kyllä ihan hyvin sain runon luettua hääjuhlassa pienestä liikutuksesta huolimatta. Eihän se mitään haitannut, vaikka ääni välillä vähän värisikin. Juhlaväki, varsinkin naiset, kyllä itki ääneen =) Meillä oli niin monenlaista ohjelmaa hervottomasta hauskuudesta liikutuksen kyyneliin, jotta kaikkea mahtui päivään.

Nyt lähden tästä tuijottamaan telkkua. Meillä mies teki tänään mm. ruuat, niin olen ehtinyt täällä koneella notkua. Plussailuja :wave:
 
Kiitos ihanista runoista. Olin aikoinani lauluryhmässä ja ryhmämme muut jäsenet lauloivat häissämme v. -95, he laittoivat mut yllättäen laulamaan häälaulun soolo-osuudet tulevalle siipalleni, olin laulanut yksin useissa häissä, eikä tilanne jännittänyt, hyvin se meni, lisäksi olen juontanut kolmet häät ja hyvin menny.

Tilanteeni jatkuu samana, tädistä ei merkkiäkään, veskis saa hypätä usein, näläntunne jatkuvana, vatsas vihloo välillä, selkä ja lonkat kipeät, lämmöt iltaisin lähellä n. 37, jatkuva väsymys ja samalla kumman energinenkin olo =) rintoja jännästi nipistelee ja vähän aratkin. Itselläni vitamiinina Multitabs Familyä.

Olotila on hyvn samankaltainen mitä olen jo pari kertaa kokenut raskaana ollessa, täti neljä päivää myöhässä, yleensä aina melko tarkka kierto, ei myöhästelyjä. Testejä tulossa lisää, huomenna tai ti testaan. B) Plussatuulia puhaltelen kaikille muillekin jännääjille +++++
ja toivon, että pian saisin sen plussan.
 
TeSuLahilla onkin jännät paikat, onnea paljon, jotta plussa pärähtäisi! :heart:

Kaikille tasapuolisesti puhaltelen Onnen Plussia kuluvassa olevaan kiertoomme :whistle: +++++++++++++++++++++++++++++ :flower: :heart:

Heippahei taas!

Rakkaudella-Rouva Pikkumyy- :heart: :wave:

 
RoivaAniliini, syön vitatabs megaa ja siinä on foolihappoa mukana 300mikrog eli 150% saantisuosituksesta purkin mukaan. Lisäksi C-vitamiiniporetta minkä merkkistä milloinkin tuossa lähikaupassa on.

Mulle ainakin foolihapon määräksi tuo riittää, kun syön paljon sellaisia kasviksia ja täysjyvärukiisia leipiä, jotta niistä tulee varmasti sitten se loppu tarvittava. Luonnon omista antimista tullut vitamiini kaiken lisäks imeytyy parhaiten. Tarkkaan olen nyt vitamiinit kattonu, jottei ole lisätty A-vitamiinia. Sehän ei ole hyväksi raskausaikana. Nyt olen lisänny D-vitamiini purutabletin mukaan. En voi syödä kalaa ollenkaan hyvin vaikea allergian takia, niin vähän vähiin jää mulla muuten D-vitamiinin saanti. Kalkkia en ole lisännyt, koska saan sitä muutenkin. Maitoon on tullut joku ihme himo ja yllätin itteni keskellä yötä taltuttamassa närästystä maidolla, kun mikään muu kotona oleva ei auttanu.

TeSuLahin tilanne alkaa käydä tosi jännäksi :) On kuin lukisin omaa oirelistaa. Hyvältä kuulosttaa.

Peukutan luonnolisesti myös kaikkien muiden puolesta. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja plussarikasta sellaista niin oviksiin kuin vaavitesteihinkin :heart:

Lumi-Marja ja Helmi-Onni rv 4+6
 
Tilanne on piinaavan jännittävä, tänään tein taas testin, mutta ei vieläkään plussaa |O :x Täti edelleen pysynyt pois, enkä tajua, miksi ei näytä, valkovuoto on vain niin vähäistä, että hieman ihmetyttää, eikö sen pitäisi lisääntyä, jos raskaana. Vessas saa hypätä usein, nälkä on useimmin ja samat oireet jatkuu... Nyt on jo kp 33, mutta ei kai se auta kun odotella, testeihinkin palaa rahaa, jos koko ajan testailee. Sanoin tänään miehelleni, että paljon turhempaan menee usein rahaa, jos nyt olen testeihin laittanut, kai se palkitseva plussakin sieltä joskus pärähtää, jos ei muuta ilmene. Tätiläinen kun ei yleensä ole myöhästellyt, vaan tullut melkein kellon tarkkuudella ja yleensä yöllä tai heti aamusta, nyt olis menossa vauvalaskurin mukaan vkot 4+5, eli hyvin samoissa kanssasi Lumi-Marja, jos raskaus alkanut.

Plussarikasta viikkoa teille kaikille jännääjille +++++++



 
pidän peukkuja, että plussa sieltä ilmestyisi. Todella jännittävältä kuulostaa.

Kiitos Lumi-Marja tiedoista. Mullahan on nyt tuota foolihappoa niissä puristeissa tosi paljon, mutta aattelin että menköön kokeeksi tämä paketti.

Lääkärihän epäili, että mahdollisesti saattaisin jättää ovuloimatta, joten täytyy ruveta varmaan mittailemaan niillä tikuilla. Kehittyviä munasoluja oli, mutta ultralla ei oikein saanut keltarauhasesta selkoa. Onko tuohon munasolun irtoamiseen ja LH:n tuottamiseen tietoa kellään mistään muusta avusta kuin ihan vain lisähormoneista? Ihan kuin oisin joskus kuullut Siveydenpuusta eli Agnus Castuksesta, mutta voin kyllä todellakin muistaa aivan harhoja. Suomessahan se on nykyään apteekkitavaraa.

Onko se Clearbluen digitaalinen ovulaatiotesti nyt sitten paras vai mitä suosittelette? Mä olen vähän tumpelo näissä, kun ei ole aiempia raskauksia ja kuvittelin aikoinaan iästä huolimatta, että raskaus kävisi jotenkin niinkuin luonnostaan :kieh:

Mukavaa iltaa kaikille jännääjille ja muillekin :wave: :wave: :wave:
 
vimaville................5/28?..........9s haaveissa
viidettä haaveillen ..8/23-32........5.s haaveissa
tuohu tenava........ 11/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli...................12/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Nuusku.................13/23-32........... 4.s toiveissa
kuumetta..............15/23-25.........yk15............1 yhteinen
sinitär1.................17/26........................5.s toiveissa
Rouva Pikkumyy.........22/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............23/29.................1. yhteinen
keijukka...............24/29.................4.s toiveissa
ebony..................29/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............30/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................33/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 34/27-29........................2. haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
Lumi-Marja :flower:
 

Yhteistyössä