YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Heräsimpä aikasin taas, niin ja kellotkin siirretty,tietsikka onneksi automaattisesti muokkautuu, siitä muistinkin, ai niin talviaikaan on menty, mutta ei ihan vielä lumiukkoja pääse tekemään :D , ainakaan täällä päin.

Nyt olen jo ihan terve, eilisiltana jo liikuinkin ihan normaalisti, uudet sauvat ostimme molemmille, vanhat kului puhki, oon vuuen aikana kävellyt ihan hirmu monta kilometriä, mie kun talvella kävelen kerran viikossa töistäkin kotia sauvojen kanssa! =)

Lumi-Marjalle :hug: , 8 vuotta sitten tapahtuneesta! Se kun oman lapsen menettää satuttaa varmaa¨n jokaista kaikkein eniten!

Oon kutonut nyt parin töppösiä ja tänään aloitan tyttärelleni kanssa kutomaan samanmoiset,mutta eriväriset :heart:
Helppo malli luodaan esim 3,5 puikoille 60 silmukkaa , sitten kudotaan noin 10 cm aina oikeaa ja aloitetaan 5:llä puikolla,jotta jokaisella puikolla on 15 silmukkaa kudotaan 1 oikein, 1 nurin jatketaan niin kauan kuin alkaa loppukavennukset ja sen teen aina oikealla. Sitten vaan ommellaan takasauma kiinni, siis virkkuukoukulla ainakin mie teen sen, tämä on asiakkaani paljon käyttämä malli, yhdet töppöset ostin häneltä ja nyt kudon niitä omaksi ilokseni;=) Pysyvät hyvin jalassa.

Viikon päästä se oisi jo testauspäiväkin, jos sinne asti päästään , ilman menkkoja, olot on edelleen ihan samanlaiset kuin ennenkin;=)

Mantanaa oottelisin, miten siellä päin Suomea on, joko näkyisi se ihana plussa? :heart:

Niin ja todella kiva, kun tulee uusia kuumeilijoita, kun toisesta päästä menevät odottajien puolelle;=) :heart:

Miehestä oli täällä juttua, minun mies ei yleensä siitä ole pahoilla mielin , vaikka täällä naputan, josku on tuossa sängyllä pötköttelemässä samaän aikaan ja kyselee, mitä tänne kuuluu? :heart:

Nyt plussarikasta aikaa edelleen kaikille

Toivotellen

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
huomenta vaan kaikille täältäkin!

Olipa mukava nukkua oikein pitkät yöunet!
Onnea kaikille plussanneille!

Minut työkiireet ovat pitäneet tiukasti otteessaan koko viikon ja varmaan haukkaavat osan vielä tästäkin päivästä.
Nämä työelämän haasteet kiireineen ovat yhä enemmän suuntaamassa minua näihin muihin ratkaisuihin, vahvistamassa, että olen menossa oikeaan suuntaan. Olen alkanut kyseenalaistaa työni merkittävyyttä ja sen merkitystä omalle elämälleni sekä perheellemme. Ovatko perusarvoni menneet jotenkin sekaisin aina välillä...Tahtoisin vielä elää täysipainoisesti perheelleni, elää siis oikeaa elämää, enkä revetä suuntaan jos toiseen. Haluan siis kotiäidiksi uutta elämää kasvattamaan sekä vaalimaan näiden jo syntyinen lapsosten elämää. Uskon, että näin saisin enemmän myös itselleni, myös pitkällä tähtäimellä.
Näitä asioita varmaan muutkin pohtivat nykytyöelämän haasteissa ja tuottavuuden kasvun odotuksissa.

Tämä ikä kyllä laittaa miettimään kaikkia ratkaisuja kyllä entistä tarkemmin. Ensi kerran minussa heräsi pelko synnytyksestä - Oletteko jo ajatelleet synnytystä te muut kuumeilijat?

Kiva, että tulee mukaan uusiakin kuumeilijoita, kun meistä moni on jo onnekkaasti siirtynyt odottajien joukkoon.

Hankin jo sen Clear bluen digitaalisen ovistestin ja eka kerran jo testailinkin, mutta vielä ei ole tärppiaika, mut oli kiva testailla kuitenkin.

leppoisaa sunnuntaita!
 
Kiitos pikkumyy42 ei tässä mitään voi, uutta yritystä vaan! =)
Huomenna lääkärin puheluaika, joten katsotaan mitä sanoo ja pääsenkö kunnallisen puolen kautta eteenpäin. Eli haluaisin nyt sinne ultraan ja mahdollista lääkitystä, jos vaikka sitä clomifeenia tai jotain voisi kokeilla.

Tervetuloa uudet!!! Mukava, kun tulee lisää yrittäjiä! Plussa onnea teille! :flower: + + + + + :flower: :wave:

 
Ensinnäkin se digitaalinen ovismittari on ihana! :heart:

Minua ei synnytys, eli sektio pelota,olen sen jo kokenut 3 kertaa ja aina sujunut hyvin, ainoastaan verenpaineeni romahtavat ja alkaa kauhea merkkiääni siinä koneessa, sitä ennen kyllä tunnen sen itse, koska meinaan pyörtyä, sanon sen tunteen tuntiessani sen leikkauksessa mukana oleville ja saan heti jotain, mikä nostaa verenpaineeni takaisin.Siitä voin mainita jo ennen leikkausta, niin on helpompaa, kun minulla suunniteltu sektio tullee olemaan, niin ellei vauva ennenaikojaan ryhdy tulemaan kaikki mennee niin aamulla sairaalaan syömättä ja sitten leikkaus ja sitten paranemisia..;=)'Parempi kai ajatella näin päin , että plussaan vielä- joskus käy pieni pelko, entä jos emme saisikaan vauvaa, mutta onneksi katoaa yhtä äkkiä kuin tuleekin sellainen ajatus. Kaikki raskausajan tutkimukset, mitä suositellaan olen valmis käymään läpi. :heart:

Saimme pihatyöt tehtyä, nyt on hyvä talven tulla, lumi on niiiiin ihanaa toisaalta , puhdasta ,valkoista-valaisevaa..mutta toisaalta miun pyöräilykauteni loppuu siihen sitten :/ . Toisaalta toivon kovasti tai en toisaalta vaan aivan hirmusti toivon, ettöä ensi maaliskuussa en aloittaisikaan pyöräilykautta vaan autolla kulkisin ja ylpeänä saisin masuani kasvattaa! :heart: :heart: :heart: :heart:

Ihmisen on niin ihmeellinen tai varmaan se on hlökohtaista, mutta minä jaksan uskoa mahdollisuuteemme! :heart:

Tytär avomiehensä kanssa tulee tänään kahville! Kiva! :heart:

Täällä meillä päin on nyt ensi lauantaina pyhäinpäiväkö se on sellainen tilaisuus tuolla mein kirkossa, missä luetaan kaikkien tänä vuonna nukkuneiden nimet tämän seurakunnan alueella tai sellaisten,jotka ovat toisesta seurakunnasta,mutta haudattu/haudataan tänne hautuumaalle, eli silloin äitinikin nimi luetaan. :heart: 2,5 kk on aikaa hänen kuolemastaan. Vähänväliä tulee ihania asioita mieleen, mitä yhdessä ehdimme hänen lyhyeksi jääneen elämänsä aikana tehdä. Monet itkut on itketty hänen kuoltuaan, vaikka se olikin näin parasta, hänen kärsimyksiään oli paha katsoa! nukkukoon hän nyt rauhallista ikiuntaan isäni kanssa. :heart:
Miten muilla elävätkö vielä vanhempanne, itse menetin isän 61 vuotiaana 3 v sitten ja nyt äidin 64 vuotiaana.

Nyt vaan toivomme pientä uutta elämää! :heart: :heart:

Hei taas ja viesteilkäämme, niin vanhat kuin uudetkin kuumeilijat! :heart:

Plussakimppusia vielä niin vanhat kuin uudetkin kuumeilijat!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:



-pikkumyy- :heart: :wave:
 
mantana :hug: minä kun niin luulin, että se plussa sinulle kuitenkin suotaisiin, mutta näinhän se elämä meitä vie :hug:

Se pikkumyyn linkkinä laittama aamulehden juttu on nähtävästi saanut meidän isäntään liikettä:) käski laittaa jotain merkiksi hänelle, että täti on lähteny ja mietin hetken, mitä ihmettä se sillä tiedolla tekee, kun ei ennenkään ole niin päivän päältä tarkka ollut. Laitoin illalla hänen kännykän taakse maalarinteipin palan ja siihen piirsin jäniksenjäljet. No aamulla sain tietää miksi hän sitä tietoa kaipasi :LOL: Empä musta milloin olis kukonlaulun aikaan sellaisen aamuherätyksen saanut :snotty: :D Pitää kuulemma varmistaa simppojen kunto ja laaduntarkkailu kohdalleen ja työterveyshoitajakin oli suositellut kuntoliikuntaa, joten tämä sitten yhdistettiin miehenlogiikalla tällaiseksi :LOL:

Olo on taas vaihteeksi seesteinen. Ei nippaa eikä kolota. Päätä vähän särkee, mutta kuka käskee nukkua sellaisella mutkalla, mihin minä aina unissani myllään. Toisekseen, tällainen harmaa ilma tekee mulle pään kipeeks. Ja liika valvominen on toinen. Yritän kutoo joulupakettiin omille ja toisten omille jotain, lähinnä sukkaa yms. Pari neulepaitaa on valmiina. Meillä ne tulee jopa pidettyä, niin on jotain mieltä tehdäkkin.

Nyt nakkaan tuon myrskyn mukaan plussia ja toivon, että ne löytää jokaisen luo. :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
 
Miunkin mies aamulla ihmetteli, kuinkas sitä ollenkaan vanhempana jaksaa rakastelua, kun nytkin niin kovvaa hommaa on :heart: Siis leikillään, kyllä meillä kivaa oli peuhata;=)

Ja kiva kun saitte siitä linkistäni uutta potkua sänkyelämään;=)..vaatii hyvää kuntoa myös! :D

*jännäilevä* -pikkumyy- :heart: :wave:
 
Heheh.... tuo oli hyvä tuo pupukuva kännyyn! ;) :LOL:

Touhis sulla on tuo kierto venähtänyt tuolla toisessa kuumeilupinossa... :wave:

pikkumyy42
Niin ja en enää saa sitä sinun linkkiä auki... :ashamed: Luin sen kyllä!
Huomista jännitän, kun mietin mitä se lääkäri sanoo, mutta illan jatkoja!
=) |O
 
.......Kotona ollaan. Reissu tehtynä ja nyt on sitten viikon aikana kertynyt pyykiä niin että kone laulaa parast aikaa :kieh: eikä taida tämä ilta pyykin pesuun riittää vaan huomenna on jatkettava. Ellen sitten nukkumaan käy vasta huomenna. No, jaa en taida niin innoissani tuosta pyykistä olla. Meinaan kun huomen iltana olisi taas oltava skarppina opintojaan suorittamassa - sillä yksi koe olisi taas tehtävänä ja toinen sitten torstaina. Enkä ole kertaakaan tuota torstain koetta varten koe aluetta lukenut. No, vaan ei se mitään jos olis luennot ollut aiheesta, mut ei ole kun koko koealue on luettava itse opiskeluna. :eek: Eikä tuo opiskelumuoto ole minulle niitä vahvimpia tapoja opiskella. :(

Mut mut, vaan kylläpäs olitte enättäneet paljon kirjoitella sillä väliin kun poissa olin. joten en sitte kaikkea kirjoittamaanne lukenut, mutta enköhän tärkeimmät taasen löytänyt.

:hug: Tädin ylättäneille.
:flower: Plussan löytäneelle (ainakin yksi taisi olla).

Vaan taas se minäkin mietin jotta oliskos aika suunnata gynen pakeille, kun ei tunnu edes täsmäiskut tehoavan. :headwall: Vai olisikos parasta antaa luonnolle periksi ja luopua kokonaan vaavihaaveilusta. :headwall:
No, en tiedä mitä tehdä joten en nyt enempää asiaa mieti.

Mut nyt opintojen pariin jotta jotain huomenna saan siihen koepaperille selitellyksi. :wave: :wave: :wave:
 
Juu mantana se sivu ei näemmä enää aukea :headwall: .
Olenkin aika väsy,tytär ja avopuolisonsa juuri lähtivät katsoimme yhden elokuvan yhdessä :D , mukava oli kun kävivät!

Mutta nyt taitaa sänky kutsua ja huomenna kello soimaan taas 5:00, jotta kerkiää lähteä 6:n aikaan, voi kuinka sitä taas jaksaa? =) Maanantai kun on ohi sitten taas helpottaa, pääsee töihin kiinni.

Mutta nyt kaikille plussatuulia, täällä nimittäin tuulee kovaa ulkona!

:heart: ++ :heart: :heart: ++ :heart: :heart: + :heart: :heart: :whistle:

kauniita unia kaikille!

rakkain terveisin -pikkumyy- :heart: :wave:
 
Huhhuijaa, nyt on työntäyteinen viikonloppu takana ja olo sen mukainen, eli rättipoikki.
Hullun hommaa tulla vielä tässä tilassa koneelle, mutta enpäs malttanut olla piipahtamatta :kieh: pikkumyy, sanoppas muuta, kohta alkaa taas meitin kohdalla jännittävät päivät! Oikeasti en uskalla toivoa mitään. Pohjalla on kyllä semmoinen "perususko", että vielä se vauvahaave toteutuu, mutta sitten en kumminkaan uskalla elätellä "kovin isoa" toivoa, etten pettyisi. Eli yritän fuulata itseäni ihan täysillä. :headwall: Ei mitään järkeä, ei! Mulla ei ole ollut mitään erityisiä tuntemuksia tän viikonlopun aikana, mutta en ole kyllä niitä kuulostellutkaan. Työ on niin kireätahtista, ettei siinä ehdi omia tuntemuksiaan ajatella. Aika hirveä vauhti on päällä koko ajan, mutta illasta tapahtuu aina totaalisimahdus.


Vain lämpöjä olen uskollisesti mittaillut joka päivä, vaikka en tiedä, mitä se hyödyttää? Ne ovat edelleen 36,5 lukemissa, kun normi on astetta alempi. Jos oikein muistan, niin mimmimamma kirjoitti jossain, että 7-10 päivää oviksen jälkeen lämpö notkahtaa, jos kiinnittymistä EI ole tapahtunut. Vielä ei ole notkahtanut...


mimmimamma: En nyt ihan tajunnut, aiotko sinä jättää meitit? Et kai, ethän sinä malta!? Häh? Tosi nätisti kirjoitit tuolla sivulla 12. Luin sen eilen, ja tuli kyllä liikuttunut olo! Varsinkin siitä, kun kerroit olleesi tyttären kanssa syömässä ja miten te olitte jutelleet. Nuo juuri ovat niitä elämän tähtihetkiä, ihania hetkiä, jotka ihminen muistaa aina! Siinä samalla ajattelin sitäkin, millainen äiti sitä tulee oltua omalle teinitytölle... Ei varmaan koskaan niin hyvä, kun haluaisi olla.


mantana: pahoittelut tädistä. Tylsä homma!
Jotenkin oottelin enemmän plussauutista...:(

touhu tenava: kyllä niitä apuja kannattaa kokeilla, eli clomeja. Ei sitten ainakaan myöhemmin kaduta, ettei tullut kokeiltua. Itse napsin niitä toista kiertoa, eikä yhtään harmita. Tosin mietityttää, riittääkö ne. Meidän ikäisillä yksi suurimpia syitä siihen, ettei raskaudu, on kuitenkin se, ettei alkio kiinnity. Se taas voi johtua ohuista limakalvoista. Joten ehkä niidenkin vahvistamiseksi pitäisi napsia jotain, jos mitään ei muuten tapahdu (?).


mimuli: Kyllä nuo sun ajatukset työelämästä ihan tutuilta kuulostaa! Arvaapa vaan, kuinka monet kerrat sitä päässä pyörinyt, että toisinkin voisi olla. On jotenkin katkeraa ajatella, että nyt kun sitä olisi kypsä jäämään kotiin muutamaksi vuodeksi lasta hoitamaan, ja vaikka teiniäkin hellimään, niin se ei ehkä onnistukaan. Kyllä minäkin vakaasti uskon, että pitkällä tähtäimellä se rikastuttais elämää aivan toisella tavalla, kuin raataminen töissä. Mitä siitä jää käteen, loppupeleissä? Kunpa vois tehdä näin:



Enkä nyt tarkoita rahaa! Vai onkohan tämä nyt jotain lähestyvän keski-iän "elämä on pian eletty" -kriisinpoikasta?


Nooh, näihin mietteisiin... Hyvää yötä vaan kaikille!!!




 
Nyt on päivärytmi taas sekaisin, kun pitkiä iltavuoroja ja yövuoroja puoltoista viikkoa takana. Ei tälläisiä vuoroja yleensä ole, mutta olen joutunut tuuraamaan työkaveria ja tehnyt ylimääräisiä tunteja.

Menkat alkaa olla ohitse ja pian saa alkaa miettiä tositoimia. Minulla ei ole oikeastaan hajuakaan milloin ovis aikani on, mutta jotain aavistuksia. Täällä aika moni käyttää ovistestejä, joten kiinnostus niihin on minullakin herännyt.

Hyvää yötä :wave:
 
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa
Larissa 36 vuotta, tytär 3 vuotias

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mantana ..............2/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................5/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 6/27-29........................2. haaveissa
Larissa..................7/30-35............yk 3...............2.toiveissa
Lumi-Marja............7/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................8/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...9/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................11/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............13/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................14/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......23/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............23/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........23/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................28/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:


HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 
Ihanasti nukutun yön jälkeen, suunnilleen kaaduin sänkyyn väsymyksestä 22 aikoihin :heart:

Larissa itse suosittelen clarbluen digitaalista mittaria, se on helppokäyttöinen, ja näyttää takuuvarmasti oviksen paikan! :heart:

Touhutenavalle touhukkaita opiskeluita! Mitäs kokeita tällä viikolla? Onnea niihin! :flower:

Mitä työta Hibiscus tekee, jos saapi kysyä? Mimmimamma taitaa jotain opettaa ilmeisestikin?

Nyt alkaa siis jännäysviikkomme*toivottavasti onnekas sellainen* :heart:

plussakimppuja jakoon jokaiselle vielä! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: :heart:
ja yhdet kaksosetkin taisi olla joukossa! :heart:

Heippa ja ihanaa , vaikkakin kovin tuulista päivää kaikille!




Haaveena plussia! :heart:

 
Ihana tulla tänne lukemaan teidän kuulumisianne! =) Mukavaa viikon alkua kaikille ja nyt tässä lähti viimoinen hoitovapaa viikko käyntiin! :'( Ihanaa on ollut, kun kotona saanut olla tytön kanssa ja seurata kasvuaan! Päivät on menneet tosi nopsaan... kohta meidän tytteli 3v täyttää ja ihan hänkin vähän jännittää sitä tulevaa hoitopaikkaa. :heart:

Arvatkaa vaan, jotta nyt alkoi jännittää ihan toden teolla myös mammaa!! :eek: :ashamed: Mutta luulen, jotta alkuun päästyämme kaikki menee hienosti ja suurinpiirtein välillä saa houkutella kotiinpäin neitiä hoidosta! =) Ihana hoitaja hänellä ja kaveritkin jo tuttuja, kun ahkerasti olemme käyneet tutustumassa! =)

Semmosta, mutta hanat aukes aamulla oikein kunnolla. Siinä sen taas näkee, kun pitkä kierto, niin saa juosta tiivisteitä vaihtamassa kokoajan! :kieh: :headwall: Pitää varmaan rientää kauppaan aamusta, jotta saapi lisätiivisteitä tähän "tädin" hyökkäykseen! :headwall:
Toisaalta olen ihan tyytyväinen, jotta alkoi menkat, etteivät venyneet turhaan ihan järkyn pitkäksi. Pysyisi siinä 30 päivän pituudessa, mutta eipä tietenkään mikään voi olla niin kellon tarkkaa meikäläisellä. :ashamed:

Nyt puuron keittoon ja kaffetta! =) Paljon plussa tuulia :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
TÄDIN piinaamille :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :wave:
 
Heipparallaa!
Tyhmänä nyt kysyisin neuvoa teiltä viisaammilta,joilta tuo homma näkyy onnistuvan, että kuinka ihmeessä tuo kiertolaskuri liitetään tänne, tai muualle?? Itse yritin toisaalle jokaisella kolmella linkillä mitkä siihen alle ilmestyy, mutta aikaan sain vain tekstit..

Kiittää neuvoista ja kumartaa! :flower:
 
21.10.07 12:01
pikkumyy42

neuvon mielelläni vielä
tuossa kuvan liittämisessä
1. klikkaa tuota minun kuvaani
2 pääset sivustolle josta valitset mieleisesi
3klikkaa valitsemasi kuva hiiren vasemmalla
4 valitsemasi kuva on nyt yksin siinä
5mene sivua alaspäin näet kohdan, jossa lukee url......jne..
6 paina sitä url hiiren oikealla näppäimellä
7 valitse avautuvista kohdista kopioi
8 saavu sivullemme liitä se kuva painamalla hiiren vasenta näppäintä
9 valitse liitä avautuvasta, silloin tähän sivulle ilmestyy teksti
10 kun lähetät viestisi, teksti on muuttunut kuvaksi

Kokeilkaahan !

-pikkumyy-

Lainasin siis tämän tuolta s.6 pikkumyy42 sinne hienosti nämä ohjeet kirjannut! =) :wave:



Heheh.... :snotty: :p Ajatukset jo jossain tulevassa! :LOL:

 
Kiitos Mantana! Ja kaiketi myös Pikkumyy! :)
Pääsen nyt piinaamaan ihan kunnolla! :D Valitettavasti en ikäluokkaanne kuulu, mutta juttuja käyn ahkerasti lukemassa! Oikein plussarikasta talviaikaa kaikille teille ihanille mammoille!! :whistle: ++++++++
 
Moikka!!!

Piiiitkästä aikaa. Kerennyt vielä lukemaan viimesiä kirjoituksia, eli tiedot on pakko vielä päivittää. Mutta plussia on tullut ropisemalla, joten onnea kovasti niiden saajille. Sekä tsemppaukset joita ei plussat ole vielä tavoittaneet.

Kiirusta ollut länsirintamalla joten oikein harmittaa kun ei ole kerennyt piipahtamaan. Syysloma tuossa kun lapsilla oli niin tuntui että jos tähän istahdan niin tähän myös jämähdän.

Mutta alan nyt urakalla lukemaan noita kirjoituksia, ja puhallan plussia ison puhurin kera.

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: +++++++


:wave: :wave: :wave:
 
Joopa-joo.... lääkärin kanssa siis tänään keskustelin tilanteesta ja voi jessus, kun taas tökkii!! :headwall: Enpä saanut häneltä mitään toivoa vieläkään tähän kroppani toimintaan, kun hän vaan sitä, kun pitäisi mieskin saada tutkimuksiin! Tiedän, mutta.... enpä voi pakottaa häntä sinne ja olen enemmän huolissani omasta hormonitoiminnasta, munasarjoista, kiinnittymisestä ym!!!! :( Lääkäri ei voi laittaa minulle äippäpolille lähetettä, kun epäilee lähetteen tulevan bumerangina takasin! Voi v..... :x :ashamed:
Noooo selvitin hänelle, kun papereistani löytyy ne tiedot jo edellisiltä tutkimuskäynneiltä ennen tyttöä... eli hänpä ei ollut koko papereita edes lukenut ja, kun pco:sta sanoin, jotta yhdellä munasarjan toiminnalla tässä yritetään, niin eikö voisi jotain hormoni tms. esim. sokerilääkitys TAI JOTAIN jo alkaa vakavasti harkita, kun ikääkin alkaa jo olla!!!???!!! :headwall:

Voi herttinen, kun sai rautalangasta vääntää.... nooo hän palaa asiaan, kunhan lukee paperini! :LOL: :headwall: :LOL: :headwall:

Just. Kysyin mm. niitä clomeja niin sitten hän, että pitäisi sitten gynelle mennä! (Niinpä.) Ne voisivat auttaa asiaa varsinkin, kun onko siis teillä todettu pco?! Että tämmöistä. :D :'( :headwall:

Eli jäi vähän juttu kesken, kun hän nyt sitten vasta lukee ne minun paprut! :headwall:

Päätinkin jo, että asia, kun näin pahasti tökkii, niin menen tammikuusta yksityiselle, jos ei mitään tapahdu kunnallisen puolen kautta tai muuten!

Neulonpa nyt sitten nuttua tytölle ja odotan sitä lääkärin yhteydenottoa...



B-vitamiinia ja foolihappoa hain tänään ja c-poretta! Niin ja ovistikkujakin tilattuna!! Taistelu jatkuu! Heheh... :xmas: :wave:

PLUSSA KIMPPUJA TÄÄLTÄ VISKON KAIKILLE!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Minullakin c-vitamiinia poreena ja bevitabseja,joissa foolihappoa 600 mikrogrammaa, pitäisi riittää ja greippimehua joka aamu lasillinen myös! :heart:

Nopeasti meni työpäivä ja mukava oli nähdä työkamuja ja asiakkaita taas viikon jälkeen, autolla menin tänään, koska tuuli olisi minua liikaa riepotellut pyöräillessä, josko huomenna taas pyörällä.

Toivottavasti räpätätiä auttoi ohjeet;=)

Nyt selailen pinoja, eikun kaikille vain plussaonnea, ihanaa jännittää tämä viikko! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Plussakimput kaikille! :flower: +++++++++++++++++++++++++ :flower:

Ja mantanalle onnea lääkärin tutkimuksiin, on ne lääkärit joskus tolloja! :headwall:

Heippartirallaa vaan!



-pikkumyy- :heart: :wave:


 
Ihan pikaisesti vain muiden touhujen ohella. Piipahdin tänään moikkaamassa ystävää, joka on erik.sair.hoit. Tuli puhe näistä raskautumisista. Hän oli aika vankasti sitä mieltä, että "tällä ikää" suurin syy siihen, ettei raskautumista tapahdu, on se, ettei alkio tosiaankaan kiinnity. Juuri tätä olin ajatellutkin. Eli leidit, ottakaan gynen kanssa tämäkin asia puheeksi. Itse pyysin aikoinaan Teroja, mutta jostain syystä gyne ei niitä suostunut kirjoittamaan. Ensi kerralla pakotan. Siis Teroluteja, jotka vahvistavat limakalvoa, ja säännöllistävät epäsäännöllistä kiertoa. Että näin. Itsellä ikävästi jo menkkaoireita. Ensimmäiset oireet (ohuet sellaiset) tulevat jo aika aikaisin yleensäkin. Joten en jaksa pahemmin tuulettaa...


mantana: Juu, suosittelen menemään suoraan yksityiselle! Sieltä löytyy hyvällä tuurilla lääkäri, joka ei suhtaudu olankohautuksella. Omaa lääkäriäni pidän tämmöisenä mukavana tsemppaajana, vaikka ei niitä Teroja heti suostunutkaan vinkaisustani kirjoittamaan
:kieh:

pikkumyy: Juu tiedän, on tullut työpaineita tänne purettua, en taida silti viittiä sitä ammattia laittaa.
Siihen on tiettyjä syitä :D. ÄÄääh, tiedän, tää kuulostaa aika salamyhkäiseltä, mutta ehkä joskus sitte :kieh:

Mutta nyt ei tän enempiä tällä kertaa, kiire! Kaikille mukavaa iltaa ja plussiaplussiaplussia!!!

 

Yhteistyössä