YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2



:heart: SUNNUNTAINA 4.11.-07 :heart:


Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

Sunnuntaina 4.11.-07

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hibiscus...............1/29.................1. yhteinen
ebony..................7//28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............8/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................11/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 12/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............13/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................14/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...15/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................17/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............19/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................20/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......29/28.................4.s toiveissa..Espoo
pikkumyy 42.........29/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 
Ihanan jännää täpinää jälleen täällä pinossamme! =) :wave:
mimmimamma, hibiscus ja pikkumyy42 peukut teille pystyssä ja meinasin jo ihan ilosta revetä, kun luin senjuskan viestiä, jotta tarrasukkia teidän vaaveille... :D IHANAA näin positiivista porukkaa ja minustakin jo alkaa tuntua, että teilläpä taitaa siellä salamatkustajat suloiset piileskellä!!! :hug: :hug: :hug: :heart:

Omaa tähän.... kp8/28-40 ja olo, jotta pupun käpälät täpisee kovasti! :p ;)

Ihanan aurinkoista sunnuntaita kaikille plussien, peiton pöllytysten ja ulkoilun kera!! :flower: :heart: + :flower: + :flower: + :flower: + :wave:

Mahtavalta näyttää tuo plussarivimme!!! Teille plussanneille :hug: ja jaksamista ihanaan odotukseen ja pikkuisille lisätarrasukkia sinne sukelteluun!!!! :heart: :wave:




 
Täälläpä on jännät paikat:)

Ovista odotellaan, eikä oikein muuta ihmeellistä olekkaan ilmassa. Vanhoja valokuvia meidän seurustelu ajoilta kattelin ja mulla alko soida yks meille tärkeä kappale päässä. Sen sanoilla kai kultsi yritti kertoo ja onnistuikin siinä, että jotain olis ilmassa tunne rintamalla :) Laitan ne tuohon teillekkin nähtäväksi, kun ovat niin kauniit. Tuo on Finlandersin Oikeesti.


Joka päivä kaikenaikaa
mietin onko tämä totta ollenkaan
että kanssas
tätä taikaa rakkauden me koetaan
että kantaa oikeasti
tämä tunne aina päivään huomiseen
ja taas hetken
ihanasti
tunnen sydämeni lentoon lähteneen

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa

Uskonut en silloin ennen
että todellisen onnen löytäisin
kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakenin
mutta nyt on kaikki toisin
luotas lähteä mä koskaan tahdo en
olet nainen suurenmoisin
mulle lahjoitit sä aidon rakkauden
(2x)

Tahdon oikeesti olla sinun
enkä leikisti rakastaa
kanssas oikeesti kokea kaiken
mikä ollut on unelmaa
tahdon syliisi painaa pääni
tahdon lämpöösi nukahtaa
olla kanssasi oikeesti onnellinen
sua oikeesti rakastaa

Olla kanssasi oikeesti onellinen
sua oikeesti rakastaa...


 
Moikka!


Juu kyllä tää elämä on sellaista oviksen metsästämistä vrt. touhiksen kirjoitukseen. Pitäisi puuhata kun on ovis. Ja puuhailla pitäis kun tulee muuten vaa fiilis. Saatikka huomioida tuo miehen innostus puuhailuun. Eli ne halut eivät aina käy yksiin. Aiheuttaa välillä sellaista turhaa kyräilyä ja "pakollista" puuhailua.

Ja tuntuu että tää oleminen on pelkistynyt kotona kyyhöttelyyn. Ei oikein miehen kanssa käydä missään saati tehdä mitään yhdessä. Mies taas osaa ottaa ilon irti pelkästä kotonaolosta kun suurin osa vuorokaudesta menee tuolla töissä. Ja savuna tainnut haihtua tuo juttu sinne spermatutkimuksiin menosta. Olen itse päättänyt että ottakoon itse puheeksi, jotenkin tylsää kun kaikesta pitää huomautella. Tuntuu että tosiaan saa kaiken itse puuhailla, kait se on sitä että miehillä on nin erilainen tuo ajatusmaailma. Putkiaivoisuutta sitten, mene ja tiedä :D .

Täällä kauhean flunssan kourissa ollaan kaikki. Harmittaa kun ei ole päässyt vesijuoksuun ja muuten vain kävelemään. Siivotakin pitäis mutta kun ei vaan jaksa. Eilen ostin apteekista befoli-nimistä valmistetta. Eli b-vitamiinia ja foolihappoa siinä näytti olevan rutkasti. Ja kalaöljykapselia vielä kyytipojaksi. Eli eiköhän noilla eväillä mennä ja sitä greippimehua silloin tällöin siemaillen. Tuntuu jotenkin että sen oman kehonsa alkaa tuntemaan kun nuo oireet ovat aina tismalleen samat oviksen aikaan. Eli yhtenä päivänä puristusta rintakehässä. Toisena päivänä nippalua. Tai äklötystä. Ja kyllähän nuo limatkin jokaisena päivänä on erilaisia. Sekä kaikenlaiset turvotukset kehossa ja vähän muuallakin. Sekä yhtenä päivänä tuntuu että nuo ovislimat tulee oikein purskahtelemalla, mutta ehkä sitä vois alkaa pitämään ovispäiväkirjaa. Kun kerran kunnolla vaikka mittailis noita lämpöjä jms. niin.. No toiveajattelua mutta kun tässä jo niin kauan kuumeillut. Pientä epätoivoa jo ilmassa.

Synttäreitäkin tuossa vietettiin, meinaa esikoispojan. Täytti jo 16v, että niin ne vuodet vain menee.

Mutta Larissalle paljon :hug: , toivon että kohdallasi asiat kääntyy parhain päin.

Nyt poistun tuohon takavasemalle ja "raahaudun" tuonne keittiöön laittamaan ruokaa.

Tsemiä kaikille, ja toivotaan että noita plussia pärähtäis, johan niitä tuossa listassa on montakin.

:wave: :wave: :wave: ++++ :whistle: .
 
Moro pitkästä aikaa kaikille! =) :wave:

Lenkiltä tulla tupsahdin, raikkaasta aurinkoisesta säästä, olisi pitänyt ryhtyä siivousurakkaan ja keksinkin muuta puuhaa, eli tervehdys kaikille jo entuudestaan tutuille ja uusille tutuille! =) :D

Täällä ei vauvarintamalla mitään uutta- ilman ehkäisyä oltu 2/2006 alkaen ja yksi km takana reilu vuosi sitten, olemme ottaneet tjot-mentaliteetilla jo vuoden, välillä menee viikkojakin ettei tule mietiskeltyä vauva-asiaa ollenkaan. Nyt jostain syystä tuli mieleen ja tulin kurkistelemaan teitä muita "aikuisia naisia" :LOL:

Mitä teille kuuluu? Millään en jaksanut kahlailla kaikkia viestejä läpi, tullut aikamoinen pino sitten viime vierailuni! Me olemme hössöttäneet viime ajat mökin kanssa, ostimme sellaisen kesällä ja eilen kävimme talviteloille laittamassa huushollin- haaveena joskus muuttaa sinne kokonaan, kunhan muksut kotoa muuttavat pois, ei taida enää montaa vuotta mennä.. nyyh.. ;) Muuten elämä jatkaa rauhaisasti kulkuaan, jumpissa juoksen ja sauhuttelun olen saanut pois (ainakin toistaiseksi..), muutaman kilon (siis 10..) kun saisi vielä karistettua, niin vot, on vaan niin pirun hyvää tuo ruoka!! :ashamed: :LOL:

Ihanaa, aurinkoista, hyväntuulista päivää teille kaikille! Yritän tarttua imurinvarteen nyt.. :( :whistle: :wave:
 
Huih, hieman palsta tökkii taas, toivottavasti toimii kuitenkin... Tunnen nyt itseni pahanilman tipuksi, mutta pakko ilmoittaa, että täti punainen kurvasi aamulla pihaan. Osasin sen kyllä aavistaa, pitkin viikkoa on ollut sellainen olo, että vierailulta ei voi (taaskaan välttyä. Eli kp. ykköstä taas aloitellaan.


Mutta periksi ei anneta. Pikkumyy, sun tilanne kuulostaa nyt erittäin lupaavalta! Jännitän sinun puolesta!


Paljon paljon ++++:ia puhallan sulle ja kaikille muillekin jännääjille! Ebonylle ja mimmimammalle! Mitä muuten kuuluu...?


Lumi-Marja: Kauniista runosta kiitos! Tai siis sanoituksesta. Oikeesti.


Nanni65: Kiva, kun pistäydyit kertomassa kuulumisia. Joskus tuota listaa katsellessa onkin tullut mieleen, että missähän osa naisista lymyää :). Onnea uudelle mökille! Meilläkin on haaveissa, varovaisesti tosin vain. Meilläpäin niitä on aika vähän tarjolla, ja kurjista lautatölleistäkin pyydetään hurjia hintoja. Joten vielä ootellaan... Jos sopiva sattuu eteen, niin sen varmaan tietää sitten. Vai tietääkö?

sinitär1: Muista juoda tarpeeksi! Kuumaa mustaherukkamehua niin paljon kuin kurkusta alas menee :)! Ja onnittelut pojan synttäreiden johdosta!


Kovasti vitamiininappeja täälläkin napsitaan. On foolihappoa, Beetä ja kalaöljynappia... Mutta totuus on se, ettei niitä aina tule syötyä. Ei niistä taida pahemmin kaapissa olla apua :). Kannatan tuota ovispäiväkirjan pitoa. Itse olen laittanut kalenteriin ovispäivät aina ylös, kyllä siitä apuja on ollut. Voi yrittää niitä täsmäiskuja sitten :). Ovulaatiotestit avuksi sitten vain, jos ei oviksen bongaus muuten suju! Lämpöjäkin mittailin tässä kierrossa, ja kyllä ne, pahus vie, menivät "oppikirjojen" mukaan. Eli paria päivää ennen menkkojen alkua lämpötila romahti alle 36:n. Siitä tiesi, ettei hyvin mee. :$

Mutta nyt lopettelen, kaupat kutsuu! Ollaan miehen kanssa menossa soffaostoksille :D Se varmaan piristää. Kaikille säkeittäin plussia, oli kyse sitten raskautumisesta tai oviksesta! Ja ihanaa, LUMISTA sunnuntaita! Tulee jo joulu mieleen :)

 
Voi jestas tämän naisen touhua.. No, tartuin imurinvarteen, juu. Muistin sitten kyökkiä imuroidessani, että pitäisi liesituuletinkin putsata (sellainen saarekejuttu, rosterinen hökötys, ihan kamala saada puhtaaksi!!) joskus- tuumasta toimeen. No, puoliksi putsasin sen juu, pistin sämpylätaikinan kohoamaan ja nyt on lähdettävä hakemaan toista muksua tanssitunnilta. Mies juuri soitti pelaamasta tullessaan, että onhan ruokaa.. apua! Imuri on edelleen kyökin lattialla, taikina leipomatta, perunat kuorineen ja tämä mamma koneella!? :eek: Käykö kenellekään muulle koskaan näin?? :eek: :( :LOL:

Ai niin, mökkiasiasta- me olimme ostamassa VAIN rantatonttia talolle, notkuin kauniina päivänä heinäkuussa etuovi.comissa surffailemassa ja piloillani ehdotin miehelle yhden mökin katsastamista (näytti kuvissa niin mainiolta). Menimme esittelyyn ja PAM. Siinä se oli, kumpikin katsoi toisiaan ja kuiskasi yhteen ääneen "tämä se on". Kyllä sen tietää =)
 
Ompas ollut IKÄVÄ teitä KAIKKIA !!! :heart: Meni pitkä tovi äsken, kun luin YLI VIIKON KUULUMISET =) ,,,kaikkea on täällä tapahtunut. Uusia plussia ja uusia ihmisiä on tullut ! :hug: kaikille !!!

Meillä on täällä kotona ollut kaikenlaista hässäkkää :ashamed: :headwall: -iso remppa, kova flunssa kierre, tietsikka reistaili :kieh: , parisuhde "kriisiä" jne... Eli ymmärrettävistä syistä en ole todellakaan PÄÄSSYT koneelle, mutta nyt ollaan täällä jo voiton puolella :heart: ja pikku hiljaa elämä taas seestyy :heart: =) Välillä tuntuu, että onko kaikki vastoinkäymiset tultava kerralla,,,että sitten osaa taas nauttia tästä normaali arjesta, -mutta pää asia että elämä jatkuu...ja parisuhdekkin kukoistaa paremmin kun pitkään aikaan...

Niin ja tietysti tähän stressi hässäkkään ilmestyi vielä tämä TÄTIKIN oikein kunnon kohinalla, mutta onneksi kierto on nyt jo 7/28-30 eli kohta päästään jo ovistakin metsästelemään ;) . Eli tämmöstä tälle rintamalle...Kyllä tähän ketjuun oikeesti on kiintynyt niin paljon, että monesti viime viikolla, kun en koneelle päässyt, niin mietin että mitäköhän teille kuuluu. :wave: Nyt lupaa tulla useimmin moikkaamaan ja jännäämään kanssanne. Nyt pitää kipaista tuonne mammaksin sivuille ovis-testejä ostelemaan, kun viime kierrosta jäi tikut ostamatta ja ovikset testaamatta ;) . Niin ja nyt tämäkin mamma ryhdistäytyy niin että koittaa muistaa ostaa sitä GREIPPI-mehua...se on vielä meillä kokeilematta :D ;) !!!

Mutta SYDÄMELLISET :heart: PLUSSAT :heart: täältä kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Johan olikin kirjoitusta tullut taas. :heart:
Pahoittelut hibiscukselle tädin tulosta, mutta hyvä, ettet anna periksi! :heart:

Täällä ei mitään erikoista, olimme juuri sauvakävelyllä, pian pääsen saunaan;=)

Ebonylle myös pahoittelut tädin tulosta, mutta onneksi on jo kaartamassa teiltä

Kaikille tasapuolisesti mukavaa iltaa ja ovisplussien pongailuja ja vauvaplussiakin kaikille toivon! :saint: :heart: ++++++ :heart:

ps joulu onkin ihanaa aikaa! :heart:


 
Pahoittelut kaikille, jotka ovat saaneet tätsykän vieraakseen. Ei muuta kun kohti uutta kiertoa :hug:
Lumi-Marja, joko oot saanut viivan ovistikkuun? Kyllä se sieltä pärähtää ruutuun.
Pikkumyy, joko olet testannut? Ihan hyvältähän sinun tilanteesi näyttää.
Nyt vauvelia nukuttamaan. On vähän kuumeinen joten tiedossa todennäköisesti uneton yö :(
 
testaan ensi lauantaina, ellei menkkoja näy, minä kun en haluaisi mitään vääränlaisia ilonaiheita :headwall:

heippa ja kauniita unia kaikille ja plussia,plussia!
:heart: ++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella nukkumaan pian kömpivä-pikkumyy- :heart: :wave:
 
tähän se sitten loppui. Tuhrutätu iski illalla kylään ja varmaan vuoto tästä seuraa. Hieman myöhässä muttei tarpeeksi :)

Kiva kuulla sinusta Nanni. Toteutui se haave siitä kesämökistä. Onneksi olkoon. Minullakin käyn lian usein noin.....että asiat jää kesken ja tietokoneella istun.

Hibiscukselle mega halit. Yv:tä voi laitta jos haluat kysyä jotain noista tipoista joita mainitsin.

Mantaana, mittaile lämpöjä yhden kierron ajan niin opit tuntemaan oviksen aiheuttamat muutokset. Oviksen ajankohtana on matalimmillaan koko kieron aikana. Päivä oviksen jälkeen lämpö nousee ,kunnes menkkojen tullessa tippuu. Tsemppiä. Muista mitata lämmöt heti noustessasi. Ja mielellään samaan aikaan, muuten ei luotettava tulosta.
Gyne suositteli tätä minulle kolme vuotta sitten, kuulema lääkäreiden ensimmäinen hoitokeino...katsotaan onko ovulaatiota, ja missä vaiheessa kiertoa. Ovistikutkaan ei yhtä luotettavia kun lämpökäyrä.

Pikku-Myylle vielä peukutus, toivotan että haikara jaksaisi kantaa sitä vaavelia.

Kiitos senjuska tsempityksestä...vaavit :) Tarrasukkia sinun vaavillesi.

Minun sydämeni itkee, samoin sieluni. Vaihe elämääni on ohi ja te se vaiheen tärkeä tuki. Kiitän ja kummarran, halin ja itken. Kiitos tsempityksistä ja ilon ja surun aiheiden jakamisesta. Olette tosi ystäviä. :hug: :hug: :hug:



Pakko minun on myöntää että joku viisaampi jakelee noita pieniä taivaanlahjoja. Minulle on niitä ihania pakkauksia siunaantunut kolme ja miehelleni ei yhtään. Varmaan on olemassa joku suuri suunnitelma, josta en tiedä mitään ja jonka takia minua, miestäni suojellaan tai jotain vaavia, jolle ei haluta sellaista elämää minkä minä mieheni kanssa voisimme suoda.
Turha taistella vastaan ja yrittää keinoilla millä hyvänsä. Asioilla on tapana selkiintyä ja järjestyä tavalla, jota pystymme kantamaan ja jonka kanssa selviämme elämässämme. Kenelläkkään ei anneta liian suurta taakka.

En ole miehellenikään kertonut vaavi projektin loppumisesta. Ehkä hän aavistaa, kun lauloi tänä iltana että siitiöeläimillä ei ole korvia eikä häntiä, niinkuin sammakoilla lasten laulussa. Nyt eletään Tjot elämää vielä hetken ja katsotaan päivä kerrallaan mitä elämä tuo tullessaan.

Valitettavasti olen 8 vuotta miestäni vanhempi ja hän täysin kykenevä isäksi jollekin. Hän ei ole halunnut naimisiin, jotta hänellä takaportti auki jos haluaa lapsettomasta suhteesta poistua nuoremman fertiilin naisen rinnalle, perustamaan perheen.

Kaikkea ihanaa teille kaikille elämänne polulle.:heart:

ps. Käyn kurkkimassa B) mutta pidän aurinkolasit päällä ja ehkä joskus hikkaisen läsnäolostani....varsinkin kun tulee plussia +++++ teille


 
:'( Voih` mimmimamma :hug: Näinkö siinä nyt sitten kävi jotta ikävästi täti sinne kurvasi. Niin kun puolestasi oikeasti toivoin sinun saavan vihdoinkin sen OIKEAN PLUSSAN. Sillä se sinulle olisi kuulunut, niin ihanasti olet jaksanut meitä kannustaa niin huonoilla kuin hyvilläkin hetkillämme. :hug:
Niin ja mikä parasta olemme saaneet kauttasi hyviä neuvoja ja ohjeita moneen mieltämme askarruttavaan seikkaan.
Minäkin muuten jäin miettimään tuota mainitsemaasi homeopaatista valmisteta. Sillä itse ostin eräästä helsingin apteekista yhden aineen joka on myös kiertoa tasoittava ja sitä otetaan juuri tuo 15 tippaa/pv.
Vaan minulla se aine alkuun heitti kierron pidemmäksi ja sitten seuraavan normaalia lyhyemmäksi, mutta sen jälkeen tasoitui ns. normaaliin pituuteen.
:headwall: Liekkö olisi sama valmiste josta kirjoittelit?????
(käyhän vielä yv:n puolella kurkkimassa, ennekuin "palstan jätät")

hibiscus Jeps, just noin meillä ukon kanssa lähes tulkoon menee, kuin kirjoitit. Joten ei ihme et alan kyllästyä. :kieh:
Ukko jahkaa, jahkaa, jahkaa eikä siltä saa selkeitä vastauksi. :eek: Ja minä olen tietty sitten niitä ihmisiä jotka haluavat selkeän vastaiksen -> nopeasti.

:wave: Nanni65 Kiva kuulla sinusta. Olenkin jo monet kerrat enättänyt miettiä, jotta mitähän sinne suunalle mahtanee kuulua, kun aika lähellä toisiamme nykyisin taidetaan olla. ;)

ebony :hug: Jaa, jaa jotain tuollaista jo tuuminkin, kun ei sinua ole näkynyt vähään aikaan. Mutta hyvä kun asiat ovat taasen palaamassa parempaan suuntaan. (kurkkaa yv)

sinitär Karkoitahan se flunssa mopesti jonnekin muualle ennenkuin se jää teille "asumaan". Meillä nimitäin kuopus aloitti jo varmaan nelisen viikoa sitten flunssan kanssa seurustelun ja tietty se on sitten meille muillekin seuralaiseksi yrittänyt tuppautua. Niin et parast aikaa on ukolla kröhä kaverina, toisiks vanhin lapsonen eilen valitteli jotta kurkku kipeä ja muutoinki kurja olo. Ai niin ja tuo kuopus jo yskänsä kertaalleen sai karkoitetuksi->vaan takasin mokoma palasi , joten hän on ollut oikeastaan nyt nelisien viikkoa puolikuntoinen.
Juu, ja onhan se tietty meillä kaikilla jollakin asteella tuo flunssa kaveraamaan pyrkinyt. :(
Joten sitkeä laatuaan tämän syksyn flunssa tuntuu olevan.

:heart: Vaan nyt peukkuja pystyy nostelen jotta jännääjille suotaisiin se oikea plussa. ;)
Tietty kaikille muilleki plussat haluaisin saapuvaksi, ihan jokaiselle. Joten nyt niitä plussia tuonne pakkas yöhön puhkun lentelemään.

++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Itse taidan yrittää suunistaa tuonne kammarin puolelle jo unisaarilla olevan ukon viereen.
HYVÄÄ YÖTÄ!!!!!!!!!!!!!


 
Tänään äipän ja isin pikkuinen prinsessa täyttää 3-vuotta!!!! :heart:
Tuntuu niin tosi haikealta ja kaikki muistot nyt mielessä mitä kolme vuotta sitten tapahtui oli aivan ihanaa! :'( =) :heart:
Onko se niin, että joka ikinen vuosi näitä kyynelehdin ja muistoihin palaan!? Niinpä kai sitten, mutta ihania muistoja siis... :D
Meidän kulta aloittaa huomenna hoitopaikassaan aivan uuden jakson elämässään.... nyt mamma itkee. :'( :ashamed: :heart:

Hohoijaa. Semmosta, mutta itsekin siis aloitan työni, joten eiköhän tämä tästä! Eteenpäin mennään ja kasvetaan itse kukin tässä. =)

mimmimamma Kiitos sinulle neuvoistasi ja niihin palaan vielä monta kertaa! Lämpöjä olen yrittänyt muistaa mittailla ja pientä hahmotusta on, mutta vaihtelevan työlistani vuoksi en jatkossa saa lämpöä mitatuksi aina samoihin aikoihin; yritän kuitenkin!
Sinulle todella sydämestäni suoraan toivon ihania onnellisia päiviä miehesi ja perheesi kera! :hug: :wave:

Ihana taas oli lukea täältä teidän kuulumisia ja kaikille tsemppiä! Plussa tuulia ja laittakaa lämmintä päälle, kun ulkoilette! -11C meillä täällä pakkasta! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:





 
Voi mimmimamma :hug: kaikkea hyvää teille, -muistan sinut ihan alku ajoilta täältä ketjusta, ja tuli tosi haikea olo, kun luin että meinaat jättäytyä taka-alalle. Mutta tuuhan välillä moikkaan meitä, ja eihän sitä koskaan tiedä mitä stressitön tjot-linja tekee ;) , onhan niitä kaiken näköisiä ihmeitä ennenkin tapahtunut :heart: .

Meillä taas täällä kotona oikea hulina maanantai aamu ja pakkasta oli -12 ... Kylille pitäisi lähteä kävelemään ja reippailemaan. Meinattiin kuopuksen kanssa mennä jo isänpäivä lahjaa kattomaan, kun se ruukaa aina niin viime tippaan jäädä. :heart: :saint: =)



 
........Pakkasta se täälläkin aamulla mittari näytti, tytär kouluun lähtiessään ilmoitti jotta n. -7-8 astetta n. klo 7.30. No, itse en mittiria ole liiemmin kurkistellut, mutta kirpakaltahan tuo ilma tuntui kun kuopusta päiväkodille työntelin. :D

Vaan jännitystä se on hiukan täällä myös ilmassa, mut ei raskautumisen suhteen vaan opintojen. Ensi viikolla nimitäin alkaa ensimäinen työssä oppimisen jakso ja pitäisi suunnata päiväkodin tuohuja viideksi viikoksi tarkkailemaan. Lisäksi on sitten noista viidestä viikosta viimeisellä näytön suorittaminen varhaiskasvatuksen osalta. Niin että hiukka jänskättää myös se miten täältä aamusella nuo koululaiset koulutielleen selviytyvät. Isoimmista tosin ei huolta sillä he ovat ennekin itseisenäisesti lähteneet. Mut tuon toisiksi nuoriman (erityis lapsi kuin on) kanssa saattaa ongelmia eteen tulla. Sillä hänellä ei ole minkään laista käsitystä ajasta tai saatika hän osaisi kellon. :/ Vanan ei auta kun itse "töihin" mentävä ja muiden myöhemmin lähdettavä.

Mut nyt on lopeteltava, kun tuli ukko kotiin niin ruuan lalitto puuhiin on ryhdyttävä.

:wave: touhis :wave:
 
:heart:MAANANTAINA5.11.-07 :heart:


Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

Maanantaina5.11.-07

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

pikkumyy 42.........1/30.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
mimmimamma.......1/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............2/29.................1. yhteinen
ebony..................8//28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............9/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................12/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 13/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............14/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................15/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...16/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................18/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............20/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................21/28........................5.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska
 
Tämä pallsta kyllä tökkii kamalasti;=))))
Tipuimme korkealta ja kovaa ! :'( ....Nyt kuitenkin helpottaa taas, juttelimme miehen kanssa, pettymyksestämme, molemmillehhan se on kova paikka. :ashamed:

Onneksi menkat eivät ole ainakaan vielä kipeät, siis maha ei ole kipeä :D

Kyllä kuulkaa, olisittepa nähneet minut vessassa töissä, kun huomasin menkkojen alkaneen, istuin juuri pytylle, kun jotain tippui housuilleni jotain ällöä limaa ja verta..*sanoin kyllä Voi V_ _ _ _u*Kauheaa kuulla sellaista omasta suustaan, mutta niiiiiiin otti päähän!!!!!!!!!!!! :$ :$

Ymmärrätte varmaan hyvin tunteeni ja ajatukseni! :D

Kävin jo lenkilläkin vesisateessa, ja olo on ihan ok jo! :heart: ..Kyllä minulla On Ihana Mies, sitä niiiin Rakastan paljon! :heart: :heart: :heart:

Nyt vaan uutta tuulta purjeisiin, ja edetään taas..toiveena joskus vielä pieni lapsi! :heart: ++++++++++++ :heart:

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! :flower: ++++++++++++++ :flower:

Heippa ja olkaamme onnellisia jokainen! :D




Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

 
Voi pikkumyy, lämmin hali Sinulle :hug: ! Ei voi muuta, kun odottaa seuraavan kierron "tärppi onnea". Huh, kyllähän sanan väänsin, mutta eikös se semmoinen ole :snotty: . Minäkin jo itsekseni mietin, että kuinka vakavasti tässä vielä voi kuumeilla, kun ei yli kahden vuoden "ehkäisyttömyyden" jälkeen ole tärpännyt, vaikka ihan mukavasti tuolla kammarissa meneepi...??? No, en ainakaan vielä luovuta :heart: ;) . Sitä piti vielä teiltä kysyä, että kuinkahan pian se greippi-mehu alkaa kehossa vaikuttaa jos se on nyt vaikuttaakseen ? Vai olisikohan sillä ihan psykologinen vaikutus ;) , ajattelin vaan että kun sitä ei ole vielä tullut kokeiltua,,,niin jos nyt vaikka onnistaisi B) . Täytyy jollain itseään psyykata, ettei ihan lannistu...

Mutta nyt täytyy mennä maate, -huomenna on taas aikainen herätys |O

 
Hereillä...vuodan niin paljon, että odotan vaan, että saan tilattua lääkärille ajan , kai tämä nyt sellainen ns varhaisalkuraskauden keskenmeno on, mistä tietää, kun en testiä ehtinyt tehdä. Pahoinvointia kyllä jo oli.
Töihin en pääse, eli täytyy varmaan juoda paljon ja hb romahtaa varmasti, muutoinkin miulla on matala hb.

Hyvää alkanuttta aamua muille! :heart:

Aamuterveisin vuodosta heikko -pikkumyy- :wave:
 
huomenta vaan!
PikkuMyy: pahoitteluni, olin ihan varma, että teillä tärppää - niin olit varmaan sinäkin ja siksi pettymys on suuren suuri. Toivottavasti tuo vuoto talttuu. Onneksesi sinulla on kuitenkin ihailtavan positiivinen asenne.

Olen käynyt täällä lueskemassa tekstejä, mutta ollut muuten taustalla, kun taas on tunne, etten ole raskaana, yritän siis ajatella muutakin. Testaukseen on kyllä vielä päiviä, mutta vain tuntuu siltä.

Ebony: minäkin nyt tässä kierrossa latkin eka kerran sitä greippimehua, mutta vaikutus on kyllä varmaakin psykologinen, mutta alkoihan sen makuun tottua ja sitähän voi juoda ihan joka aamu - vai katoaakohan silloin teho. Ovatkohan kaikki greippimehua ostavat raskausaikeissa:)

Odottavan aika on pitkä ja pitkä on aika jo ennen kuin pääsee edes odotttamaan. Mutta ei kai voi muuta kuin odottaa taas kierron loppuun.

Plussaisia marraskuun päiviä teille kaikille!
 
Huomenta!!

Moneskohan kerta toden sanoo. Kaks kirjoitusta jo hävis tuonne bittiavaruuteen ja sitten kesti pääsy tänne. Ja kaiki raapustetut ajatelmat vei mennessään.

Mutta ensin -Pikkumyylle- valtavasti :hug: :hug: .

-Mimmimammalle- kanssa voima :hug: . Toivotaan että poikkeat tänne morjestelemaan ja kertoilemaan kuulumisia.

-Hibiscus- Kiitos onnitteluista. Nyt on tämän vuoden synttärit sitten juhlittu, ja keväällä seuraavaksi sitten kakutetaan taas.

Flunssa se tuntuu jääneen meille kun yks ja toinen on enemmän ja vähemmän kipeä. Ja kun ei tuo jälkikasvu ole kovin innokasta pukeutumaan lämpimästi. Kevättakeissa lähtevät ilman pipoja ja hanskoja. Itse makoilin koko eilisen päivän, ja mies vapaapäiväläisenä passas sitten. Laittoi ruokaa ja kuskas lapset kouluihin. Vähän kimmastuinkin siinä aamulla, ja tais olla kaks kokonaista lausetta kun eilen vaihdettiin. Kun se maanantai ollut meillä semmoinen rentoutumis ja lähentymispäivä. Ollaan käyty ulkona syömässä, että harmittihan se sitten kun kaikki kiva jäi pois.

Ja tuntuu että energiaa olis, mutta ei oikein sijoituskohdetta mihin kaiken purkais. Siivotakaan ei flunssaisena jaksa. Ja sinne vesijuoksuunkaan ei voi lähteä. Että päätin nyt rauhallisesti sairastaa tän taudin loppuun, vaikka koville ottaa.

Mieskin tuossa lähti puolikuntoisena aamusella töihin, kun ei kerran kuumetta ole. Se on nyt sellaisessa inhottavassa vaiheessa, että saattaa muutama päivä olla tuota juupas eipäs, ennenkuin pärähtää kunnon kuume päälle. Kuulemma siellä työkaverit kuumeessa riehuvat, mitä kyllä ihmettelen. Kun työ oliskin siistiä sisätyötä. Ilman fyysistä rasitusta. Mutta kun päivän mittaan saattaa ajokilometrejä tulla 400 ja enemmänkin ja riehutaan sisällä ja ulkona. Paidat sateesta ja hiestä märkänä. Että kummalta tuntuu etteivät ihmiset uskalla sairastaa. Vaan kuumelääkkeen turvin ollaan töissä.

Eli meillä kuumeillaan nyt ihan muuta, ja tuo pupuilukaan puolikuntoisena oikein nappaa :ashamed: . Ja onhan tu oviskin jo mennyttä.

Mutta plussia puhkun ja puhisen:

:wave: +++++ :whistle:
 

Yhteistyössä