YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Voimia sinulle hirmuisasti! :hug: Olen todella pahoillani puolestasi. :'( :ashamed: Jaksamista sinulle tuleviin koitoksiin ja iloakin toivon päiviisi perheesi kanssa hirmuisasti! :hug: :heart:
Kerroit tuolla aikaisemmin adoptionkin mahdollisuudesta, jos toista ei tulisi omaa lasta. Jospa sieltä löytyisi apuja? Mutta ei tarvitse tuohon vastata, ymmärrän mitä tuskaa varmasti käyt sisimmässäsi tilanteestasi. Kyyneleet vielä iloksi muuttuvat, uskon näin puolestasi! :heart: :flower: :hug: :wave:

Todella iso hali sinulle!!



 
Suuret pahoittelut Larissalle tapahtuman vuoksi, Toivon sydämestäni, että kuitenkin itse tervehdyt hoidoilla ja saat/saatte nauttia yhdestä lapsestanne , kiitollisina. :heart: . Toivottavasti ymmärrät , mitä tarkoitan! :hug:

Itse vielä täällä jännäilen rauhassa :heart:

Kaikille ihanaa iltaa, lähden tyttäreni kanssa nyt asioille! :heart:

Hei vaan ja plussaonnea pinoon edelleenkin!

:flower: +++++++++++++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
ja Larissalle :hug: Voi miten ikävää.

Tsemppiä mimmimamma :wave: ja kaikki muutkin jännääjät. Tulin juuri töistä ja jääkaappi kutsuu. Sain pyykit koneeseen ja yritän ottaa hetkisen ihan rennosti.

Tavarat pitäisi vielä pakata huomiseksi, kun lähdemme viikonlopuksi Mikkeliin appivanhempia tervehtimään. Appi oli muutama viikko sitten isossa lonkkaleikkauksessa ja toipuu nyt siitä. Siksi olemme reissanneet siellä melko usein. Voi olla, että tulee muutto sinne päin jossain vaiheessa, jos saamme pienemmästä kaupungista töitä. Täältä pääkaupunkiseudulta kun on tosi vaikea auttaa heitä tarvittaessa.

Eipäs muuten olla asuttu Vantaalla yli puoleen vuoteen ja vanhentunutkin olen taas vuodella. Tiedoksi pikkumyylle, jos noita listoja päivität.

Nyt en jaksa kirjoittaa enempää, on niin kamala nälkä. Mukavaa iltaa ja samoin viikonloppua :wave: :wave: :wave:
 
Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa


Perjantaina 2.11.-07



Mantana ..............6/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................9/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 10/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............11/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................12/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...13/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................15/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............177/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................18/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......27/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............27/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........27/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................32/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 
Ensin , ettei unohdu Lumi-Marjan tyttärelle ihanat onnentoivotukset syntymäpvn johdosta! :heart:

Tyttären kanssa tuli koluttua kauppakeskus Myllyä melkein 3 tuntia, kyllä on paikat nyt väsyneet! :D :headwall:

Nyt nukkumaan ja plussaonnea ja ihania, vaikka vauveleiden unikuvia! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

Ps Rouva aniliinille syntymäpäivä onnittelut! :flower:

 
Plussaonnea hirmusesti jokaiselle!
:flower: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
Hyvin nukutun yön jälkeen taas töihin, tosin myrskyn takia uskon, että autolla menen;=)

Iltaan ,´ihanaa tätä päivää kaikille! :heart:


rakkain terveisin -pikkumyy- :heart: :wave:


 
Ikäviä uutisia. Voimahali :hug: :hug: Onneksi papakokeet ovat keksitty ja ryhdytään pikimiten toimenpiteisiin jos tulokset hälyttäviä.

Itselläni ei mitään uutta , tätiä odottelen saapuvaksi aamuyöstä. Enpä taida päästä karkuun tällä kertaa.


Ebonylla on jo hyvät kp menillään ??? Missä meet?

Hibiscukselle ja Pikku-myylle plussapeukutukset :wave: :wave:

++++++plussia kehiin

:flower: mimmimamma :flower:
 
Ottaa kiinni plussasta mimmimamma, pitää hyvin sen nyrkissään, että pysyisi matkassa mukana, siis se plussa. :heart:
Onkohan ebonylle, tai siis mitä kuuluu Ebonyy*huhuileepi* =)

Plussaonnea edelleenkin kaikille tasapuolisesti!

Hei taas!
-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Täällä kaikki edelleenkin hyvin;=)
Missä mennään ebony,mimmimamma ja hibiscus?

Kaikille muillekkin edelleen onnea,onnea! :heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Aikas palajon plussia siis toivotan jokaiselle! :hug: :D

Ihanaa illan jatkoa jokaiselle ja aamulla tavataan taas! :heart:



-pikkumyy- :heart: :wave:

 
eli viimeisiä hetkiä vietän kuumeilijoiden parissa....täti saapunee aamulla 8:lta kun herään, jos normi kierto.

Pikku-Myy kysyi tilanteesta, niin voin vaan todeta että rinnat turvoksissa....mutta ei se meinaa mitään.´Vanhasta jo se tiedän. Tätituhrua ei näköpiirissä aika tyhjä fiilis oikeasti. Pitää luopua vanhasta totutusta tavasta.

Viimeisiä vinkkejä teille nyt jaan. Sinkki ihan apteekin purkista ei monivitamiininä vahvistaa kohdun limakalvoja. Sitten suosittelen sellaista homeopaattista ainetta, jota ei enään saa tuoda Suomen markkinoille, (ulkomailla nimi menopaus). Suomessa, jos vielä löytyy luontaistuotekaupasta niin nimi on H 1006 FIN (5o ml). Vogel on tuote merkki.
Niin niistä on ollut apua luontaisesti tasoittamaan hormoonitoimintaa 15 tippaa/päivä kuuriluontoisesti. Gynekin sanoi viime tutkimuksissa, että onpa pullea kohdunlimakalvo, varmaan tulee kunnon vuodot.

Mantaana katsoin vanhoja kirjoituksia ja kp 25 kysyit kohdunnapukasta ja epämääräisestä tunteesta alavatsalla. Ottaen huomioon kiertosi pituuden 40 päivää, niin todennäköisesti sinulla oli ovis vasta silloin. En tiedä mutta voisin hyvin kuvitellla että 14-15 luteaalivaihetta sen päälle, olisi juuri tuo 40 päivää. Kohdunnapukka on siis pehmeä ja avoin oviksen aikana. Minulla on erittäin alhaalla johtuen 3 synnytyksestä, ei niin kun nuorella tytöllä,
jolloin kohdunsuu oviksen aikana jossain korkealla, pehmeä ja avoin. Valkovuotohan on silloin vetistä päivä- kaksi ennen ovislimoja, nehän taas ovat sellaisia seitin omaisesti venyviä läpinäkyviä limoja. Heti sen päälle tulee joko kuivakausi tai sitten valkoista valkovuotoa. Silloin ovis on ohi.


Tänään päivällä mietin autoa ajaessani, liikennevaloissa, että taidan kuitenkin tulla kurkkimaan tänne salaa teidän juttuja. Sillä hetkellä käveli äiti lapsenvaunun kanssa suojatieen yli, ja yks kaks pieni poika kurkkasi vaunuista ulos, katsoi minua suoraan silmiin ja hymyili viekkaasti.
Minulle tuli hyvä olo siitä kohtaamisesta. Juuri niin minä teitä kurkin. Huomaamatta ja rakkaudella.



:flower: mimmimamma :flower:

ps. tulen vielä huomenna teitä kurkkimaan ihan virallisesti :)


 
Huomenta vaan kaikille ja PÖÖÖ...hyvää halloweenia :D meillä täällä yritystä pelissä kun kierron päivät on otolliset. Oviksen olevinaan eilen bongasin. Tikussa oli kutakuinkin saman vahvuinen viiva kuin kontrolliviiva. Täytyy kuiteski tänään vielä testailla.
Vähän tuntuu hiipuneen tämä meidän ketju vai luulenko vaan? Tulkaahan kertomaan kuulumisia.
Tänään on kyllä niin pyhäpäivää että. Ajattelin lasten kanssa leipoa tänään jotain, ehkä kuivakakkua.Toivotellen plussahduksia kaikille kaikissa muodoissa.
 


Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

Lauantaina 3.11.-07



Mantana ..............7/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................10/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 11/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............12/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................13/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...14/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................16/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............18/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................19/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......1/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............28/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........28/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................33/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU



PLUSSANNEET: +

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
:flower: :heart:
 
Tänään kiireinen päivä hautumailla käyntiä, miehen tyttären peliä pian seuraamaan ja illalla kirkkoon ja kynttilät laittamaan haudoille.

Tytär avokkinsa kanssa tulee saunaan.

Mukavaa päivää kaikille ja plussaonnea niin oviksien ja raskauksienkin suhteen! :heart: ++++++++++++++++++++++ :heart:

Ja nuuskulle onnittelut ovisplussasta! Ja vähän hiipuvan ainakin tämä pino tuntuu? :heart:

Heippa nyt ruuanlaittoon!

Plussatoivein- pikkumyy- :heart: :wave:
 
Heippati!!


Nyt kun tänne sivulle taas tuntuu pääsevän niin ei osaa mitään kirjoitella. Kun ajatus on karannut ja vanhat kirjoitukset lentäneet tuonne bittiavaruuteen.. Monena päivänä raapustanut pitkiä ja "syvällisiä" :LOL: turinoita mutta ehkä kun taas pääsee juonen päästä kiinni. Katsotaan että meneekö tämäkään kirjoitus läpi.

Mutta plussia nyt kovasti kaikille ja muistakaa harjoitella.
 
Olen kans yrittänyt kirjoitella tänne, mutta tekstit ovat kadonneet, kuten monilla muillakin. Larissalle :hug: ja voimia tuleviin päiviin, muille onnea plussauksiin, ittellä ovis alkaa lähestyä ja himmeää viivaa testi näytti, mutta ei vielä plussaa.

Meillä isäntä kolmevuorotyössä ja viikonloput myös töissä, eli aika taiteilua on olla asialla otollisena aikana, kun on 1 v 3 kk ja pian 4-vuotias, mutta aina aikaa jostain löytyy. Poika kerhossa 2 krt vkossa, täyttää kuukauden päästä 4 v 3.12. ja meillä 2.12. 12-vuotishääpäivä ja yritämme päästä silloin kahdestaan jonnekin, vaikka syömään.

Eipä tässä tällä kertaa muuta. Plussia kehiin ++++++++ :flower: :flower: :flower:
 
Mulle kans listapäivitystä sinne ylemmäs. Lapset 2-15v.

Nuusku onnea ovisaikaan. Meillä tämä kierto menee melkein samaa rataa, niin pisti vaan mietityttämään, mikäs mua nyt vaivaa. Viime kierrossa tähän aikaan oli jo ovishaamu melkolailla yhtä vahva kuin kontrolli, mutta tänään niin selkeä valkoinen nega, ettei jättänyt mitään tulkinnan varaa. Toivottavasti mun kierto ei ala taas heittelehtiä. Se tästä vielä puuttuis. Ennen tyttöö se olikin luokkaa 28-65.

Muuta ihmeellistä ei kuulukkaan, ovista odotellaan ja siinäpä se tämän kuumeilun osalta. Tällämenolla loppuu tikut kesken, kun viime kierrossa meni ylimääräisiä ja nyt enää viis jäljellä :headwall: Just ei oli vara enempää hommata, kun tuli asuntolainan vuosikorot maksuun |O

Nyt saunaa lämmittään ja plussia pinoon :wave:

mimmimamma sulla oli kaunis kirjoitus. Voin kuvitella sen pikkuisen pojan ja kohtaamisen. Tuli tippa linssiin. Tule vain tänne kurkkimaan, eikä varmaan ketään haittaa, vaikka näkyvänkin merkin itsestäsi jättäisit :heart: Olet aina yksi meistä :hug:
 
............jaahas mitähän sitä kirjoittelis, kun on tainnut käydä samoin kuin sinittärelle. :headwall: Eli omat ajatukset sekaisin, kun on tullut tuon tuostakin kirjoitelluks ja kaikki sepustukset sitten lentää liihottaneet bittiavaruuden pimentoon. :eek:

No, se on ainakin varmaa jotta taas tuli hutikierto. Meinaan kun ovis taisi eilen tänne tupsahtaa (ainakin näin päättelen kehoni merkeistä) eikä yritystä ole ollut sitten nimeksikään. :'(
Niin et nyt sitten jäädään vain tätyliä kylään odottelemaan muutaman viikon päästä saapuvaksi. Joten saattaa hyvinkin olla et ei liiemmin kirjoitus intoa ole tiedossa tältä suunnalta. Sorry. :/ Juu ja muutoinkin jälleen tuntuu siltä et ei tässä ole mitään järkeä tai ideaa. Kun nuo aloitteet kammarissa ovat minun varassani, enkä todellakaan jaksa aina olla seksiä vonkailemassa. Niin siitä johtuen on koko vaavihaave saanut vallan muun laisen käänteen, kuin pitäisi. Täsmäiskuja vain kammarissa=työstämiseksi on puuhat menneet ja se jokin on karannut ties kuinka kauaksi. :kieh: :x :eek:

Ai niin opinnotkin on nyt jotenkin jumissa. Nimitäin torstaina oli toiset anatomian kokeet ja niistä tein opintojen ekan pohjanoteerauksen -> uusintaan siis kyseinen koe menee takuu varmasti.
Mut toisaalta olen sitten itseeni tyytyväinen psykolokgian osalta, sillä alueella kun tunnun pärjäävän. Vaan sepäs onkin se alue mitä todennäköisimmin enemmän tulen tulevaisuudessa tarvitsemaan. On nimitäin nuo ammatti suuntaus ajatukset sellaiseen suuntaan missä anatomialla ei niin merkitystä ole. ;)


:hug: Larissalle :'( Ikäviä nuo tullaiset uutiset. Vaan toisaalta ainahan on kuitenkin olemassa mahdollisuuksia joilla vaavi voi syliinne saapua. :heart:

:hug: Niille joille täti on kylään saapunut.

Plussia jakoon puhkun :whistle: +++++++++++++++ :whistle:

-touhis-
 
Larissa, kuulostaa epäreilulta.
Pahoittelen...! Sanattomana luin viestiäsi, enkä tiedä, miten lohduttaisin! :hug: Surullista!!! Muut ovat osanneet kauniisti lohduttaa, ja ajatella jo tulevaa. Sitä adoption mahdollisuutta minäkin varovaisesti kannattaisin... Josko se olisi mahdollista...? Vaikka prosessi lienee pitkällinen...

Niin, pitkästä aikaa täällä... Olen yrittänyt vältellä ajatuksia raskautumisesta, koska juuri nyt se tuntuu jotenkin piinaavalta. Menkkaoireita on ollut pätkittäin koko viikon. Aivan liian tuttuja oireita, joten mahdollisuudet on kaiketi tässäkin kuussa nollatasolla.
Masentaa ja hikoiluttaa. Testejä ei huvita tehdä, koska en halua nähdä sitä negaa.


pikkumyy: Ihan hyvin täällä muuten pyyhkii, kiitos kysymästä, jos ei oteta lukuun tuota ikävää fiilistä siitä, että täti on tulossa muutaman päivän sisään! Mullahan tuo kierto on kovin epäsäännöllinen, parhaimmillaan tai pahimmillaan se on venynyt jopa 34-35 päivään. Siinä mielessä mun kohdalla ei mitään merkitse, jos "ne" on muutaman päivän myöhässä. Ärtsyä! Millaisia tuntemuksia sinulla on?! Sulla on nyt tosi jännät paikat!! Heitän sinulle kasan plussia!!!!!


mimmimamma, kiitos tsemppaamisesta! Mikä tilanne? Toivottavasti täti pysyi poissa!!! Sulla myös nyt jännät hetket! Toivottavasti ++++!!!
Älä nyt minnekään karkaa! Todellakin kauniisti kirjoitit. Jotenkin tuli pala kurkkuun, hyvä, jottei silmäkulma vesittynyt. :'( Melkein... Taitaa olla mieliala vähän herkässä... Kiitos noista neuvoista. Täytyypä hankkia sinkkinappipaketti. Mainitsemastasi luontaistuotteesta en ole kuullut, mutta ehkä jotain googlettamalla löytyy. Kiitos! Mutta hei, älä nyt ihan kokonaan kuitenkaan täältä minnekään häivy!


touhu tenava: älä vielä luovuta, ei sitä koskaan tiedä! Vähän samat on kyllä fiilikset... Eli kirjoitusinto hiipuu, kun tuntuu, ettei oo kauheasti toivoa :headwall: Tuttu tunne tuokin, että itse saa olla vonkaamassa :D. Minä olen ehdottomasti se aloitteellisempi meidän suhteessa, ja tämä pätee etenkin ovisaikaan. Valitettavasti! Joskus tuntuu, ettei äijjä tajua ollenkaan, mikä merkitys sillä ovisajalla on, vaikka olen sen miljoonat kerrat selväksi tehnyt. Tärkeällä hetkellä tämä saattaakin yhtäkkiä olla kuin muistinsa menettänyt lahna
Kyllä sellainen ottaa päähän!!! Mutta hei. Voimia opintoihin! Kokeita voi aina uusia, vai?!

Ja KAIKILLE ++++-onnea, sekä ovis-aikaisille, että jänniä päiviä eläville!


 
harvemmin täti myöhässä, kaksi kertaa vuoden aikana täti tullut kp 28 illalla ja kp 29 muuttunut kp 1, muuten kyllä viimeistään kunnon vuoto kp 28.

Tänään aamulenkillä jouduin yökkimään. Kunnon oksennusrefleksi 5-6 kertaa mutta vatsassa ei mitään oksennettava???? Muutama minuutti sen jälkeen paha olo ja siihen se loppui.

Mutta tunne on sellainen että kohta "ne" kumminkin alkaa ja se on vain hyväksyttävä tosiasia.

Kiitos lumi-marja ja hibiscus. EHKÄ voin sittenkin kurkkia nimimerkin takaa silloin tällöin :) B) B)

plussa sadetta ovistikkuihin ja raskaustesteihin+++++++

:flower: mimmimamma B)
 
Tänne tulin lueskelemaan, kun sain tyttelin nukkumaan klo 21 maissa ja sitten päivitin hänen sivustoaan sekä päiväkirjaansa. :heart: Tänään juhlimme ja tytteli sanoi olevansa prinsessa! :saint:

Perjantaina isillä oli suojelusenkeli mukanaan matkassa ja olenpa todella kiitollinen, jotta hän on kunnossa. :'( =)

mimmimamma KIITOS!! :hug: :heart: :wave:
Mantaana katsoin vanhoja kirjoituksia ja kp 25 kysyit kohdunnapukasta ja epämääräisestä tunteesta alavatsalla. Ottaen huomioon kiertosi pituuden 40 päivää, niin todennäköisesti sinulla oli ovis vasta silloin. En tiedä mutta voisin hyvin kuvitellla että 14-15 luteaalivaihetta sen päälle, olisi juuri tuo 40 päivää. Kohdunnapukka on siis pehmeä ja avoin oviksen aikana. Minulla on erittäin alhaalla johtuen 3 synnytyksestä, ei niin kun nuorella tytöllä,
jolloin kohdunsuu oviksen aikana jossain korkealla, pehmeä ja avoin. Valkovuotohan on silloin vetistä päivä- kaksi ennen ovislimoja, nehän taas ovat sellaisia seitin omaisesti venyviä läpinäkyviä limoja. Heti sen päälle tulee joko kuivakausi tai sitten valkoista valkovuotoa. Silloin ovis on ohi.

Tuo sinun kommentointisi antoi minulle erittäin paljon selvennystä tähän kiertoni "tutkintaan"! Kopioin tekstin itselleni ja valmistaudun seuraavaan yritykseen napata ovishetkeni! Niin! 8.11 saan tietää saanko lähetteen sinne äippäpolille gynelle ultraan!!!!!!!!!!!
=) Ethän tosiaankaan jätä meitä kokonaan mimmimamma... voinpa hyvin ajatella, että joskus on meidänkin tyttö kurkannut salaa ohi kulkevaa ja hymyilevää tätiä! :'( :hug: :wave:

Nyt en taida tähän enempiä... |O
Tsemppiä ja onnellisia yhteisiä hetkiä paljon sinne teille kaikille; oman kullan kainalossa! ;) :wave:
 
Kp 29/28 alkanut nuhan merkeissä, siihen heräsin , kun ihan kirkasta vettä nenästä valuu, toiv on vain tilapäinen"häiriö" :snotty:

Mimmimammalle onnea, että pienet yökötykset olisivatkin jotain ihanaa! :heart: ja kiva joka tapauksessa, ettet meitä unohda! :heart:

Mantanalle oviksen etsintäonnea!
:flower: ja muillekkin, joilla se aika kierrossa nyt, itse olen/olin niin ihastunut siihen clearbluen digitaaliseen ovismittariin, on niin selkeä! :heart: Silloin yli 2 viikkoa sitten pongasin oviksen pe ja la aamuna. Niin sama meillä tässä kierrossa vasta jälkeenpäin miehellle kerroin ovisajankohdasta. Vaikka kyllä meillä keskimäärin vähän vuorotellen noihin sänkyhommiin aloittavana osapuolena ollaan! :D

Mies jännittää varmaan aivan kauhiasti tällä hetkellä, jos sellainen pieni olisi saanut alkunsa, itse odotan suht rauhallisesti kyllä.

Tämä nyt käynnissä oleva kierto on ollut siinä suhteessa erilainen, minulla on oviksen jälkeen alkaneet ne melko kovat kohtualueen vihlonnat, välillä hetkittäin, mutta joinakin päivinä ihan monta tuntia, ja silloin aina olen luullut/pelännyt, että menkat alkaa, mutta ei, pelkkää valkovuotoa on ollut ihan joka pv alkaen kp 10 se on myös uutta.
Eilenkin jäähallilla aika nipistelyä maha piti, mutta kaikki hyvin edelleen. Hienoista hetkittäistä "pahoinvointia" on ollut. Ja sitten se "merisairaus" kohtaus päiväni.

Niin mie sitten vaan täällä maltillesesti odottelen, mitä tapahtuman tulee! :heart:

Perjantaina lähdenkin työmatkalle messuille Tampereelle, linja-autossa istumista 2 tuntia mennen -tullen, ei tunnu ajatuksena kauhean mukavalle, mutta onhan se vaihtelua toisaalta! :D

mantanalle onnittelut tyttären 3 vuotispvään, prinsessalle Onnea
Lumi-Marjan tyttärelle Onnea 2 vuotiaalle prinsessalle!

Toivottavasti nukun aamulla pitkään! :D

Heippa ja ihanaa sunnuntaipvää jokaiselle, meillä leivotaan tänään karjalanpiirakoita runsain mitoin! :heart: :p

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!
:flower: ++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:

 

Yhteistyössä