YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Niin uudestaan ...onneksi olkoon Fenix.

Lumi-marjalleko tuli sitten haamujen haamu. Jännää, toivotaan että vahvistuisi tuota pikaa eikä täti tulisi kylään vuoteen.

Touhikselle tädin tulo hali :hug: :hug: nyt palstalla on hyvä vauhti päällä joten vetoapua riittänee myös sinulle, kunhan hirmumyrskyt laantuu siellä kaakossa.

Täällä on sitten peukut pystyssä kaikille piinassa eläville. Plussia jaossa. Kahmikaapa :flower: + :flower:

:flower: mimmimamma :flower:
 
Haamujen haamu se tuossa vieressä muistuttaa olostaan. Läppärin ja pienen valon loisteessa sitä ei tosin edes siitä erota. Niin olematon se on. Kirkkaan lukulampun alla siitä erottaa sen hentoakin hennomman haamun. Olo on helpottanut iltaa kohden, paitsi et päätä särkee. Sellainen ihnottava täti jomotus on mahassa ja kn on valahtanu puoleen väliin ja ikävä kyllä, sellainen puolipehmeä :'(

Luulempa vain, että tuo hentoinen haamujen haamu on vain jotain mitä lie, mutta ei oikea merkki mistään ihanasta. Kunhan vain ei ole joku vika tikussa. Jos täti on tullakseen, tulis nyt ja äkkiä, sillä tällainen repii riekaleiks. Uutta testiä en uskalla muutamaan päivään tehdä. En halua nähdä sitä tyhjää ruutua, sitä totuutta en halua katsoa silmiin.

Kaduttaa jo, että tuli edes testattua. Jos se tädiksi muuttuu, niin olisin ottanut sen vastaan ehkä vähemmällä itkulla, sillä silmät kastuu jo ajatuksesta. Olisi ollut helpomaa aloittaa uusi kierros tietämättä, että haamujen haamu kävi meillä.

Huomenna kuitenkin uusi päivä ja vastaan on otettava se mitä vastaan tulee. Oli se sitten täti tai uusi piinaavan pitkä päivä odotuksen odotusta, niin elettävä se kuitenkin on.

Hyvää yötä teille kaikille minulle niin kovin tärkeiksi tulleille ihmisille. Plussatuulia sydämeni pohjasta kaikille. Jännitän kaikkien puolesta parasta toivoen :heart: :flower:

Kaappaan vielä mukaani plussakimppuja :flower: :flower:
 
MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:


tuohu tenava.... .3/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................5/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta................kp 7/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1.............. 8/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.... 17/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............17/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 17/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony................23/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 25/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
vilmaville.............26/30.................9.s haaveissa
TeSuLah..............27/27-29..............................3.s toiveissa
Nuusku..............28/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........30/28-32....yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 31/30........................2. haaveissa
Mantana ........... .36/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU: :flower: :heart:
Lumi-Marja :heart:


PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :heart:
PUELLA :heart:
KRIISI :heart:
amati :heart:
Kehäkukka :heart:
Jane70 :heart:
Fenix :heart:


 
Huomenta! |O Lumi-Marja sinulle ISO :hug: :wave: Pidän peukut pystys ja toivon, jotta haamu vahvistuu! :hug: Pelottavaa, mutta varmasti hyvä odotella vielä pari päivää ja sitten vielä testata. :hug: :heart: :wave:

Itse myös epäilen jatkuvasti tuntemuksia, oloani ja testejä. Välillä niin ihana tunne ja sitten taas epäilen! :headwall: :ashamed:
Sitä kn mietin, jotta käyttäytyykö aina samanlailla vai olisiko nyt erilainen käytökseltään?? Tuolla kn tutkijoiden pinosta olen innolla lueskellut tuntemuksia ja on siellä joku plussannut, vaikka nipukka alhaalla+pehmeäkin!!?!!! Ihmeellinen osa tätä naisen kroppaa se kyllä on ja senhän kyllä kuuluisi mennä "umpeen", kun raskaus alkaa, jotta masuasukilla sitten hyvä siellä olla, eikä pääse bakteereita "torppaan". =)

Nyt kaffetta ja pian!! |O Mukavaa tiistaita kaikille!! Plus Plus Onnea meille kaikille :flower: + + + + + + + + + :flower: :heart: :wave:



 
mantana :hug: olipa mukava nähdä sinua täällä aamusta :heart: Kyllä minäkin sinun puolesta jännitän ja plussaa sinulle suuresti toivon :flower: Tietysti kaikille muillekkin!

Testasin sitten kuitenkin aamupisusta. Kyllä se haamu on vähän vahvistunut. Nyt sen näkee ilman vippaskonsteja ja erityisiä valaistuksia. Hentoinen, mutta tunnistettavissa haamuksi. Nyt en sitten testaa muutamaan päivään, jos tätsykkä pysyy pois. Edellinen vastaava haamu syö nyt aamupuuroa ja kikattaa velipojan hassuttelulle keittiössä :heart:

Neidin aikaisesta haamusta meni yli viikko, ennen kuin tuli selkeä plussa. Mulla on ollut aina myöhäisiä plussia ja jos tämä tästä vahvistuu, tulee siitäkin sellainen, joten nyt odottelen rauhassa. Mun oli vaan aamulla pakko tarkistaa, että se haamu siinä tikussa on, eikä vain jokin mikä lie viivanpaikka tai jotain.

Plussarikasta aikaa kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

 
Päivitin listan vain aamuvarhain ja söin aamupalan rakkaan tulevan aviomieheni kanssa, puuroa siis :p .
Sitten meninkin nukkumaan ja tietty pisuhätä herätti, 9:00 aikaan ponkasin ylös sängystä. Sitten alkoikin itseni komentaminen:"nyt mankeloit kaikki lakanat,pyyhkeet,tyynyliinat ym tarvittava" Nyt kiva olo kun työ tehtynä, pyykin pesua, toinen kone jo meneillään :D
Juuri join ison tuopillisen maitobanaani pirtelöä, tosi hyvää maistakaahan, banaanista tulee makeus, ei tarvitse sokeria.nami,nami :p .

Niin tulin tänne innoissani katsomaan kuulumisia!

Onnea Lumi-Marja haamusta taas, kyllä sen nyt uskoisi vahvistuvan!
Onnea vahvistumiseen! :heart:
Mantana ei vielä testannutkaan?Onnea sinulle testaukseen myös! :heart:
Kertokaahan onko teillä joitain oireita , lämpö kiinnostaa varsinkin aamulämpö siis. Mulla pomppasi tänä aamuna 36,7;=), vaikka sehän ei merkkaa vielä mitään! Kahvia olen juonut ovulaation jälkeen myös todella vähän , kuppi-1,5 kuppian vain pv:ssä, ei tee mieli.
Niin kertokaahan jokainen, millaisia tuntemuksia teillä on, tällä hetkellä kierrossanne!*kiva kuulla*
Tiiu, Nuusku ja TeSuLah, huhuu! Tulkaahan esiin piiloistanne
:D

Näyttää kyllä hyvältä pinomme!Plussia alkaa tulla..*kiva,kiva* :heart:

Jännittääkö muita kuinka tässä kierrossa käy? Minnuu vähän jännittää, mutta niin sen kuuluukin tehdä! :D

Hei , hei ja viesteillään taas!

Onnea, että saisimme tälläisen:

Tai tälläisen:

Rakkain terveisin - pikkumyy- :heart: :wave:
 
vahvistuu. Mietin sinun testausta Lumi-Marja illalla ja juolahti mieleeni että varmaan et aamupisusta testannut. Siitä se haamujen haamu johtui. JA sitten avasin koneen. Ilahduin viestistäsi koska haamujen haamu olikin vahvistunut aamupisusta. Yep. Onnea ja tarrasukat matkaan.

Mantana kauanko aiot vielä odotella ?? Kp lupaavat hyvää. Koska sulla oli ovulaatio päivä? siitä normi loppukierto kestää 13-14 päivää. Jos ovis oli 15 kp niin nyt sulla luteaalivaihe jo 21 päivää pitkä. Joten reippaasti testailemaan plussan. Silloin kun kiertosi oli 40 voi olla että ovulaatio tapahtui vasta 25 päivän tietämin.

Aamulämmöistä pikkumyy kyseli. Minulla oli eilen aamulämpö 36.7. reippaasti tippunut niistä hurjista aamulämmöistä. Ihan normilämpö tätä kiertovaihetta ajatellen. Tänä aamuna 37.2. Hieman hypähdystä ylöspäin.

plussia+++++++++++jaossa


:flower: mimmimamma :flower:
 
Huomen aamulla ajattelin testata, jos ei mitään muuta sitä ennen ilmene. :ashamed: Aamupisusta kuitenkin parempi tehdä. =) Pari viikkoa sitten oviksen napsasin ja viime viikolla sitä epäilin, jotta olikohan se kohdallaan. Tämmöistä, mutta lämmöt +36,74C mittasin sellasella vähän tarkemmalla mittarilla tänään päivällä. Tisut suht ok, välillä nipistää ja kn on jossain tosi perällä kovana. :/

Huomiseen siis.... :flower: + + + + + :flower: kaikille plussa onnea!!! :heart: :wave:






 
Paljon Onnea Fenix ja Lumi-Marja

Tänään kp2 /28
:(

Pikkumyy: kun olit siellä gynellä,oliko teillä mitään puhetta meidän "ikinuorten ikärouvien" raskautumismahdollisuuksista? Anteeksi, jos olen liian utelias ja tunkeileva, mutta kysynpä kuitenkin :ashamed:
 
Onnea ja plussauutisten tuomisia meille kaikille iloksemme huomisaamuna!




http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/

Jos tulee mieleen, jotain mielenkiintoista , mitä voisin lisäillä sivuilleni, mielihyvin otan vastaan vinkkejä;=)
 
Niin gyne sanoi, että jos on lapsia ennestään molemmilla, me kun olemme tälläinen uusioperhe, vai miksi sitä kutsutaan? Raskautuminen on helpompaa kuin, ettei jommalla kummalla tai kummallakaan olisi yhtään lasta.Ja kun taustalla ei ole kummallakaan lapsettomuutta, eikä lapsettomuushoitoja, asia sen suhteen kunnossa. Minun elimistöni näytti olevan kunnossa ja toimivan. Hän sanoi niin kauan kun ovulaatio tapahtuu ja kuukautiset on olemassa, niin raskautuminen on mahdollista.
Tarkka hän oli minun tupakoinnista ja alkoholin käytöstäni. Niitä en kumpaakaan harrasta.Eli se oli hyvä. Kysyi myös suvussa myöhään synyttäneistä, 38-40v ovat vielä synnyttäneet.
Jos taas jossain vaiheessa tulisi koeputkihedelmöitys eteen, sen onnistumisprosentti olisi vain 10 prosenttia. Hän ei nähnyt estettä raskautumiselleni.

Miten sinulla , koska olet viimeksi käynyt gynen "puhuttelussa"?
Ja mitä sinulle sanottiin? ja niin alkoiko menkat vai onko edelleen jännät päivät käsillä?

Saa minulta kysyä vapaasti;=))

Heippa :heart: :wave:
 
Kyllä alkoi menkat eli se siitä. Olin viimeksi gynellä melkein tasan vuosi sitten (jälkitarkastus nuorimmaisen syntymän jälkeen). Otin jo tuolloin asian puheeksi mahdollisesta uudesta vauvasta. Hän kertoi iän tuomista riskeistä, mitkä jo tiedossa oli aikasemminkin ja suositteli terveellisisä elämäntapoja/liikuntaa. No, tupakoi en enkä myöskään käytä viinaksia, joten sen suhteen asia ok.. kertoi myös, että jos on aikaisemminkin raskautunut niin miksei myöhemminkin. Tosin tässä iässä vaikeampaa, ikävä kyllä. Pyysin kyllä clomeja, mutta ei suostunut reseptiä kirjoittamaan. Että tämmöistä, taidan jäädä yksin pitämään tätä palstaa, kun kaikki plussaavat. Masentaa niin nää menkat :'(
 
Kirjoitinkin ja taas tekstini katosi. :headwall: . Kiva kun teillä on pikuinen Nuusku, sehän tarkoittaa, että teillä on hyvät edelletykset saada vielä vauva! :heart:

Tiedän, sama oli täällä päässä, kun menkat alkoi ja vielä kiusasivat lyhyydellään minua viime kierrossa.

Mutta nyt taas valoisin katsein kohti tulevaisuutta! :heart:

Samaa sanoi gyne,en tarvitse apulääkitystä. ei sitä varmaan ihan helpolla kirjoiteta?

Mukavaa iltaa , minulla tanssitreenit tänään´taas :heart:

Hei,hei! :heart: :wave:
 
Mantana ja muutkin, toivon että plussaksi vielä muuttuu elämä. Ja oikein pian eli jo tässä kierrossa.

Ja kaikille tädin murjomille toivotan myös jaksamista. Tänään se samperin eukko sitten meille saapui, ehkäpä suunnilleen viikon verran oli huidellut muissa maisemissa. Ihan satavarmaa käsitystä minulla ei asiasta siis ollut, kun olin unohtanut viimeksi merkata kalenteriin. Mutta mun kuukautisethan ei siis suunnilleen ikinä ole myöhässä eli tosi säännöllistä on yleensä, heitto maksimi pari päivää.

Itkuhan siitä tietysti tuli, eikä meinannut tällä kerralla loppua lainkaan. Nyt alan jo olla jotenkin tolpillani. Pettymys oli silti aina yhtä kauhea, vaikka osasin tätä jo siitä testinegasta melko varmasti odotellakin.

Mutta ihan varmasti Nuusku et ole viimeinen tällä palstalla, kun mäkin olen vissiin jotain puolitoista vuotta kohta täällä heilunut enemmän ja vähemmän eikä loppua näy. Siksipä en ole kovin jaksanut viime aikoina innostua aiheesta kirjoittelemaan, kun olen jo niin monta kertaa ollut heittämässä hanskat tiskiin.

Mutta iloista iltaa kaikille :heart: :heart: :heart:
 
Voi Nuusku :'( :hug: Kyyneleet valuu, kun ajattelen sua. Voimia ja jaksamista, kyllä se täti siitä lähtee ja uskon, että tekin sen pienen ihanan vielä saatte.

Kaupungilla käyty ja olo aivan naatti. Testit sain kierrettyä kaukaa, kun oli pikkuväki muakana ja takkasilmäinen eskari laittaa merkille varmasti raskaustestit :D Kävellessä tuntui, että jotain valahti ja ajattelin, että onneks on ph suoja, et menkat sitten alko. Kiukkupuuskia tänään pari, mutta kaippa tällainen väsynyt ja stressaantunut olo laittaa hermot kireelle hormooneista huolimatta. Muutenkin mulla tuppaa tuo tempperamentti välillä tehdä tepposiaan :ashamed: :D

Täti siis edelleen pois. Eikä sen kummempaa ole ph suojaan ilmestyny, kun mitä sinne nyt yleensäkkin sitä sen enempää erittelemättä. Mietin tuos vaan, että mulla oli ovis 10.10, siis en ole varma irtosko munasolu silloin, mutta ainakin ovistikun viivat oli silloin tosi vahvat ja seuraavana päivänä eli 11.10 jo testiviiva vaaleampi. Aletaanko se DPO laskea siitä päivästä kun viivat tulee, vai vasta sen jälkeen? Ei ole tuota tullut opiskeltua. Jos sen jälkeen, niin tänään mulla olis DPO 13 ja jos samana päivänä kuin viivat, niin olis DPO 14. Menee sekavaksi, mutta yritän tässä vaan selvittää, milloin odottaa sitä pirkuleen tätiä kylään. Vaikka haluaisinkin syöttää sen koiralle ja haudata tulokset suohon. Mun luteaalivaihen on aika lailla tarkkaan sen 13-14 päivää ja tuhruaa eka päivän tai pari, ennen kun hanat aukee. Mietin vaan, jotta jos munasolu onkin irronnu vasta vaikka 12 päivä, niin tässähän saa vielä odottaa tätiä tulevaks ihan tosissaan. Viikonloppuun on vielä aikaa. Taidan siirtää seuraavaa testaamista aivan reippaasti. Siihen asti mennään tuolla haamulla, ellei täti toisin todissta.

Eika epätoivoista miettimistä, mutta näin pitkään yrittäneenä tuntuu jotenkin epätodelliselta koko asia. Sitä vaan kyseenalaistaa kaiken, vaikka pitäis edes vähän jo iloita haamusta, mutta minä en vain uskalla sitä tehdä. Jokin ihme ääni vaan sisällä sanoo, että kaikki ei ole ok ja täti tulee viikonloppuun mennessä. No, jospa se tästä.

Mieli myllertää laidasta toiseen. Itken ja nauran vuorotellen, kiukuttelen ja hellittelen toisia. Nyt on Lumi-Marjan kuulat pahasti sekaisin :D

No niin naiset, ottakaas kiinni :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 

saas nähdä onnistuuko nyt tää lähetys.
täällä horjutaan välillä kumpaakin suuntaan tulee täti vai ei.
olen enemmän sillä mielellä et täti :kieh:
olen ollu pahalla tuulella tän päivää.
meillä pikku neitin pitäs aloittaa tarha ensi torstaina ku ei saatu perhepäivähoitajalle :'(
sit käytiin kattomassa rivari asuntoo ja jätettiin ehdollinen tarjous.
jos tää mene kaupaksi niin sit tehdään kauppa.
nää asiat ahdistaa et viime yönä valvoin.
sit varmaan päivä pilalla ku on väsyny.
huomenna sit ravaan vessa kattomassa onko vuotoo kun pari viime kiertoa on ollu 26 päivää.
mut kauniita ja levollisia unia muille mammoille :heart:
 
Pikkumyy linkistä vielä piti kiittämäni :D Mieskin sen luki ja innostui asiasta kovasti. Tuumas vaan, et jos taas menee yritys kaikesta huolimatta uusiks, niin sitten otetaan varman päältä ja piretähähän Simot vireessä :LOL:
 
Pitkän päivän päätteeksi piti piipahtaa tänne. Eilenkin jo yhden viestin kirjoitin, mutta jonnekin bittiavaruuteen se hukkui. Kypsyin, enkä sitten toista viestiä jaksanut kirjoittaa. Mutta uus yritys!

Mahtavan lupaavalta täällä kyllä meno vaikuttaa! Fenixille ensinnäkin isot onnenhalit!



Toivottavasti myös te, joilla nyt on jännät paikat, plussaatte, Lumi-Marja, senjuska ja mantana! Lumi-Marja, kyllä mä jotenkin uskon, että se plussa siitä vahvistuu!
Mutta tuo DPO-kysymys meni kyllä multa toopelta aivan ohi, sori.

mimmimamma: Kiittelen vielä siitä oikein perusteellisesta lämpötila-analyysista! Nyt olen sitten innoissani lämpöjä mittaillut ja ihmeekseni huomannut, että kyllä ne vain oviksen jälkeen on korkeampana kuin normaalisti. Semmoista 36,5 keskim. Kun joskus kuumeen jälkeen olen mittaillut lämpötilojani, niin ne ovat painuneet aika alas, noin 35,5 asteeseen. Sinulla vasta on korkealla lämmöt :).

Niin, kertokaahan lämmöistänne muutkin, etenkin te, joilla on jännä tilanne, eli mantana, senjuska, Lumi-Marja? Miten lämmöt käyttäytyvät. En ole utelias, en
:kieh:

pikkumyy42: Seuraan myös sun tuntemuksia mielenkiinnolla, kun olet kierrossa vissiin suurin piirtein samassa vaiheessa. Sun tuntemukset hyvin samantyyppisiä kuin mun!

Rouva Aniliinille ja muille tädin kiusaamille
Ei oo mikään ihme, että masentaa! Kierron puolivälissä sitä on ihan eri fiiliksillä liikenteessä...

Mutta nyt ei muuta, kuin kaikille rauhallisia yöunia! Ja plussia!!!
 
Minut voi siirtää pois haamuilijoista :'( Nukkumaan meno vaihtui itkuun ja valvomiseen. Muutama tosi kova kouraisu mahassa ja aavistelin pahinta. Tätihän se, ilman tuhrua, ilman ennakkovaroitusta.

Se haamu ei ollut meitä varten, taisi olla vain vika tikussa :'( Kalenteria selasin ja noita 32 päivän kiertoja ei ole ollut puoleen vuoteen, joten seuraavaan laitan suosiolla lyhemmän.

Eli minulle voipi päivittää kp 1/28-30 ja yk19

Surumielinen Lumi-Marja poistuu joksikin aikaa, en kokonaan, mutta joksikin aikaa. Satuu sydämeen nyt niin paljon, että pitää jonkin aikaa sulatella asiaa. Taustailen ja seuraan miten täällä menee. Paljon plussaonnea teille muille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Voi Lumi-Marja, pahoittelut! Satuin vielä täällä koneella olemaan. Kyllä nyt harmittaa sun puolesta oikeasti. Että pitää olla inhottavaa.


Älä kumminkaan jätä meitä. Jos jäät taustailemaan, niin palaa pian! Itselläni tädin vierailua seurasi viimeksi viikon masennus, mutta jotenkin sitä sitten nousi ojanpohjalta jaloilleen. Kyllä sinäkii! Isosti voimia sulle!!! :hug:
 
Kiitos Hibiscus :hug: Kerroin miehelle ja tuossa hän sohvalla istui haamutikku kädessä ja kyyneleet valui poskilla. Hän menikin jo nukkumaan tai ainakin yrittään. Enhän minä teitä jätä, olette liian tärkeitä minulle siihen. Tulen takaisin, kun jaksan. Nyt menen peittelemään lapset ja jokaiselle iltasuukon annan vaikka nukkuisivat. Sille isoimmallekkin. Sen jälkeen menen isännän viereen turvalliseen kainaloon. Nukun tai en, niin ainakin siinä on hyvä olla.

Hyvää yötä :hug:
 

Yhteistyössä