YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

pikaiset aamu terveiset =)
vielä ei tätiä näy,mut onhan sillä vielä aika tulla :headwall:
tuli eilen mieleen kun olen laihduttanut tässä kuussa n.4kilo et varmaan vaikuttaa myös tähän kierron pituuteen :eek:
supervoimia kaikille tähänkin päivään :hug:
ps.nyt on sit asunto pistetty myyntiin ja alkaa uusia aika kausi tähän torppaan :wave:
 
Ei sitten mitään uutta tällä rintamalla. :ashamed: :headwall:
Kp38/28-(31)40 elippäs tuon kp40 taitaa taas tulla täyteen :headwall:
Ärsyttää niin, kun kierto taas venyy, eikä taida tästäkään kierrosta toiveita olla raskautumisesta! :'(

Tädin piinaamille ISOJA :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ja tsemppiä seuraavaan koitokseen! Perässä tullaan... :wave:

Peukut pystyssä plussa testeille!! Pinnistystä kovasti, jotta plussariviä piiiiitkäksi saadaan!!! :flower: + :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :wave:









 
Onneksi täti pysynyt poissa teiltä senjuska ja TeSuLah ja mantana,.. Nyt toivotaan, että ei tulisi kellekkään tähän pinoon, pitkään,pitkään aikaan! :heart:

Jaaha senjuska ja perhe sitten aikoo muuttaa, onnea asunnon myyntiin! Ja kiva, että olet saanut painoa putoamaan ja samoin mantana ja kaikki ketkä nyt painoa vähän pudottavatkin. Itseltäkin muutama kilo on
lähtenyt.

Onko mantana siulla aamupahoinvointia tai hajuyliherkkyyttä tai jotain oireita? Sama muilla kertokaahan oireistanne?
Minulla on niin paljon valkovuotoa, en muista milloin tälläistä olisi ollut ennen , eilen kävelylenkin jälkeen , meni oikein pikkarien vaihdoksi juuri em syyn takia;=). Hajuyliherkkyyttä on ja lievää pahoinvointiakin aamupvsin, mutta ei kai se täti tänne tähän aikaan kierrossa vielä tule, ei,ei, en ota vastaan, käännytän ovella,jos sissään tunkee! :D

Menen serkkuni kaa aamukaffeille klo 9:00 jo , aikanen kahvitus, paitsi mie en juo kahvia, kun se ei maistu miulle, otan teetä tai tuoremehua :p

Kertokaahan oloistanne mimmimamma ja hibiscus!

Ja rouva aniliini,kiva kun menet gynelle, periksi ei kannata antaa, onko teitä tutkittu jo aiemmin? Ei ole pakko vastata , koska kysymys on aika henkilökohtainen. Mutta onnea joka tapauksessa gynelle ja tähän kiertoosi!

Nyt plussapuhureita kaikille ja yhden mantanan kimpun otan itsellekkin kiitos! :)

:flower: ++ :flower: :flower: :flower: ++ :flower: + :flower: ++ :flower: :flower: ++ :flower: :flower: + :flower: :flower: + :flower:
Jokaiselle kimppuja! :heart:

odottavan aika on pitkä...'


 
Aniliinille: Tuli mieleen vanhoista ketjulaisista, että minäkin olen täällä roikkunut yli kaksi vuotta...enemmän ja vähemmän kirjoittaneena. Sinun nimimerkkisi muistan siitä, kun aikoinaan olit menossa naimisiin :heart: ,,,ja kaikki onnittelivat Sinua :flower: :flower: :flower: .

Täällä täti taitaa alkaa tuhruilla :'( , mutta en luovuta ennen kun kunnolla alkaa...voihan se olla vaikka "kiinnittymisvuotoa" :( :) ...no empä usko sitä itsekkään, mutta ei voi muuta sitten kun odottaa seuraavaa kiertoa...Aika toivotonta, mutta totta :headwall: . Ei sitä plussaa oikein uskallakkaan enään EDES odottaa,,,kun tietää tämän kierron säännöllisyyden... :'( :'( :'(
 


Ebonylle toivon, ettei ala menkat kuitenkaan tuhrusta huolimatta! Samaa kaikille, jotka nyt juuri jännäilevät, ei menkkoja lähelle, ei myöskään meille, jotka jännäilemme vielä enemmän ensi viikolla, kuin tällä hetkellä.Eikä myöskään kierron alussa, vasta ovulaatiota odottaville, ei menkkoja please! :heart:

*paljon on toiveita*

Aamutapaaminen serkkuni kanssa ohitse, nyt ihan pian perunkirjoituksiin ja kaappaan sieltä tullessani miehen kyytiin ja ruuanlaittoa, lepoa ja liikuntaa taas! :heart:

Hei, hei taas ja voikaamme jokainen hyvin! :hug: :heart:



 
että täti hyökkäsi kimppuuni heti kun vuorokausi vaihtui ja suljin tietokoneen |O Aamulla vuoto alkoi, mutta ei tässä auta kun jatkaa vaan yrittämistä ja uusi kierto siis alkoi nyt kp 1/27-29, yk 3 alkaa, meidän pikkuneiti lähti kävelemään ja iloitsemme nyt uudesta taidosta ja elämä jatkuu, toivon teille muille jännittäjille paaaaaaljon plussia tällä kierrolla +++++ Heitän kukkakimppuja myös :flower: :flower: :flower:
 
Pidin tänään pientä vauvaa sylissäni ja millään en olisi hennonut häntä sinne kotiansa jättää!! IHANA! :heart:

pikkumyy42 Kysyit oireita eli ei ole aamupahoinvointia, mutta ei sitä ollut tytöstäkään aikanaan. Hajuaisti on terästäytynyt... =)

TesuLah :hug: :wave:



Tsemppiä naiset!



=) :wave:
 
Pahoittelut TeSuLah kun menkat alkoivat! :hug: , kumma kun se täti ei jätä meitä rauhaan, vaikka kuinka toivomme! :ashamed:

Mantana kiitos vastauksesta, ei miullakaan tyttöraskaudessa ollut , mutta poikaraskauksissa sitäkin enemmän! :headwall:

Onko haju yliherkkyys ollut jo pitempään vai vasta muutaman pvn=?
*myy täällä tietty kuulostelee taas ihteään*

Kova väsy, on kun piti mennä/tulla/mennä/tulla..pidän kyllä kävelystä välipvn tänään! :heart:

Ihania sellaiset pienet vauvat mantana, en edes kunnolla tohtinut katsoa sitä työkamuni 2 viikkosta vauvaa, ettetivät muut työkamut huomaisi , kuinka kuumeessa elän :D :heart:

Nyt heippa taas! ....Ja plussaikaahaamme! :heart: +++++++++ :heart:

Mimmimamman ja hibiscuksen oireita haluisin kuulla! =)

:heart: -pikkumyy- :wave:
 
Mulla ollu eilen ilasta niin kovat menkkakivut ettei koskaan! Mitä tää on? Aamulla meinasin oikeasti pyörtyä ennenkuin panadolit rupes tehoamaan. Mulla ei ole oikeasti IKINÄ ollut tällaista. Täti tuli 2 päivää myöhässä, vuoto niukkaa mutta kokkareista, ( anteeksi nää ällöttävät yksityiskohdat). Mun pitää mennä ehkä päivystävälle jos tää jatkuu...
 
Kiitos vain, se tässä on kummallista, että lämmöt koholla taas näin illalla ja hrr palelee, täytyy kai laittaa takkaan tuli että tarkenee. Menkat kyllä vaikuttavat normaalilta, mutta kipuja ei juuri ole. Nuorempana oli kovat menkkakivut, mutta kun sain lapset kivut ovat jääneet, mulla ei kyllä oo ollukaaan menkkoja kovin usein, kun esikoisesta oli menkat pois pari vuotta, imetin poikaa 1,5 kk ikään asti ja tulin melko pian uudestaan raskaaksi ja menkat oli taas pois pari vuotta, eli ei oo vuotoja ollu lasten välillä kun noin 6-7 kiertoa.

Hajut ym. eivät ole haitanneet ja pahoinvointia ei ole ollut. Ruokahalut ovat yleensä minimissä, eli siitä tiedän, että olen raskaana, kun ruoka ei maistu muuten vain. Me naiset olemme yksilöitä kai näissäkin asioissa.

Toivottavasti Tiiu olet saanut jo apua koviin kipuihisi, ettei vaan varhaiskeskenmeno ole, en tiedä, itselläni ilmeni kovana vuotona, kun oli yksi varhainen km.

Muuten naiset, tehkää testit ja hävittäkää n. 10 min. päästä, koska testi voi näyttää myöhemmin väärää positiivista tulosta ja tulee turhia murheita ja ehkä toisinkin päin. :hug: Plussatuulia kaikille toivoen: TeSuLah :flower:
 
Kuulostaa ihan kuin mun kivuilta. Paitsi että minulla vuodon määrä sensijaan on ylitsevuotava. Ikinä ei oo ollu tämmöstä määrää. Kipeä oon ollu koko nää alkupäivät sekä jo yli viikon etukäteen. Mullahan siis oli se kolmen-neljän päivän kipupiikki silloin viime viikolla jo ennen tätiä, kun sain niitä hirveitä kouristuksia ja juoksin pissalla koko ajan. Olin jo kanssa lähdössä päivystykseen, mutta ne meni sitten aina ohi. Tosi kummallista.

Kyllä mä ebony tietysti sut muistan, mutta en vaan hoksannu kun olen viime aikoina kirjoitellut aikas vähän. Toivottavasti täti pysyy poissa.

Pikkumyy, on meitä tutkittu. Miehellä on simpat kuulemma jotain superlaatua, ne liikkuu villisti ja niitä on paljon. Mustakaan ei ole löytynyt varsinaista vikaa. Hoidoissa ei olla oltu, paitsi noissa pehmeämmissä laaduissa kuten akupunktio sekä vyöhyketerapia. Nyt lienee aika ottaa järeämmät aseet käyttöön :eek:

Mukavaa iltaa kaikille sekä :hug: Siirryn rentoilemaan tuonne olohuoneen puolelle. Viime yön uni oli niin katkonaista, että olen hiukan hyytelöä pitkän työpäivän jälkeen. :p
 
Minulla oli yksi keskenmeno ja aluksi hieman tiputtelua ja vatsa kipuja. Aivan kun joku olisi vääntänyt sisältä päin. Kivut taisi olla sellaista kohdun kouristelua. En pystynyt kävelemään kun muutaman metri ja sitten repi ja raastoi kohdussa. Kunnon plussan sain silloin kun tuhrut alkoi....ja viikon kuluttua kohtu oli tyhjentynyt.

pikkumyy:
Kauhea tarmokkuus on ollut sitten oviksen. Pitkiä työpäiviä ja sitten uupuminen. Väsymys kyllä iskee herkästi päälle. Eli elämä tällä hetkellä työ ja uni.
Kaikki hajut tuntuvat voimakkailta. Autojen pakokaasut ja koirien ruokien hajut tuntuivat tänään nenässä. Herkistynyt hajuaisti.
Öklo olo ja joutuu pidättelemään oksuja.
Lakkahillo ja juusto himo. Ostin purkin lakkahilloa ja söin sitä suoraan purkista. Nam.
Heikotuttaa aina välillä. Aivan kun pyörtyisi kohta. Ohimenevää onneksi.

Ei muita oireita. Aamulämpö 37.0
=)

Tädin tulo halit kaikille joille täti saapui.:hug:

MAntaanalle edelleen peukutus ja plussa lähetys.

:flower: mimmimamma :flower:
 
Täällä hieman masentavilla fiiliksillä, koska on tullut riideltyä ukkelin kanssa. :/ Sepä osaa olla erittäin ärsyttävä, kun sille päälle sattuu. Sitä kiukuttaa kun sen hienosta autosta on akku sökö ja sitten pitää saada rähistä siitä jollekin. Kellekäs muulle, kuin mulle.


Mutta kyllä se elämä lopulta aina voittaa... Pikkumyy42: Kiitos kysymästä, olotila on kerrassaan kummallinen. Mimmimamman oppeja seuraten olen mittaillut lämpöjä, ja ne on jatkuvasti koholla, noin 36,5. Väsymystä on, ja eilen vihlaisi alavatsaa oikein kunnolla. Minkäslainen sun olotila nyt on, ja muiden, joilla ovulaatioajat on ohitse? Noita kohdunnapukka-juttuja en ole kokeillut, en tajua niistä kuitenkaan mitään.
Entäpä muut?

tiiu, nuo sun menkat kuulostaa oudoilta. Mutta toivon minäkin, että kivut olisivat jo hellittäneet! Jos olisi varhainen km., niin vuoto olisi kyllä varmaankin kauheaa. Mullakin on ollut kovia menkkakipuja, joudun yleensä ekana päivänä syömään itseni kipulääkkeillä tainnoksiin, että pärjään töissä.

Nyt toivotan vaan kaikille tädin kiusaamille jaksamisia ja voimia!!! Ja plussaonnea niille, joilla on jännät paikat lähellä!


 
Hibiscus, mein mies on nyt viime tiistaista asti taistellut poikansa auton kanssa, mutta aika kiltisti on miuta kohdellut :heart:
Minulla kovin herkässä myös tuo hajuaisti, lämpö 36,7 ja alavatsaa sattuu välillä kuin menkat alkaisi ja valkkaria tullee oudon paljon, pikkaritkin välillä vaihtoon sen takia, useamman kerran pvssä,., siis tottakai myös peseydyn :D . Eka kerran on erilaisesti sellainen olo, että saatan saada plussan*onko haavetta, sen sitten näkkee* Niin ja tänään miehelle ilmoitin, hänet töistä hakiessani, että eka kerran miulla on oikeasti sellainen plussaoloKaikki parfyymit, kodin eri tuoksut, miehen remontti"hajut" ym tekee pahaa* :headwall:
Sanoin serkulleni aamulla ei hajuja voi kuvitella, vaan tunnen oikeasti ne jo kaukaa! Niin ja aamuisin on huonovointisuutta, en osaa selittää millä lailla ja ennen oli sitä nivus-häpykumpualueen kipua, vaikea selittää sitäkin. mutta erilaista kuin muissa kierroissa!
Toivotaan nyt , että plussia pärähtäisi!!

Tiiulle pahoittelut kovista menkkakivuista! Minulla oikeastaan ei niin hirmusti menkkakipuja yleensä, mutta se on niin hirveää, kun ne alkaa ja hanat aukee, verta tulee ihan solkenaan, sen tuntee koko ajan. Itse en veren näkemisestä tykkää, niin samalla sitten huimaakin aika lailla! :heart:

Kaikille plussatuulia toivottelen, huomenna onkin viimeinen lomapäiväni, sitten ma iltana taas iltavuoroon menen! :heart:

kauniita unia kaikille nyt!

-pikkumyy-
:heart: :wave:
 
Pikkumyy: Kun satuit tänne samaan aikaan, niin pikaisesti kirjoittelen vielä. Juu, meidän ukkeli käyttäytyy tuon autonsa takia yli herkästi, niinku pikkukakara, joka lyö maahan maate! Se maksoi siitä kamalia summia, mutta ei käytännössä malta juuri edes ajaa sillä. Aivan naurettavaa...



Minkäs ikäinen poika on miehelläsi? Ukkelilla on kans pian sen ikäinen poika, että ajokortti tulee ajankohtaiseksi, joten saa nähä, mitä sitten tapahtuu. Meinaa antaa sille vanhan kakkosautonsa...

Tuosta hajuaistista. Nolottaa tunnustaa, mutta työpaikalla, jossa sattui naistenvessa oleen pitkään varattu, menin hädissäni miestenvessaan ja joku ei ollu päästäny vettä päälle. Multa meinasi tulla oksu siihen paikkaan! Vaikka eihän nyt toki tuohon mitään herkkää hajuaistia tarvittu! Yleensä meillä vaan tuppaa olemaan miesten vessakin hyvin siisti, on niin tehokas siivooja :kieh: En kyllä usein käytä :LOL:

Lämpötilat sulla on sitten samalla tavalla koholla kuin täälläkin päässä
Mutta ei mulla kyllä minkään valtakunnan pahoinvointia ole. Vaan sitä järjetöntä väsymystä... Pettymysten jälkeen en uskalla toivoa mitään, vaikka mullakin on nyt sellainen fiilis, että olis saattanutkin natsata.
Sun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta :D. Toivottavasti tässä kuussa napsahtaa plussat!!! Sitä toivon tietysti ihan joka iikalle täällä! :heart:

Nyt hyvää yötä!!!

JK: Ukkeli palasi tämän kirjoittamisen aikana kauppareissulta, hyvitykseksi mukana oli kaksi isoa suklaalevyä





 
MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!



Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa



TeSuLah................2/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................... 3/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja............4/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................?/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...6/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................8/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta.............10/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1................11/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.......20/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus...............20/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.........20/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony..................26/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska..............28/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mantana ..............39/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix


 
Ja kaikille ensimmäiseksi , Onnea, Onnea plussauksiin!

Hibiscus poika on ihan just 19v, mies itse sen opetti vuosi sitten ajamaan autoa, ja hyvinhän tuo on oppinut, on melko varovainen kuski, vaikka muuten onkin sellainen sankari(ainakin tyttöjen suhteen) :heart:

Tuli nukuttua nyt pidempään, kun niin väsyttää. Tänään pitääkin polkasta varmaan 20km, että pääsee tuonne isoon kaupunkiin hommaamaan asioita;=)

Mites tietääkö joku missä osastoilla Citymarketeissa, niitä raskaustestejä myydään?

Mantanalle hirmusti onnea, että tänään todettaisiin, että pikkunen on pitänyt äitiään kunnolla jännityksessä! :heart:

Eipä tässä muuta kuin tärppionnea jokaiselle!
:flower: :flower: :heart: :flower: :flower: :heart: :flower: :flower:

Aamuterveisin -pikkumyy- :heart: :wave:

Oho hibiscus, nyt vasta huomasin, kiva mies siulla kun toi suklaata! :flower: :D
 
Täällähän on kirjoiteltu, vaikka mitä ja minä en päässyt koko sivustolle tän aamun aikana!!!! :kieh: Alkaako olla riippuvainen tästäkin.... :LOL:

kp39/28-40 ja valkkari lisääntynyt runsaasti verrattuna alkuviikkoon, kun tosi kuiva olo oli hiivan kera! Tisut normaalit, alavatsaa välillä nippasee, pissi hieman haisee, unet ihan älyttömiä, hajuaisti tehokas ja nenäröörit kuivat! :headwall: Alkais nyt jo ne menkat, jos ei mitään muuta lupaile kerran!! Suoraan sanottuna v.......taa ja paljon! :kieh:

Verikokeiden tulokset sain tänään, mutta lääkärin puhelinajan maanantaille, joten hänen lausuntonsa puuttuu. Kokeista sen verran, jotta pitkäaikaissokeri 5,9 eli tosi hyvä ja paasto 6,2 johon itse en ole tyytyväinen, mutta minkäs teet, kun siinä se huitelee! Kolesteriarvot oli hyvät ja hyvä kolesteroli 0,8 oli kuulemma turhankin matala, sanoi hoitaja! Kaikki hyvissä arvoissaan munuais, hemot ym. ja hormoonikokeista hoitaja sanoi, jotta normaaleilta vaikuttaisi, mutta lääkäri kertoo tarkemmin. Hoitaja ei lähtenyt miettimään missä vaiheessa kiertoa kokeet tehtiin ja niin parempi; odotan lääkärin lausuntoa! =)

Jee, mutta sukupuolitauteja ei ole!! :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt tädin piinaamille paljon :hug: (Perässä tullaan!)

Kaikille mukavaa viikonloppua!!! Riennän siivoamaan, kun vkl tulossa vieraita! =)

Plussa Onnea kaikille!!!! :flower: + :flower: ++ :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :heart: :hug: :wave:



P.s.
pikkumyy42 Sieltä kemikalio-siteet ym puolelta löytyy cittarista ainakin meillä ne raskaus- ja ovistestit! :wave:
 
Pikaisesti piipahdan ennen töihinmenoa. Mantana: Hyvä juttu, että kaikki kunnossa! Mullakin on ollut mielessä, että pitäisi jonkin sortin tarkastuksessa käydä. Ikinä ei ole vissiin kolesteroliarvojakaan mitattu. :eek: Sulla on kyllä kierto niin pitkällä, että pidän peukkuja, josko vaikka kumminkin olisi tärpännyt, vaikka itte et näytä tähän mahdollisuuteen uskovan


Pikkumyy42: Miehelläsi on sitten vuotta vanhempi poika kun mun miehellä. Eli se ajokortin ajaminen alkaa olla ajankohtaista. Poika on fiksu, mutta isänsä tahtoo välillä kohdella kuin pikkuvauvaa. Kai meidän vanhempien on vaikia ymmärtää, että lapsi kasvaa... Tulee sitä itsekin omaa murkkuikäistä tytärtä joskus nimiteltyä vauveliksi :kieh: Ei oikein neiti taida tykätä.

Kaikille mukavaa perjantaita ja viikonvaihdetta! Mulla se kuluu töissä :/
 
onks mulla likainen mielikuvitus tai olenko puutteessa? Mies matkoilla tämän viikon ja viikonlopun joten näen varmaan kaiken tuon s kautta :headwall: :headwall: olo kun 20 kymppisellä tuon s suhteen. Ei tarvitse meihen valittaa ettei kotona saa....että olisin pihtaaja. Höh

Mantanalla tuo kierto näyttää lupaavalta. Peukut täälläkin edelleen pystyssä. Samoin senjuskallekin.


Niistä lämmöistä vielä että minä herään vasta 9 pintaan ja silloin mittailen lämpöä. Joskus jopa 9.45. Jos heräisin 7:lta niin lämpö huomattavasti alhaisempi. Tänään kasilta lämpö oli 36.8.



plussia jaossa +++++ tarttukaa molemmin käsin kiinni.

:flower: mimmimamma :flower:
 

Yhteistyössä