YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2



Kiva mimmimammakin siellä kurkkii, toivottavasti mies on mukana,kun tikku näyttää jo nyt tässä vaiheessa kiertoa plussaa :heart: , onko sinulla yleensäkin ovulaatio jo näin varhain?

Tänään toivon, että täällä sellainen ilma, jotta pääsemme ulkoilemaankin, itse menen kyllä vaikka sataisikin! :D

Tulevan vkn aikana onkin taas monella jännät paikat, niin raskaustestejenkin kuin ovulaatiotestejenkin muodossa :heart:
Plussasateita paljon kaikille! :flower: ++++++++++++++++ :heart:

Ihanaa isänpäivän aamua kaikille perheille ja pitäkäähän iseistä hyvin huolta! :heart:

Täällä keitän suklaakahvia, mein perheen isälle, kunhan herää ja marmeladisydämiä, kera aamukahvin(hänen herkkujaan marmeladit eri muodoissa) :heart: :p

Heippa hei ja voikaamme kaikki oikein hyvin! :D :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Huomenta kaikille vaan! mimmimammalle hotellihuoneeseen myös :). Nolo kieltämättä tuo siivoojajuttu. Tai sitten tuollaisesta nyt vaan tulee nolo olo.
On niillä hotellisiivoojilla kuitenkin sen verran kova työtahti, että ei ne voi pitkäksi aikaa jäädä toisten ovistikkuja syynäämään
Samaa toivon kuin pikkumyy, että mies on mukana siellä missä nyt olet


pikkumyy: totta puhut, se on sitten testausviikko taas edessä
Kieltämättä vähän hermostuttaa.
Eikä ole tullut edes ovistestejä hankittua. Pitää kipaista nettikauppaan, vaikka nyt on kyllä jo kiire!


Meillä muuten iskä nukkuu vieläkin.
Kaffit olen kyllä jo keittänyt. Sillä taisi mennä leffailta pitkäksi, mulla tietysti loppui kestävyys jo paljon aiemmin. Tuota mietin, että mites te, joilla ei ole yhteisiä lapsia, lahjoitteko jotenkin isää? Joka ei siis ole oman lapsen isä? Mula välähti mieleen vasta tänä aamuna, että olishan sitä voinut jotenkin!


Mutta ei muuta, kuin kaikille mukavaa isänpäivä nyt vaan!

 
Juu nyt vaan kiireellä ovistestejen ostoon! Ostatko sen digimittarin taas? Minulla jemmassa koko paketti ja yks avattu, mikä riittääkin ehkä täksi kierroksi, yleensä menee 2-4 tikkua;=), Jos taas kokeilis tulisikohan 2 ovis plussaa peräkkäisinä pvnä :saint: :D

Me leivotaan täällä karjalanpiirakoita urakalla :p

Heippa ja ihanaa pvn jatkoa kaikille, ja miehen hellittelyt sängyssä myös jo tehty :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:

 
iloisaa isänpäivää kaikille :hug:

Häthätää olen viime viikolla käynyt lukaisemassa teidän juttuja, mutta en ole paljon ehtinyt kirjoitella. Aika on mennyt työviikolla taas tosi nopeasti. Olemme myös hoitaneet noita appivanhempien asioita. Lisäksi pikkuveljeni kärsii melkoisesta masennuksesta, joten olemme yrittäneet järjestää hänelle aikaa kalenteriin, jotta hän pääsisi meille viikoksi vaihtamaan maisemaa, jos se vaikka häntä piristäisi. Hän on nyt sairaslomalla töistä, kun unet katosivat häneltä kokonaan.

Sitten vielä 8-vuotias kummityttöni oireilee kovasti noiden Tuusulan tapahtumien vuoksi, vaikka he eivät edes asu siinä lähellä. Ihan kamalahan tuo tapahtuma on. Työn puolesta olemme työkavereiden kanssa joutuneet miettimään, miten noihin asioihin suhtaudumme, jos lapset niistä kysyvät tai haluavat keskustella.

Muuten ei vauvarintamalla mitään uutta, gyneä odottelen.

Täällä on niin kovasti tekstiä taas, etten pysty yksittäisiä kommentteja antamaan, mutta todella paljon tsemppiä kaikille :flower:
 
minäkin tein ovistestin odotin, että virtsa rakossa 4 tuntia, kun oikein enemmän alkaa jo olla tuntemuksia, oviksen suhteen, nega oli, mutta jos tässä kypsyteltäisiin paria kunnon munasolua, niin olisi enemmän mahdollisuuksia;=) :heart:

Piirakat leivottu , lenkille nyt! :wave:

:heart: :wave:

miehen tytär tuleekin isänpäiväkahveille ja muutenkin;=)))))
 
...vielä tänne. pikkumyy, kyllä sulla on hyvä vauhti päällä. Mulla ei ole kyllä murto-osaakaan tuosta energiamäärästä nyt käytettävissä.
Mutta lenkki ulos on tosi hyvä ajatus. Yleensä siinä samalla piristyy, vaikka sää olisi mikä!
Juup. pistäydyin halpatestit.fi-osoitteessa, josta joku täällä kertoi, ja tilasin sieltä sen digimittarin (ClearBlue). Hinta 33 e. oli halvempi, kuin paikallisessa apteekissa. Siellä se oli 38 e., toisessa jopa 45 e.
Mulla ei ole kyllä vielä minkään valtakunnan ovisoloa. Menossa kp. 8... Olen hokannut, että "olo" tulee yleensä tuossa 13-14 kp:n paikkeilla. Huolestuttaa vain, ettei munasolu sitten irtoakaan... Mistä sen tietää...
Ehkä ei pitäisi miettiä tuota asiaa liikaa, vaan antaa mennä vaan!
Toivottavasti testit tulee ajoissa. Kaapissa on jemmassa peräti yksi kappale.


Rouva Aniliini: Voimia ja jaksamisia sinne raskaiden(kin) asioiden äärelle! Etenkin pikkuveljellesi!
Toivottavasti hän selviytyy. Masennusta on nykyään paljon, on meidänkin työpaikalta sairaslomalla sen takia ollut väkeä. Työtahti on nykyisin niin kireä, ja työntekijöistä otetaan aivan kaikki tehot irti, ei siinä mietitä jaksamisia KÄYTÄNNÖN tasolla. Juhlapuheissa ehkä ja papereissa.


Niin, kuten tuolla aiemmin kirjoitin, meilläkin teini on ollut järkyttynyt Tuusulasta, emmekä mekään asu lähelläkään tapahtumapaikkoja. Mutta siihen se ei katso. Toivottavasti kummityttösi paha olo helpottuu! Asiaa auttaa varmasti, jos voi aikuisten kanssa puhua.


Muuten tyttöni koulussa on ollut se periaate, että Jokelasta puhutaan lasten ja nuorten ehdoilla. Nuoret olivat koulutunnilla aloittaneet asiasta puhumisen opettajalle itse. Siitä oli virinnyt kuulemma hyvä keskustelu. On ollut hyvä, etteivät opettajat ole pelänneet aihetta, vaikka sen käsittely on varmasti erittäin vaikeaa, koska pelkoakaan ei saisi lietsoa!


Mutta nyt täytynee ryhdistäytyä ja häippäistä tästä koneelta...Kaikille kaunista sunnuntaita, missä sitten olettekin!
 
Juu, on nämä "merkkipäivät" mukavia, kun saa uutta ohjelmaa normaali "arkeen" vaikka pyhähän tänään oikeestikkin on :heart: :heart: :heart: . Meillä on täyte kaakut tehty ja isillä oli aamuksi lämpöiset leivät + paketit....Ja kävimme vielä tässä iltapäivällä ulkona syömässäkin =) että oikein on isiä hemmoteltu :flower: :heart: :flower: . Ja ihaninta tässä on kun saa lasten kanssa yhdessä puuhailla, niin lapsetkin tuntevat itsensä ns. "tärkeiksi". :heart: Meillä 3v. meni aamulla herättämään isinsä huutaen: ISI, MEILLÄ ON SULLE IIIIISO KAKKU ! :LOL: Vaikka sovimme että sanoo että: Hyvää Isänpäivää :LOL: . No iloa ja riemua riitti koko aamun !

Mutta hyvää Sunnuntain jatkoa kaikille....ja palaillaan taas maanantaina...minä yritän kanssa metsästää sitä ovista, jos vaikka tänään näyttäytyisi ;) .

++++++++++++++++++++++++ :wave: :whistle: :wave: KAIKILLE !!!!!!!!!!!!!
 
Hibiscus kannustuksesta. Välillä musta on kyllä tuntunut siltä, että olen tämmöinen ihme kotipsykologi, jolle kaikki kertovat huoliaan. Mutta täytyyhän niistä päästä ihmisen puhumaan, joten en kyllä valita. Tänäänkin aamulla kun soittelin omalle isukilleni, niin häneltä meni melkein koko puhelu tuota mun veljeni tilaa pohtiessa. Onneksi olivat äitini kanssa kumminkin menossa musiikkiopiston isänpäiväkonserttiin, jossa vanhimman veljeni poika esiintyy, niin saavat vähän muuta ajateltavaa.

Muuten olen yrittänyt lelliä tuota miestäni tänään, vaikka meillä ei isänpäivää vietetäkään, mutta herkkuruokia on syöty ja nyt hän sitten tuolla kuorsaa. Jäkiruoat on vielä syömättä, joten taidan kohta keittää kunnon kahvit ja sitten on myös vastaleivottua puolukkapiirakkaa sekä vaniljakastiketta :p

:wave:
 
Olipa ihanat sivut sinulla, voi että käsillä tekeminen/taiteellisuus on kyllä ihana taito elämässä, onnea sinulle siitä, että sinulla sellainen avu on! :heart:

Kun sinun sivuillasi on niitä sivupohjia, miten niitä saa laitettua omaan blogiin? Sen verran ymmärsin, että jos niitä käyttää niin tekijä toivoo laitettavan blogiin , mistä peräisin. Olipa ihania juttuja tosiaankin! Ja ne pienet nukkekotejako ne tavallaan ovat *huokaa, kun ovat niiiiin ihania* :D

Mies lähti tyttärensä kanssa harkkoihin, kun tulevat meillä onkin sauna ja tietty jääkiekkoa katsomme kera popcornien :p , ovat itse tehtynä terveellisempiä kuin sipsit :D

Aniliinille toivoa, että läheisten asiat helpottuvat. Masennus ja pelot ovat rankkoja elettäviä. Itsekkin jostakin syystä, olen alkanut tavallaan pitämään kirkossa käynnistä silloin tällöin-vaikka himouskovainen en ole, mutta uskon kyllä johonkin-, niinhän me jokainen uskomme, jos emme muuhun niin siinäkin tapauksessa on hyvä uskoa itseensä, tietää, mitä haluaa elämältään, omat rajansa tuntea-näitä asioita on välillä hyvä pysähtyä miettimään. :saint:

Heippa ja ihanaa isäinpvn illan jatkoa jokaiselle. Ihanaa....saapi alkaa taas metsästelee ovista kp 10 itse alan joka aamu ja varmaan tosiaan miullakin se on kp 13-14, katsotaan mennäänkö taas samalla kaavalla! :heart:

Ihanaa, että miehenikin laittoi isälleen isänpäivätervehdyksen ja ihme tapahtui, hänen isänsä soitti, juttelivatkin varmaan 15 min, mies oli ilahtunut. Hänen isänsä kun on ollut hirmuisen jyrkkä nyt mein perhettä , miestä ja minua kohtaan, varmaan viimeksi puhuivat elokuussa :headwall: . Mutta mieheni piti kantansa haluaa naimisiin ja lapsenkin vielä tässä iässä, jos vaan sellaisen luoja vielä meille soisi! :heart:

Olipa aika avausta minulta, mutta nyt selailen sivuja.. :heart:

Hellikäämme toisiamme kodeissa, rakkautta ei ole koskaan liikaa!
:heart: + :heart:


Heippa -pikkumyy- :heart: :wave:

 
Tänään oli erikoinen päivä. Sisareni oli järjestellyt asioita ja kutsunut kaikki sisarukset isää muistelemaan. Kävimme porukalla haudalla ja muisteltiin kaikkia hassuja ja mukavia asioita lapsuudesta. Selattiin valokuvia ja palattiin hetkittäin todellisuuteen, kun nämä kaksi lähes samanikäistä ikiliikkujaa järjesti kotia uuteen uskoon. Samalla raskaana olevat sisareni vertailivat tuntojaan ja minä purren hammasta hymyilin hiljaa vieressä. Kylään tuli vielä tätini reilun kuukauden ikäisen vauvansa kanssa ja siinä kulki raja mitä kestin. Minä pitelin kummitädin ominaisuudessa (tuleva sellainen) vauvaa ja itkin ja nauroin samaan aikaan.

Mitään rajaa ei ollut sanatulvalla joka suolsi ulos suustani ja kertoi, miksi niin hajosin. Siinä ne siskot ja veli sitten suu auki tuijotti ja kertas mun sanoja, jotta vieläkö teille siis vauvaa haaveillaan. Raskaana olevat siskot oli ihan innoissaan ja kyseli oireista yms. Kuultuaan, että pian 1,11v takana yritystä, niin hieman hiljeni se toitotus siitä, miten helposti sitä ihminen voikaan raskautua.

Mitäs omaan napaan, no se PMS on tullut, ei pahana, mutta niin tuttuna. Tosin rinnat ei ole sivuilta kipeet vaan jostain sisältä. Kn on kova ja tavallisen lieriömäisen muotonsa sijaan kuin viinipullon korkki. Saman mallinen ja se kovuus tuntuu ulottuvan jonnekkin syvemmälle kuin vain siihen suulle. Melkein kiinni eikä kovin hirveän korkealla kuitenkaan. Kuivakausi ei ole tavanomaisen saharamainen, vaan valkkaria on tavallisen verran. Viluttaa, v*****aa ja väsyttää. Tunteet pinnassa, mutta uskon niiden olevan tämän päivän tapahtumien puolesta pinnassa. On tämäkin taas tätä. Koko alkukuun lupasin itelleni, että en kuuntele itteeni oireista, mutta niin tämä PMS vie taas akkaa ku pässiä narussa :LOL: Mutta saa kai sitä itekseen tohottaa tän asian kans. Toiseks viimeinen tosiyritys kerta kun on kerran meneillään, niin eiköhän sitä sitten kuumeilla vielä ihan kunnolla. Mitenkähän sitä osaa sit lopettaa tikutukset yms...?No kaikki aikanaan.

Hyvää isäinpäivän iltaa kaikille ja minä menen nukkumaan, kunhan kaikki on kunnossa. Sisko ja pikkumies nukkuvat jo täyttä päätä. En heidän aikana tänne tullut, ettei pääse systeri vakoileen jatkossa mun hulluja ajatuksia :D Painais kuitenkin nikin mieleen.

Hyvää alkavaa viikkoja ja paljon plussia :wave:


 
Aniliini, 41v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-16v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 2-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah 40v/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
keijukka 45v. lapset 86, 92 ja 2004 neljäs toiveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

sinitär1................3/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........8/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............9/29.................1. yhteinen
ebony..................15/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............16/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
TeSuLah................19/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 20/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............21/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................22/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...23/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................25/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............27/23-25.........yk14............1 yhteinen
viidettä haaveillen ..16/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:
 
Lumi-Marja :hug: Luin tekstisi ja otti niin sydämestä. :'( Mutta tsemppiä ja peukut pystys täällä!!!! :hug: =) :wave:

Nuusku ihanat sivut sinulla.... käyn paremmin katsomassa, kun ehdin! :wave:

Kaikille tsemppiä ja jaksamista ilojen ja surujen kanssa! :hug:
Tädin piinaamille :hug: ja Plussaisempaa tuulista viikkoa kaikille!!!! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

Mukavaa alkavaa viikkoa! Nyt töihin pian eli puurolle!!!!! =) :wave:
 
Niin se viikko taas pyörähtää käyntiin....räntäsateen merkeissä täällä etelässä..... :kieh: =)

Niin milloinkas suunnilleen sinä mantana olet sen oviksen yleensä pongannut,,,siis minä kp:nä ? Minä olen tässä pari haamua jo tikuttanut ja eilen jätin tikuttamisen väliin ja ajattelin tänään kokeilla tikuttaa sitä ovista, kun mahassa välillä silleen piikkimäisesti vihloo. Kp on jo 15, että pikku hiljaa sen pitäisi jo tulla/näkyä sen oviksen. :snotty:

Herätin kyllä ukko kullan jo aamusta aikaisin peittoja pöyhyttelemään, että jos se ovis sittenkin oli jo eilen...niin jotain "ajoitusta" täällä edes tapahtuu ;) =) Nämä meidän arjet ovat semmoista tohinaa että tuntuu jo ns. hauskalta/hassulta, että rakastelukin pitäisi jotenkin "aikatauluttaa" pissistä tulleitten viivojen mukaan :LOL: . -Ei kun oikeesti =) pitäisiköhän tuohon keittiön kalenteriin jossa on kaikki hammaslääkäri, laskujen eräpäivät ym. merkinnät, niin lisätä että: Muista tikuttaa ovis...Muista Rakastella...Tarkista ovis :LOL: Voisi ukko ja lapset kattoo vähän pitkään :D =) Voi ei,,,taas tämä juttu laukkaa, mutta olisi tälle päivällekkin niin paljon muistettavaa, että kohta pitäisi sihteeri olla =) ....juu, ja lisää lapsia tänne ;) . No joka tapauksessa KotiÄitiys on ihanaa,,,niin "myötä ja vastoinkäymisissä" :saint:

Minun pitäisi kanssa soitella pariin työpaikkaan, ja heillä alkaisi työt HETI, että sittenhän taas täällä kotonakin muuttuisi kuviot kertaheitolla...siksi varmaan tämä kotiäitiys tuntuu taas niiin ihanalta, kun ei tiedä milloin se LOPPUU :ashamed: :whistle: ...Mutta pakkohan sinne työ elämäänkin on joskus palata...ja tietysti heti näin JOULUN alla...no ei nuolasta ennenkuin tipahtaa !

Juu, tuolla on monella kohta jännät paikat testien suhteen...PIDETÄÄN PEUKKUJA kaikille !!! :heart: :heart: :heart:



Hups. nämä taitavatkin olla varpaat ;) mutta pystyssä jokatapauksessa :heart: ;) :heart:
 
Töihin on kiire, mutta piipahdin täällä. Nyt vain lyhyt viesti kiireen takia. Lumi-Marjan teksti tosiaan pysäytti. Ihan hirveän ajattelematonta siskoiltasi. Vaikka eivät voineetkaan tietää toiveistasi! Silti ajattelematonta! Mullakin on vissiin tunteet aika pinnassa, mutta suututti lukea mitä olet joutunut kokemaan.
Kuulostaa kyllä jotenkin tutulta. Mua otti lujasti päästä, kun mieheni veli (minua vain pari vuotta nuorempi) toitotti miehelleni, että "kohta sustakin voi tulla vaikka isoisä". Olin juuri muutama kuukausi aiemmin kokenut keskenmenon. Hyvä, etten räjähtänyt.


Mutta näihin tunnelmiin, töihin rauhoittumaan.


Kaikille mahdollisimman hyvää ja rauhallista maanantaita!
 
Kiitosta vain naiset myötätunnosta :hug: Olihan se eilinen melkoinen sirkus normi arkeen verrattuna. Nuoriahan ne siskot vielä on, 22 ja 25 vuotiaita. Vanhempi heistä toista odottamassa ja nuorempi ekaa. Minua kolme vuotta nuorempi velipoika laitto viestiä aamulla ja pahoitteli heidän juttujaan ja kertoi, että heillä on yritystä ollut kans jo reipas vuosi, joten oli helpottunut, ettei vaimonsa ollut mukana kuuntelemassa sitä showta. Taidampa käskeä velipojan vaimoineen kahville täs jokupäivä.....

Aamulämpöjä olen aina joskus mittaillu näin oviksen jälkeisinä aikoina ja ne on ollu luokkaa 36.0-3 aivan joka kierrossa. Eli samaa mitä yleensäkkin on. Noh, tänä aamuna katoin mittaria parikin kertaa, kun siihen tuli 36.7. Vähän on tukkoinen olo, mutta ei nuhaa. Viluttaa vain iltasella ja huippaa nytkin. Mies on niin innoissaan, jotta tärppi on käyny ja höpöttelee tilaisuuden tulle masulle kaikkea hölmöä. Kyselee, jotta onko pitävää pikaliimaa ja keksii tekonimiä ja kaikkea. Onni-Unelma taitaa olla se, jota tuossa ruokatunnilla mutusteli ja sanoi, että siinähän olis molemmat sukupuolet ja asia ydin. Unelmasta totta ja onnihan siinä potkaisisi. Olen vaan kuulemma samanlainen hermoheikko kuin tyttöä odottaessa ja muutakin kuulemma muistaa. Minä en tosin muista mitään muuta kuin vilutuksen, pissatuksen, vi*****ksen ja hiivan. Kyllä sitä vessas on saanu kieltämättä nytkin laukata. Masua ei juurikaan nippaile ja tisut on edelleen sieltä sisältä oudon tuntuiset. Illalla, kun otin liivit pois, niin oli jääny rintsuista painaumat vaikka niin ei yleensä käy ja voi sitä kipua.

PMS oireisiin lasken kaikki edelliset. Ei tässä vaiheessa voi muuta edes ääneen ajatella (eri asia on, mitä haaveilu sektorilla aivoissa tapahtuu). Kn on jossain, tiedä häntä ja olkoon missä on. Sitä en sen enempää tässä kierrossa ala tutkia. Elää niin omaa elämäänsä. Tuota valkkarin määrää vaan ihmettelen. Nythän mun pitäis olla luokkaa rutikuiva ja harkita jotain apteekin kosteuttavia, ettei limakalvot halkee, mitä on joskus tapahtunut ja voi hiisi kun se on sitten kivuliasta. Nyt tuntuu, et lorahtelee jotain, vaikka mitään ei tule. PH suoja kostuu kun oviksen aikaan. Voi yrjö mitä juttuja mulla taas, mutta tulipa kerrottua.

Hibiscus mulle eräs puolituttu jota satunnaisesti tapasin, lohkais kans aika häjyn jutun kahdeksan vuotta sitten. Oltiin just saateltu tyttövauva haudan lepoon, niin tämä pari päivää sen jälkeen, et eikös teidänkin pitäis lisää lapsia hankkia, kun vielä olis ikääkin niitä tehdä. Eihän sitä tarvi kun hetki peitoissa pelata, niin siitähän se lähtee. Minunkin lapsenlapsi juuri sai kaksoset...Kyllä veti mieltä alas ja vauhdilla. Eipä sen jälkeen juuri ole sitä ihmistä tehnyt mieli tavata. Satunnaisesti vain.

Olo on muuten aika hyvä. Eilinen oli ja meni ja kivahan siskoja ja veljeä oli nähdä. Velipoikaa näkee useammin, kun asuu tässä lähituntumassa, mutta nämä kaksi muuta toinen etelässä ja toinen pohjoisessa. Näkipä sen kummipojankin ja ristiäiset onkin ens viikonloppuna. Saan sopivasti pikkuisen vaaleansinisen villapuvun valmiiksi siihen mennessä. Sellainen tilattiin, niin on hyvä mieli tehdä, kun tietää, ettei tee kaapinperän täytettä. Nyt päikkäreille tytön viereen..... :wave:
 
Pikkumyy,mantana ja Lumi-Marja, kiva kun kävitte sivuillani ja kiitos kovasti. Lämmittää mieltä jos joku tykkää :)

Meikäläisellä pukkaa noita pms-oireita ihan urakalla. Lähinnä semmosta kuvotusta aika ajoin. Olen ihan varma, että raskaana en kuitenkaan ole. Maho mikä maho :LOL:

Onko kukaan testaillut plussaa millään saralla viime aikoina?
 
Minun oli pakko rynnätä tuolta vessasta suoraan tänne koneelle :wave: . Sain pidäteltyä pari tuntia pissiä ja tein taas sen ovis-testin, niin vahva plussa tuli !!! =) En entinyt kun laittaa testin pyykkikoneen päälle ja pesin kädet ja käännyin testiä katsomaan niin paksu testi viiva oli ilmestynyt kontrolli viivan viereen...Ai kun tuli hyvä mieli ;) . Ukko juuri soitti töistä ja pelleili, että oli vihjaillu työkavereille meidän aikaisesta aamusta että jatketaanko samaa sitten illalla. ;) Nauroin että: Jatketaan vaan :saint: , mutta en viitsinyt mitään ovis-plussasta kertoa, möläyttää pian senkin niille työkavereilleen ja osa niistä on meidän ns. perhetuttuja =) . Mutta mieli piristyi huomattavasti vaikka ulkona on pimeää ja räntää sataa... :heart:

Niin Nuusku, minäkin kävin jo aamulla ihastelemassa sinun sivuja...ne maalatut lautaset oli TOSI MAHTAVIA !!! Huomaa tosissaan että se on Sinun alaasi...ja ne nukkekoti jututkin oli AIVAN IHANIA !!!

Minäkin olen säästänyt ison kasan jäätelötikkuja, ja sanoin ukolle että se voisi "paneloida" meidän nukkekodin huoneita niillä, tai tehdä uusia huonekaluja sinne...meillä isäntä on kauhean taitava puusta tekemään kaikkea...kunhan vain aikaa riittäisi. Eihän täällä kellään ole ylimääräisiä "ukkeleita" tuollaiseen tavalliseen Lundian nukkekotiin...Meidän pitäisi sinne kunnon perhe saada !!!

No nyt täytyy mennä ruuan laittoon...ja isäntää kotio odottelemaan ;) -voi kun nyt luoja soisi oikean ajoituksen ja sen seurauksena uuden alun...niin olisi uudet kujeet ensi kesäksi =)

Niin, tämähän on hyvä enne kun juuri tänään muistin ostaa sitä GREIPPI-mehua, ja join sitä ennen ovis-testausta :LOL: toivottavasti se on nopeavaikutteista ja tuopi PLUSSAN tullessaan ;) .

Mutta puhallan täältä lisää kaikennäköisiä plussia eteenpäin :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Kävin viimeviikolla siellä vyöhyketerapiassa ja terapeutti sanoi että ovis on tulossa ennen viikonloppua. Bongasin sen tossa keskiviikon tietämillä. Toimimme sitten sen mukaisesti eli peittoja heiluttelimme muutamia kertoja oviksen aikoihin. Eli nyt on kai menossa kp 16 minun laskujen mukaan. ENsi viikon loppupuolella vois alkaa sitten testailee... Päätin kyllä lokakuun varhaisen km:n jälkeen että menkat saa olla pari viikkoa myöhässä ennenkuin alan taas testailee. Oon varma että en jaksa odottaa paria viikkoa :)
Pelottaa ajatus että jos taas raskautuisin niin varmasti menee kesken :'( Jospa meille ei enää lapsia tulekaan. Aiemmat raskaudet on alkaneet melko helposti. Onko se sitä kun on mennyt tämän traagisen rajan yli "37v" niin ei raskaudukaan niin helposti. Nimittäin 37v. hormonitaso laskee. :ashamed:
Plussatuulia testauksiin kaikille kellä se on ajankohtaista =)
 


Ihana oli lukea taas päivän viestejänne! :heart: Ihanaa, että plussia taas , ovisplussakin on aina yhtä ihana! :D

Itse aloitan kp10 eli keskiviikkoaamuna ovisjahtiin ja luulisin sen pe-su aikaan löytyvänkin;=)....Mies antoi taas lahjaksi miljoonia :heart: ..*kuiskaa ollaan hiljaa, mutta myyllä tänään syntymäpäivä* :ashamed: :heart: , edes töissä en kelleen kertonut :D
37v on kyllä nuori tyttö vielä viidettä haaveillen, mutta totta on ja enemmän vielä laskee 39v jälkeen, että kyllä aika onnekkaaksi saa tuntea itsensä, jos vaan vielä joskus ihan pienen oman vaavin saapi :heart: , toivotaan parasta;=)

Hassua tuli mieleeni, kun kaupassakin on laput viimeinen käyttöpäivä jne, :D

Plussailua nyt kaikista suunnista ja nuuskulle ja ihan jokaiselle paljon onnea,jotta vaaveja saisimme!

Millaista rytmiä olette pitäneet , kun vaavia olette haaveilleet, meillä nyt joka pv touhuilua ollut, mutta ei sitä ihan loppukiertoa jaksa;=)

Miulla ihanaa , kun menkkojen jälkeen alkoi heti liukkaat kelit, hyvin luistaa :heart:

onnea,onnea jokaiselle siis!
Rakkaudella-pikkumyy- :heart: :wave:

 
Valitettavasti mies ei ollut hotellihuoneessa mukana. Mutta eilen illalla otettiin takaisin mentetyt hetket.

Ovisjahti sen kun jatkuu vahvoja viivoja tulee aamuvirstasta. Tein huvin vuoksi päivävirtsasta vastoin ohjeita niin ei tullut kunnon viivaa vaikka aamulla oli selkeä plussa?!
Tiedä sitä mitä tarkoittaa. Aamulämmöt on 36.7 -36.8 eivät ole vielä tipahtaneet ovis tasolle.

Lumi-Marja nyt peukut pysytyssä että tuo lämmönnousu olisi sinulla enteellistä. HArmi että jotkut ovat niin ajattelemattomia. Mutta ei he voineet tietää asiasta, jos et ollut kertonut toiveistanne.

Viikonlopun opit jaan nyt teille. Mentaali harjoittelua. Asettakaa tavoite ja tehkää tavoitekuva vauvasta 10 kk päähän. Ohjelmoikaa kehonne vauvan syntymään, hoivaamiseen ja vaunujen lykkäämiseen. Kokeilkaa jos auttaisi päämäärätietoinen ote. Annetaan mielen hoitaa loput. Unohdetaan pelko iän asettamasta rajoitteesta ja mietittään tilannetta 10 kk kuluttua, niin kuin olisi tapahtunut. Otetaan askel eteenpäin kuumeilusta syntymän jälkeiseen aikaan.

B) mimmimamma =)
 
mimmimamma, tuota mielikuvaharjoitusta ollaan harjoitettu. Heti kierron alussa päätettiin, että tämä on plussakuu ja kaikki menee hyvin. Elokuussa mies saisi synttärilahjan parhaasta päästä ja mies on tekonimeksi valinnut Onni-Unelman :) saas nähdä miten käy. Nyt lämpö on tasan 37. Eipä ne siskot todella voineet tietää, eikä varmasti mielipahaa tarkoituksella aiheuttaneet.

Olo on kummallinen. Jostain syystä. Joku ihmeen rauhallisuus vallitsee mielessä eikä testiit kaapissa polttele oikein mitenkään. Miehen höpinät vaan lähinnä huvittaa, ressukka aivan vauvamaailman pauloissa :) kummallisia unia olen nähnyt parina yönä. Viime yönä näin unta, jotta kävelin aamusumussa viljapellossa ja joku kantoi siellä vauvaa ja ojenti sen minulle ja samassa heräsin. En edes ehtinyt nähdä pikkuista....pahuksen herätyskello.

Jospa sitä yrittäis mennä nukkuun. Nukuin päivällä ja nyt se sitten kostautuu. Nyt öitä
:wave:
 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

sinitär1................4/26........................5.s toiveissa
pikkumyy 42.........9/30.. ...yk4......4.s toiveissa..(1 yhteinen)
Hibiscus...............10/29.................1. yhteinen
ebony..................16/28-30........... 6.s toiveissa
Mantana ..............17/28-40 .yk 16. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..17/?.......................5.s haaveissa
TeSuLah................20/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 21/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............22/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................23/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...24/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................26/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............?/23-25.........yk14............1 yhteinen
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:
HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower:
amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:
senjuska :flower:

 

Yhteistyössä