YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

Voi Lumi-Marja, :hug: olen todella pahoillani. Tää elämä on välillä niin kovin julmaa. Itsekin vielä ryven surun/pettymyksen aallokoissa alkaneitten menkkojen takia, mutta ei kait tässä ole muuta suuntaa ku ylöspäin.
Mantana, joko on testi valmiina? Pistähän tänne vähän piristäviä uutsia ;)
 
Sanoisin, jotta ei varmasti toivoakaan plussasta! Testasin aamupisusta Acon liuskatestillä ja 5min jälkeen hyvin hento viiva, mutta sepäs siitä sitten haaleni eli ihan puhdas nega! Olotila on sama ja eilen illalla oli kuvottavaa oloa, meinasin oksentaa. Kp37/28-(31)40 eli tätiä odottelen saapuvaksi! Jos ei saavu, niin viikon päästä kokeilen uudestaan.



Lumi-Marja sinulle hirmuinen :hug: Eiköhän niistetä nokkamme ja ajatellaan seuraavaa yritystä!?! :hug: :heart: :wave:

Lisää plussa puhureita tänne kaikille ja mukavaa keskiviikkoa!! :flower: + + + + + + + + :flower: :flower: :wave:

 
Kiva tavata sinua! Ensin tuli hailakka viiva ja menkat kuitenkin näin kauan kadoksissa, kyllä oireesi silti vaikuttavat hyviltä! :heart: Jos siulla ei niin herkästi näy se plussa alussa, näissä pinoissa joku on testannut 4:kin negaa /haamua ja sitten on kuitenkin lopulta tullut vahva plussa!*toivon, että tässä kierrossasi on sama juttu! :flower: :heart: Sinua , kyllä varmaan jännittää! Kuvottava olohan on myös hyvä merkki! Entä aamulämpösi?

Hei vaan taas, alan päivittämään listaa;=)

Plussaonnea! :heart: ++++++++++++++++++++++ :heart:


 
:heart: Keskiviikkona 24.10.-07 :heart:
MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!



Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa


tiiu64................. 1/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja...........2/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku..............?/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... .4/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................6/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta................kp 8/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1.............. 9/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.... 18/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus..............18/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 18/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony................24/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 26/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
TeSuLah..............28/27-29..............................3.s toiveissa
Mantana ........... .37/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower:
PUELLA :flower:
KRIISI :flower: amati :flower:
Kehäkukka :flower:
Jane70 :flower:
Fenix :flower:


 
Niinpä sinuakin pikkumyy42 =)
Ainahan sitä voi toivoa olla, myöhään plussanneita on paljon. Niin tein myös ovistestin samasta pisusta ja siihen tuli vielä haalea viiva. Pitää oikein sekoittaa oma päänsä, niin ihmettelen nyt sitten sitä! :headwall:

Aamulämmöt olleet +36,3-36,5C ja iltapäivällä nousee +36,6-36,8C.
Jännittää ja harmittaa, jos kiertoni alkavat jälleen pidentyä! Perjantaina soitan niitä verikokeiden tuloksia neuvolan hoitsulta ja yritän saada lääkärille ajan tai puhelinajan edes, jos laittaisi tuonne äippäpolille ultraan. Toivottavasti sitten selviäisi onko minkään lääkityksen tarvetta! Sokeritbl, clomit tai jotain auttamaan asiaa. Painonpudotusta jatkan ja yritän saada sen -4kg vielä pois, niin tämän syksyn tavoite -10kg saatu aikaiseksi edes! =)

Semmoista ja tänään tyttö menee harjoittelemaan jälleen hoitopaikkaan, joten taidan siivota sillä aikaa! Niin ja illalla lähden lenkille! Saavat isi ja tytär viettää laatuaikaa kahdestaan! :heart: :heart:
 
Pahoittelut Lumi-Marja tädin yllätyshyökkäyksestä! :hug: , mutta älä silti meistä luovu! :heart:
Niin ja ole hyvä linkistä vaan, minä kun tain olla sellainen seikkailija, kun yritän kotisivujani piristää;=)

Kaikille pidän peukkuja, jotta plussia tulisi!
:heart: ++++++++ :heart:

Ihanat olivat tanssiharkkani! Heeeeii! Hibiscus ja Kaikki siellä on miun luokkatoverini ja kyllä hän nyt näyttää olevan selvästi raskaana*nyökyttelee päätään* Eli kyllä me ikä-äiditkin vielä raskaudumme :D *oli ihana huomata hänen vatsansa kasvaneen*, joku kerta kyllä juttelen hänen kanssaan, onkohan liian noloa kysyä hänen onnistumisestaan?.Samalla tietty voisin kertoa hänelle haaveestamme, niin ymmärtäisi varmaan , miksi kyselen! :heart:

Omaa oloa, eilen alkoi treeneissä ylenmääräinen hajuherkkyyteni*tupakanhajun tunsin salissa , tuli varmaan ilmastoinnin kautta ulkoa ja voi sitä hien hajua, varsinkin jalkahien......venyttäessämme lopuksi lihaksia! :headwall: :x

Tänä aamuna lämmöt 36,6 ja hajuällötys jatkuu :headwall: , sitten jos mies laittaa käden alavatsalle vahingossa nukkuessaan,. ei tunnu kivalle, ja pissahätä yllättää usein.
Tämä hajuongelma tuntuu mukavalle, en muista näin rajua sen olleen ennen! :D

Nyt kaikille oikein plussarikasta aikaa!
:flower: :flower:++ :flower: + :flower: :flower: +++ :flower: :flower:



-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut Lumi-Marjalle.

Olo on ihan tönkkö. Juuri kun olimme selviämässä mummun poismenosta saimme eilen kuulla uuden suruviestin. Niinpä minä siirrynkin vähäksi aikaa syrjemmälle.
Tuossa ns. päälistassa pysyisin mielelläni, pikkumyy, mutta tuosta kuukautiskiertolistasta nimimerkkini voisi ottaa pois. Yritys jatkuu, mutta kuumeilu siirtyy taka-alalle.

Plussaonnea kaikille.

Terkuin väsynyt vilmis
 
vilmaville :hug: ja voimia surun keskelle! :hug: :heart: :wave:

Omaani tähän :ashamed: Ottaa pannuun, kun kiertoni venyy!!! :kieh: :headwall: Semmoista ja seuraavaan kiertoon tilaan tupla satsin ovistikkuja! Syön vitamiinit, foolit, kalaöljykapselit, greippimehut ja tomaattia paljon! :LOL:
Siteitä käyn pian kaupasta hakemassa valmiiksi hyllyyn..... :'(

Kaikille teille :hug: Ihana, kun olette olemassa!!!!! :hug: :heart: :wave:

p.s. PLUSSA ONNEA KAIKILLE!!!! :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Vilmavillelle voimia surun keskelle :hug: , joskus tuntuu, että toisille annetaan surua enemmän kuin jaksaisi kantaa. Itse olen kokenut vastaavaa, mutta pikkuhiljaa aika on auttanut! :heart:
Poistin sinut kp listalta, mutta nimesi kyllä on mukana! :flower:

Mantana se ovistestihän näytti hyvälle! Toivotaan, että täti ei tule ja perjantaina saisit hyviä uutisia ja se ultraus olikin hyvä idea! Nyt oikein eka kerran näin miltä näytti ultrassa kohtu, missä vielä vauvaa ei ollut,siis viime tiistaina.Ja jos siellä pieni alku olisi ollut kuten toivottavasti sinun tapauksessasi on, sekin näkyy hyvin! :heart: . Voimia sinulle myös jännäilyyn! :hug:

Nyt vaan Plussa Onnea edeleenkin Kaikille!
:heart: +++++++ :heart: :flower:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 


Lämpöiset halit tädin yllättämille... :hug:

Minulla on alkanut ihmeellisesti tissejä "vihloa", -ihan kun sukkapuikolla pistäisi ???!!! Semmoisia ei ole kyllä aiemmin tuntenut....no tämä on taas tätä loppu ajan jännäilyä...Voi kun olisi oikeastikkin joku "merkki" ;)

Minä kanssa ajattelin, että jos ei tuhruilua ala, niin testaan kyllä varmaan jo la tai su ;) =) Minulla vaan yleensä tulee aika ajoissa ne täti-tuhrut...niin ei ole sitten tarvinnut turhia testailla :ashamed: .

No joka tapauksessa VALTAVAT PLUSSA LÄHETYKSET TÄÄLTÄ MEITIN SUUNNALTA:
[/url]
 
Elikkä täällä siskoni luona pk-seudulla koneelle pikaiseen saatoin istuutua ja teitä tulla moikkaamaan. :wave:

En kaikkia tekstejänne lueskella voinut, mutta enköhän tärkeimmät löytänyt. :headwall:
vilmavillelle :hug: :hug: :hug: lähetän ja jaksamisen voimia myös suruunne.
:flower: Joku oli tainnut haamu-plussiakin löytää joten hälle/heille tuo kimpun :wave: viskasen.
Tädin yllättämille voimaa :whistle: puhkun :hug::ten kera.

Niin ja joku taisi tuskailla pitkän haaveilu ajan vuoksi. Hälle lohdutuksena voin myös minä niin kuin Rouva Aniliinikin lähetellä tietoa jotta niin se on tulee täälläkin kohta lähemmäs kaks ja puol vuotta haaveilua täyttymään pikapuoliin. (Tai oikeammin taitaa kohta olla jo kolmas vuosi täyttymässä, jos oikeen tarkasti ajattelen) Yksi km:kin on matkalla koettu ja tuostakin tulee jo kaksi vuotta kun helmikuu koittaa ensi vuonna.

Mut juu nyt on koneelta poistuttava, joten näkemisiin.
Ehkä vielä jossain vaiheessa koneelle pääsen täällä reissun päällä.

:wave: touhis :wave:

Anteeksi kun laitan tähän hiukan henk.koht viestiä.:ashamed:
mimmimamma Olisikos sinulla aikaa tässä loppu viikolla, jos vaikka tavatais? Soittelehan-onhan numero tallessa? Tai laita yv:tä/s-postia.
 
kyllä tuli paha mieli lumi-marja :hug:
täällä on ollu olo kans kiukkuinen, et missä täti piileksii.
mulla ku ei viimeksikään tullu mitään tuhrua ,yllättäen vaan huomasin tädin tulleen.
mulla tänä aamuna kävi tosi pahasti miehen dödö,rupes öklöttää niin et siiryin toiseen huoneeseen.
mut minusta tuntuu et samoja oireita voi olla kummasssakin.
mun tän hetkinen lämpö 36,7
mies oli sitä mieltä et testataan lauvantaina jos on tarvis.
ja muistaa vielä sen ennen saraa olleen keskenmenon vk8
et siitä ruvetaan laskee viikkoja et pysyis mukana.
pitkä matka meillä aina tuohon synnytykseen
:whistle:
mullakin oli jo mukana side valmiina käsilaukussa :headwall:
minä olen syönyt noita foolihappoja ja kalsiumia jo kaksi vuotta :LOL:
voimia kaikille
:flower: :flower: :flower: :hug:
 
Voi olen niin pahoillani puolestasi Lumi-Marja :hug:

Vilmavillelle voimia sinulle surun keskellä :hug:

Plussatuulia kaikille puhaltelen ja jännitän kanssanne tulevia plussia+++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
 
Höh! Kirjoitin pitkästi ja epäonnistui viestin tallennus! :headwall:
Kaikki näköjään epäonnistuu.... no ei nyt kaikki, mutta tympeä on olo, kun kiertoni venyy pitkäksi. :headwall:

Rinnat pistelee, kuten ebonyllä, alavatsalla nipistelee välillä, +36,6C ja kn jossain tooooosi kaukana; niin pissi haisee pahalle! :/

Aamupäivä meni kivasti, tyttökin tyytyväinen harjoitteluunsa hoitopaikassa ja hyvä mieli jäipi! :heart: Vkl aloitamme hänen 3v synttäreiden juhlintaa eli pitkällä kaavalla oikein juhlitaan, kun vieraat useassa erässä kaffelle. =)

Ovistestistä en tiedä pikkumyy42 onko hyvä merkki, jotta vieläkin haaleaa viivaa näyttää, kun yleensä ei tässä vaiheessa siinäkään haamuja ole. Onneksi ne testit loppuivat, mutta uusia tilaan heti, kun täti saapuu. :(

Aloitan nyt neulomaan tytölle neulepaitaa, jos saisi joulupakettiin! Joulukortteja myös pitäisi aloitella, eli tonttuasua päälle ja tytöstä kuvaa. Kehittää sitten kortit valmiiksi! :xmas:

Mukavaa päivän jatkoa ja syyslomien jatkoja!!! :wave:
:flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :flower: + :flower: + :flower: + :wave:
 
Täällä ollaan tädin kourissa :( mutta en ole epätoivoinen...Superonnittelut plussanneille ja megalomaaninen :hug: Nuuskulle ja LumiMarjalle. Kyllä se siitä vielä! Täytyy nyt pitää mielessä että oma. oikea tätini sai oman viimeisen lapsensa 46-vuotiaana. Mulla siis täti myöhässä, jopa aika reilusti että voihan se olla että jotain tapahtuikin mutta sitten ei vaan kiinnittynyt tai että jotain häikkää oli joko Simpoissa tai omissa munasoluissa, et tuli sitte kuitenkin täti-muodossa ulos. Ajattelin olla ainakin pari kiertoa aika lungisti nyt ku tää jännääminen ja laskeminen käy niin voimille. Mutta siis, mulle voi nyt tämän päivän merkitä 1.kp. ja normaalikierto on se 27-29.
 
Lumi-Marjalle ja Tiiu:lle tädintulon harmittelut. Eikö se ihan oikeasti voisi hetkeksi jättää teidät rauhaan. Positivisín mielin eteenpäin.

Tiiu jollain ei laske menkkojen alettua heti se lämpö, koska kehon progesterooni taso on vielä korkealla, jonkinmoinen viritys on siellä siis ollut joka kohotta tuota arvoa. Seuraa sitä lämmön laskua ja jos ei laske voi olla valemenkat ?

Touhis sinulle yv...ja niin muuten rouva aniliinillekin on yv.

Minulla siis 9 päivää jäljellä tätä kuummeilua, kun nuo numerot tuolla nimiluettelossa hyppii silmille. Auts. :headwall: :headwall:

Vilma-villelle voima hali :hug: :hug: koita jaksaa ja muista itseäkin hemmotella eikä vaan oleilla surussa. Helppo sanoa mutta ehkä vaikeata toteuttaa.

Mantaanalle peukutusta.
:flower: mimmimamma :flower:
 
sinulle Lumi-Marja. Olin niin varma että plussasi vahvistuisi. Vilmavillelle paljon jaksamista myöskin ja halauksia.

Kaikille piinaaviikon jännittäjille ja muillekin plussaheitto täältä :wave:

Voihan vitsi touhis ja mantana. Ja oliko vielä muita "vanhoja"... Täällä mekin vielä roikutaan toivoa täynnä. Mä alan kohta ainakin jo kasvaa hometta :LOL: Kävin tänään varaamassa taas gynelle ajan, joten periksi en ihan vielä anna.

Nyt korjausompelijalle ja sitten lenkille. Mukavaa iltaa :p
 
Vilmaville Suruvalittelut :hug: On aikamatka rajallinen, vaan sydämessä muisto on ikuinen. Se voimaa antaa ja lohduttaa, tukee matkaa surevan.



Tiiu voimia sinullekkin :hug:

Tulin katsomaan mitä tänne kuuluu, enkä voinut olla jotain kirjoittamatta. Kiitos kaikille tuesta :hug: Olen todella mieli maassa. Vuoto on jotain käsittämättömän runsasta, pahimmillaan kolme sidettä tunnissa ja isoja paakkuja. Aamusta tunnin lenkki koiran kans päätyi siihen, että huomasin siteen pettäneen ja olin onneks tummissa vaatteissa. Siitä se kamala vuoto sitten alkoi ja jatkui monta tuntia. Nyt vähän himmannut, mutta edelleen menee side per tunti :'( Oireet pois ja haamutestin nakkasin just takkaan. Se oli sen pituinen se. Uusi kierto alkanut ja elämän on jatkuttava vaikka silmät sumenis kyyneleistä ja sydän repeis rinnasta irti, mutta takaisin ei mennyttä saa.

 
Testasin tänään negan, ei haamun haamua edes, tätikään ei ole vielä kyläillyt ja palelu jatkuu, mulla yleensä säännölliset menkat. Pillerien ja imetyksen lopettamisen jälkeen vasta ollu yhdet menkat, on vaan ollu lämmöt kohollaan ovulaatioplussan jälkeen, väsymystä ja vihlaisuja, en tiedä mitä tämä nyt sitten on? Täytyy nyt vaan odotella edelleen, vaikkei jaksais, yleensä raskaudet näkyny kp 29 ja kp 31, mutta tänäänhän onkin vasta kp 28.. Kerron taas lisää, kun on jotain kerrottavaa. Onnea plussanneille, olen iloinen teidän puolesta ja plussatuulia meille muillekin jännittäjille.
 

:heart: TORSTAINA 25.10.-07 :heart:
MEITÄ ON TÄÄLLÄ AIKA ISO JOUKKO YLI 35 VUOTIAITA VAUVAA KAIPAAVIA, TERVETULOA JOUKKOON!



Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 46v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
nuusku 4.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
TeSuLah/ poika -03, tyttö 06, haaveena kolmas vauva
viidettä haaveillen -70 äiti ..lapset -99,-01,-02,-04,Joensuu
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa



TeSuLah................1/27-29..........yk3.......3.s toiveissa
tiiu64................. 2/27-29........................2. haaveissa
Lumi-Marja...........3/30....yk 19.....6.toiveissa
Nuusku................?/28-32........... 4.s toiveissa
tuohu tenava.... ...5/28...........--6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................7/27,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
kuumetta..............9/23-25.........yk14............1 yhteinen
sinitär1.............. ..10/28........................5.s toiveissa
mimmimamma.... ...19/28.................4.s toiveissa..Espoo
Hibiscus................19/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... ...19/28.. .....yk4.........4.s toiveissa..(1 yhteinen)
ebony...................25/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... ...27/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mantana ........... ...38/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
viidettä haaveillen ..?/?.......................5.s haaveissa
elina67.........................ensimmäinen lapsi toiveissa





HAAMU :flower:



PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71
PUELLA
KRIISI amati
Kehäkukka
Jane70
Fenix


 

Yhteistyössä