YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2



Täällä vähän huonoa oloa, toivottavasti ei vatsatauti tule takaisin, en haluisi, en!

Tädintuloestomuuri nyt kaikille!

Ja hibiscuksen ammattia arvellen jotenkin on tullut mieleeni, että joskus tein samanmoista työtä. Saattaa mennä luuloni päinmäntyä :D

Kauniita unia kaikille ja plussaonnea!
 
.......se on sitten taasen yksi tentti opinnoissa vähemmällä ja parin tentin tulokset saatuna. Tyytyväinen itseeni voin olla kun psykologian ja kehityspsykologian arvosanoiksi sain H3. Niin et eikös tuo ole sellainen keskitason suoritus? :headwall:
Jaa jaa pikkumyy tuolla kyseli jotta mitä tenttejä tällä viikolla? No, tänään väännettiin sosiaalipolitiikan esseetä johon oli yhdistetynä niin etätyö kuin tentti ja torstaina olisi edessä anatomiaa-se pirkuleen itseopiskelu. :eek: Ja voinette arvata jotta olen sekaisin pelkästä nestetasapainon opiskelusta ja vielä olis ymmärettävä hormonitoiminot yms. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄK !!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek:
No, juu se taasen opinoista tällä erää.

Vaan niin se kuulkaas taitanee olla et ei meikäläisten iässä enään niin vain raskauduta vaik kuin halutaan, mut mehän emme periksi anna vaan pistämme vaikka maapallon ympäri jos jotain lääkäreiltä haluamme. Sekä naisellisen viehätysvoimamme peliin myös. ;)


Mut juu nyt on taasen kello ennättänyt kipitellä vauhdilla etteen päin joten nukkumaan suuntaan minä, mars. Jotta heti aamusella sitten jaksan lueskella noita anatomian saloja. :kieh:

HYVÄÄ YÖTÄ!

-touhis- :wave: :wave: :wave:
Plussia viskellen toivottelee.
 


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa
Larissa 36 vuotta, tytär 3 vuotias

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mantana ..............3/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................6/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 7/27-29........................2. haaveissa
Larissa..................8/30-35............yk 3...............2.toiveissa
Lumi-Marja............8/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................9/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...10/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................12/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............14/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................15/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......24/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............24/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........24/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................29/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 




Hyvin nukutun yön jälkeen;=). Olen aika unikeko iltaisin :heart:

Plussaonnea vaan tähänkin päivään kaikille ovisten kuin muidenkin plussien muodossa :heart: + :heart:

Heippa ja iltaan taas, onneksi illalla onkin harkkani taas, tulee liikuntaa! :heart:

Tästä haaveileva -pikkumyy-



:heart: :wave:
 
Ihana tuo pikkumyyn vaunukuva! Olisko tyttö haaveissa... ;) :wave:

Täällä selvitty jo alkukierrosta, joten eteenpäin ja popsin aamusta vitatabsin, parit mandariinit, C-poretta (jossa myös foolihappoa) ja greippimehua! Piristystä päivään! :LOL:

Nyt puuro porisee ja neitikin heräs, joten tsemppiä tänne kaikille ja plussa tuulia!!!! :flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:



 
Tänne ei ihmeempiä kuulu, ovista odotellessa ja lentsua parannellessa arkista aherrusta. Pyykkivuori pitäis tasoittaa ja välissä leipoa lisää. Nuha vaan vaivaa niin paljon, että tojuin jo muutamat synttärivieraat ja siirsin tuloa viikonlopulle. Onneksi eivät ottaneet nokkiinsa vaan ymmärsivät, että näin on parasta.

Eipä muuta kuin mahtavaa ovistärppionnea ja plusssatuulia :flower: :flower: :flower: :heart:

 
Lumi-Marja Onnea paljon teidän tytölle :heart: Ompa hän suloinen :)

Ovistikut tulivat postissa ja ihmettelen kuinka nopeasti tulivat. Illalla tilausta tein ja jo nyt tulivat. Siinä kyllä lupailtiinkin toimitusta seuraavalle päivälle, jos tilaa ennen seitsemää, mutta en oikein uskonut siihen. Ihan vielä negaa näytti, joten ei varmaan kannata ihan huomenna uudelleen testata. Koko asia minulle niin uusi, että tuo paketti saattaa mennä pelkässä opettelussa.

Tämä kuivuus vain mietityttää. Ei minkäänlaista valkkaria ole tullut viime eikä tämän kierron aikana. Menkatkin oli niukat, mutta tavallisen mittaiset.

keijukka törmäsin nikkiisi tuolla adoptiopuolella, omassakin mielessä asia käynyt, joten toivotan onnea siihen asiaan :)

Tosiaankin, meillä on ollut puhetta, että jos ei toinen oma onnistu luonnonkeinoin tai muilla avuilla, olisi adobtiokin yksi vaihtoehto. Minulla on vain yksi munatorvi ja sillä pitäisi pärjätä. Olenhan jo yhden lapsen yksitorvisena saanut, mutta jos se lakkaa toimimasta, niin mitäs sitten eteen. Olisi niin ihanaa, jos olisi toinen lapsi. Minulla on synnynnäinen rakennevika ja siksi toinen torvi puuttuu.

Nyt ruuan laittoon :wave:
 
Täällä kaikki edelleen hyvällä mallilla! :heart:

Mantanan kysymykseen tyttövauva toiveesta, Olisin todella Kiitollinen, kun saisimme ihan kumman vain! :heart: :heart: :heart:

Nyt lepäämään täällä satoi aamusta iltaan ja pyörällä kuljin mennen tullen! :headwall:

Hei taas! :D

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Niin se aika kuluu ja marraskuu alkaa huomenna.


..ja tissit kipeytyi tänään ei kestä kosketusta....ja koiran kakan pominta oksettaa...mistä merkki ????lämpö vain 37.0 ei lupaa mitään positiivista.

mantanalle tädintulohalit :hug: :hug:

:flower: mimimamma :heart:
 

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Mantana ..............4/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................7/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 8/27-29........................2. haaveissa
Larissa..................9/30-35............yk 3...............2.toiveissa
Lumi-Marja............9/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................10/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...11/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................13/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............15/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................16/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......25/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............25/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........25/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................30/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:

 
Täällä ei edelleenkään, mitään uutta! :saint: ..Et kai mimmimamma oikeasti pysty lopettamaan vauvakuumeilua, annat vauvan tulla jos on tullakseen? :heart:

Eilen illalla olin tanssiharkoissa, kiva katsella vanhan luokkakaverini kasvavaa vatsaa, varmaan on laskettu aika tänä vuonna tai ensi vuuen alussa! :heart:

Pyörällä ajattelin taas polkasta tulee liikuntaa! :D

Viikonloppuna onkin pyhäinpäivä, on vähäne erilaista ohjelmaa sitten :heart: Lauantaina ensin pvllä käymme katsomassa miehen tyttären peliä.

Pian saisi sitä hääasuakin alkaa suunnittelemaan :heart: + :heart:

Ihanaa päivää kaikille ja älkäähän antako sateen haitata ulkoilua! :D

Heippa ja plussaonnea jokaiselle kierron kohtaa katsomatta, plussahan se ovisplussakin on! :heart: +++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella- pikkumyy- :heart: :wave:
 
Piti ihan tulla nostamaan ketjua, kun oltiin jo kakkos-sivulla.....hiiiiop...no niin. Mukavaa päivää vaan kaikille. Minä oon niin väsynyt viime yöstä, kun meitin pikku-ukko päätti herätä jo klo 4.oo. Siitä asti olen ollut hereillä eikä päikkäreistä tietoakaan.
Tämmösen yön jälkeen tuntuu ihan siltä, että kyllä nämä lapsen tässä jo on. Mutta yksi hyvin nukuttu yö ja taas jo vaahdotaan uudesta vauvelista ;)
Joko Pikkumyy on ihan täpinöissään? Mites Tiiu-64 ja ebony, kun en mielestäni ole "nähnyt " heitä viime aikoina?
 
Kiitos mimmimamma ja sinulle peukut pystyssä!! Mikä on olo? Voi, että minua ainakin jännittää puolestasi ihan hirveästi! :hug: :wave:

Entäs ebony sinulla myös aikas jännät päivät menoillaan? Peukutan myös sinulle!! :hug: :wave:

Tänne pian plussia meille kaikille!!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

Nuuskulle tsemppiä.... mitäs, jos nyt napsaskin? Pelkkä ajatuskin on jo mukava! :hug: :wave:

Kp4/28-40 ja tämä mamma on jo ihan täpinöissä, kun ensi viikolla töihin! Maanantain vielä tytön kanssa olen kotona ja hän silloin täyttää 3v! :heart:

Semmosta ja nyt pian kone kiinni... tulee vauveli meille pian kylään!!! :D Ähäkutti.... :D :wave:





 
...TAAS TÄÄLLÄ kaakonkulmalla myrskyt riehuu sisätiloissa, kun ukolla on niitä päiviä. :whistle: :kieh: |O :eek: Sis niitä joita sanotaan olevan meillä naisilla. ;)

Vaan juu ei se kyllä muutoinkaan tämä päivä kovin hyvissä merkeissä alkanut. Ensinnäkin itse nukuin hiukan liikaa ja sitten oli 10v neiti ottanut eilen korvakorunsa pois ja niitä sitä sitten aamulla yritetiin epätoivon vimmalla takaisin saada.

(Jatkettu n. klo 20.00 aijemmin kirjoitetua)

No, vaan ei ne ongelmat sitten siihen loppuneet. Siinä sitten seuraavaksi ihmeteltiin puolen tunnin odottelun jälkeen-jotta missäs on neidin koulukyyti :headwall:
Ei tullut kyytiä joten sitä selvittelemään mistä johtuu ja niin hän siinä kävi jotta muuttunut hakuaika oli jäänyt minulle ilmoittelematta. :kieh:
Eipä sitten auttanut muu kuin lähteä tyttöä koululle autolla viemään. :whistle:

No jaa aamusta selvittiin, ni sitten kun tänne yritin kirjoitella niin eikös kaikki kirjoitukseni lentäneet jonnekin bittiavaruuden pimentoon. :eek:

Opintoihinkin olisi pitänyt keskittyä, mut huonolle on sekin päivän aikana jäänyt vaikka huomenna kokeet tiedossa-anatomia-ei vahvimpia aineitani, kun on sisäistetävä hirmuiset määrät latinan kielisiä nimiä ja jos jonkin laisia kiertokulkuja ihmiskehosta. :/

Höh höh tökkii nyt ja pahasti täällä kaakonkulmalla asiat sekä tunteet ja tuntemukset. Vaikka ovis jo tuolla ovella taitaa kolkutella niin on kaikki touhuiluhalut jossain muualla kuin täällä. :headwall: Ei innosta makuukammari ja puuhat siellä, kun on mennyt tämä vaavi-asia pakko-pullaksi. Siinä määrin et sekstailua on vain ja ainoastaan minun aloitteesta just noilla täsmä päivillä. Siis työstämällä työstetään ja tietty mun aloitteesta nekin touhut suoritataan. Niin et meillä nyt täysin hukkaan joutunut into, halu ja nautinto. Niin no tai ainakin tämä on tunne joka sisuksissani huutelee. Eikä ole liiemmin kyllä koko vaavi toiveesta keskusteltu aikoihin.

Hööööööö, kylläpäs tuli synkkää tekstiä, mut minkäs sille voi kun kaikki tökkii vastaan ja mieli on maan sisälle vauhdilla painumassa.

Koittakaa kestää tunne purkaukseni ja antaa anteeksi kun näin kirjoittelen itseäni purkaen. :ashamed:

Plussat kuitenkin viskelen vaik oma olo on mitä on.
+++++++++++ :wave: :wave: :wave:

:( touhis :headwall:
 
Kolmas kerta,kun kirjoitan, jokohan onnistuisi???? :headwall:

Täällä kaikki hyvin, töistäkarkasin vähän ennen työpvn päättymistä, tulin merisairaaksi maalla!..Minua pyörrytti ja tuntui kuin maa olisi keinunut, huono olohan siinä tuli! Tuntuu, ettemme pääse eroon siitä vk sitten olleesta vatsataudistani. :headwall:

Ja omaan muuhun olooni,ihan rauhallisin mielin olen edennyt,kun on muutaman kerran pettynyt,on oppinut varovaiseksi! :headwall:


Testaamaankaan en rupea,koska menkkani alkavat sunnuntaipvn aikana jos alkavat,toivon tietenkin sydämestäni, että eivät alkaisi,mutta aika näyttäköön. :heart: :saint:

Ihanaa iltaa kaikille,mie oon niin väsy, etten kauaa jaksa valvoa, taaskaan,aikaiset aamuherätykset veloittavat illasta! =)

Plussaonnea siis edelleenkin meille jokaiselle, kierron kohtaan katsomatta! :flower: +++++++++++++++++ :heart:

kyllä tälläinen olisi niiiiiin ihana! :heart:
 
Kyllä nyt vastustaa tämä tänne pääsy ja viestin läpi saanti :headwall: Kuudes kerta toden sannoo jos sanoo. Jos ei vieläkään niin huomenna uusiks.

Pikkumyy ja mimmimamma, minä jännään teidän puolesta täällä aivan varpaatkin pystyssä :hug:

Voi hitsi miten ihana kuva :heart: Oikea kuumeen nostattaja mussukkainen lutukainen ihana palleroinen :hug:

Meidän juhlakalu nukahti ajoissa, joten hyvää aikaa harjoittaa rakkautta ja jalostaa simppoja :D Plussaonnea :flower: :flower: :flower: :flower:
 
rinnat edelleen turvoksissa, mutta niin monta kertaa olen pettynyt että en jaksa enään toivoa.

Ainoa mihin uskon on jos kuukautiset eivät tulisi....mutta ne ovat 6 vuotta tulleet säännöllisesti kuin kello. 28 kp muuttuu yleensä 1 kp. Joskus olleet muutaman päivän myöhässä tai tulleet lian aikaisin kp 25 tai 26 (johtuen ovulaatio ajankohdasta).

Hibiscuksellakin pikku-myyn lisäksi on jännät hetket käsillä.

Minun vauva projekti tosiaan loppuu tähän. Tuskin mitään ehkäisyä käytetään, paitsi "varmat-päivät", jotka eivät siis kumminkaan tuota mitään tulosta.

Tulee jos on tullakseen, ja kohta ne vaihde vuodet sitten pukkaa päälle.


:flower: mimmimamma :flower:
 


:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Mantana ..............5/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................8/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 9/27-29........................2. haaveissa
Larissa..................10/30-35............yk 3...............2.toiveissa
Lumi-Marja............10/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................11/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...12/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................14/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............16/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................17/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......26/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............26/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........26/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................31/28-30........... 6.s toiveissa
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
 
Huomenta =)

Hyvin nukutunn yön jälkeen tuntuu olevan virtaa touhuta kun duracel pupulla. Ukkokulta viety töihin ja ruokakaupassa käyty. Kyttäsin hetken aikaa oventakana, jotta seiskalta ovensa avasi. Pyykkikone jyllää jo ja neitokainen heräsi hetki sitten. Puuro syöty ja uusilla leluilla on kiva leikkiä. Neiti sai eilen ekat pikkuponinsa ja että, kun ne ovat hänen mielestä ihania :heart:

On se vaan kumma, miten huonosti nukutut yöt saa ihmisen aivan sekaisin. Nyt olo on kuin uudesti syntyneellä ja oolihan se pitkä ilta miehen kans mukava :) Isommatkin meni ajoissa nummumaan, niin ei tarvinnut pikkutunneille kenenkään valvoa ja huikkia, et telkkari kiinni jo! Pojalla huoneessa oma töllötin, niin ne vanhemman likan kans tuppaa sitä tuijottaa teis miten myöhään koulupäivinäkin :/

Kunhan tästä päivä valkenee, niin lähden pikku kävelylle lasten kanssa, kun alkavat olla jo siinä kunossa, että ulkoilun voisi aloittaa varovati.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille :wave:
 
Minut voi poistaa listalta:'( Sain eilen joukkopapa tulokseni, joita odotin niin kauan, että pääsivät jo unohtumaan. Raskauden jälkeen olin luokka 3 ja hoidettiin pitkään. Arvot kuitenkin paranivat. Nyt on papa luokka 5 ja heti sen lapun eilen saatuani soitin gynelle, että mitäs tämä nyt on. Pääsin heti käymään (kiitos peruutuspaikan) ja ei hyvältä näytä. Keskustelimme pitkään ja otettiin lisänäytteitä. Entinen hoito pohjalla on jonkin lainen suunnannäyttäjä ja sen perusteella minua odottaa lähiaikoina kohdunpoisto Ei tullut vauvaa meille enää koskaan. Onneksi on tämä yksi lapsi, joka on sitäkin rakkaampi. Nyt poistun surumielisenä teidän keskuudesta. Olin niin onnellinen siitä, että meille kuumeillaan toista, mutta näin sitten piti käydä.

Paljon onnea teidän muiden kuumeiluun ja suokoon elämä teille ihanat vauvat

Larissa kiittää ja kuittaa :'(
 
Larissa paljon voimia ja jaksamista tuleviin aikoihin :hug:

Kävelylenkki tehty ja piristi mukavasti. Päivitin lilipyen janoja ja nähtävästi jotain meni vikaan, kun jotain janoja katos ja tytön synttärijana muuttui tyyliin 1v ja 1 päivä, joten poistin koko systeemin.

Nyt kotihommat jatkuu :wave:
 

Yhteistyössä