YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Lämmin :hug: ja voimia Tuusulan tapahtumien johdosta, etenkin niille voimia ja jaksamista joita tapahtumat läheltä koskettivat. :hug:

Kyllä todella nyt tuntuu nämä omat ongelmat pieniltä, kun ne asettaa tuon eilisen omassa kotimaassaan tapahtuneen dragedian rinnalle. :( En voi ymmärtää mihin on menossa tämä maailma jo täällä suomessakin??????? Hiljatain tapahtui se sisarus-surma (oliko Kotkassa vai Haminassa) ja nyt tämä eilinen ja eikähän tästä kauaa ole, kun luimme uutista kaksos-tyttöjen surmasta.
Onko tosiaan tultu siihen samaan tilanteeseen, jossa on tuolla "suuressa maailmassa" oltu jo pitkään. Toivon sydämestäni ettei näin ole.

Jotta voisimme iltaisin ruhallisin mielin päämme tyynyihin painaa.

Täällä kymenlaaksossa päivä aukeni luononkin puolesta harmaana-surullisena, sumuista plus-aseteden puolella, vettä äsken hiljaksiin ripsi kun kuopuksen päiväkodille saatelin.
Ei uutta kerrottavaa vaavi-rintamalla; tätyliä odottelen saapuvaksi ensi viikon puolella-jo valmiiksi tiedän jotta hän saapuu. :(

pikkumyy Minä myös olen aikeissa kulkea polkupyörällä työssäoppimis jaksoni ajan. Joten sitä ja muutakin talvipyöräilyä ajatellen hankin nastarenkaat pyörääni. Niiden tehoakin pääsin jo yhtenä iltana kokeilemaan tullessani opinnostani kotiin. Oli nimitäin jäätänyt tulla keskustassa Kymijoen ylittävällä sillalla (täällä ensimäisiä paikkoja joissa jäätää tienpinta, kun joesta nousee kosteutta ja aina käy jonkinlainen viima) ja sitten aivan tuossa kotinurkalla (mustaajäätä). Vaan hyvin tuntui nastat pitävän, mutta oli kuitenkin varottava tekemästä äkkinäisiä liikeitä. :D

Nyt en muuta "osaa" kirjoitella, joten lopettelen puhkumalla plussia ilmoille +++++++++++:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Eilisistä ikävistä tapahtumista huolimatta jokaiselle mukavaa päivän jatkoa.

-touhis-
 
Juu, kyllä oli järkky juttu...se Jokela-tapaus. Kyllä täällä meillä puhelimet lauloi ja viestiä tuli joka puolelta, -sattuu olemaan tuo Jokelan koulu aika lähellä meitä. (ei kuitenkaan sama kaupunki ) Minun pikku sisko, joka pääs ripille tänä vuonna, kertoi että hänen ripari kavereitaan oli juuri siinä koulussa :ashamed: . Kyllä pelottaa äitinä ajatella, miltä tuntuisi, jos OIKEASTI olisi lapsi ollut tuolla kyseisessä koulussa tapahtuma hetkellä. :'( Meillä 13v. tyttö oli tapahtumasta niin järkyttynyt että oli koko illan ihan hiljainen, sytytti vain kynttilöitä ulos...Puhuimme kyllä kotona asiasta, mutta onneksi ne koulussakin keskustelevat tapahtuneesta, ettei jäisi mitään traumoja mieltä painamaan...

No sitten vähän positiivisempaa:
Niistä Babyplus testeistä vielä, että ihan nopea toimituskin niillä tuntuu olevan...Silloin tiistaina tilasin ne ennen 12 ja kyllä ne oli eilen jo postilaatikossa odottamassa ;) -eli ihan nopea toimituskin. Nyt kun vielä "toimisivatkin" niin hyvin, että tulisi KAKSI VIIVAA MOLEMPIIN testeihin niin sitten olisin TOSI tyytyväinen ;) =) .

Juu, ajelkaahan varovaisesti touhis ja pikkumyy siellä, kun pyörillä liikutte...varsinkin aamuisin ne jäät ovat tosi petollisia, varsinkin pimeellä ! Minä en ole nyt yhtään uskaltanut aamuisin pyöräillä kun tyttö on tarakalla kyydissä, ettei vaan mitään vahinkoja satu.

No nyt taas aamu puuhiin...ja täytyy tässä kohta alkaa sitä ovistakin ettimään....eilen piti tietysti jo kokeilla, mutta eihän sitä vielä näkynyt kun vasta kp 10 oli....mutta toivottavasti kohta näkyy...

Räntäiset plussa tuulet täältä:+++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
"Rakas Taivaan Isä.
Miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa
enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä,
äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita Luojalleen on,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan
siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?"

 
Kynttilä sytytetty keittiön pöydälle, kello 18 aikaan.
Kaunista Nuusku, mitä edellä kirjoitit. :saint:

Kaikille puhaltelen plussatuulia, ulkona riehuvan myrskytuulen tavoin :whistle: +++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Nuusku Kiitos kauniista runosta. Itkuhan tuota lukiessa tuli. Jotenkin vain kosketti lujaa tuonne jonnekkin syvälle sydämeen. Laitan vielä kaksi omaa kirjoitusta. Noita vauvan kaipuun tuottamia runoja on laatikossa niin paljon.

Olethan siellä jossain,
rajalla taivaan ja maan.
Olethan valmiina,
elämän vastaanottamaan.
Pelkäämme niin paljon,
ettet tule kuitenkaan.

*******

Tule pieni tuulen mukana,
tule auringon paisteessa.
Tulee sateen seassa,
tulee helteen helmassa.
Tule rakkauden tuloksena,
tule hellyyden saattelemana.
Tule kasteen pikku pisarana,
tule poutapilven hattarassa.
Tule haaveesta, unelmasta,
tule toiveesta suurimmasta.
Tule kyynelhelmestä,
tule ikävästä äidin ja isän.
Tee kaipaus näkyväksi,
tee rakkaus rajattomaksi.
Tee todeksi toive suuri.
Pura pois pettymysten muuri.
Tule kotiin lapsemme,
sinua niin paljon rakastamme.


Surumielin lasten kanssa sytytin kynttilän keittiön ikkunalle. Kuinka maailma voikaan mennä tähän suuntaan. Rehtori oli vitosluokkalaisen poikani opettajan nuoruudenaikainen hyvä ystävä ja yhteyttä olivat pitäneet aina näihin päiviin asti. Koulussa oli puhuttu paljon asiasta ja surutyötä tehty. Kotona asiaa käsitelty ja puhuttu moneen kertaan. Ei pieni sydän ymmärtää tuollaista voi, eikä suurempikaan.

Sisko tulee poikansa kanssa vasta huomenna. Oli rengas menny autosta ja jäivät Rovniemelle hänen miehensä veljen luo yöksi. Tänään voidaan vielä varmistella oviksen ajan touhuja. Elämän on jatkuttava vaikka maailma rapisisi alas ympärillä. Saamme olla onnekkaita jokainen, joka saa rakkaansa illalla sänkyyn peitellä ja sanoa heille hyvää yötä.





 
Paljon surua.... kynttilän liekki palaa. :'( :ashamed:




Tähän maailmaanko me lapsia vielä haluamme? :'(

Sain lähetteen äippäpolille ja siellä aika parin viikon päästä. Työt on alkaneet hyvin ja tyttelimme hoitopäivät menneet hienosti! =) :heart:
 
B) aurinkolasit päässä täältä kurkin. Pystyinkö olemaan poissa????

Rehellisesti olen miettinyt teitä kaikkia menneenä viikkona ja tullut siihen johtopäätökseen, että te ootte minun oikeita kavereita. Eikä kavereita noin vaan jätetä ,vaikka kuumeilu minun puoleltani loppui |O Eikä kellekään muulle voi purkaa tunteitaan vaikkei kuumeilisi enään......

Eli pakko kommentoida.
Ensiksi hali Pikku-Myylle
:hug: :hug:
ehkä tämä kierto on se, jolloin vaavi on valmis tulemaan sieltä pilven reunasta sinne teidän kotiin.

Kauniita runoja.....tuli kyynnel silmäkulmaan lukiessani niitä. Ja kiitos kaikista ihanista viesteistä minulle. Te ootte suurenmoisia.

Minun tuhrut eivät muuttuneetkaan kunnon vuodoksi , vaikka gyne sanoi että tällä kertaa tulisi kunnon vuoto niin pulleilla limakalvoilla kierron puolivälissä. Maanantaina oli puoli päivää hieman vuotoa sunnuntain tuhrun jälkeen ja siihen se loppui. En oikein ymmärrä mistä se johtuu.

Testasin tänään kp 4...ovis testeillä ja ovis kolkuttaa ovella melkein samanvahvuinen viiva kun kontrolliviiva. Saa nähdä, koska tulee vahvempi viiva. Olisiko se toinen munasolu nyt vasta kypsymässä, kun niitä silloin oli kaksi näköpiirissä edellisessä kierrossa. Itse menossa matkoille aamulla ja vasta sunnuntaina voin miestä vonkua sänkyyn....



Lugesteroonista muuten joku kysy. Niin ero teroilla ja primolut-n on se, että lugesterooni tosiaan auttaa alkiota kiinnittymisessä. Ne toiset ovat sellaisia synteettisiä hormooneja ja eikä pitäisi syödä raskauden aikana , kun taas "luget" määrätään plussan jälkeen ylläpitämään raskautta. Niitä syödään noin viikolle 11-12. Tiedän tapauksia yli 40 v , jolle tämä keino tepsinyt.

Minulla ei ole lugeja ollut ainoastaan teroja, mutta silloin minulla tuli vuoto kesken kuurin kp 24. Mielestäni terot vaan sotki normikiertoani.

Käyn pipahtamassa aina välillä, jos sallitte.
B) m B)
 

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

pikkumyy 42.........5/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............6/29.................1. yhteinen
ebony..................12/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............13/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................16/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 17/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............18/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................19/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...20/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................22/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............24/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................25/28........................5.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 



Kiva kun mantana pääset polille ja mukava kuulla, että työn alku sujunut hyvin ja tyttären hoidossa myös mennyt hyvin! :heart:

Mimmimamma kiva kun et meitä jätä, olemmehan yhtä "isoa perhettä tavallamme" :hug:

Minä täältä suuntaan Tampereelle messuille, tuleekohan teistä joku muukin?;=) illalla kotia ja sitten alkaakin tämän kierron harjuuttelut! :heart: + :heart: . Vähän ajattelin, että pitäisinkö taukoa palstailusta 23.11. jälkeen, onnistuisikohan se *vielä mitenin asiaa* :saint: :D

Ihanaa plussien täyteistä elämää meille jokaiselle tasapuolisesti toivotellen

-pikkumyy- :heart: :wave:

plussatuulia puhallellen:
 
mimmimamma :wave: oot ollu niin paljon mun mielessä, että tosi mukava nähdä sinua täällä :hug: Tule nyt ihmeessä jatkossakin tänne :) On kyllä erikoisen kuuloinen kierto. Ja ovisviivaa pukkaa tosi aikaisin, ellei sittenkin olis vaan....no nyt lähtee ajatus laukkaan, mutta mulla oli yhdestä lapsesta ihan normi menkat ja vasta toiset jäi pois. Oli ylläri ultrassa, kun pikkuinen olikin yli neljä viikkoo aikaansa edellä :)

Meillä meni illan pupuilut mettään, kun mies lähti ensivastehälyyn. Tiedän, että meillä ei vapaa-aika tarkoita sitä, vaan palomies on valmiina kuiin partiopoika tarvittaessa :headwall: Elikkäs tän kierron pupuilut menee tästä etiäppäin huvin piikkiin. Jos nyt ylipäätään jaksaa ajatella muutaman päivän pupuiluputken jälkeen koko asiaa, ennen kun seuraavassa keirrossa.

Mua häiritsee tuossa ovisajassa yks juttu. Tikut näyttää mulla ovista lähes pääsääntöisesti sinä päivänä, kun tulee lima ja munasarjoja vihloo, tai tämä voi olla jo ennen, kun ne viivat tulee. Eikös munasolun pitäis irrota vasta ovisplussan jälkeen? Vai olenko tajunnu jotain täysin väärin. Ovisplussan jälkeen mulla alkaa lähes kuivakausi tai vain vähän jotain valkkarintapaista. Kn pakenee kauas ja kovettuu. Miten ihmeessä silloin vois olla enää ovisaika. Päivää ennen tai just LH huipun aikaan mulla on kn alhaalla ja pehmee sekä ne limat, jota voi enemmänkin olla (voi kauhistus kun tulee ällö tekestiä, sori). Kehon merkkien mukaan ovis olis eriaikaan mitä tikut näyttää. Ainakin tuos paketissa on, jotta munasolu irtoo 24-72 tuntia LH huipun jälkeen ja silloin mulla on jo ihan kuiva kausi päällä.

Nyt jään odottamaan siskoa poikansa kanssa. Ovat jo lähteneet ajelemaan, joten illalla varmaan ovat täällä. Samoin odotan PMS oireiden rantautumista jotka tuo tullessaan parinviikon päästä tätipaholaisen. 21. tai 22. päivä pitäis tädin tulla. Ovisviivoista laskettuna on ollu aivan tarkka se 14 päivää. Pari päivän heittoa suuntaan tai toiseen on joskus ollut, mutta tuolloin se yleensä tulee lupaa kysymättä.

Mutta, siihen asti lippu korkeelle ja turhat stressihommat pois. Eli en aio joka kropan koputusta laskee oireeksi mistään, kun se on jo niin monta kertaa todistettu, että ne merkit ei mulla tarkota mitään. Jos jotain hyvn erilaista tulee, niin se on asia erikseen, mutta muuten....nipatkoon tisua ja vihlokoon vattaa, niin siitä vaan. Tulkoon migreeni ja vilutus, vaikka kiukku ja öklötys, niin antaa tulla. PMS se kuitenkin on. Mutta silti se haave tuolla sisimmässä niistä kahdesta viivasta toisessakin tikussa on niin suuri, ettei voi olla ajattelematta, että jos kuitnkin.... :heart:

Tartun plussatuulen mukaan ja nakkaan mennessäni kimppuja kaikille :wave: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Pitkästä aikaa.... Täällä ei kummempia, olen vähän pitänyt taukoa tästä kuumeilusta ku olin niin pettynyt viimekerran jälkeen. Mulla oli tosi kovat menkkakivut ja kaks päivää ainakin myöhässä. Yleensä tulee siis 28 kp mutta nyt meni 32 puolelle reippaasti. Luulen että se oli sellainen hyvin varhainen keskenmeno kun kivut oli niin kovat et olin pyörtyä pari kertaa. Mulla ei koskaan ole oikein kivuliaita tädin vierailuja joten siksi tuo johtopäätelmä. Mulla ekassakin raskaudessa oli ainakin 2 krt että tuli jo viivat tikkuun mutta sitte täti tuli kuitenkin viikon päästä.
Tällä kierrolla on ollut yksi täsmäisku, mut ajattelin et nyt en yhtään stressaa ku on asuntokaupat ja muuttokin edessä. tulee ja tärppää jos tärppää :)
Anteeksi etten pahemmin muitten kirjoituksia nyt kommentoi mut on niin kiire muihin hommiin. terveiset kaikille ja :hug: tädin yllättämille.
 


Matka oli aikas väsyttävä. Paljon oli uutta katseltavaa ja koettavaa kylläkin. :D

Ihanaa perjantai iltaa kaikille! :flower:

Plussat olisivat hienoa katseltavaa taas, tuokaahan niitä taas pinoomme :heart: +++++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:
 
moi kaikille kuumeilijoille :hug:
minä kävin eilen gynellä, ultrattiin ja otettiin näytteitä.
tänään kävin vielä verinäytteissä.
ultrassa näky ruskuaispussi ja viikot vastasi 5+6.
käyn keskiviikkona vielä ultrassa.
tänään gyne soitti tulehduslääkeet ja toivottavasti ollaan sit kunnossa
vielä :whistle: +++++++++teille kaikille :heart:
 
Ihania kuulumisia senjuskalla. voi kun itekkin pian pääsisi katselemaan pikkuasukkaan kuulumisia, mutta haaveillaan nyt vaan vielä :heart:

Vietin tänään muutaman tunnin penkoen Kyläkaupassa jos jotakin alerekkiä ja koppaa, joten aikaa meni. Vähän tuli jo tehtyä jouluostoksia ja nyt vain odttelen, et milloin sisko kaartaa pihaan. Pian pitää lähtee hakeen likkaa talleilta, joten eipä tällä kertaa enempää. Pikaisesti kahlaan läpi muita pinoja ja sit viikonlopun viettoon.

Hyvää ja plussarikasta viikonloppua :wave: :flower: :flower: :flower:
 
Eilen vietiin lapset mummolaan yökylään ja tänäiltana mummi tuo. Olen yksin kotona, joka on harvinaista, en oo tainnu ollakaan, kun joskus ennen lapsia, kun oikein muistelen. Isäntäkin menossa.

Mulla näyttää ovistestit plussaa usemman kerran kierron aikana ja tiedän sen siitä kun testi näytti plussaa viime vkolla ma ja ti, laskurin mukaan ovis olisi ollut ke tai to, kun testasin silloin, viiva himmeänä vieläkin, eilen tein taas testin ja näkyi ovis selvästi. Olen ymmärtänyt asian näin, että munasolu irtoaa varmaan ensi toiselta ja sitten toiselta puolelta, koska apteekiskin ihmettelivät tätä ja joskushan ovulaatio voi tapahtua ennemmin tai myöhemmin. Lämmöt nousi eilen yhtäkkiä 37 asteeseen ja limat tulivat eilen ja yöllä mittailin mielenkiinnosta lämpöjä ja näytti taas 36,1 eli normaali lämpöjä. Onneksi tuli pupuiltuakin jonkin verran, saa taas alkaa jännittää :heart:

Suvussa kaksosiakin molemmin puolin, eli sekin mahdollista, jos muuten vielä raskautuisin. Ovistestiä apuna käyttäen molemmat edelliset raskaudet saaneet alkunsa, eli hyviä ovat ja mulla ainakin toimineet. Anteeksi sekava teksti. :whistle:

Osalla täällä on tosi jännät paikat ja toivon kaikille plussia kovina puhureina puhallan niitä ++++++ ja kukkia perään :flower: :flower:

Onnea jo plussanneille ja tarrasukkia! Pahoittelut vielä tädin piinaamille.Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille! :wave:
 

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


sinitär1................1/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........6/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............7/29.................1. yhteinen
ebony..................13/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............14/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................17/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 18/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............19/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................20/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...21/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................23/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............25/23-25.........yk14............1 yhteinen
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:

 


Kävimme ostoksilla, nyt on valittu ja hankittu tuleva vihkisormukseni :heart:

Täällä vettä satelee ja välillä räntääkin, varmaan näin tekee vähän ympäri Suomea.

Tiuhti-viuhtimme tekoharjuutukset olemme aloittaneet jo eilen illalla, paljon harjuutusta, ettei siitä ainakaan johdu sitten jos ei tärppiä tulisikaan.*toivottavasti tulisi sellainen joulukuun alun ihana plussa* :saint:

Senjuska, mukava, että kaikki kuitenkin oli hyvin, tarrasukkia lisää pienelle, jotta pysyy matkassa! :heart:

Eipä tässä muuta kuin kaikille plussaonnea!
:flower: ++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella pikkumyy- :heart: :wave:

 
Heips! Nyt vasta ehdin vähän lueskelemaan.... ja sitten en muista juuri mitä täällä ollut teillä. :ashamed:
Hibiscus :hug: ja myös muille tädin piinaamille :hug: Tässä kasallinen suklaatisydämiä... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Ainakin minua helpottaa suklaa! =)
Näin ja uutta kehään vaan! :wave:

Mukava kuulla senjuska , jotta pikkuisella kaikki hyvin ja paljon lisätarrasukkasia viskelen!!! :heart: :wave:

pikkumyy42 löysitte varmaan ihaaaaanan sormuksen!!?! Ja teille iloa ja vipinää harjoituksiin! ;) Lugesteronia aikas monet käyttävät keltarauhashormoonia, mutta itsellä ei ole kokemuksia. Vielä. Toivotaan, jotta niistä olisi apuja sinulle! =) :flower: :wave:

Omaa... :ashamed: kp14/28-40 ja eilen oli tyypillistä migreeniä, elippäs merkintöjen mukaan reilun viikon päästä voisin alkaa odottaa ovista! Tikuttanut olen jo pari päivää ja haaleaa on vielä! Harjoitusta kylläkin tässä ehditty, vaikka työt haittaa "harrastuksia" :LOL:



Aikas paljon alkaa täällä olla jälleen jännitystä ilmassa ja odotan melkein, joka kerta, jotta täältä plussauutisia löytäisi! =) Itse olen tosi helpottunut, kun pääsen sinne gynelle vihdoin jatkotutkimuksiin ja mahdollisen hormoni tms lääkityksen toiveissa olen! Niin ja puntarikin heilahti jälleen eli HURRAA työmatkaliikunta! Vaikka räntäsateessa on saanut fillaroida ja talsia, niin tehokkaasti kuitenkin! Vitamiineja ja mehuja popsin, sekä juon innokkaasti! :LOL:

Kaikille ihanaa lauantaita! Tytteli pian herää päiväuniltaan, joten sitten ulkoilemaan! Meidän pikku prinsessa on aivan innoissaan ollut nyt pari päivää, kun hoitopäivät sujuu! pari ekaa päivää jäi itkien, mutta siitä sitten reipastui! :heart:

:flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: :flower: + :flower: Plussa tuulia!!!! :wave:

Ihania nämä... ihan, kuin vanhanajan kiiltokuvat!





 
Ihana tulee tuleva sormukseni olemaan , valkokultainen , jossa 5 tähtitimanttia, malliltaan sellainen vanhanajan pyöreä, kihlasormuksenikin on sitä vanhan ajan mallia :heart: +++++ :heart:

Kahden viikon päästä olemme jo häämatkalla ja minä olen Rouva pikkumyy :D :saint: :heart:

Kaikille onnea nyt edelleen plussiin! :heart: ++++++++ :heart:



-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Iltaa kuumeilijoille!


Tulin pikaisesti huikkaamaan, että mulle saa laittaa tuohon listaan kiertopäivän yksi. Että kivan tätylin vierestä heräsin aamusella :headwall: . Muista koska viimeksi olisi kierto mennyt alakanttiin. Oli jo oireet taas niin lupaavia. Että kerkesin haaveilla jo kaikenlaista. Tuntuu että nuo päivät ennen tätyliä alkaneet olemaan kovinkin erilaisia. Vaikka just hiljan kirjoittelin että alkaa sen oman kroppansa tuntemaan. Mutta lähinnä oviksen aikaan tuo kaava pysyy samana, mutta just näillä kriittisimmillä hetkillä keho oireilee enemmän ja välillä vähemmän noita ns. raskausoireita.

Mutta kiirellä tähän istahdin, ja puuhaa riittää. Taidan mennä pahimpaan hatutukseen siideri/tupakalle tuonne parvekkeelle. Tuntuu että just nyt on sen tarpeessa.

Mutta tsemiä muille kuumeilijoille, ja plussatuulia.

:flower: :flower: :wave: :wave: ++ :whistle:
 
:hug: , harmi kun se täti vaan pukkaa itsensä meille naisille kylään! :/

Toivotaan taas parempaa onnea ensi kierrossa, eli nyt tässä nyt alkaneessa! :heart:

Kuumeilkaamme taas!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

pikkumyy- :heart: :wave:
 
Iltaa kaikille! Tulipa piipahdettua isänpäiväkahvilla jo tänään. Piristi! Täytyy sanoa, että ei ole ollut viime päivinä oikein hyvät fiilikset. Johtuen Jokelan tragediasta. Olen aika herkkä näille tällaisille tapahtumille. Beslanin tapaustakin surin monta päivää, itkin telkkarin ääressä.


En tiedä, meneekö tämä jo yliherkkyyden puolelle. Osittain voi johtua siitä, että töissäkin näitä asioita on jouduttu käsittelemään tän tapauksen johdosta hyvin konkreettisella tavalla, ja siksi asiat ovat tulleet lähelle. ebony: Myös meillä samanikäinen tytär on ollut tapahtumista järkyttynyt. Mietti niitä monta päivää, ja vasta tänään on piristynyt. Ehkä asian murehtimiselle laitettiin jonkinlainen piste eilisiltana. Tytön piti päästä kirkkoon hartaustilaisuuteen! Sellaista pyyntöä en kyllä olisi uskonut kuulevani! Niin me sitten mentiin sinne molemmat...


Nämä raskautumisasiat ovat jääneet nyt taka-alalle, vähemmälle murehtimiselle. Mutta totta kai ne siellä piilossa ovat. mantana, kiitos suklaasta :) Kyllä se oloa helpottaa!
Muuten, tuota samaa väläyksenomaisesti mietin, että tähän tällaiseen maailmaanko minäkin nyt sitten vielä lasta haluan. Kai se on ihan normaali ajatus. Mutta toivosta luopuminen merkitsisi kuitenkin periksi antamista pahalle. Ja sitä minä en halua. Joten on parasta vain koettaa katsoa sinne, mistä tulee valoa!


mimmimamma
: Mukava, että kurkit tänne :). Astu vaan reippaasti vielä peremmälle...!


senjuska Hienoa, että kaikki on hyvin! Nautihan odotuksesta nyt täysillä!


pikkumyy: Ihanalta kuulostaa valkokultasormus timanteilla! Wau! Romanttista häämatkaa teille jo etukäteen! Nauttikaa täysillä tekin!
Meillä ulkomaanreissu myös pian, samoihin aikoihin kuin teillä... Odotan jännityksellä... Onneksi ei ole lentopelkoa. :D

Mutta nyt, perhe huhuilee leffaseuraa. Pakko mennä. Mukavaa ja rauhallista viikonloppua kaikille, ja muistakaa isiä :)!

 
B)

arvatkaa kuka otti kannettavan mukaan ruotsiin??? ja valitsi hotellihuoneen jossa ilmainen internet yhteys! .

Raskasta tällainen koulun penkillä istuminen eilen 6 tuntia, tänään 8 tuntia ja huomenna vielä 7 .

Testasin ovistikuilla aamulla ja jätin tikun esille lähdettyäni koulutukseen. Tulessani takaisin, joku oli siivonnut huoneeni ja siinä wc hyllyllä puhtaan pyhkeen vieressä loisti ovistikku punaisilla viivoilla. Voi vitsi että tunsin oloni tyhmäksi. En tajunnut että joku käy siivoamassa wc.een joka päivä...ja minun kun piti olla ns tjot linjalla :saint: :headwall: :headwall: :headwall:


senjuskalle tsemppiä sen tulehduksen kanssa ja sinitärelle
:hug: :hug: tädin tulosta.

B) mimmimamma B)
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

sinitär1................2/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........7/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............8/29.................1. yhteinen
ebony..................14/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............15/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................18/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 19/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............20/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................21/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...22/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................24/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............26/23-25.........yk14............1 yhteinen
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 

Yhteistyössä