YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Ei meinaa päästä tänne, vaikka kuinka yrittää ja tökkii taas koko KaksPlus sivusto! :headwall:

Lähden tänään iltavuoroon töihin!!! Ja tyttelillä eka "hoitopäivä", alkaa pehmeästi muutamalla tunnilla! :heart: =)

Vettä satoi kaatamalla aamulla, joten se siitä talven tulosta taas! :xmas:

pikkumyy42 :hug: Olen todella pahoilla puolestanne! Tsemppiä ja uuteen ihanaan yritykseen! :flower: :heart: :wave:

Kaikille sateisia plussa tulvia! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:
 
Meillä kanssa flunssaillaan. Vauveli jo kolmatta päivää kuumeessa tosin muuten on kovinkin pirteä. vanhemmat lapset myös räkäisiä. oottelen vaan milloin meikäläinen saa taudin.
Oon ihan varma, että tästä kierrosta ei mitään aikaansaannosta tule muuta kuin tätyli. Oli sen verran laiskaa yritystä.
Pikkumyylle: Koetahan piristyä. Kyllä se vapaa sielu siellä jossain odottelee milloin pääsisi teidän elämäänne. Malttia vaan :hug:
 
Slomaa tämä ja huominen pv. Tässä kierrossa apuun Lugesteron 200mg. aloitetaan oviksesta 3 pvn päästä, käytetään 15pvn ajan. On keltarauhashormoni, ihmeteltiin, miksei minulla ollut mitään tukihormonihoitoa vielä käytetty. Onko monella täällä jotain tukihormoneja käytössä?

Vielä heikottaa mutta kyllä tämä tästä iloksi muuttuu! :heart:

heippa ja mukavaa ensimmäistä työiltavuoroa mantanalle! :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Ja flunssailijoille parantumisia. ps minkä ikäinen Nuusku tein vauveli olikaan? Hänelle myös paranemisia! :heart:
 



:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:



Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

:flower: Tiistaina 6.11.-07 :flower:



pikkumyy 42.........2/30.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
mimmimamma.......2/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............3/29.................1. yhteinen
ebony..................9//28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............10/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................13/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 14/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............15/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................16/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...17/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................19/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............21/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................22/28........................5.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :heart:
PUELLA :heart:
KRIISI :heart:
amati :heart:
Kehäkukka :heart:
Jane70 :heart:
Fenix :heart:
senjuska :heart:
 
Kiitos vaan, paranemisis todella toivotaan. Meidän vauveli on 1v ja 2kk. Minulla on tukena Terolut kierron tasaamiseen. Tätä kolmosta kun yritettiin tärppäsi heti toisesta kierrosta. en tiedä oliko ko.hormonista apuja. Lugesteron on myös tuttu valmiste. Aikoinaan kun kakkosta väsäiltiin minulla oli käytössä "piikitys" jolla kasvatettiin munasolua ja loppukierrosta oviksen jälkeen lugesteron. Minulle tuo hormoni aiheutti ihan järkyt raskausoireet, vaikken noista tropeista sitten kuitenkaan raskautunut. Toivotaan että sinulla toimii.
Koetahan jaksella =)
 
Voi pirkules, kun eilen en päässy tänne ollenkaan :headwall: No tänään sitten paremmalla onnella

mimmimamma Voi miten kauniisti kirjoitat ja niin järkeviä ajatuksia, että eipä niihin mitään lisättävää ole. Palstalle jää tyhjä paikka sinun kohtaasi :heart: Kaikille meille tulee eteen tuo sama vaihe, ennemmin tai myöhemmin. Joskus vain elämä kulkee siihen suuntaan, että on vain mentävä mukana ja herättävä uuteen aamuun, jossa puhaltaa uudet tuulet. Ne tuulet pyyhkii kyyneleet ja ottaa sinut mukaansa kohti uusia seikkailuja. Mitä mieheesi tulee, hän varmaan seuraa sinun mukanasi, jos vain tunne on vahva ja suhde kantaa. Jos hän jonnekkin katoaa, on sinun varalle vielä tarjolla jotain muuta. Toivon elämääsi kaikkea hyvää ja kaunista. Onnellisia hetkiä lastesi parissa. Hienoja hetkiä miehesi kanssa. Elä jokainen päivä, kuin se olisi koottu onnen palasista ja tee niistä kauniita. Onnea matkaan uuteen elämän vaiheeseesi. Muista, että jokaisella pilvellä on hopeareunat ja niiden takana on aurinko :heart:

Nuusku
toissapäivän illalla sain hennon ovishaamun ja tänään testaan uudelleen täs parin tunnin päästä, jos vaan saan pidettyä pisun tuolla rakon toisella puolella ;) En eilen viittiny testata, kun ovistikut on kortilla ja uusia en enää tilaile. Viime kierrossa niitä meni niin paljon, että tähän kiertoon jäi enää kuusi. Jäljellä neljä. Toivottavasti se sieltä pärähtää esille.

Meillä käytiin miehen kans eilen kitkerä keskustelu, kun sisko tulossa poikansa kanssa kylään torstaina ja lähtevät sunnuntaina. Sisko odottaa toista viikolla 14. Meidän ovis kuitenkin menee siihen kyläily aikaan ja ei silloin voi mitään touhuta. Ja mitenkäs minä sanon siskolle, että älä nyt tule, kun meillä yritetään vauvaa tehdä :headwall: Että pitikin sattua näin, mutta jo kesällä sovittiin, että mennään isän haudalle käymään sit yhdessä, niin en mene sitä muuttamaan. Sisko sentään pohjoislapista tulossa tänne. Päätyi sinne poroisännän emännäksi, kun kerran lomareissulla pääs lempi leiskahtamaan :D Kaks mun pikkusiskoista odottaa...toisella vähän vähemmän viikkoja, mutta 9 taitaa olla jo hänelläkin kasasa ja minulla oli viikkoja....0 edelleen ja nämä toiset sai vaavin alkuun ihan ekasta ja tokasta...kade siskoille :ashamed:

Siitäpä mies saikin hyvän aasinsillan avautua oikein kunnolla. Hän ei ole ollenkaan enää varma, kiinnostaako koko vauva projekti häntä enää. On ollut olevinaan innoissaan ja mulle mennyt täydestä kuin väärä raha. Hän on väsynyt, pettynyt, kyllästynyt. Hän on minua kolme vuotta nuorempi ja pahimmassa kiukkupuuskassa sanoi, että näethän jo, että molemmat siskos on raskaana ja meille ei mitään kuulu, joten olen liian vanha ja että hänen olis kai parasta ettiä nuorempi emäntä :eek: :'( :headwall:

Enhän minä nyt niin vanha veilä ole, mutta myönnän, että limakalvoni voi olla vanhemmat, kuin hurtti huumirintajuni tai ohuemmat, kuin villasukkani yöllä palelevissa jaloissani. Enkä ole yhtä hehkeä, kuin naapurin parikymppinen nuorikko, enkä yhtä nätiksi laitettu. Peilistä lähinnä kattoo aamuisin joku Miina Äkkijyrkän ja Anna-Kaisa Hermusen välimuoto, mutta hetken aikaa kammalla kesytettynä tästäkin kuontalosta saa pienellä mielikuvituksella siistinkin ponnarin. Milloinkahan kävin viimeks kampaajalla....odotas...tais olla hääkampaus kesällä 2006! Siis ihan totta, en ole sen jälkeen kampaajaa nähny kun kaupassa ostoksilla. Mulla on jämähtäny tää ponnari päähän kai kymmenen vuotta sitten ja parin pätkäisyn jälkeen todennut, että antaahan kasvaa, kun kerran ei muodossa pysy viikkoa pidempään.

Mulle tuli siitä sanailusta todella paha mieli ja heitin jo ovistikut roskiin, mutta pimeän turvin kävin ne hakees takas. Naapurin poika tuli mopolla kylään ja kysäs, et mitäs sä sieltä dyykkaat, niin mitäs mä siihen.....heitin jotain täkeetä vahingos roskiin. Nuorimies tarjoutui apuun, mutta kieltäydyin kohteliaasti ja jatkoin kaivamista. Kaikki löytyi ja vielä ehjinä.

Tänä aamuna kaikki oli kuin ennenkin ja ukkokulta lähti hyvillä mielin töihin, tosin siskostani ei kovin kauniisti jutellut. No, harmittaa tämä asioiden päälekkäisyys minuakin, mutta mukava käydä välillä siskojen ja veljen kans porukalla isää muistelemassa. Hän kuoli 39 vuotiaana aivoverenvuotoon ja minä olin silloin 14v. Äiti löys uuden miehen ja sai vielä kolme tytärtä. Pian tulee miehen äidin kuolemasta neljä vuotta. Aika menee ja kipeät muistot saa mielessä uuden asun, joka ei ole enää niin kipeä, mutta aina niin tuoreen tuntuinen.

Mutta nyt lopetan tän avautumisen ja patoutumien purun ja yritän kääntää ajatukset vessasta jonnekkin. Mun rakkoa ei ole luotu ovistestiin pidätystä varten.

Plussakuuta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Tiedoista, täytyy ollakkin varovainen ns oireiden kanssa, etten ihan pilvissä lentelisi :LOL: ..Sitä vaan niin kovasti toivoo, kuten varmaan meistä jokainen! :flower:

Huh,huh Lumi-Marja olipa aika rankkaa luettavaa, Se mitä miehesi sanoi iästäsi, ethän sinä kyllä vanha ole!! ja eikö se ollut enemmän teillä niin päin, että miehellä simpoissa jotain "häiriötä"? Anteeksi jos muistan väärin, kun niin monia ihmisiä ja juttuja lukee aina ei muista oikein! :heart: :flower: .
Meilläkin silleen lievemmissä merkeissä oli asiasta eilen puhetta, kun menkat alkoi ja molempia satutti niin lujaa. mies sanoi varovaisesti, että kyllä kai hänessäkin vikaa voi olla, eli varmaan mielessään oli ajatellut,että miehethän siittää lapsia vaikka 80v asti.Mutta en minä loukkaantunut, sanoin vaan, että ei hänessä varmaan mitään vikaa ole, en halua syyttää häntä, en itseäni, yhdessä samassa veneessä olemme :heart: ja kun nyt naimisiinkin kanssani haluaa, tuskin vaihtaa minua nuorempaan :D *näin ainakin toivon* :heart:
Hän pitää kuulemma vanhemmista naisista, sanoi silloin joskus kun tapasimme, huom onhan hän vuoden ja 3 kuukautta minua nuorempi *miun poika* :D :heart:

Oikeasti kyllä tiedän rakkautemme kantaa, olemme sen niin kovien kipujen kautta jaksaneet pitää koossa! :heart: ++++++ :heart:

Mutta nyt naiset piristykäämme ja plussaillaan taas....oviksia odotellen....

pikkumyy- :heart: :wave:

ps mimmimamma, uskon ja toivon, että miehesi sinun kanssasi haluaa kulkea näitä elämän ihania polkuja!*onnea teillekkin elämään yhdessä eteenpäin* :heart: + :heart:
 
pikkumyy muistat aivan oikein, simpoissa on vikaa ja rutkasti, mutta eihän tuon ego sitä kestä ääneen sanoa. Meinaa vaan, että kun kerran yksi on jo saatu, niin eihän se vika voi vaikuttaa mihinkään :eek: :headwall: Mokomakin pohojalaisjäärä :kieh:

Nyt mä lähden kasteleen ovistikkua, muuten mä kastelen tän tuolin, ei siis pysty millään enää pidättään, vähän ennen yhtä viimeks pissillä ja nyt tuntuu, jotta rakko repiää. Mua ei ole luotu pinnaan ovistestejä varten. Kauppareissulla rakko toimii paljon mukavammin ja helposti menee neljän tunnin puristus, mut kotona ei.

Toivottavasti tuo ukko tuosta rauhottuu ja sais puhuttua asiallisesti tämän kuumeilu asian kuntoon. Mitään järkeä ei ole jatkaa, jos toinen ei ole samalla linjalla. Mutta....eiköhän se tästä :wave:
 
Kuules Lumi-Marja...Et todellakaan ole liian vanha!!!!!! Oli kyllä tosi ilkeästi sanottu mieheltäsi. Tämä lapsen teko on pitemmän päälle tosi rankkaa henkisesti ja se koskettaa molempia suhteen osapuolia. Ehkäpä sitten huonona hetkenä tulee sanottua ilkeitäkin asioita mutta syyttely ei auta ketään, päinvastoin.
kaikesta huolimatta koetahan piristyä. Kyllä se siitä :hug:
 
Nyt ei einää ymmärrä. Ovistesti tehty ja negaa näytti. Testiviivan kohtaan tuli yläreunaan vain pienen pieni punertava pilkku eikä mitään muuta. Sunnuntaina sentään oli jo eka ovishaamu tähän kiertoon ja eilen en testannu tikkuja säästelläkseni. Nyt sitten puhdas nega. Siis :headwall: ja rumia sanoja jono. :headwall: Enkö ovuloi tässä kierrossa ollenkaan. No, ei olis mitään uutta. Munasarjojen aluetta, ainakin oletettua sellaista on tämän päivän vihlonut lujaa ja kirkasta paksua limaa on reilusti, mutta testi näyttää negaa. Voihan se olla rikki tai jotain, mutta potuttaa. Voihan se vielä olla edessäpäin, 28 kierron mukaan tänään ja 30 ylihuomenna. Kehon tuntemukset olis tämän päivän puolella, mutta mene ja tiedä.

Miehelle en asiasta mainitse, olis vaan iloinen jos jäis ovulaatio tulematta, niin ei tarvis suotta itteensä illalla rääkätä. Sorppa jos olen jotenkin masentava ja omituinen tänään, mutta se eilinen vain myllää mielessä. Kunnolla ei olla sen jälkeen juteltu, kun aamulla pitää näyttää hyvää naamaa lasten edessä. Eiväthän he ole osallisia meidän välisiin juttuihin, niin miksi heidän edessä vihotella.

Me ollaan yritetty aina riitamme ratkoa ilman kuulevia korvia ja ihan sen takia, kun he ovat kuulleet sitä jo tarpeeksi exän aikaan. Suotakoon heille tasapainoinen nuoruus, kun lapsuus valui käsistä. Pienimmät eivät muista kaikkea pahaa, joten en sitä heille annakkaan.

Lumi-Marja lähtee tästä pian suklaanhakumatkalle. Se ainakin auttaa ihan pikkuisen. Illalla yritän puhua ukon kans asiat halki vaikka ladon takana, mutta selvitettävä nämä on. Tulkoon taivaalta vaikka ämmiä ja äkehiä, mutta kävellen kaupassa käyn. Kolmisen kilometriä tuossa tuulessa varmaan sulattaa härkäpään (härkä kun olen) pahimmat möykyt päästä.

Kiitti Nuusku ja pikkumyy :hug: Mitä tekisinkään ilman teitä, joille voi purkaa kaiken pahan ja jakaa hyvät asiat :hug: :heart:
 
Moikka!

Lumi-Marjalle nyt tsemppiä. Ketäs sitä turhautuneena pahemmin loukkais jos ei sitä omaa puolisoaan. Ja silloin sen toisen sanoman ottaa just kirjaimellisesti. Eli kuinka paljon siinä on sitä turhautumista, mutta itse ainakin rypisin lammikon kokoisissa kyynelvirroissa. Tosi varmana sulla on paha mieli, eikä se heti siitä tasaannu. Ja loukkaavinta on miehen arvostella ikää tahi ulkonäköä.

Itse olen siitä kummajainen, että ne loukkaavimmat ja "ilkeimmät" kommentit vaikka ne selvitetään, ja pyydetään anteeksi. Niin silti ne vain jää tuonne mielen sopukoihin. Olisko se niin, että nainen antaa kyllä anteeksi, mutta ei unohda ikinä. Kun mies taasen unohtaa, mutta ei anna anteeksi.

Ja vanhaa susta tuskin saa vielä. Mutta suosittelisin ihan rauhassa puhumaan tuon asian miehesi kanssa. Itseni pitäisi tuo mies ottaa "käsittelyyn", ja selvittää että missä mennään. Kun jutut pitkistyy, niin ne myös mutkistuu. Ja tässä odotan että koska se simppajuttu olis ajankohtainen. Mutta saan vissiin odottaa maailman tappiin asti, ja mies ei tajua että miksi olen joskus hieman allapäin. Kun mulle se on joku mittari, että paljonko mies tuota asiaa tahtoo. Eli suomennan sen hölmönä päässäni, ettei mies koko projektille enää korvaansa lotkauta.

Kärttyisyytensä myös vaivaa mua. Ja kun on perussuomalainen juntti, niin pahasta olostaan ei puhu, ei vaikka tikkuja työntyis kynsien alle. Kun tietäis mistä johtuu tuo hänen vaisuus ja mietteliäisyys. Joskus tuntuu että ollaan suhteessa muututtu molemmat tosi paljon. Miehestä löytyy uusia piirteitä, eikä ne kaikki ole aina niin miellyttäviä.

Aikansa kutakin on miehen kommentti jos joskus erehdyn kyselemään liikaa. Tuntuu että nykyään kaikki ehdotukset ja tekemiset on minun harteillani. Joku ihme elämänvaihe on menossa, enkä nyt pääse selvyyteen että mikä vialla.

No meni nyt omien asioiden mietiskelyksi. Kun piti -Lumi-Marjaa- tsempata. Eli nyt "kissa" pöydälle ja puitte asian kunnolla.
 
Onpas ollut vaikea päästä tänne! Eilen en kertakaikkiaan saanut viestiä läpi, mutta uusi yritys... Koetetaan, josko viestien lähetys pätkittäin onnistuisi paremmin...

pikkumyy: Voi kuinka ikävä, surullinen juttu! Minä tosiaan odotin, olin melkein satavarma, että nyt teillä onnistaisi! Mutta elämä jatkuu... Onneksi oot noin reippaalla asenteella liikenteessä! Lugesteroneista mulla ei ole mitään käsitystä, mutta olen kyllä kuullut, että niitä määrätään, jos on syytä epäillä keltarauhashormonin vähäistä eritystä. Olen niitä itsekin miettinyt. Meidän ikäisillä tuo on yksi mahdollinen syy siihen, ettei raskaudu. Yksi ystävä (yli 40) raskautui Clomien ja Terolutin yhdistelmällä... Mulla puhelinaika lääkärille pian, aion kysyä noista lääkkeistä...


Nanni: Juuri noin ajattelinkin, että "se oikea" löytyy, oli asia mikä hyvänsä. Sen vaan tietää, että "tuo se on". Meille kävi tämän kotitalon kanssa juuri noin, kuin teillä mökin kanssa. Ei oikeastaan ajateltu muuta, kuin että mennään yhtä taloa katsomaan. Oli jo muitakin taloja kierrelty, eikä fiilikset olleet kovin korkealla. Ne muuta talot oli aivan toisennäköisiä töllejä, kuin kuvissa... Kun tämä talo sitten "tuli vastaan", niin tiesin jo pihalla, että tämä se on! Valehtelematta voin sanoa, että ostopäätös syntyi jo puutarhassa ennenkuin olin sisällä käynytkään... Eikä ollut edes kesä hehkeimmillään, vaan syksy...


ebony: Mukavaa, kun tulla tupsahdit tänne taas jostain :). Surkeaa, että se pirun täti työntyi kylään teillekin. Meillä se on juuri nyt parhaillaan.
Täytyy yrittää tässä kierrossa varautua sen vierailuun paremmin aseistautuneena! Niinhän se yleensä menee, että kaikki hässäkät tässä elämässä ajoittuu aina samaan läjään. Ikäänkuin ikävyydet vetäisivät puoleensa lisää ikävyyksiä. Mutta sitten jossain vaiheessa onni tapaa kyllä kääntyä. Sattuu jotain mukavaa, vaikkakin vain ihan pientä, ja taas on parempi olo!


mimmimamma: Voi kun surullista oli lukea, että sinunkin luona on nyt sitten täti. Niin kun minäkin toivoin, että teillä onnistaisi... Elämä ei tosiaan kohtele tasapuolisesti. Miettinyt olen, niinkuin kai moni muukin, miksi niitä vauvoja annetaan niin usein niille, jotka eivät kaipaa... Sitten itketään ja märehditään, pitäiskö tehdä abortti. Tässä tilanteessa ihminen ei valitettavasti jaksa tuntea yhtään empatiaa tällaisten asioiden murehtijoita kohtaan. Siis puhun nyt tietysti vaan itsestäni. Kylmä varmaan olen...


Munkin mielessä on käväissyt semmoinen hassu ajatus, että onko nyt niin, ettei kukaan vauva halua tulla meille, tämmöiseen Melukylän uusperheeseen, jossa on aina härdelli päällä. Tuulimunaraskauden jälkeen tuli mieleen, että nyt sekin, joka aikoi tulla, peruutti tulonsa. Järki tietysti sanoo, että tällaiset itsesääliajatukset pitää heittää pois! Eivät ne meitä auta. Mutta minkäs ihminen sille mahtaa, että välillä synkkämieli iskee.
Yritetään nyt kuitenkin päihittää se! On totta, ettei kaikkia asioita vastaan voi taistella... Mutta äläs nyt kuitenkaan tipu mimmimamma toivottomuuteen. Ei sinun miehesi mihinkään lähde. Ei lapsi ole mikään juttu, jolla parisuhde lunastetaan. Tai jos on, niin onko se enää mikään hyvä parisuhde? Kyllä miehesi on sinun kanssasi siksi, että rakastaa sinua, eikä siksi, että tekisit hälle lapsen. Näin minä asioista ajattelen.
Voimia sinulle, mimmimamma!

touhu tenava: tuntuu, ettei miehet aina tajua sitä, miten tiukassa se raskautuminen on. Ainakin mun ukon on käytännössä vaikea tajuta, että se on vain se 1-2 päivää kuussa, kun raskautuminen on jollain lailla mahdollista. Noin periaatteessa. Vaikka sitä kuinka hokisi, niin ukkeli saattaakin itse h-hetkellä heittäytyä veteläksi, kirjaimellisesti. Eli menee melkoiseksi taktikoinniksi tämä naisen elämä. Itse olen jopa koettanut pitää ukkelia hiukan puutteessa, että varmasti sitten h-hetkellä on halukas.
:D Voimia opiskeluun sinulle vain!

mantana: Teidän pikkuneidille synttärionnittelut!


No niin, katsotaanpa, saanko tämän viestinpätkän perille...


 
Katoppas vain, perille meni. Mutta kyllä kesti kauan hinkkaaminen! Oma syy! Kuka käskee lähettää megaviestejä, jotka on höystetty kaiken maailman kuvilla


Lumi-marja: Ei miehesi tarkoittanut, mitä sanoi. Suutuspäissään munkin mies on "perunut" vauvahankkeen, ja sanonut vaikka mitä törkeää, mutta ei ole ollut tosissaan.
Joillakin ihmisillä on tämä ikävä tapa sivaltaa sanoilla, jotka jäävät sitten mieleen pitkiksi ajoiksi, vaikka anteeksi olisi pyydetty. Mutta loppujenlopuksi on pakko katsoa siihen, mikä on kokonaisuus. Jos mennään kirkkaasti plussan puolella, piruilut voi antaa jotenkin anteeksi, aikaa myöden. Kunhan niistä ei tule tapa! Ja tietysti mies on parasta pistää tekemään katumusharjoituksensa!
Mutta nyt teidän kannattaa kyllä istua rauhassa vastatusten ja tehdä sovinto!


Ja muuten, mitä tulee noihin limakalvoihin, niin niitähän voi yrittää "paksuntaa". Foolihapolla, greippimehulla voi yrittää kotikonstein.
Käsittääkseni myös Lugesteron, jota määrättiin Pikkumyylle, auttais siihen...? Tietääkö joku paremmin?

Muuten, kuulostaisi kyllä siltä, että sulla on ovis. Limoista. Jos sulla on käytössä ne "tavalliset" ovistikut, niin niihin ei kyllä pahemmin ole luottamista. Itse en saanut niihin minkään valtakunnan oviksia näkyviin, mutta digimittarilla ovikset näkyy aina. Joten suosittelen, että hankkisit niitä, vaikka niillä onkin sitä hintaa enemmän...


Ja nyt tämä ämmä lähtee iltapuuhiin. Kaikille rauhallista iltaa ja lämmintä, hyvää mieltä!!!
 
............ :eek: :whistle: Kylläpäs meni melkoinen tovi aikaa kun luin tekstejänne tätä päivältä.
Niin et nyt en sitten enään muistakaan kuka mitäkin kirjoitti. :headwall: :eek: Voi äly, denentiakos se jo tänne tekee tuloaan noiden tätylin vierailujen lisäksi. :headwall: :headwall: :headwall:

No, jaa oli miten oli etiä päin elämää porskutetaan kumminkin.

Vaan arvatkaan miten opinnot sujuvat? :headwall: No, sen anatomian kokeen sitten uusin niin kuin arvelinkin. Mut ihme kyllä kun ei pahemmin hatuta.johtuisikohan siitä et jo edeltä tiesin miten käy. :headwall:
Siis juu minä jopa nauroin itselleni ja sille mitä kokeesta tulokseksi sain. :D

Mut mennääs viel tähän vaavi-asiaan. Hmmmmm...........niin Hibiscus en nyt oikein tiedä miten tuo minun ukkoni asioista tuumailee, kun tosiaan on hän tuota juroa tyyppiä eikä liiemmin sanoilla itseään ilmaise. Vaan sitäkin useammin sitten itseään ja huonoja olojaan purkaa väärin keinoin ja vieläpä usein syytömiin. :/
Eikä taida meillä kyseessä olla sekään noihin kammari-puuhiin et liian useasti niit suoriteltas. sillä totisinta totta on et meidän puuhat jää kierron aikani välille 0-n.3 kertaa. Niin et ei luulis liian raskaaksi käyvän, vaik ukko onkin minua kymmenisen vuotta iäkäämpi.
Joten olen se minäkin täällä miettinyt jotta miks kummassa ei onnistu. sillä ex;n kanssa tahti oli jota kuinkin; kerta ja osuma. Eikä tuota meidän kuopustakaan kovin kauan tarvinnut akuun saatella. (täsmä iskuilla tosin taisi tärppäi käydä). Mut nyt ei sitten osu vaik lähes kaikki keinot on käytetty-ei tosin noit lääkkeellisiä. Vaik niitäkin jo yritin käyttöön saada n. vuosi sitten-tosin huonolla menestyksellä, kun sattui eteen sellainen törppö gyne joka ei tainnut kunnolla edes kuunella miks hänen luo menin. Joten taitas todella olla uuden gyne käynnin aika, mut nyt just on eurot tiukalla. Joten taitanee siirtyä gynelle meno ensi vuoden puolelle. :(

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK !!!!!!!!!!!! TAASKO istun tässä koneen äärellä näin myöhällä. :ashamed: :kieh:
Ei nyt suuntaan unille, jotta ei käy niin kuin tänä aamuna. ->Nukuin puolisen tuntia liikaa-onneksi kuitenkin kaikki ajoissa määränpäihinsä ennättivät. B)

HYVÄÄ YÖTÄ plussa puhisujen saatelemana :whistle: :whistle: :whistle: ++++++++++++++++
|O |O |O

-touhis-
 
Kylläpäs oli paljon juttua, tädin tulosta pahoittelut kaikille, joille niin käynyt ja :hug: Itselläni on sellainen tilanne, että mammaksin ovistestit näytti ma ja ti plussaa selkeästi, mutta isännällä yötuuriviikko ja toosi vaikeaa löytää kahdenkeskistä aikaa pikkulasten kanssa :ashamed: Perjantaina ja lauantaina jälkikasvu menee yökylään mummolaan, jospa sitten vielä kerkeis pupuilla, ellei ole jo liian myöhäistä tähän ovikseen, ollaan oltu kyllä viime viikollakin asialla ja katsotaan nyt sitten miten käy.. Nyt on kyllä mentävä maate, kun neiti herää yleensä aikaisin. Plussapuhureita kaikille jännääjille ++++
 
kaikille pahoittelut tädistä :hug:
ja muusta pahasta mielestä :hug:
mua illalla säikäytti vessa käynti,oli tullu pikku läntti punaista housuun ja paeriin aavistus myös :eek:
kyllä rupes vit....
aattelin jo et jos kesken menee niin en enää yritä :ashamed:
sit vielä pikku neiti rupes huutaa parin tunnin päästä kun oltiin menty nukkuu. valvottiin n.tunti
rankkaa toi päiväkodin aloitus sai heti flunssan torstaina ja pe.kotona.
mut nyt pakko lähtee töihin ja siellä käydä tarkistaa vähän väliä pöksyjä :/
 
Vieläkin heikottaa välillä rajusti, eilen illalla kun kävimme nukkumaan, meinasin ilmeisesti taas pyörtyä, sängyssä. Alkoi näkyä tähtiä vaan ja tuntui, että jotenkin oli vaikea hengittää, sanoin kyllä miehelle, että pyörryttää, että tietäisi,jos taju menee. Sitten sanoin, jos hän hieroisi minua tuosta kämmenestä peukalon ja etusormen välistä, oikeastaan kämmenen selkäpuolelta, siinä minulla sellainen paikka , että rentoudun,siinä menee paljon hermoja, kokeilkaapas joskus!?
Juu auttoi, ja alkoi nukuttaan, nukuin aamuun kellon soittoon heräämättä. Heti sängystä noustua, alkoi taas holista vuotoa, mutta kyllä tämä tästä! =)

Lumi-Marjalle piti monta kertaa eilen laittamani, mutta en saanut laitettua kun nää sivut niin tökki. Eli silloin kp 10 kun minulla oli gyne, alavatsaani oli niin kipeä ja gyne sanoi, että nyt touhuilkaa,muna solu on juuri irtoamassa, illalla tuli eka kerran sitä kirkasta ihmeellistä paksua limaa, en ole vissiin ennen huomannut sitä? :headwall: ...niin kuitenkin ovulatiomittari näytti plussaa vasta kp 13 ja kp 14. Eli kuitenkin sinullakin se voi olla vasta tuloillaan! Tikuta vielä varmuudeksi kuitenkin! :heart:

Kävin eilen loppujen lopuksi siis neuvolan terveydenhoitajalla, kun kaikki juttuni meni niin sekaisin tuolta äidit +40 voitte lukea,miten mr bean olin taas :D , siis sille sanoin ,että tälläinen vaavijuttu meneillään, vaikka ikää tämä'n verran, eka kysymys häneltä oli,mikä tukihoito minulla käytössä, johon että eihän minulla mitään ole ollut,koska eilen vasta se gyne sen laittoi minulle puhreseptinä :headwall: . Hän sanoi, että mein ikäisillä olisi aina hyvä olla joku tuki, eli kun mainitsin Lugesteronin, hän sanoi, että erittäin hyvä, kun se vahvistaa kohdunlimakalvoja ja auttaa , että alkio nappaa lujasti kiinni. Ja on minun ikäisiäni odottajia ja vauvan saaneita, joten helpotti, kun häneltä kuulin! Eli nyt kaikki naiset pyytämään jotain apuja tähän lastensaantiin! :heart:

Nyt aamupuurolle, pian takasin! :D


-pikkumyy- :heart: :wave:

Plussailuonnea kaikille!

Senjuskalle :hug: , toivottavasti tarrat pitää hyvin kiinni!!!!! Tässä vielä lähetän sinulle lisää tarrasukkia!!! :heart: :flower: , Oleppa hyvä!*toivon parasta, että vuoto tyrehtyy* :heart: :flower: :hug:

:wave:
 


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Aniliini, 41v, Vantaa
Ebony, 36v, 5lasta
Mantana, 39v, tytär 11/04
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

:heart: Keskiviikkona 7.11.-07 :heart:



pikkumyy 42.........3/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............4/29.................1. yhteinen
ebony..................10/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............11/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................14/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 15/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............16/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................17/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...18/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................20/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............22/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................23/28........................5.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:

 
Heipä hei taas täältäkin....

Juu, kyllä nuo ukkojen "mököt" on tuttuja täälläkin...meilläkin kun on isännän kanssa 15v. ikä eroa...niin välillä nämä ajatusmaailmat ei todellakaan mene yhteen :headwall: :kieh: . No selvitty on tähän asti ja nautin täydestä sydämestä näistä hyvistä hetkistä....( lue: elämä tällähetkellä harvinaisen seesteistä ;) )

Juu, minun pitäisi olla tällä hetkellä jo ulkoilemassa tytön ja koirien kanssa,,,mutta niimpä vaan jumittauduin tänne lukemaan viestejänne :heart: =) .

Se piti tulla kertomaan, että oletteko käyneet testejä tilaamassa sieltä "uudesta ???" netti kaupasta Babyplus ? Yleensä olen nuo testit tilannut MAMMAKSILTA, mutta nyt surffailin ja löysin nuo Babyplus sivut ja siellä on hyvä tarjous: 6 kpl ovistestejä + 3 kpl herkkiä raskaustestejä 9.90 ( + 2,- postikulut, jos on alle 20,- tilaus ). Minä tilasin sieltä eilen tuon paketin, kun niitä ovistestejä kaipailin...maksoin heti, niin että toivottavasti ne nyt PIAN tulisivat, ettei se ovis karkuun pääsisi ;) .

Mutta nyt on pakko tuonne ulos suoriitua...ihan morkkis taas, kun tässä koneella vierähtää tämä aika NIIIIIIIN NOPEASTI :$ -olette varmaan muutkin huomenneet sen ;) =) .

Plussia kaikille:++++++++++++++++++++++++++++++++
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Pullat uunissa ja pian makaronilaatikon tekoon. Olin vähän jo ulkonakin :heart:


Kiitos Ebony vinkistä, ovulaatiotestejen suhteen ja onnea nyt kaikille ovulaatioihin ja raskaustesti plussiinkin!

Plussiaaaaa+++++++++++++++++++++++++
:flower: ++++++++++++++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
*Hiljainen hetki Tuusulan uhrien muistolle :'(

senjuskalle lähetän paljon lisää tarrasukkia ja toivotaan, että pikkuinen patkasa pysyy :hug:

Lämmin kiitos kaikille kauniista sanoistanne ja tuesta. Lämmitti lukea teidän kirjoituksia. :hug:

Tuonne yli vuoden yrittäneisiin jotain jo kirjoitunkin, mutta lisää tänne. Juteltiin eilen pitkään. Alkuun siellä ladon takana, mikä idiootti itdea, mutta en vaan kestäny pitää sisälläni sitä snaojen tulvaa mikä seillä oli. Mies on aika jäykkä yleensä puhumaan, mutta nyt hänenkin sanallinen arkkunsa avautu, samoin kuin hänen kyynelkanavansakkin. Hän pelkää, ettei kestä katsella siskoni pyöristyvää vatsaa. Ymmärrän, se ei ole helppoa. Hän pelkää, että ovulaationi ei ole enää joka kuukausi olemassa ja se turhauttaa. Kaivanut siis roskiksesta tikkuja joissa olematonta haamua tai negaa. En ole nähtävästi taloutemme ainut roskisdyykkari :LOL: Juteltiin asiat halki ja kyllä sitä juttua jatettiin sisälläkin, kun lapset meni nukkumaan. Kaikki hyvin ja itkut itketty. Niin minä kuin mieskin vollotettiin kuin niagara. Hän pyyteli anteeksi turhautuma kiukkuansa ja minä omaa tahdittomuuttani monen asian kanssa. Sovittiin, että ei enää stressata ja otetaan vastaan se, mitä luonto meille antaa. En seikkaperäisesti ala koko tarinaa tähän kirjoittamaan, sillä siitä tulisi romaani. Mutta sovintoseksi oli kyllä ihanaa ;)

Ovistikkuun tuli tänään upeat kaksi viivaa. Testasin huviittani samasta pisusta toisellakin testillä silläkin uhalla, että enää yksi jäi jemmaan. Toisella testillä tuli lähes puhdas nega ja toisella erittäin selkeä plussa. No, miehelle sitä ihmettelin ja hän vain totes, että jospa kuitenkin harrastaisimme rakkautta niin kauan, kun se tässä talossa on mahdollista ja katotaan mitä tuleman pitää. Eli tänään vielä ehditään ja huomenna ruokatunnilla :p Kauheeta pakerrusta, mutta toivotaan, että ne kaksi olematonta tuolla jossain kohtaa oikeaan aikaan. Mieshän sanoi, että pitääkö huomenna ja perjantaina lähtee vähän ajelulle ja muistella nuoruutta :LOL: Meinas, et jos ei muualla saada pupuilla rauhas, niin sitten vaikka autossa :LOL: Että sillä lailla se meidän ukon mieli heittelee ja vain naisilla muka on näitä aaltoilevia ajatuksia :D

Kuten Hibiscus tuolla yllä sanoo, niin on nämä murheet kuitenkin pieniä tuohon tapahtumaan verrattuna. Saadaan kaikki olla ollnellisia, että meillä on tänäkin iltana lapset turvassa ja saamme elää rauhassa. Maailmasta ei näköjään koskaan tiedä, mitä se mukanaan tuo.

Pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin :hug:
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

pikkumyy 42.........4/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............5/29.................1. yhteinen
ebony..................11/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............12/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................15/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 16/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............17/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................18/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...19/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................21/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............23/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................24/28........................5.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 


Senjuskalle edelleen lähetän tarrasukkia, jotta pikkainen pysyisi matkassa! :hug: :flower:

Kauhea oli tuo eilinen tapahtuma Tuusulassa kylläkin! Tänään ympäri Suomen olisi tarkoitus laittaa kynttilä palamaan heidän muistolleen kello 18. Tuollaista ei voi ymmärtää, sitä murhetta ja tuskaa, mikä nyt monissa kodeissa tällä hetkellä on, myös tekijän omaisten kodeissa! Sanotaan, että kaikella on tarkoituksensa, tässä kohtaa en ymmärrä, mikä se tarkoitus on. Olkaamme kaikki onnellisia, meidän murheet ovat miljoona kertaa pienempiä kuin em ihmisillä.
Nauttikaamme elämästä, koska koskaan ei voi tietää, mikä päivä on se viimeinen. :hug:

Täällä pakkasta -2 astetta, pyörällä ajattelin mennä, mutta nyt en ole ihan varma, pitää tarkistaa onko siellä liukasta.

Äkkiä aika menee tänään jo kp 4 :heart:

Plussailuonnea kaikille! :heart: +++++++++++++++++++++ :heart:
Joulukuun alun tai marraskuunlopun plussia toivon! Jokaiselle! :hug: :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:


 

Yhteistyössä